Bomba ja bomban tanssit rikkovat avioliittoja. Tanssisalista on helppo mennä asuntoihin vieraiden naisten kanssa. Siellä sitä ollaan yön yli. Mieheni tuli aamulla ja ei suostu kertomaan.
Tansseja ei pitäisi olla paikoissa mistä voi mennä huoneisiin. Tansseja pitäisi olla vain tanssilavoilla. Säästyttäisiin monilta suruilta.
Bomba rikkoo avioliittoja
48
7982
Vastaukset
- mie taas
että tanssipaikka rikkoo avioliittoja!
Jos miehesi on vietävissä niin eiköhän tuo mene vaikka Bombaa ei olisi olemassakaan.
Menisit mukaan vahtimaan miestäsi. - naamakämmen
Varsinainen juntti pariskunta!
- Miksi jäit kotiin
Bomballa on hienoja herrasmiehiä. Hankkivat huoneen, joten menemme mieluummin heidän mukaan huoneeseen kuin nyhjäämme kundien kanssa autonromuissa. Vanhemmat miehet ovat muutenkin todellisia herrasmiehiä. Maksavat juomat ja antavat vielä lahjoja. Ovat muutenkin parempia kuin nuoret kundit.
- Katjuiiiiiik
Älä lesoile sillä miehelläsi. Et sinä ole mitenkään ainutlaatuinen vaikka saatkin vanhempia miehiä. Kyllä Hovissakin pääsee miesten kanssa huoneisiin, eikä tarvitse mennä ulos. Et vain taida uskaltaa muuta kuin livahtaa pimeässä niissä mökeissä oleviin huoneisiin. Enpä ole sinulla nähnyt olevan paljoakaan lahjaksi saatuja vaatteita ja koruja.
- tanssilavalta
pääse myös asuntoihin? Minä ainakin pääsen niin tanssiravintolasta, kuin -lavaltakin myös OMAAN asuntooni.
- sinulla pässi
vai litran mitta puolisona? Oikea mies ei ole vitävissä, vaan tekee ihan itse ne valinnat.
Syy ei ole Bomban tai muidenkaan ravintoloiden, ei alkoholin tai vieraiden naisten. Syy on yksin miehesi, joka ei pidä sinulle antamaansa lupausta. - tunteesi ja
tiedän että tilanne ei ole mitenkään helppo.
Voimia ja jaksamisia Sinulle.
Siinä mielessä olet kuitenkin asiassa voiton
puolella, kun pystyt asiasta kirjoittamaan.
Ehkä kirjoittaminen onkin helpompaa, kuin toiselle
ihmiselle puhuminen.
Oma kohtaisena kokemuksena voin sanoa, että itse
en voinut asiasta puhua kenellekkään, joka olisi
toisaalta voinut hieman helpottaa.
Syytin mielessäni asiasta sitä toista naista,
mutta todellisuudessa asiaan tarvitaan aina
kaksi.
Itse aloitin kirjoittamaan eräällä palstalla,
ajattelinkin, että käyn sitä asiaa läpi sieltä
kautta, mistä minulle aiheutunut harmi oli lähtöisin.
En ollut koskaan kirjoitellut missään,
enkä ollut tietoinen mistään suomi 24 ja
kaikkein viimeisemmäksi olisin kuvitellut
itselleni tälläistä sattuvan. - kotonapelaa
jos kotona ei pelaa, niin jospa sitten bomballa kävis tuuri,oletkos miettinyt mistähän johtuu moinen.
- Kukkanen vaan ei seinä
Etkö tiedä, että Bomballe mennään kun ollaan puutteessa ja halutaan täydellinen tyydytys.
- sanontahan
Kukkanen vaan ei seinä kirjoitti:
Etkö tiedä, että Bomballe mennään kun ollaan puutteessa ja halutaan täydellinen tyydytys.
on, että koti säästyy, kun naapuria käytetään.
