Nyt kaivattaisiin vähän apua paikallisilta php-guruilta.
Alla on yksinkertainen käyttäjätietojen muokkauslomake. Aluksi käyttäjät haetaan tietokannasta tiputusvalikkoon, josta ne siirretään formiin. Kun tämän jälkeen klikkaan formin lähetysnappia, tiedot eivät tallennukkaan kantaan, vaan formi palaa takaisin alkuun. Ehdotuksia otetaan vastaan.
Tässä koodi:
isset ei lähetä tietoja
5
481
Vastaukset
- palapala
Eli viimeisen selectin tilalla pitäisi olla update -käsky, mutta ongelma selviää kyllä tälläkin.
- diudiudiu
Ensimmäinen iffi suoritetaan, jos 'ota' ei ole postdatassa. Ja sehän tuleekin vain dropdownin submitista. Eli dropdownin formista pääsee toiseen vaiheeseen, mutta toisen vaiheen formista 'ota' puuttuu, eli siinä kun submittaa, joutuu ensimmäiseen iffiin.
Eli voit muokkailla iffejä paremmiksi tai sitten vaikka laittaa vain piilokentän sinne kakkosvaiheen formiin:- Edellinen
Virhe oli yllättävän pieni. Kiitokset avusta! :)
- ID ongelma
Vielä edelliseen liittyen:
jostain syystä toisessa issetissä hiddeninä oleva id:n arvo ei kulje loppuun asti, vaan id:n arvoa kyseltäessä tulee mysql-virhe: Unknown column 'id' in 'where clause'.
Mistäs tämä mahtaa johtua? - dfdfdffg
ID ongelma kirjoitti:
Vielä edelliseen liittyen:
jostain syystä toisessa issetissä hiddeninä oleva id:n arvo ei kulje loppuun asti, vaan id:n arvoa kyseltäessä tulee mysql-virhe: Unknown column 'id' in 'where clause'.
Mistäs tämä mahtaa johtua?Löytyykö tietokannan taulusta id-sarake?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223017- 392617
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381473- 841350
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124893- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi28656Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621