Lisää kuvia IS faceliftistä

IS 250 Luxury

Uudistettu malli on jo Japanissa Lexus-liikkeissä.

Uudet sivupeilit ovat todella tyylikkäät. Uutta etupuskuria ja etusäleikköä on vaikea huomata ellei tunne nykyistä mallia hyvin.

http://dajapa.tistory.com/357

12

819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Konsta Guttaperkka

        Muovinen on


    • ideat loppu

      Uppoaminen designin pohjamutiin on taas tapahtunut tosiasia

    • lixusluxus.,

      ..Tyylikäs.

      • eiluxus

        korolla


    • nipponisti

      mun tietääkseni japanissa on vasemmanpuoleinen liikenne, ja silloin kuskin paikka on autossa oikealla, ei vasemmalla kuten meillä, ja noissa kuvissa.

      • IS 250 Luxury

        Löysin tuon linkin netistä ja uskoin mitä linkistä oli kirjoitettu.

        Taitaa olla Lexus-liike Etelä-Koreassa (teksti on koreaa).


      • IS220d
        IS 250 Luxury kirjoitti:

        Löysin tuon linkin netistä ja uskoin mitä linkistä oli kirjoitettu.

        Taitaa olla Lexus-liike Etelä-Koreassa (teksti on koreaa).

        Miten mahtaa olla asia,tuleeko IS220d saamaan uudet kaksoisturbo-ahdetut diesel-moottorit,joiden päästöt ovat hyvin pienet?.
        Vertaus:
        Uusi BMW 520d.
        177hv.,kulutus 5.1L/100km ja CO2 on 136g/km.!.


    • /CaMrY-MaN\
    • IS250

      Suunnittelija on Yukihiko Yaguchi.Teho-geisha haastaa saksalaiset V8-tehosedanit!.
      http://www.nelonen.fi/start/koeajo.asp
      Onko tällä noin 120000 euron unelmalla eväät haastaa nuo pelätyt,kuuluisat saksalaiset?.
      Vastaus:
      5-litraa iskutilavuutta,416 hevosvoimaa,4.8 sekuntia nollasta-sataan.Yhteistyön tuloksena syntyi kyllä lihaksikas moottori,(mutta) (Bemarin) neljän litran veekasi on ajossa vielä (räyhäkkäämpi) ja (Mersun) (hirviö),6,2 litrainen, C-sarjan nokalta syö aamiaiseksi tämän moottorin.Brutaalit faktat tiskiin siis:
      (Molemmat mainitut saksalaiset yyber-sedanit kipuavat nollasta-sataan neljässä sekunnissa -eli ovat vikkelämpiä viivalta)!.Lisäksi ne ovat (halvempia)!!!.Siinä missä tämä IS-F maksaa karvan vajaat 120tuhatta euroa, joutuu hullusta AMG-mersusta pulittamaan ”huomattavasti” (vähemmän):(115)tuhatta.Bemarin sähäkämmästä ja hieman kevyemmästä M3-sedanista ei tarvitse pulittaa,kuin ”vaivaiset” (111)tuhatta ja rapiat päälle.(Eli saksalaiset kuulostavat suorastaan ”huokeilta” -verrattuna Lexukseen!!!.
      (Mutta),Lexuksella on muita avuja kuin halpa hinta ja kaiken edelle menevä suorituskyky?.Esimerkiksi siinä missä muilla on tarjota korkeintaan (7)-vaihteista laatikkoa,on IS F:ssä (8)-vaihteinen (automaatti)vaihteisto!. ;)
      Vaihteisto on kerrassaan hieno tekele!.Automaattiasennossa se (toimii todella pehmeästi),(vaihtoja ei huomaa),mutta laita manuaaliasentoon,paina (sport)-nappia ja painelet vaihteita sisään ratin takaa löytyvillä näillä pedaaleilla.(Käsittämätöntä millä nopeudella vaihteet vaihtuvat!).Ja mikä parasta (vaihteet on (lukittu) kakkosesta-kasiin)?.Toisin sanoen (ei luistamista),(ei tehohävikkiä) ja (eikä tarpeetonta kulutuksen nousua)!!!.Kun on vitonen silmässä,niin se on vitonen silmässä.That’s it.Mutta mikä parasta…Se on tuo välikaasupörähdys.Kun vaihdetaan kolmoselta-kakkoselle…noin sieltä se tulee…Ja (voihan vitsi tuota pamausta,kun vaihtaa yläkierroksilla!.Konehuoneen puolella täytyy olla melkoisen lujaa rautaa,että se kestää tuommoisen pamauksen)!.Kipiää melkein tekisi selässä,jos ei olisi hyvä istuin.Istuimessa ei tosiaan itsessään ole mitään vikaa.Se tarjoaa hyvin tukea ja on sporttisesti muotoiltua.(Säädöt eivät vain riitä)!!.Minusta istuimen pitäisi laskeutua huomattavasti alemmas,jolloin ajoasento olisi enemmän racing-henkinen.Ja ratin asentoa en ymmärrä,miksi sen pitää olla näin vaa’assa asennossa?.Sisään kuuluva moottorin äänimaailma on todella miehekäs ja hieno,kun kierrokset ovat (4000-5000).Mutta ylärekisterissä,(6500-7000) kierroksessa,ääni on yllättäen aika sivistynyt.Liian sivistynyt!!.Ja mikä parasta,niin IS F:ssä on toisen sukupolven ajonhallintajärjestelmä,VDMI.Siinä missä aikaisemmat järjestelmät tarttuivat liian hanakasti kiinni jarruttaen menoa,tämän uuden järjestelmän pitäisi taata eteneminen ripeästi vaikka käytössä olisi tehokas auto ja liukaskin pinta!.Kun tuo ajonhallinta päällä pistää mutkaan ja painaa kunnolla kaasua,niin kyllä perä hieman lähtee,mutta koko ajan huomaa,että kuljettajaa hallitaan!.Ei kuitenkaan liikaa,ei tule sellaista oloa että kuskia kahlittaisiin (ylettömästi).
      MIINUKSET:
      -Hintaa verrattuna saksalaisiin!!.
      -Sisustus ei aivan saksalaisten tasolla!!.
      -Rajalliset säädöt,ei saa optimaalista ajoasentoa!!.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

      Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      159
      8068
    2. Miksi persuilla ei ole firmoja?

      Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      102
      7333
    3. Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle

      Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht
      Maailman menoa
      2
      7306
    4. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

      Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      35
      7230
    5. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

      Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      21
      7078
    6. Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta

      Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t
      Maailman menoa
      85
      6826
    7. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

      Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      112
      6512
    8. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

      "Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      23
      6334
    9. Demarikultin uhri kertoo

      Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      84
      5700
    10. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

      Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      47
      5488
    Aihe