Onko sieniä näkynyt tällä seudulla.Siskolla mökki siellä ja väittää ettei ole sienen sientä,kun ei ole sielläpäin satanut ,kuin vasta viime viikolla.
Olis maanantaina tarkoitus lähteä lomalle sinnepäin,sieniä keräämään....aika kummaa...minulla kun käsitys,että koko kesän on satanut joka puolella suomea???Täällä Mäntsälä-Sipoo seudulta en ole löytänyt mitään,(ja on todella satanut)edes semmoisista paikoista,joista olen aiemmin kerännyt ämpäri tolkulla.
Lohja Wirkkala
sieniä ?
2
384
Vastaukset 2
- Joo.
Sadot ovat aivan paikallisia eri puolilla Suomea.
Itse olen kolunnut erityyppisiä metsiä ja maastoja pohjois-Kymenlaaksossa, ja täällä ainakin sato on lajistoltaan ja määrältään SURKEA. Piste. - Löytyy kanttarelli tatit ja...
kun vaan löydät oikeat paikat :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931436
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde821039- 47851
- 95815
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67806Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o163752- 20699
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku80650- 53628
- 51622