Onko yleistä jäävuoroa Ylöjärven jäähallille?
Miksei vuorot ole näkyvissä internetissä
kuin Kangasalan hallilla mistä muutin
vai pääseekö vain seurojen kautta lämmiin?
Minne harjoittelemaan jos on taas vesitalvi?
Jäävuorot
11
3299
Vastaukset
- sieltäpäs
löytyy vuorot.
Mutta sunnuntaisin on mailavuoro muistaakseni 9.30-11 ja viikollakin jonain iltapäivänä on mailavuoro.
Sunnuntaina mailaton vuoro on toisella kentällä 9-10.30- ts
siis koska on maila vuoro onko esim. huomenna lauantaina taikka sunnuntaina???
- Nicco94
Jäävuorot on siirretty Hämeenkyröön turvallisuussyistä.
Vaarallinen jää ja hometta hallissa.
Voisko kaupunki tehdä jotakin tälle uudelle hallille ja sen omistukselle?- pipapäää
kiiveri kusetti hianosti kaupunkia . myi mätänevän hallin kaupungille ja tyhmät kaverit hallinosa osti sen ja saivat ikuisen riesan hoitoonsa.
- S.R.
Tietääkseni osa peleistä ainakin on siirretty pois Ylöjärven jäältä joka on osaksi sulana.
Kannattaa kysyä suoraan hallilta vuoroista. - ts
- Tyytyväinen käyttäjä
Ylöjärven hallissa on uusi jääkone ja uudet kosteudenpoístolaitteet, eli jää ja puitteet pirkanmaan parhaat. Itse käyn hallissa kerran viikossa ja muissakin halleissa tulee pelailtua, joten kiitokset hyvistä olosuhteista Ylöjärven jäähallille. Hinnat tietysti on kohtuu korkeat, mutta laadusta mielellään vähän maksaakin,
- mt
onko huomenna maila vuoro?
- mt
vastakkaa
- mt
onko ketään täällä?
- Anonyymi
On jää vuoroja torstaisin ja maanantaisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen926350Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3215697Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk583467Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123325Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062759Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t121747Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211730Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181614Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1881214- 921145