Tiäisikö joku koska suomeen on tulossa käytössä sirun kanssa varustetut ajokortin, sillä nykyyisessä ajokorttipohjassahan on jo valmiina tila sirua varten...
Sirulliset ajokortit käyttöön
6
1261
Vastaukset
- kun on se paikka
Kyllä mä tiesin, et ne voi tulle käyttöön täällä Suomessa ne sirulliset ajokortit, kun on se paikka valmiina jo nykysissa ajokorteissa. Mutta sitä en tiennytkään, että muka jo 2009 vuoden alusta? En oo vielä kuullut tuosta ajankohdasta mitään puhetta. Jos on totta, niin laittasitko jonkun linkin tänne?
- 2009 alusta
Siis minähän kysyin KOSKA ne on tulossa, en kertonut että ne olisi tulossa.
Kyllä muakin kiinostaisi onko ne tulossa käyttöön joskus, koska silloin voitaisiin esim yhdistää ajo- ja kuljettajakortti...
No suomihan on sellainen takapajula että tuskin tulee koskaan... - Ajokortillinen
2009 alusta kirjoitti:
Siis minähän kysyin KOSKA ne on tulossa, en kertonut että ne olisi tulossa.
Kyllä muakin kiinostaisi onko ne tulossa käyttöön joskus, koska silloin voitaisiin esim yhdistää ajo- ja kuljettajakortti...
No suomihan on sellainen takapajula että tuskin tulee koskaan...Itselläni on ajokortti, mutta kuljettajakortista en ole kuullutkaan. Eikös ajaminen ja kuljettaminen ei ole sama asia. Ainakin kun kyse (henkilö)autosta?
- on kuljettajakortti
Ajokortillinen kirjoitti:
Itselläni on ajokortti, mutta kuljettajakortista en ole kuullutkaan. Eikös ajaminen ja kuljettaminen ei ole sama asia. Ainakin kun kyse (henkilö)autosta?
Kyllä se kuljettajakortti tarkoittaa sitä digipiirturikorttia. Et tarvitse jos ajat henkilöautoa.
- ajokortillinen
on kuljettajakortti kirjoitti:
Kyllä se kuljettajakortti tarkoittaa sitä digipiirturikorttia. Et tarvitse jos ajat henkilöautoa.
kiitos vastauksesta ja tiedosta.
Ajokortillinen kirjoitti:
Itselläni on ajokortti, mutta kuljettajakortista en ole kuullutkaan. Eikös ajaminen ja kuljettaminen ei ole sama asia. Ainakin kun kyse (henkilö)autosta?
Näiden kahden kortin välinen ero on se, että Kuljettajakortteja käytetään digitaalisissa ajopiirtureissa ja Normaali ajokortti taas oikeuttaa ajamaan autolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466