Skopujen pettäminen

BlackisBlack...

Joku skopu tuolla paaaljon alempana lohkaisi kerran, ettei kumppani ole koskaan pettänyt, koska hän valikoi kumppaninsa (tässä tapauksessa miehensä) niin tarkkaan, ettei sellaista vain yksinkertaisesti tapahdu.

Käsi sydämelle kaikki skorpparit...Onko sinua petetty ja jos on, niin monessako eri parisuhteessa ja oliko se kerrasta poikki?

15

3464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kertoa myös jos

      on pettänyt.

      Olen pettänyt ja muutama kumppani samaten minua. En edes viitsi alkaa luettelemaan kaikkia petoksia eri ihmisten kanssa, koska en yksinkertaisesti muista kaikkia, mutta sanotaanko näin että menee kevyesti yli kymmenen suhteen ja olen pettänyt varmaan reilun viidenkymmenen eri naisen kanssa.

      Valikointi ei ole mikään suoja mihinkään. Laittaako tuo skorppari muka miehensä perseeseen jonkun seurantalaitteen josta näkee, milloin pyllypakarat alkaa tehdä edestakaista rytmikästä liikettä ylös ja alas? Minä en ole jäänyt kiinni kuin parista petoskerrasta.

      Eikä ollut kerrasta poikki, ennenkuin sitten kun sai tietää asian. Eikä ollut sittenkään. Minulla on kaveri joka on pettänyt vaimoaan jo kaksi vuotta ja vaimo tietää ensimmäisestä petoksesta, mutta ei heillä ole parisuhteeseen vaikuttanut muutoin kuin kylmettänyt välit. Muista petoksista hän ei ole vaimolleen jäänyt kiinni.

      Että se niistä uskollisista skopuista.

      • olen uskollinen

        olen tosiaan uskollinen skorppioni nainen. mutta petän varmasti jos minua petetään!!! silmä silmästä hammas hampaasta=)


      • ajatteles
        olen uskollinen kirjoitti:

        olen tosiaan uskollinen skorppioni nainen. mutta petän varmasti jos minua petetään!!! silmä silmästä hammas hampaasta=)

        että me jotka uskomme horoskooppeihin, aina sanotaan että kyllä skorppari on sellainen ja sellainen ja sitten yhdessä myhäillään että kyllä näin juuri on.

        Kuitenkin joka kerta kun joku skorppari on tehnyt jotakin, niin sitten tullaan sanomaan että en minä kyllä sellaista tee, eikä muutkaan skorpparit, jolloin tilanne on tasan yksi yksi, ja on ihan sama mistä asiasta on kyse niin aina käy näin.

        Pitäisikö tästä nyt päätellä, ettei ole olemassakaan mitään horoskooppityyppejä, vaan kaikki on samaa tylsää kansaa jossa merkistä riippumatta kaikki on täysin samanlaisia ihmisiä.


    • skorpparinainen

      poika ystävä petti ja jätti mutta se ei ollut skorppari, itsellä ollut sen jälkeen vaan yksi suhde joka päättyi avioliittoon, olen pettänyt kerran miestäni vaikka mihin se raja vedetään se riippuu vähän siitä, oma mies osasi nuorempana pitää hauskaa naisten kanssa.

      • edelliseen kirjoitukseen

        ollaan vielä aviossa.


    • ,,,,,,,,,,,,,,

      yhes parisuhtees on petetty joista mä tien.ja en koskaan sitä pysty hyväksymään että petetään joten ei suhde sen jälkeen toimi.luottamus ei palaa.

    • skopunainen

      On, kerran. Eka poikaystäväni ja se oli kerrasta poikki.

      • tumma skopu

        Itse petin aikoinaan teinirakkauttani kännipäissäni. Se loppui sitten siihen. Mä itse asiassa halusin ulos siitä suhteesta, mutta koska olin nuori ja tyhmä niin en osannut lopettaa suhdetta oikealla tavalla ja sitä kautta ajauduin pettämään.

        Mutta minkä taakseen jättää niin sen edestään löytää. Ympäri mennään ja yhteen tullaan jne. Eli muutama vuosi myöhemmin tapasin kaurismiehen ja rakastuin hänen niin kovaa että ihan kipeää teki. Vielä kipeämpää teki kun mies petti minua reilun kahden vuoden yhdessäolon jälkeen.

        Eli olen pettänyt ja minut on petetty. Kumpaakaan en päästä enää ikinä tapahtumaan. Elän sitten vaikka yksin koko loppuelämäni mutta kaikenlaisiin pettämiskuvioihin suhtaudun täydellisellä nollatoleranssilla. En halua pettää ketään, enkä kestä jos minut petetään.


    • Petetty skorpioni nainen vu...

