Jättikengurun kohtalo

voiraukkaa..

11

598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apo-Calypso

Jättikenguru osasi hyppiä jättihyppyja ja hyppäsikin ihan vahingossa ulos Nooakin arkista.

Urheista, Nooakin ja hänen perheensä pelastusyrityksistä huolimatta, sitä ei enää löydetty.

Sama tietenkin koski dinosauruksia, joista osa hyppi ulos arkista, kadoten ikuisiksi ajoiksi, ja osa, brontosauruspari ja muut isommat ja hitaammat dinot, käytettiin arkissa olleiden nisäkäs- ja muiden petojen pöperöksi.

• ...

...monen muinaisen pedon kohtaloksi koitui nälkäkuolema, koska ne olivat erikoistuneet syömään niitä eläimiä, joiden ainoa pari oli jo syötetty niille. Tämän vuoksi mm. sapelihammaskissat ja pussileijona eivät selvinneet vedenpaisumuksesta.

Tyrannosaurus puolestaan kuoli sukupuuttoon kun kookospähkinät loppuivat.

• Apo-Calypso
        ... kirjoitti:

...monen muinaisen pedon kohtaloksi koitui nälkäkuolema, koska ne olivat erikoistuneet syömään niitä eläimiä, joiden ainoa pari oli jo syötetty niille. Tämän vuoksi mm. sapelihammaskissat ja pussileijona eivät selvinneet vedenpaisumuksesta.

Tyrannosaurus puolestaan kuoli sukupuuttoon kun kookospähkinät loppuivat.

Nooakin aikaan ei ollut logistiikkaan liittyvää koulutusta saatavilla...

• olipas silloin valtava sukupuuttoaalto.. Mitätuota, rankaisiko jumala nooaa moisista menetyksistä ja suoran yksiselitteisen käskyn rikkomisesta? Miten nooaa rankaistiin pöyristyttävästä niskuroinnista ja törkeästä välinpitämättömyydestä?

• Vanellus
        ravenlored kirjoitti:

olipas silloin valtava sukupuuttoaalto.. Mitätuota, rankaisiko jumala nooaa moisista menetyksistä ja suoran yksiselitteisen käskyn rikkomisesta? Miten nooaa rankaistiin pöyristyttävästä niskuroinnista ja törkeästä välinpitämättömyydestä?

Eikös sen rappeutumattoman super-syfiliksen ansiosta sateenkaaren väreissä loistava "pitkä liha" ollut ihan riittävän suuri nöyryytys ja rangaistus herra Nooalle.

• alkanut

niiloilemaan. no eipä mitään hätiä, Jumala siunatkoon :D

• sinäsiinä..
        alkanut kirjoitti:

niiloilemaan. no eipä mitään hätiä, Jumala siunatkoon :D

Kuule, ihan siinä siunauksen lomassa, kommentoi jotain tuohon aloitukseen,jooko?

Jotain asiallista? Ihan mitä itse haluat, ota kantaa, kerro miksi on tai ei ole, aiheeseen liittyen?

Siunausta vaan itselleskin.

• on epäilemwättä
        sinäsiinä.. kirjoitti:

Kuule, ihan siinä siunauksen lomassa, kommentoi jotain tuohon aloitukseen,jooko?

Jotain asiallista? Ihan mitä itse haluat, ota kantaa, kerro miksi on tai ei ole, aiheeseen liittyen?

Siunausta vaan itselleskin.

on rappeutuuneet laajemmasta kantamuodosta. Itse asiassa kantamuoto on saattanut olla hyvin pieni, keskikokoinen. Jos on ruokaa ollut paljon useiden vuosien ajan niin eipä ihme että kenguruun koko on kasvanut, koska sen geenit on havainneet sen, keränneet tietoa, välittäneet soluille jotka sitten on kasvattaaaneet kenguruun kokoa.
        Näin helppoa kaikki on eikä tarvita mitään keksittyä evoluutiota, kun mikrodevoluutoi selittyy luonnossa olevien mekanismien avulla.

• siis kuvitteleeko

evoluutikot todella että kreationistit olettaa Jumalan yhä luovan uusia eliölajeja?
      "Intelligent design advocates have seized on the idea of instant flatfish rearrangement as evidence of God or another higher being intentionally creating new animal forms. (Also see: "Does 'Intelligent Design' Threaten the Definition of Science?" [April 27, 2005].) "
      "intentionally ceating new animal forms"

Eihän Jumalan tarvi luoda uusia, kun kaikki oli valmiina jo luomisessa?

• jumalkortti pöytään, sillä luominen jatkuu vielä tänäkinpäivänä, joten eihän se uusien lajien syntyminen mikään ongelma ole!

• mutta eihän
        ravenlored kirjoitti:

jumalkortti pöytään, sillä luominen jatkuu vielä tänäkinpäivänä, joten eihän se uusien lajien syntyminen mikään ongelma ole!

me noin ajatella. Tai sis tietysti luominen jatkuu mutta Jumala ei yliluonnollisesti enää puutu asiaan, kuten oli luomisessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      170
      3349
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2151
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      49
      2068
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1971
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1471
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      385
      1075
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      1003
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      46
      879
    Aihe