- villitsevät Nurmesta
Jokainen mies jolla löytyy satalappunen voi kuvitella olevansa vaikka mitä....heh
- mieleeni tämä
Sinun kirjoitus ja poikkesin kysymään, jos satut vielä kirjoittelemaan palstalla. Mitä Sinulle nyt kuuluu? Itse painiskelen omien asioiteni kanssa, jo tässä pidemmän aikaa. Ei riittänyt se että se nainen, joka aiheutti meidän perheeseen ongelmat olisi ollut tyytyväinen. Ilmeisesti kaikki ei sujunut tai suju käsikirjoituksen mukaan, nyt jo jonkin aikaa hän on tehnyt sitä, että musta maalaa minua muille kirjoittajille. Sain jo puolitoista vuotta sitten parilta kirjoittajalta (eräällä toisella palstalla) kirjeen, että jo vanha kauan ollut palstalla kirjoitellut henkilö oli pyytänyt boikotoimaan minun juttuja. En koskaan vastannut heille, että mistä kaikki on johtunut. Minulla oli vain pari päivää sähköpostiosoite silloisessa galleriassa. En ole koskaan antanut minkäänlaista aihetta moiseen käyttäytymiseen, mutta hän ilmeisesti on kokenut ja kokee tarvetta saada minut pois kirjoittelemasta. Näin olen asian ymmärtänyt, koska harvoin enää kukaan vastailee kirjoituksiini.
- ja kutsu
Kuotta kylään...
- on olemassa
Esimerkiksi Vinkerlahden ranta ja Kotilanniemen kalliot missä voi ukkonsa tai akkansa löytää toisen kimpusta..vinkkinä vaan itse kullekin että ei siihen huonetta tarvita jos mieli tekköö
- että..
jollekin kelpaa kun oma akka tai ukko ei velvollisuuksiaan hoida.
- Suunta,,
että.. kirjoitti:
Mikä siellä Bomballa on paras ilta, jos ottas suunnan kohti Bonballe ja heittäs verkot veteen. Senhän minä teenkin.
- rullatuoli2007
että.. kirjoitti:
Näitähän tyrkkyjä riittää vaikka muille jakaa joille kelpaa liha kun liha heti tilaisuuden tullen;) mut ennemmin tai myöhemin haaskat heivataan=)
- oma pa......
rullatuoli2007 kirjoitti:
Näitähän tyrkkyjä riittää vaikka muille jakaa joille kelpaa liha kun liha heti tilaisuuden tullen;) mut ennemmin tai myöhemin haaskat heivataan=)
- Nurmeksen
ukkomiehet käyvät Thaimaassa eikä Bomballa.... Oiskohan se paikka ollunna Pattaja?
- nykyään
nimellä Naimaa
ps. käyvät pariskunnittain, löytyy nimittäin hierojia emännällekin - mies ja mankeli
nykyään kirjoitti:
nimellä Naimaa
ps. käyvät pariskunnittain, löytyy nimittäin hierojia emännällekin
- jos juoksee vieraissa
Läpi maailman on näin ollut ja ei ole ollut Bombaa.
- huomioon
myöskin sen, että vapaamielisessä suhteessa voi olla molemmilla puolisoilla "ulkopuolisen henkilön" käyttölupa, eli ei aina välttämättä toinen osapuoli pane pahakseen, jos hiukkasen vierassa pyörähtee..
- onhan seeee
huomioon kirjoitti:
myöskin sen, että vapaamielisessä suhteessa voi olla molemmilla puolisoilla "ulkopuolisen henkilön" käyttölupa, eli ei aina välttämättä toinen osapuoli pane pahakseen, jos hiukkasen vierassa pyörähtee..
minäkin aina muissa kun mielentila sellainen ja sit kun sattuu oma kiinnostaa niin kipitän vain sen luo, hekeppoo kun heinänteko..;) ja päintoisin;)
- Trapetsitaiteilija
Hyvä keskustelun aloittaja, eihän näillä keppeillä keskustelupalstoilla voi vakavasti alkaa puhua promiskuiteetista eli vallitsevasta "kaikki on sallittua" elämäntyylistä. Mainostelkkarikin sitä ruokkii. Syyttää mainostelkkaria ja mainostajia! Etelän matkat käy kuumana. Aatelkaa. Niin paljon ihan turhaa matkailua etelän "aurinkoon" vain sen yhden asian perään. Parempi olisi kuitenki "tarvitsijain" kierrellä näitä kotimaan pomppupaletteja!
- paikkasa
Miksi ulkomaille eto asian takia.Sanonta,en oo ikinä maksana,enkä toista kertoo maksa pitänöö paikkasa.
