Ahkera hoitaja ja yksityinen etsivät tallia!

Pimu

Elikkäs...
Etsin yksityiseni kanssa uutta virtuaalitallia, josta kenties löytyisi myös norjis, suokki tai jokin muu heponen hoitsuksi. Yksityiseni tarvitsisi samalta tallilta tallipaikan, joka ei olisi hirveän kallis. Talli saa olla freewebs, suntuubi tai oikeastaan ihan mikä vain, kunhan se ei näytä äkkiä tehdyltä hutaisulta. Olen melko ahkera hoitaja... Hoitaisin pitkiä tarinoita noin 2-3 kertaa viikossa ja joskus, kun intoa riittää niin kenties joka päivä.
Toivottavasti joku vaivautuisi kertomaan hyvän tallin!
~Kiitos jo etukäteen!~

7

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vicky & Mia

      Ratsupiha Neliapila on huolella tehty talli,joka tarvitsisi ihanille hevosille hoitajaa. Samalla voit tuoda hevosesi meille. Talli on pieni ja kisaamme paljon. Toimintaakin on paljon.

      Tule tutustumaa Ratsupiha Neliapilaan!
      http://www.freewebs.com/ratsupihaneliapila

    • _Fel_

      http://farnia.suntuubi.com

      Farnia on noin kuukauden vanha virtuaalitalli. Talli on melko täynnä, mutta laitan varmaankin muutamia hevosia myyntiin. Vapaana on kuitenkin pari karsinaa, joten yksi yksäri mahtuu hyvin.
      Ainoalla vuoniksellamme on jo hoitaja ja suokkeja ei ole, mutta ainakin yksi ardenner löytyy, joka on kylmäverinen, jos niistä pidät.

      Älä hämäänny siitä, että hevostemme iät/syntymäajat/ikääntymiset on vähän sekavasti, niitä korjailen tämän päivän aikana. Samoin yritän viikonlopun aikana lisätä kaikille sukutaulun ja pidentää luonteita.

    • Tara

      Meiltä löytyy suomenhevonen ja tilaa.. tule katsomaan..=)

      freewebs.com/sanelmantalli

    • Nimetön

      Ponikalliossa on tilaa yksityiselle ja sieltä saa hoitohevosenkin.Pian ponikallio on kumminkin muuttamassa ja Ponikallion omistajina pysyy Sani mutta uudistuneena tulee Riku.Mutta kestää vähän aikaa ennenkuin sivut tulevat valmiiksi joten nyt on
      vielä tällä sivulla.Huom.Vaikka muutamme,kaikki hevoset kiikutetaan mukaan!Niin..Ja osoite on:
      ponikallio.suntuubi.com
      liity Iloiseen talliporukkaan!

    • Ven

      Tallin nimi on Solya sporthorses, eli solya. Ja tämä talli on freewebissä, hevosrotuina ovat sveitsin puoliverinen ja einsiedelninhevonen, ja tallille saa tuoda yksityisiä. Tapahtumiakin on luvassa. mm. yhdet villit estekilpailut... Ja tietenkin osoita on http://www.freewebs.com/solyasporthorses/index.htm

    • Pimu

      Joo kiitos, mutta talli on jo löytynyt...

    • apuwa

      Loin tallin nimeltä hallilantalli,mut miten saan sinne hevosii ja tallista kuvia,ja miten saan sivulle eri linkkejä ja aloitus sivulle kuvia ja suomen kielistä tekstiä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4564
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3570
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      103
      3461
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2429
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2364
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2271
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2045
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe