Lisää kuvia IS faceliftistä

IS 250 Luxury

Uudistettu malli on jo Japanissa Lexus-liikkeissä.

Uudet sivupeilit ovat todella tyylikkäät. Uutta etupuskuria ja etusäleikköä on vaikea huomata ellei tunne nykyistä mallia hyvin.

http://dajapa.tistory.com/357

12

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Konsta Guttaperkka

        Muovinen on


    • ideat loppu

      Uppoaminen designin pohjamutiin on taas tapahtunut tosiasia

    • lixusluxus.,

      ..Tyylikäs.

      • eiluxus

        korolla


    • nipponisti

      mun tietääkseni japanissa on vasemmanpuoleinen liikenne, ja silloin kuskin paikka on autossa oikealla, ei vasemmalla kuten meillä, ja noissa kuvissa.

      • IS 250 Luxury

        Löysin tuon linkin netistä ja uskoin mitä linkistä oli kirjoitettu.

        Taitaa olla Lexus-liike Etelä-Koreassa (teksti on koreaa).


      • IS220d
        IS 250 Luxury kirjoitti:

        Löysin tuon linkin netistä ja uskoin mitä linkistä oli kirjoitettu.

        Taitaa olla Lexus-liike Etelä-Koreassa (teksti on koreaa).

        Miten mahtaa olla asia,tuleeko IS220d saamaan uudet kaksoisturbo-ahdetut diesel-moottorit,joiden päästöt ovat hyvin pienet?.
        Vertaus:
        Uusi BMW 520d.
        177hv.,kulutus 5.1L/100km ja CO2 on 136g/km.!.


    • /CaMrY-MaN\
    • IS250

      Suunnittelija on Yukihiko Yaguchi.Teho-geisha haastaa saksalaiset V8-tehosedanit!.
      http://www.nelonen.fi/start/koeajo.asp
      Onko tällä noin 120000 euron unelmalla eväät haastaa nuo pelätyt,kuuluisat saksalaiset?.
      Vastaus:
      5-litraa iskutilavuutta,416 hevosvoimaa,4.8 sekuntia nollasta-sataan.Yhteistyön tuloksena syntyi kyllä lihaksikas moottori,(mutta) (Bemarin) neljän litran veekasi on ajossa vielä (räyhäkkäämpi) ja (Mersun) (hirviö),6,2 litrainen, C-sarjan nokalta syö aamiaiseksi tämän moottorin.Brutaalit faktat tiskiin siis:
      (Molemmat mainitut saksalaiset yyber-sedanit kipuavat nollasta-sataan neljässä sekunnissa -eli ovat vikkelämpiä viivalta)!.Lisäksi ne ovat (halvempia)!!!.Siinä missä tämä IS-F maksaa karvan vajaat 120tuhatta euroa, joutuu hullusta AMG-mersusta pulittamaan ”huomattavasti” (vähemmän):(115)tuhatta.Bemarin sähäkämmästä ja hieman kevyemmästä M3-sedanista ei tarvitse pulittaa,kuin ”vaivaiset” (111)tuhatta ja rapiat päälle.(Eli saksalaiset kuulostavat suorastaan ”huokeilta” -verrattuna Lexukseen!!!.
      (Mutta),Lexuksella on muita avuja kuin halpa hinta ja kaiken edelle menevä suorituskyky?.Esimerkiksi siinä missä muilla on tarjota korkeintaan (7)-vaihteista laatikkoa,on IS F:ssä (8)-vaihteinen (automaatti)vaihteisto!. ;)
      Vaihteisto on kerrassaan hieno tekele!.Automaattiasennossa se (toimii todella pehmeästi),(vaihtoja ei huomaa),mutta laita manuaaliasentoon,paina (sport)-nappia ja painelet vaihteita sisään ratin takaa löytyvillä näillä pedaaleilla.(Käsittämätöntä millä nopeudella vaihteet vaihtuvat!).Ja mikä parasta (vaihteet on (lukittu) kakkosesta-kasiin)?.Toisin sanoen (ei luistamista),(ei tehohävikkiä) ja (eikä tarpeetonta kulutuksen nousua)!!!.Kun on vitonen silmässä,niin se on vitonen silmässä.That’s it.Mutta mikä parasta…Se on tuo välikaasupörähdys.Kun vaihdetaan kolmoselta-kakkoselle…noin sieltä se tulee…Ja (voihan vitsi tuota pamausta,kun vaihtaa yläkierroksilla!.Konehuoneen puolella täytyy olla melkoisen lujaa rautaa,että se kestää tuommoisen pamauksen)!.Kipiää melkein tekisi selässä,jos ei olisi hyvä istuin.Istuimessa ei tosiaan itsessään ole mitään vikaa.Se tarjoaa hyvin tukea ja on sporttisesti muotoiltua.(Säädöt eivät vain riitä)!!.Minusta istuimen pitäisi laskeutua huomattavasti alemmas,jolloin ajoasento olisi enemmän racing-henkinen.Ja ratin asentoa en ymmärrä,miksi sen pitää olla näin vaa’assa asennossa?.Sisään kuuluva moottorin äänimaailma on todella miehekäs ja hieno,kun kierrokset ovat (4000-5000).Mutta ylärekisterissä,(6500-7000) kierroksessa,ääni on yllättäen aika sivistynyt.Liian sivistynyt!!.Ja mikä parasta,niin IS F:ssä on toisen sukupolven ajonhallintajärjestelmä,VDMI.Siinä missä aikaisemmat järjestelmät tarttuivat liian hanakasti kiinni jarruttaen menoa,tämän uuden järjestelmän pitäisi taata eteneminen ripeästi vaikka käytössä olisi tehokas auto ja liukaskin pinta!.Kun tuo ajonhallinta päällä pistää mutkaan ja painaa kunnolla kaasua,niin kyllä perä hieman lähtee,mutta koko ajan huomaa,että kuljettajaa hallitaan!.Ei kuitenkaan liikaa,ei tule sellaista oloa että kuskia kahlittaisiin (ylettömästi).
      MIINUKSET:
      -Hintaa verrattuna saksalaisiin!!.
      -Sisustus ei aivan saksalaisten tasolla!!.
      -Rajalliset säädöt,ei saa optimaalista ajoasentoa!!.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ikävä sinua

      Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

      Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3616
    3. Horoskooppikysely

      Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2993
    4. Rakas, kerro mulle

      Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

      Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2896
    6. Kesäseuraa

      Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

      Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

      Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

      enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

      Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1659
    Aihe