Ostin tossa vähän aika sitten siannahkasta tehdyn nahkableiserin. Olen ajatellut käyttää sitä ympäri vuoden. Kannattako minun käyttää sitä talvella, kun olen kuullut että jotkin nahkatakit eivät tykkää pakkasesta. Olen kuullut, että silloin kyseisenlaiset nahkatakit hilseilevät yms. Mistä tiedän kärsiikö takkini talvea? Onko kyse laadusta (hinta), minkä nahkaa takki on vai mistä?
Nahkatakki talvella
4
2350
Vastaukset
- * * * * * * *
Kyllä aito nahka pakkasta kestää, hyvänen aika. Keinonahat murtuvat ja hilseilevät.
- Bruegge
Mistä sitten tunnistan aidon? Ilman että kokeilen halkeileekö talvella/ajan mittaan.
- tuoteseloste löytyy
Bruegge kirjoitti:
Mistä sitten tunnistan aidon? Ilman että kokeilen halkeileekö talvella/ajan mittaan.
nahkatakki on kylmä talvella. Jos vain pelkkä vuori. Huolto on a ja o kuten kengät http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?p=2405628
Noita lanolin-mehiläisvaha pohjaisia voiteita olen käyttänyt myös keinotakkiin ja kenkiin. Eivät murru niin helposti - Nimimerkki
tuoteseloste löytyy kirjoitti:
nahkatakki on kylmä talvella. Jos vain pelkkä vuori. Huolto on a ja o kuten kengät http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?p=2405628
Noita lanolin-mehiläisvaha pohjaisia voiteita olen käyttänyt myös keinotakkiin ja kenkiin. Eivät murru niin helpostiKeinonahoissakin eroja ja sen sanon että hajustakin kyllä erottaa sanoisin keinonahka haisee usein öljyiselle ja kyllä sanoisin varmasti ihan eri tuntuisia käteenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on727454- 717216
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1525896Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist544847En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204129Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53800- 313437
- 373348
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris802833Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2092472