naistuomareista

gallluppi

eli otatteko arvostelun yhtä tosissanne jos tuomari on nainen. Meidän perheessä aina suhtaudutaan varauksella naistuomareihin. Naisilla on tuppaa tunteet vaikuttaa arvostelutyössä. Ja ystävyyssuhteet...

12

347

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pukeli 1

ja yhteistyö.
      Inhimillistä.
      Koiria arvostelevat tuomarit ovat poikkeuksetta koiran kasvattajia.

• Ei koirien arvostelussa ystävyyssuhteilla ole mitään tekemistä, oli sitten tuomarina nainen tai mies.
      Mikäli ystävyyssuhteet pätisivät, ei sellaiselle tuomarille tulisi jatkossa arvosteltavia koiria.

• Pukeli 1

olla eri mieltä.
        Otetaanpas esimerkki: Erästä kääpiökoira rotuista kasvattava tuomari on kutsuttu arvostelemaan kääpiökoiria.
        Kehässä on arvosteltavana myös toisen kääpiökoiran kasvattaja, joka on myös tuomari. Kenen koira on rotunsa paras jää nähtäväksi, Heh.
        "Yhdessä käydään ja yhteen tullaan"

Esimerkki N:o 2. Kehässä oleva loistavan sukutaulun omaa narttukoira on juuri käynyt arvostelevan tuomarin poikakoiran luona astutettavana. Antaako tuomari tälle nartulle kakkosen, vaikka se olisi sen ansainnut?
        Epäilen, mutta niin tai näin, nämä ovat vain minun mielipiteitä.

• näyttelyissä
        Pukeli 1 kirjoitti:

olla eri mieltä.
        Otetaanpas esimerkki: Erästä kääpiökoira rotuista kasvattava tuomari on kutsuttu arvostelemaan kääpiökoiria.
        Kehässä on arvosteltavana myös toisen kääpiökoiran kasvattaja, joka on myös tuomari. Kenen koira on rotunsa paras jää nähtäväksi, Heh.

Esimerkki N:o 2. Kehässä oleva loistavan sukutaulun omaa narttukoira on juuri käynyt arvostelevan tuomarin poikakoiran luona astutettavana. Antaako tuomari tälle nartulle kakkosen, vaikka se olisi sen ansainnut?

käyt?
        Koiranäyttelyissähän ei arvostella ihmisiä.

"arvosteltavana myös toisen kääpiökoiran kasvattaja"

• Pukeli 1
        näyttelyissä kirjoitti:

käyt?
        Koiranäyttelyissähän ei arvostella ihmisiä.

"arvosteltavana myös toisen kääpiökoiran kasvattaja"

Painovirhe paholainen.

• Pukeli 1 kirjoitti:

olla eri mieltä.

Onneksi....ovat vaan sinun mielipiteitä...

• Pukeli 1 kirjoitti:

olla eri mieltä.

että väitän vastaan. Usein jo että kasvattaja joka esittää koiriaan kehässä ja on vielä ulkomuototuomari, ei tuo kehään ulkomuodollisesti keskinkertaista pulliaista joita mahtuu 13 tusinaan.
        Olen siksi paljon työskennellyt kehissä eri tuomareilla ja on ollut koirien esittäjinä useitakin ulkomuototuomareita,,,,ja heidän esittämänsä koira on saanut vanhan kakkosen. Kyllä ne koirat siellä arvostellaan rotumääritelmän mukaisesti ja kulloisenkin arvostelua suorittavan ulkomuototuomarin mieltymyksen mukaisesti.
        Juttuja aina kulkee kehän laidoilla,,, mutta voisipa kysyä kuka ja miksi niitä juttuja levittelee,,, taitaa olla huono häviäjä.
        Kotimaisilla tuomareilla olen pääsääntöisesti ollut sihteerikkönä ja väitän heidän olevan rehellisiä.
        Usein voi hävinnyt koira olla moneltakin kohtaa parempi, mutta on saattanut sillä olla turkki vaiheessa, kehäkäytös vajaata, ja toinen esittää koiransa paremmin ja saa siitä just ne hyvät puolet esille ja osaa peittää ne vähemmän hyvät. Arvosteluaikaa koiralle ei aina ole kuin juuri ja juuri parisen minuuttia,,,joten.......;-D

• Pukeli 1
        umalehtinen kirjoitti:

että väitän vastaan. Usein jo että kasvattaja joka esittää koiriaan kehässä ja on vielä ulkomuototuomari, ei tuo kehään ulkomuodollisesti keskinkertaista pulliaista joita mahtuu 13 tusinaan.
        Olen siksi paljon työskennellyt kehissä eri tuomareilla ja on ollut koirien esittäjinä useitakin ulkomuototuomareita,,,,ja heidän esittämänsä koira on saanut vanhan kakkosen. Kyllä ne koirat siellä arvostellaan rotumääritelmän mukaisesti ja kulloisenkin arvostelua suorittavan ulkomuototuomarin mieltymyksen mukaisesti.
        Juttuja aina kulkee kehän laidoilla,,, mutta voisipa kysyä kuka ja miksi niitä juttuja levittelee,,, taitaa olla huono häviäjä.
        Kotimaisilla tuomareilla olen pääsääntöisesti ollut sihteerikkönä ja väitän heidän olevan rehellisiä.
        Usein voi hävinnyt koira olla moneltakin kohtaa parempi, mutta on saattanut sillä olla turkki vaiheessa, kehäkäytös vajaata, ja toinen esittää koiransa paremmin ja saa siitä just ne hyvät puolet esille ja osaa peittää ne vähemmän hyvät. Arvosteluaikaa koiralle ei aina ole kuin juuri ja juuri parisen minuuttia,,,joten.......;-D

On minullakin vielä tallella iso nippu arvosteluluetteloita ja minulla on silmät päässä juu.
        Kerran Kouvolassa seurasin sivusta, kun tuomari ja voittanut koiranomistaja (kasvattaja) lähtivät lähes käsikynkkää kahville.
        Uskon, että kasvattaja piukkasi oikein leivoskahvit.
        Tätä kaikkea en missään nimessä yleistä, mutta aina silloin tällöin näin vaan on.

• tänään tätä

MIKSI sitten olet aiemmissa ketjuissasi erittäin voimakkaasti julkituonut, että ET vie koiriasi TUTUILLE tuomareille ( muka ) - jos ystävyys/tuttavuussuhteet eivät vaikuttaisi ?

Jalostusnetti tosin kertoo aivan muuta;))

• tänään tätä kirjoitti:

MIKSI sitten olet aiemmissa ketjuissasi erittäin voimakkaasti julkituonut, että ET vie koiriasi TUTUILLE tuomareille ( muka ) - jos ystävyys/tuttavuussuhteet eivät vaikuttaisi ?

Jalostusnetti tosin kertoo aivan muuta;))

olen vienyt ja esittänyt koiran??

• Ei mitään väliä onko mies vai nainen, kunhan osaa hommansa...

• Ei ole sukupuolella merkitystä.Pääasia,että tuomari on osoittanut olevansa pätevä rodun arvostelija,fiksu näitteilleosoittajia kohtaan ja käsittelee koiria nätisti.Ja kehissä myös puolueeton.Muualla olkoon mitä on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      215
      1429
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1276
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1077
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1056
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      928
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      900
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      59
      838
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      830
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      768
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      754
    Aihe