Transit 89D, jarruvalot ja pakkivalo ei toimi, mutta vilkku ja muut toimii. Olen yrittänyt löytää vikaa mutta ei onnistunut.Aikaisemmin olen korjanut tankin mutta siellä muistaakseni ei ole mitään johtoja?
Jos tunnet vian, vastaatko ystävällisesti ?
terv.
Tero N.
jarruvalot ja pakkivalo
4
2714
Vastaukset
- olisikohan?
Itsellä oli vanhassa caddyssa jarruvalot aikanaan sökönä ja vika oli paineanturissa (vai mikä se oli), joka on jarruventtiilissä. Uusi anturi maksoi muistaakseni motonetissa muutaman euron. Tosin toi pakkivalo on mysteeri.
- sitroen.
se kympin hintainen yleismittari jostakin halpakaupasta ja ala seuraileen, mihin asti sähköä tulee ja mihin asti ei. Näin se on kaikista helpointa.
Tutki myös, että takavalojen maadotus toimii.
Jos autossasi on vetokoukku, sen sähköt ja sähkökytkennät kannattaa tutkia samalla.
- NicCari
Itselläni on muunmerkkinen auto,
missä pakkivalon kytkin on kierretty
vaihdelaatikko kiinni ja päälle
nakattu pari piuhaa.
Nopea vilkaisu Motonetin varaosalistassa
näyttäisi että Transitille on valokatkaisijat
sekä jarruille että pakille. Katkaisijoissa
on jengat.
Katkaisijat kannattaisi tarkistaa
ensin. Pakulla kun on ikää
ja kytkimet kovassa käytössä.- Kiitos !
Oli kytkin. Nyt Toimi kiitos !
Tero
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203