      Avioliittoni hajosi pettämiseen 10nä avioliitto vuotena. Mies petti ja jatkoi myös kiinni jäätyään. Erohan siitä tuli. ( Jos merkitystä mies oli vesimies ). Sitten alkoi lyhyt suhde kaksosmieheen joka kaksosen ominaisuudessa petti yhtenään. Ymmärtääkseni kaksoset ei ole mikään luottopari ihmissuhteessa vaan pettävät häikäilemättömästi.. Nyt minulla Kalatmies ja voisin pääni pantiksi laittaa ettei petä. Sekä tuo vesimies että kaksonen pitävät ruikuti ruikutia perääni, mutta kerran petettyä skorpionia ei takaisin saa. Itse en ole ikinä pettänyt..

      • taas tätä

        Väitetään että skorpioni on sellainen joka näkee suoraan toisen sieluun, niin ettei toisella ole mitään mahdollisuutta toimia seläntakana.

        Tässä on oikein kaksi esimerkkiä siitä kuinka "sielukiikarit" ovat pettäneet ja pahasti.

        Mutta se on totta että kaksoset eivät ole mikään luottopari, vaan pettävät häikäilemättömästi kun siihen saavat tilaisuuden. Kalatkaan eivät kyllä petä, koska pää on niin syvällä mielen akvaariossa ettei heillä ole siihen rahkeita, pilvilinoja vaan rakentelevat. Patsi se kalat nainen joka petti minua, mutta häntä ei lasketa koska hänen kumppaninaan oli kaksonen.


      • mimosa40

        Avioliitto hajosi (kestettyään 12 vuotta) Rapu-mieheni toistuvaan pettämiseen. Eron jälkeen tapasin Vesimiehen, jonka kanssa kihloihin ja muutto saman katon alle. Kahden vuoden kuluttua selvisi, että hänellä toinen nainen! Vuosi meni toipuessa. Nyt olen ollut kaksi vuotta yhdessä Leijona-miehen kanssa ja hän on uskollinen. Jospa kolmas kerta toden sanoo...


    • kaneli2

      itse olen niin täydellinen skopu että uskon että harva skorppari pettää. ainakin itse olen ollut täydellisen uskollinen parisuhteessa ja myös ystäviä kohtaan. melkeen voisin sanoo et joka skorpparin saa niin olkoon onnellinen

      • pettäjä

        Olen skorppari ja mä olen pettänyt. Kaikkia ei voi miellyttää....sen opin mm.

        Tunnen ainakin kaksi muuta skorpionia, jotka ovat myös pettäneet. Yhtälailla skorpioneista löytyy pettäjiä kuin muistakin merkeistä.


      • 52vee
        pettäjä kirjoitti:

        Olen skorppari ja mä olen pettänyt. Kaikkia ei voi miellyttää....sen opin mm.

        Tunnen ainakin kaksi muuta skorpionia, jotka ovat myös pettäneet. Yhtälailla skorpioneista löytyy pettäjiä kuin muistakin merkeistä.

        Ei kai nyt kukaan voi oikeasti uskoa siihen, että horoskooppimerkit määrittelevät, kuka pettää ja kuka ei?! Elämä ja etenkin sen kolhut sekä kriisit tekevät ihmisestä pettäjän tai petetyn - olkoonkin perusluonteeltaan ja elämänarvoiltaan mitä tahansa.

        Olen skorpioni, ja minua on petetty. Ja itse olen pettänyt, koska olin yksinäinen ja loukattu. Näin jälkeenpäin ajatellen nämä kaikki olivat niin vaarallisia asioita, että avioliitto oli kaatua. Siitä selvittiin ainoastaan vuoden kestäneen parisuhdeterapian avulla.

        Minäkin siis petin, vaikka skorpionia aina hehkutetaankin ehdottoman uskolliseksi.


      • kaneli2
        52vee kirjoitti:

        Ei kai nyt kukaan voi oikeasti uskoa siihen, että horoskooppimerkit määrittelevät, kuka pettää ja kuka ei?! Elämä ja etenkin sen kolhut sekä kriisit tekevät ihmisestä pettäjän tai petetyn - olkoonkin perusluonteeltaan ja elämänarvoiltaan mitä tahansa.

        Olen skorpioni, ja minua on petetty. Ja itse olen pettänyt, koska olin yksinäinen ja loukattu. Näin jälkeenpäin ajatellen nämä kaikki olivat niin vaarallisia asioita, että avioliitto oli kaatua. Siitä selvittiin ainoastaan vuoden kestäneen parisuhdeterapian avulla.

        Minäkin siis petin, vaikka skorpionia aina hehkutetaankin ehdottoman uskolliseksi.

        jokainen taaplaa tyylillään. ei tietenkään mikään horoskooppimerkki tee kenestäkään pettäjää tai petettyä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe