Tarvisin 100e vippiä pariksi kolmeksi viikoksi. Mitä pikavippi yritystä suosittelette?
Olen itse katsonut pikavippi listasta ( http://lainavertailu.blogspot.com/2008/04/pikavippi-pikalaina.html ) että Credit24 (Mobile Credit Nordic Oy, lainasumma 100e) ja Rockmoney (Ferratum, lainasumma 120e).
Löytyykö kokemuksia näistä pikavippi paikoista? Tai tiedättekö olisiko joku muu listan firmoista parempi?
Pikavippi 100e
6
1593
Vastaukset
- kukaan vielä
kokeillu näitä eikä muitakaan, joten ei voi auttaa, sori
- gdegdsfs
eikös hälytys kellot ala soida ku lukee näit tekstei tääl minkälaisissa ongelmissa ihmiset on ku on ottanu 100€ vipin??? hei nyt järki käteen.... kaikista viisammin teet ku pyydät vaikka vanhemmiltasi tai luotettavalt tutult lainaks sen 100€ ja maksat sitku kerkeet... ei oo mitään järkee ottaa jos ei pystykkään maksaa..se on menoa sit.. itselläni ei oo onneks kokemust mitä tapahtuu jos ei maksa pikavippei mut ku lukee näit kirjoituksia täält ni voi päätellä.. kerran oon ottanu ite 100€ vipin ja sen maksoin heti pois.. ja se todellakin jäi ekaks ja viimiseks vipiks!!
- asfasfa
Pankin nettipalvelu auki ja siirtää luottokortilta 100 euroa tilille, tai sitten nostaa automaatilla sieltä luoton puolelta
- kelju k kojootti
asfasfa kirjoitti:
Pankin nettipalvelu auki ja siirtää luottokortilta 100 euroa tilille, tai sitten nostaa automaatilla sieltä luoton puolelta
itse en näe pikavipin hakemisessa pahaa..paikoista en niin tiedä kun ei ole kokemusta. Tietty jos ei ole tuloja niin ei kyllä vippejäkään kannata ottaa..itse otin 100e vipin äsken kun tajusin että rahat eivät riitä ensi viikoksi
- hhhhhhhhhhhh
kelju k kojootti kirjoitti:
itse en näe pikavipin hakemisessa pahaa..paikoista en niin tiedä kun ei ole kokemusta. Tietty jos ei ole tuloja niin ei kyllä vippejäkään kannata ottaa..itse otin 100e vipin äsken kun tajusin että rahat eivät riitä ensi viikoksi
Siis huntin vippi ja näiltä kiskureilta, siinä taas asiakas joka jää jumiin ja tulee ongelmia.
Lainaa kaverilta, vanhemmilta jne.. koska vippi firmalle maksat takas yhden viikon rahasi korkoina.
Ei ole kokemusta näistä mutta kun katsoo vippaajien ahdinkoja niin ei voi kuin ihmetellä niiden moraalia ja ihme kun eduskunta ei ole puuttunut lailla näiden toimintaan.
Tälläinen vippi firma on helppo perustaa pienellä pää omalla ja tuotto on taattua, puhelut maksaa ja niistä lohkaiseen vippaajat ison osan ilmoittelu on melkein ilmaista ja jos asiakkaan kanssa tulee ongelmia myyvät saatavat perintäfirmoille ja sitten alkaa 100.sen vippi maksamaan.
- lainamiehiä
Itse olen aina löytänyt tätä kautta vastauksia pikavippi kysymyksiini... Ehdottomasti tsekkaamisen arvoinen http://www.nopealaina.net/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483080Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272884- 1212316
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111296
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802