onko kokemuksia? Kertokaa kuinka selvisitte? Minulla tulehdusnestettä sydänpussissa jo kaksi kertaa. Väsynyt, vetämätön olo ja kipua. Tuleeko tästä ikuinen riesa? Miten pääsen kuntoon? Kardiologi sanoi että aika yleinen vaiva, ja menee ohi, mutta joillakin jopa pysyvä riesa tai uusiutuva. Olen seurannassa nyt.
Sydänpussin tulehdus
1
3374
Vastaukset
- Kohtalon toveri
minulla oli sydänpussin tulehdus. Itse en tarkalleen muista kaikkia oireita, mutta -kuumeilua oli, ja tukehtumisen tunne. Olin silloin n. 7-8 vuotias. Sydänpussiin siis oli mennyt nestettä, ja viikon tarkkailun jälkeen, oli tila jo niin kriittinen että lähettivät heti Helsinkiin. Minulta poistettiin neste laittamalla putket sydänpussiin. Jouduttiin kaksi kertaa leikkaamaan. Olin 3-4viikkoa sairaalassa.
Jälkeenpäin kun olen puhunut perheeni kanssa asiasta, niin kertoivat, että oli hengenlähtö lähellä...
Olin ensimmäisiä suomessa kuka tämän sairauden sai. En tiedä onko vieläkään selvinnyt mistä tämä johtuu...
"yleinen vaiva" p*skan v*tut.. Jouduin itse Helsinkiin asti leikkaukseen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi254849- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483185- 542677
- 2082662
- 522625
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322420- 1532350
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1091575