Lidlin siiderit

hyviä, mutta...

Haluaisin tietää, että sisältääkö Lidlin siiderit Aspartaamia?? Onko kellään tietoa?? Niissä kun ei lue...

8

4410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellei lue

      niin eivät sisällä, sillä jos sisältäisivät, pitäisi lukea.

      • vain...

        ...että sisältää makeutusaineita, joten ois kiva tietää mitä??


    • yääh

      Ainakin ne Karlens-merkkiset ovat pahoja ja vetisiä siidereitä. Näköjään Rekorderligiä ja muita svedusiidereitä yritetty matkia nimeä myöten, vaikka on ihan Suomessa valmistettu.

    • mennä sukset ja

      sauvat hieman sekaisin.

      Ensinnäkin kyseessä ei ole mikään Lidl-siideri eikä sitä ole tehty suomessa.

      Rekorderlig-siiderit on tehty Vimmerbyn lähdeveteen... Rekorderlig on Ruotsin suosituin siideri.

      Esim:
      Mustikka-Sitruuna Light
      Siideri 50 cl 4,5 VOL %/50 cl. Ainesosat: hiilihapotettu lähdevesi, päärynä- ja omenaviini, sitruunahappo, marja-aromit, sokerikulööri, makeutusaineet: E950, E951**, säilöntäaineet: E202, E220* ja aromit (sisältää sulfiittia).

      Lisättyä sokeria 0 g/l - Energiaa 120kJ/29kcal/100ml

      Tiedot löytyvät suoraan valmistajan sivuilta - hieman pitää nähdä vaivaa itsekin jos asia todellakin kinnostaa.

      Lyhyesti sisältää:
      - sulfiittia - ei hyvä
      - E950 Asesulfaami
      - E951 Aspartaami
      E950 ja E951 terveellisyydestä ja tarpeellisuudesta voidaan olla montaa mieltä.

      Lisää tietoa siidereistä
      http://www.rekorderlig.fi

      Voi olla, että ko kaupasta löytyy jotain kotimaistakin siideriä joka on tehty pelkästään Lidlille, mutta tätä siideriä he mainostavat kovasti.
      http://www.lidl.fi/fi/home.nsf/pages/c.o.Teemaviikko.olutteema.prod.Rekorderlig-siiderit
      Huom mainoksen osasto kertoo mistä on kyse.

      • kaarlens

        No totisesti menee. Lidlin siidereillä tarkoitetaan Lidlin omaa tuotemerkkiä Karlensia, joka on valmistettu Suomessa ja jonka tuoteseloste on lidlimäiseen tapaan saksalaistyyppisen vajaa.

        Rekorderligiäkin saa Lidlistä, mutta se ei ole tietenkään Lidlin oma tuotemerkki.


      • ko tuotteesta ei löydy
        kaarlens kirjoitti:

        No totisesti menee. Lidlin siidereillä tarkoitetaan Lidlin omaa tuotemerkkiä Karlensia, joka on valmistettu Suomessa ja jonka tuoteseloste on lidlimäiseen tapaan saksalaistyyppisen vajaa.

        Rekorderligiäkin saa Lidlistä, mutta se ei ole tietenkään Lidlin oma tuotemerkki.

        mitään tietoa Lidlin sivuilta, ainoa siideri jota itse mainostavat on edellä mainittu.

        Toisekseen jos tarkkoja ollaan Lidl ei tee yhtään mitään siideriä, eikä näin ollen voida puhua mistään Lidlin siideristä - puhutaan Lidlissä myytävästä siideristä, tai Lidlin teettämästä siideristä. Koska Lidl ei kuulu omaan ravintoketjuuni en voi kommentoida heidän myymien siidereiden laatua. Itse ostan omat siiderini Alkosta, ja silloin siideri on joko Brittiläistä tai Ranskalaista - aitoa siideriä, ei mitään lisäainesotkua.


    • cock-

      Lidlissä on paras siideri se 0,75l pullo ranskalaista siideriä. Sisältö omena ja hiilihappo.

    • ihme juoma?

      Mikä on siiderin tarkoitus?
      Ruokajuoma?
      Janojuoma?
      Seurustelujuoma?
      Minulle se on ihmetys, milloin sitä on tarkoitus juoda?

      Teen ostokset Lidlissä ja esimerkiksi tänään huomasin keski-ikäisen henkilön joka osti vain 8 tölkkiä mansikka siideriä tai siinä oli ikään kuin mansikan kuva päällä.
      Miten missä minkä vuoksi siideriä on tarkoitus juoda?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      80
      4345
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3214
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3132
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2957
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2895
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2666
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      42
      2613
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      234
      2327
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2156
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      45
      2087
    Aihe