Hei!
Nyt jostain jotain vinkkiä.
Olen 30 nainen ja tämä ongelma on jo vuosien takaa, mutta nyt alkanut uudelleen.
Eli mä saan orgasmin/orgasmeja kävellessäni. Siis tämä ei ole mikään sellainen, että joka kerta kävelessäni tulisin sarjatulituksen lailla vaan satunnaisesti kesken kävelyn tunnen, että sieltäpä se lähtee tulemaan.. ja todellakin saan orgasmin.
En pukeudu tiukkoihin housuihin, että edes saumoja voisi syyttää kiihottamisesta. Se vain tulee.. ja ikinä ei voi tietää millon.
Ja ei.. vaikka orgasmi on ihana tunne, niin tässä tapauksessa se ei ole ihanaa. Kuvitteleppa itse käveleväsi kauppakassit kädessä ja tunnet että sieltä se tulee.. miettien, että kestääkö jalat alla vai ei.
Olenkohan ainoa ja miten ihmeessä sen saa loppumaan?
Orgasmi kävellessä
12
4967
Vastaukset
- dokumentin
tv:tä, jossa on kerrottu näistä naisista, jotka saavat kymmeniä orgasmeja päivittäin. Ne voivat tulla ihan missä vaan. Ohjelmassa heille ei keksitty apua. On kaiketi aika harvinainen "sairaus", jonka kanssa tulee elää. Suosittelen juttelemaan gynkologisi kanssa.
Epätavallista ja harvinaista mutta ei ollenkaan ennenkuulumatonta. Näitä on sattunut mm. mielialalääkityksen yhtydessä, mutta myös ihan ilman mitään havaittavaa syytä.
http://sexuality.about.com/od/anatomyresponse/a/orgasm_atypical.htm
http://sexuality.about.com/od/sexualsideeffects/a/orgasm_spontane.htm
http://www.goaskalice.columbia.edu/2179.html
Oletko jo keskustellut asiasta lääkärisi kanssa?- Anonyymi00008
Sairasta paskaa
- mrmr
..jos laitat juoksuksi ???
- Anonyymi00009
Ööööö hönö
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ööööö hönö
Hähähää mitäs olet.
- Anonyymi00003
Työntää ilotulitteen härveliin ja näyttää sytkäriä sytytyslangalle, kun orkasmi on tulollaan.
Orkkuterveisin: Hulda Mäkinen- Anonyymi00004
No sun ehkä myöhäistä mennä lääkäriin. Anna nyt mennä vaan sytytä heti daiju.
- Anonyymi00005
En ole kävellessä saanut orgasmia mutta pyörällä ajaessa satulaa vasten kyllä.
- Anonyymi00006
Onko kotona sen puutetta? Naiseni saa orkun tai useita jokus lyhyessä halauksessa , jos 'edellisestä' on kulunut päiviä.
- Anonyymi00014
Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa
- Anonyymi00007
Mä vaan nauttisin niistä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1602108Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3101793- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois811254Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972