Tiäisikö joku koska suomeen on tulossa käytössä sirun kanssa varustetut ajokortin, sillä nykyyisessä ajokorttipohjassahan on jo valmiina tila sirua varten...
Sirulliset ajokortit käyttöön
6
1261
Vastaukset
- kun on se paikka
Kyllä mä tiesin, et ne voi tulle käyttöön täällä Suomessa ne sirulliset ajokortit, kun on se paikka valmiina jo nykysissa ajokorteissa. Mutta sitä en tiennytkään, että muka jo 2009 vuoden alusta? En oo vielä kuullut tuosta ajankohdasta mitään puhetta. Jos on totta, niin laittasitko jonkun linkin tänne?
- 2009 alusta
Siis minähän kysyin KOSKA ne on tulossa, en kertonut että ne olisi tulossa.
Kyllä muakin kiinostaisi onko ne tulossa käyttöön joskus, koska silloin voitaisiin esim yhdistää ajo- ja kuljettajakortti...
No suomihan on sellainen takapajula että tuskin tulee koskaan... - Ajokortillinen
2009 alusta kirjoitti:
Siis minähän kysyin KOSKA ne on tulossa, en kertonut että ne olisi tulossa.
Kyllä muakin kiinostaisi onko ne tulossa käyttöön joskus, koska silloin voitaisiin esim yhdistää ajo- ja kuljettajakortti...
No suomihan on sellainen takapajula että tuskin tulee koskaan...Itselläni on ajokortti, mutta kuljettajakortista en ole kuullutkaan. Eikös ajaminen ja kuljettaminen ei ole sama asia. Ainakin kun kyse (henkilö)autosta?
- on kuljettajakortti
Ajokortillinen kirjoitti:
Itselläni on ajokortti, mutta kuljettajakortista en ole kuullutkaan. Eikös ajaminen ja kuljettaminen ei ole sama asia. Ainakin kun kyse (henkilö)autosta?
Kyllä se kuljettajakortti tarkoittaa sitä digipiirturikorttia. Et tarvitse jos ajat henkilöautoa.
- ajokortillinen
on kuljettajakortti kirjoitti:
Kyllä se kuljettajakortti tarkoittaa sitä digipiirturikorttia. Et tarvitse jos ajat henkilöautoa.
kiitos vastauksesta ja tiedosta.
Ajokortillinen kirjoitti:
Itselläni on ajokortti, mutta kuljettajakortista en ole kuullutkaan. Eikös ajaminen ja kuljettaminen ei ole sama asia. Ainakin kun kyse (henkilö)autosta?
Näiden kahden kortin välinen ero on se, että Kuljettajakortteja käytetään digitaalisissa ajopiirtureissa ja Normaali ajokortti taas oikeuttaa ajamaan autolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271326
- 1001023
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299817- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55623Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603