Uudistettu malli on jo Japanissa Lexus-liikkeissä.
Uudet sivupeilit ovat todella tyylikkäät. Uutta etupuskuria ja etusäleikköä on vaikea huomata ellei tunne nykyistä mallia hyvin.
http://dajapa.tistory.com/357
Lisää kuvia IS faceliftistä
12
770
Vastaukset
- Konsta Guttaperkka
Muovinen on
- ideat loppu
Uppoaminen designin pohjamutiin on taas tapahtunut tosiasia
- lixusluxus.,
..Tyylikäs.
- eiluxus
korolla
- nipponisti
mun tietääkseni japanissa on vasemmanpuoleinen liikenne, ja silloin kuskin paikka on autossa oikealla, ei vasemmalla kuten meillä, ja noissa kuvissa.
- IS 250 Luxury
Löysin tuon linkin netistä ja uskoin mitä linkistä oli kirjoitettu.
Taitaa olla Lexus-liike Etelä-Koreassa (teksti on koreaa). - IS220d
IS 250 Luxury kirjoitti:
Löysin tuon linkin netistä ja uskoin mitä linkistä oli kirjoitettu.
Taitaa olla Lexus-liike Etelä-Koreassa (teksti on koreaa).Miten mahtaa olla asia,tuleeko IS220d saamaan uudet kaksoisturbo-ahdetut diesel-moottorit,joiden päästöt ovat hyvin pienet?.
Vertaus:
Uusi BMW 520d.
177hv.,kulutus 5.1L/100km ja CO2 on 136g/km.!.
- /CaMrY-MaN\
Tuo IS on törkeen tyylikäs/kaunis auto !!! Jos olis hilloo niin hankkisin tommosen, ja ehkä vielä IS350 version jossa on 3.5-litran V6, 306 hepoa ja 0-100 km/h 5.8 sekkaa.
http://forum.avtoindex.com/foto/data/media/50/lexus_lexus_is_350_2006_1.jpg
http://z.about.com/d/cars/1/0/O/j/ag_07lexusis_350dash.jpg
>[kuola valuu] - IS250
Suunnittelija on Yukihiko Yaguchi.Teho-geisha haastaa saksalaiset V8-tehosedanit!.
http://www.nelonen.fi/start/koeajo.asp
Onko tällä noin 120000 euron unelmalla eväät haastaa nuo pelätyt,kuuluisat saksalaiset?.
Vastaus:
5-litraa iskutilavuutta,416 hevosvoimaa,4.8 sekuntia nollasta-sataan.Yhteistyön tuloksena syntyi kyllä lihaksikas moottori,(mutta) (Bemarin) neljän litran veekasi on ajossa vielä (räyhäkkäämpi) ja (Mersun) (hirviö),6,2 litrainen, C-sarjan nokalta syö aamiaiseksi tämän moottorin.Brutaalit faktat tiskiin siis:
(Molemmat mainitut saksalaiset yyber-sedanit kipuavat nollasta-sataan neljässä sekunnissa -eli ovat vikkelämpiä viivalta)!.Lisäksi ne ovat (halvempia)!!!.Siinä missä tämä IS-F maksaa karvan vajaat 120tuhatta euroa, joutuu hullusta AMG-mersusta pulittamaan ”huomattavasti” (vähemmän):(115)tuhatta.Bemarin sähäkämmästä ja hieman kevyemmästä M3-sedanista ei tarvitse pulittaa,kuin ”vaivaiset” (111)tuhatta ja rapiat päälle.(Eli saksalaiset kuulostavat suorastaan ”huokeilta” -verrattuna Lexukseen!!!.
(Mutta),Lexuksella on muita avuja kuin halpa hinta ja kaiken edelle menevä suorituskyky?.Esimerkiksi siinä missä muilla on tarjota korkeintaan (7)-vaihteista laatikkoa,on IS F:ssä (8)-vaihteinen (automaatti)vaihteisto!. ;)
Vaihteisto on kerrassaan hieno tekele!.Automaattiasennossa se (toimii todella pehmeästi),(vaihtoja ei huomaa),mutta laita manuaaliasentoon,paina (sport)-nappia ja painelet vaihteita sisään ratin takaa löytyvillä näillä pedaaleilla.(Käsittämätöntä millä nopeudella vaihteet vaihtuvat!).Ja mikä parasta (vaihteet on (lukittu) kakkosesta-kasiin)?.Toisin sanoen (ei luistamista),(ei tehohävikkiä) ja (eikä tarpeetonta kulutuksen nousua)!!!.Kun on vitonen silmässä,niin se on vitonen silmässä.That’s it.Mutta mikä parasta…Se on tuo välikaasupörähdys.Kun vaihdetaan kolmoselta-kakkoselle…noin sieltä se tulee…Ja (voihan vitsi tuota pamausta,kun vaihtaa yläkierroksilla!.Konehuoneen puolella täytyy olla melkoisen lujaa rautaa,että se kestää tuommoisen pamauksen)!.Kipiää melkein tekisi selässä,jos ei olisi hyvä istuin.Istuimessa ei tosiaan itsessään ole mitään vikaa.Se tarjoaa hyvin tukea ja on sporttisesti muotoiltua.(Säädöt eivät vain riitä)!!.Minusta istuimen pitäisi laskeutua huomattavasti alemmas,jolloin ajoasento olisi enemmän racing-henkinen.Ja ratin asentoa en ymmärrä,miksi sen pitää olla näin vaa’assa asennossa?.Sisään kuuluva moottorin äänimaailma on todella miehekäs ja hieno,kun kierrokset ovat (4000-5000).Mutta ylärekisterissä,(6500-7000) kierroksessa,ääni on yllättäen aika sivistynyt.Liian sivistynyt!!.Ja mikä parasta,niin IS F:ssä on toisen sukupolven ajonhallintajärjestelmä,VDMI.Siinä missä aikaisemmat järjestelmät tarttuivat liian hanakasti kiinni jarruttaen menoa,tämän uuden järjestelmän pitäisi taata eteneminen ripeästi vaikka käytössä olisi tehokas auto ja liukaskin pinta!.Kun tuo ajonhallinta päällä pistää mutkaan ja painaa kunnolla kaasua,niin kyllä perä hieman lähtee,mutta koko ajan huomaa,että kuljettajaa hallitaan!.Ei kuitenkaan liikaa,ei tule sellaista oloa että kuskia kahlittaisiin (ylettömästi).
MIINUKSET:
-Hintaa verrattuna saksalaisiin!!.
-Sisustus ei aivan saksalaisten tasolla!!.
-Rajalliset säädöt,ei saa optimaalista ajoasentoa!!. - 4-door M3 -2009.
http://www.youtube.com/watch?v=aoaEJ92es8M&feature=related
;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851