Luoton hylkäys

,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,

Laitoin tuos just netissä op-luottohakemuksen ja tuli hylkäys ja ilmoitus että luottotiedot on tarkistettu asiakastiedosta ja ovat syynä hylkäykseen..noh tarkistin tietoni niin ei minulla ole voimassa olevia maksuhäiriöitä..on vähän outo juttu..

7

3341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omia rekistereitä myös.

Itse sössin aikanaan Nordea Rahoitukseen autoni osamaksun ja vaikka luottotietoni ovat olleet putipuhtaat jo 10v, niin vielä tuo 15v vanha moka sieltä pulpahti esiin pari vuotta sitten Nordeassa asuntolainaneuvotteluissa ja bumerangi tuli.

Vaihdoin pankkia ja kaikki järjestyi.

Olisiko itselläsi menneisyydessä jotain joskus ollut Op-lainojen tai rahoitusjuttujen kanssa ?

Eli puhtaat luottotiedot Asiakastieto Oy:ssä ei 100% takaa, että lainaa tulee, vaikka muut ehdot täyttyisivät. Siellä kaapissa voi aina olla mörköjä.

• ,.,.,.,.,.,.,.,

Mun maksuhäiröt tuli puhelinlaskuista aikoinaan..niin se luottohakemuksen syy oli suomen asiakastiedon luottotietorekisteristä tarkistetut tiedot..

• kuitenkin tarkistat
        ,.,.,.,.,.,.,., kirjoitti:

Mun maksuhäiröt tuli puhelinlaskuista aikoinaan..niin se luottohakemuksen syy oli suomen asiakastiedon luottotietorekisteristä tarkistetut tiedot..

tämän päivän tilanteen www.omatieto.fi.

Täällähän ei kukaan voi tietenkään tietää syytä lainan hylkäämiseen.

• ,.,.,.,.,.,.
        kuitenkin tarkistat kirjoitti:

tämän päivän tilanteen www.omatieto.fi.

Täällähän ei kukaan voi tietenkään tietää syytä lainan hylkäämiseen.

Sieltä ennen hakemistä niin ei ollut missään kohdassa paitsi poistuneissa vain..joo sitä ihmettelin kun hakemus luottotietojen perusteella hylättiin ..outoa noh..täytyy kokeilla muistakin paikoista..

• Jondela
        ,.,.,.,.,.,. kirjoitti:

Sieltä ennen hakemistä niin ei ollut missään kohdassa paitsi poistuneissa vain..joo sitä ihmettelin kun hakemus luottotietojen perusteella hylättiin ..outoa noh..täytyy kokeilla muistakin paikoista..

Itse katsoin eilen sunnuntaina 31.8.2008 omatiedon kautta luottotietoni ja siellä luki yksi POISTUNUT mekrintä 31.8.2008. Noh, hain sitten Masteria pankistani. Tänään maanantaina tuli verkkopankkiin viesti että hakemus hylätty kun Asiakastiedon rekisterissä on merkintä?! Noh katoin tänään ja sama homma: ei ole merkintöjä ja kyselyissä näki että ko. pankki oli 31.8. kysynyt tietoja. Mitä helvetttaa kysyn vaan... :(

• ,.,.,.,.,.,.,.,.,

..hylkäys perusteeksi että henkilö pelkästään on asiakastiedon rekistereissä..

• Ja maista

Se mitä on rekisterissä ei pitäs näkyä, vaan pankit saa tiedon ei rekisteri tietoja, ei sitä että on ollut rekisterissä sehän on yhtä kuin luottotiedoton.

Voit vaikka katsoa jonkun tutun kanssa onko tietoja saatte sammanlaisen lomakkeen kuin kaikki ei luottohäiriöitä jne.. mitä siinä lomakkeessa on.

Se että et sanut lainaa johtuu jostain muusta seikasta liian suuri hakemus liian pienet tulot jne... pankit nykyään arvoi aika tarkkaan asiakkaan takaisin maksu kyvyn.

Kannattaa suhteuttaa hakemansa määrä joillain 2000 netolla neljää tonnia luottoa jne. ei tonnin netolla saa viittätonnia nykyisin.

henkilötunnus on se jolla haetaan ja se todella antaa aina jos ei häiriöitä niin samat tiedot kuin muut ja vain itse näet poistunut merkinnän ja kuka kysynyt muu menee lain toiselle puolelle mutta taas jos olet pankin asiakas ja joskus tötöillyt niin pankilla saattaa olla sinusta tietoja silloin vaadi selvitystä mistä ja miksi koska siihen on sinulla oikeus tai vaihda pankkia, eikä tarvitse kertoa edes syytä miksi työssä käyvä asiakas on niille mieleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe