Tiiän kyllä, että vierityspalkin värejä voi muuttaa css-koodilla. Ongelma tässä onkin se, että kun mulla on sivut ollu html:lla tehtynä ja niissä vierityspalkille oli laitettu tällainen koodi:
body {
scrollbar-face-color:#E9EDF7;
}
Siellä se toimi oikein hyvin, mutta nyt kun oon muuttamassa sivuja xhtml:ksi niin niissäpä tuo sama koodi ei toimikaan ollenkaan.. Mistä se oikeen johtuu??
Vierityspalkin värin muuttaminen
4
1377
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Siirrä vierityspalkkien värimääritys html elementille:
html {
scrollbar-face-color:#E9EDF7;
} - php-miäs
Kannattaa huomata, ettei virallinen CSS-standardi tunne mitään scrollbarien värittelyä.
Kyseessä on Microsoftin oma lisäys, jolla he yrittävät vain sotkea muiden yhteisesti sopimia standardeja. Sen takia tuo ei toimi kaikilla selaimilla ja jos käytät tuota, et saa CSS-tyylistäsi validia.- AkeMake
Tuotapa en tiennykkää. Oikeastaan se ei ollenkaa haittaa, vaikkei se kaikilla selaimilla näykkää. En kuitenkaan tuota css-koodia osaa mitenkää kauhean hyvin, joten en ees tiiä mitä tuo validi on.. Elikkä onko sillä sitte mitä seurauksia, ettei se css-tyyli oo validia?
- tarkoittaa samaa kuin
AkeMake kirjoitti:
Tuotapa en tiennykkää. Oikeastaan se ei ollenkaa haittaa, vaikkei se kaikilla selaimilla näykkää. En kuitenkaan tuota css-koodia osaa mitenkää kauhean hyvin, joten en ees tiiä mitä tuo validi on.. Elikkä onko sillä sitte mitä seurauksia, ettei se css-tyyli oo validia?
"Elikkä onko sillä sitte mitä seurauksia, ettei se css-tyyli oo validia?"
että ohjelmoisit väärin.
Haitta lähinnä se, että et voi millään tietää mitä
sivuja katseleva näkee ruudullaan.
Hupisivuissa hälläväliä, mutta vähänkin vakavammissa
jutuissa selvä haitta, bisneksessä moista ei oikein
voi sallia ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1076788KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3826428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei623223Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521172728Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082360- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341535Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247