skorpioni M ja kaksos N

:)!?!

Joo elikkä olen kaksos nainen ja haluisin tietää et sopiiko skorppari mies kaksos naiselle. Ja jos jotain kokemuksii tälläsest ni ois kiva. :)

8

1955

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skopunainen

Eipä taida olla paras mahdollinen kumppani skopulle!

• :)!?!

Voisitko perustella vastauksesi

• änimöl
        :)!?! kirjoitti:

Voisitko perustella vastauksesi

....Jos teidän meno on kuumaa alusta saakka, niin ne erimielisyydet saattavat myrkyttää suhteen hyvin helposti. Sinun tehtäväsi on tietenkin manata pois se pahan maineen saaneen kaksoisolio kaksosessa, ellet sen ole jo onnistunut tekemään.. Tietenkin kyse on historiasta myös. Oletko enkeli?

• :)!?!
        änimöl kirjoitti:

....Jos teidän meno on kuumaa alusta saakka, niin ne erimielisyydet saattavat myrkyttää suhteen hyvin helposti. Sinun tehtäväsi on tietenkin manata pois se pahan maineen saaneen kaksoisolio kaksosessa, ellet sen ole jo onnistunut tekemään.. Tietenkin kyse on historiasta myös. Oletko enkeli?

En oikee tajunnu tota viestiis, mut voisit varmaa vähä selventää mulle mitä oikee tarkotit.

"Oletko enkeli?"
        "Tietenkin kyse on histiriasta myös."

öö...en kyl älyy

• NOYZ
        änimöl kirjoitti:

Siis kysymys on varmaankin, että löydätkö itsesi hänen seurassaan... oletko...
        ...enkeli? Kysehän ei ole sen olion poismanaamisesta, vaan sen kesyttämisestä, jos ymmärsin oikein edellisen kirjoituksen pohjalta... Turha edes kysyä... Tällainen pieni tiedonsiemen, älä mieti nyt>...

>>>>>>> Onko tunne paha, jos se on outo? ja jos varmuuden tunnetta ei ole lainkaan, niin se on ihmisestä itsestään kiinni

• Wesxx

Tähän astisten vastausten perusteella skorpioonit ovat just niitä "hämyjä".

Eli ei kannata sekaantua.

• Amrii

Teillä todennäkösesti kipinöi sängyssä ihan todella hyvin ja intohimoa on paljon.. Yhteiselosta sitten ei todennäköisesti tulekaan mitään. Been there done that, many many times.

• stiinuliini

mie itte oon kaksos tyttö ja oon kohta seurustellut puoltoista vuotta skorppari miehen kanssa, enkä mittää vaihtais pois, vaikka hää välillä juro onkin. paremmin hänen kanssa tuun toimeen, kun entisen miehen kanssa joka oli oinas! miulle tää skorppari toimii!! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1718
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1462
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1326
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1173
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1058
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1029
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      216
      848
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      763
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      728
    Aihe