- polita
vai ei kotona hoideta velvollisuutta.
miestä ei kiinnosta ja minua senkin edestä.
eikä ole kysymys että olisin lahna tai ruma vaan päinvastoin.
silti mies joka käänteessä vehtaa muita.
mutta kosto se suloisin! - hämmennystä
Kovin on Bompalla hiljaista,Nurmeshovissa on monipuolista vipinää.Pyöriikö liian pieni piiri Pielisen rantaa hämmentämässä.
- panoykä
totta turiset hovin lihatiskistä lohkee persettä takuuvarmasti
- nailani fani
tahtoo kotona pirttihirmu töpötellä villasukissaan,töpötelköön rauhassa.siinäpä syytä lähteä etsimään nailanin kiiltoa ja kosketusta,ei mies loputtomiin katsele villasukka iltoja,
- hiljastakin
Bompa taitaa nykyisin rikkoa vain vesijohtoja,on niin hiljasta.
- isbo
jos miehellä lähtee hiukset päästä ja vatsa alkaa pullottaa niin ei siinä auta muukaan kun töpötellä niissä villasukissa :)
luuletteko te et naisia kanssa kiinnostaa tollanen..
kyllä miehenkin pitää katsella peiliin jos haluaa jotain saada.- Tykätty
Alkoholia voi ottaa kotonakin'jos Bompalla yleensä mitään viriiliä ja rillumareitä joku järjestää täytyy toki tilaisuus käyttää hyväkseen ja laskea laidasta laitaan kuten laulussa sanotaan.
- Ompa aihe
Kyllä se taisi olla otsikon mukaan pettävä osapuoli se avioliiton rikkoja, ei paikka, ei tanssikaveri, ei tanssikappale, ei viina...
Jos mies/nainen pettää, joutaahan tuo moinen avioliitto rikkoutuakin?
Aiwan turha syyttää seiniä jos mies juoksee vieraissa...HALOO! - huu haa huu
Huu haan haamu ko se täällä kummittelee
- Ne vasta ihania
Pyöriiikö Bomballa Venäjän naisia?
- Ei-pyöri
Ei edes nenkosten tyttäriä nykyään.
- Pyörii
Pyörii..
- Ansaitset paremman
Ukko vaihtoon, ei mahda olla ainut mies maapallolla.
- tuuuristi
Minkälainen meininki nykyään bombassa!onko tansseissa porukkaa..
- Poroporvari
Nainen,mjos et anna miehellesi, niin joku muu antaa.. Se on vaan näin.
- sutki-panomies
Sain juuri tänään tussua bompalla. Jopa useita.
- huihaityyppi
Unia voi nähdä monenlaisia,joko heräsit todellisuuteen.
- Taaaaase
Eiköhän ne ongelmat lähde jo sieltä kotoa,jos alkaa liitto rakoilla.Bomba kai ei voi olla syyllinen.Taas veivataan toisten tai paikkojen niskaan omat ongelmat.Ihmiset on idiootteja,ei kaikki mutta kuitenkin.
- anialle
tai jos mies ei anna naiselle niin sitä voi saada muualtakin.miehetkin osaa tämän pihtaamisen jalon taidon
- miesnurmeksesta
Terve tuloa kaikki puutteessa olevat varatut,vapaat,asumiserosso yms olevat naiset,joilla haluja,mutta ei halujen poistajaa kotipiireissä.Luottamusta löytyy ja salainen paikka.terveys,hygienia ja puhtaus kunnossa aina.Alakerran lisäksi toimii,myös yläkerta.Yhteys tiedot löytyy haku,treffi yms palstoilta ja...............;-) :-D
- salarakassalaisuus
Bomballa pyörii paljon varattuja,vapaita,kiimaisia seuran "seksin"kipeitä naisia,kun heidän ukot häviää niin naiset laittaa hameen helmat pyörimään.Minusta se on hieno asia,kun pääsee tekemään lähempää tuttavuutta heihin ja tottakai autan parhaani mukaan,että olisivat tyytyväisiä
- avutontasakkia
Höyry häyriset on näköjään vauhdissa,siitä puhe mistä pula hommatkaa oma elämä ihan normaaleilla tavoilla,on sairasta leikkiä höpistä näillä palstoilla.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2782593Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772443SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis542192Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj701854- 1201618
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591544- 1341396
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731298Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.871109Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli761089