Minkälainen hinta mahtanee olla kulkeneesta (leimatusta) kenttäpostimerkeillä vuodelta 1963.
- omistan pari merkkiä ja on ilmeisesti jotain edellisen kyselijän hintaluokassa.
- koska itsekin keräilen aktiivisesti kaikkea harvinaisuuksia ja on peräti mahdotonta luopua joistakin ja ihan vain keräilyn tuoman ilon turvin olen saanut pideltyä kaiken itselläni. On muuten hyvinkin todennäköistä, että perikunta tulee menettelemään parhaiten katsomallaan tavalla mutta se siitä ja senpituinen se.
Paljonko on näiden arvo?
1
951
Vastaukset 1
- W.Leiriniekka
Pidä hyvä mies ne v:n 1963 kenttäpostimerkit kunnon tallessa! Niitten arvo on korkeampi, jos ne ovat vielä kirjeen tai kortin päällä. Ja kipaise kiireen vilkkaa ostamaan itsellesi postimerkkiluettelo. Niitä on myytävänä niin Suomen luetteloina kuin vaikkapa Euroopan luetteloina, joissa Suomi on mukana. Minulla on tässä käsillä v:n 1991/92 saksalainen Michel Eurooppa-luettelo ja siinä tuo v:n 1963 suomalainen kenttäpostimerkki irrallisena on sekä leimattuna että leimaamattomana 350 DMK sekä kirjeellä (kortilla) 500 DMK. Arvo on siitä tietysti muuttunut ja yleensä ylös päin. Ja arvot ovat luonnollisesti priimakuntoisen merkin hintoja (nuhraantuneisuus pudottaa hintaa melkoisesti).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568