Osaisitteko suositella joitain tiettyjä reumatologiaan erikoistuneita tai siitä hyvin perillä olevia yksityisiä lääkäreitä Etelä-Pohjanmaan tai Keski-Suomen alueella, ts. Seinäjoki-Jyväskylä -akselilla?
Tarvitsisin lääkärin, joka todella ottaa reumani hoitoonsa ja tosissaan ja määrää asianmukaiset lääkkeet!
Reumalääkäreitä Seinäjoki/Jyväskylä
10
9538
Vastaukset
- tunnen yhden
seinäjoen sairaalassa reumatologi Timo Malmi on hyvä ja pätevä lääkäri, mukava ja ottaa potilaat tosissaan.
- vastaanotto
Missähän kyseinen lääkäri ottaa vastaan,onko yksityis vastaanottoa.
- Apua Sjögreniin
vastaanotto kirjoitti:
Missähän kyseinen lääkäri ottaa vastaan,onko yksityis vastaanottoa.
On lähes viisi vuotta vanhaa tietoa, mutta onkohan Timo Malmilla yksityisvastaanottoa Seinäjoella?
- näin
Apua Sjögreniin kirjoitti:
On lähes viisi vuotta vanhaa tietoa, mutta onkohan Timo Malmilla yksityisvastaanottoa Seinäjoella?
Itse käynyt yli 5 vuotta Malmin timolla hoidattamassa MCTD:tä ja sittemmin diagnosoitua Sjögreniä. Yksityis vastaanottoa Malmilla ei ole vaan toimii Seinäjoen keskussairaalassa sisätautipoliklinikalla.
Mutta täytyy myös todeta, että vaikka Malmi kauan toimikin oma lääkärinä (oli hyvä) mutta nyttemmin minua on heitelty lääkäriltä toiselle koska Malmi enää harvoin Seinäjoen keskussairaalassa, kun erikoistuu/lisäkouluttaa itseään vielä muualla päin lisää. Olisiko enemmän sitten turussa?
- reumapotilas
Timo Malmi on epäpätevä lekuri ja Seinäjoen reumapoli huonosti organisoitu poliklinikka.Jos haluaa saada reumaansa hoitoa,niin EI kannata muuttaa Etelä-Pohjanmaan sairaanhoitopiirin alueelle.
- loppinen
Ei ole Malmi hyvä lääkäri........:(
- Anonyymi
loppinen kirjoitti:
Ei ole Malmi hyvä lääkäri........:(
Joo ei tosiaan ole.
- absolutististi
Jyväskylässä ei ole ainuttakaan reumalääkäriä yksityisellä puolella jota voisi suositella. Kaksi on, mutta kuten jo sanoin....
- Vaaralliset-viljat
Reumaan monissa tapauksessa auttaa vähähiilihydraattinen ruokavalio ainakin minulla. Leikkaus ei poista varsinaista syytä. Usei viheellinen rasvaton ja sokeria runsaasti sisältävä ruokavalio on syypäänä reuman syntyyn eli ruokavaliot pitäisi joka tapauksessa muuttaa.
- Anonyymi
Huonoja kokemuksia reumalääkäri T. Malmista vuodelta 2019.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1151626
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988