Tilasin sitten Hong Kongista asti kokeeksi pari edullista ruokinta-automaattia, jota myy verkkokauppa e-ville.
Siis olenko ostanut sikoja säkissä, tosta mihinkää ? Taitaa olla sama, mitä myy Akvaariopuoti Tulipyrstö.
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=81304745
Tosin nuo napit on kyllä aivan erinäköisiä näissä joita lähetti.
http://www.akvaariopuoti.net/shop/product_details.php?p =2333
Kiinnostaa, että onko jollain kyseistä automaattia ? Kokemukset ?
Ruokinta-automaatti
1
511
Vastaukset
- Ms.x
... ei ilmeisesti kokemuksia.
Nyt on käytössä kaks moista purnukkaa ja täytyy todeta jo varovaisesti, että ihan hyvin se ruokinnan hoitaa. Ruokinta-aukkoon on valittavissa kaksi eri kokoista aukkoa, ja kerrallaan se tipauttaa 1-9 kertaa annoksen. Ei pidä mitään ääntä, ennenkun ruokinta-aikana. Ruokinnan voi säätää tapahtuvaksi 1-4 krt päivässä. Valaisin kannen, jossa on aukko, päälle sopii asetettavaksi hyvin. Sen voi kiinnittää lasiin taikka laittaa juurikin lasin päälle tai myös valaisimen päälle varsinkin jos ei ole kansilaseja. Valaisimen päällä tosin on aika lämmintä ruoalle, mutta voihan siihen jonkun laudan kappaleen tmv. asettaa automaatin ja valaisimen väliin.
Että kyllä tuon uskaltanee ostaa.
Käyttökokemusta vasta pari päivää, mutta varovasti voisin antaa jo ihan ok arvion. Ilmapumpun liitäntä ei mua kiinnosta, uskon, että ruoka pysyy kuivana kun katsoo mihin automaatin asettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1223044EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351425- 1041289
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1341018Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017- 60947
- 41757
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22743Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta119713