Kuinka paljon suomessa homoja?

nikkinen.

Siis arviolta, kuinka paljon suomalaisista on homoja? Tietysti vaihtelee paikkakunnittain, mut siis noin yleisesti.

203

12558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qruiserista...

      jos jaksat. Tai kokeile arvioida.

      Tuntuisi siltä että neljästä ihmisestä yksi on bi, joten olisikohan viidestä tai kuudesta ihmisestä yksi homoseksuaali?

      Ei oikein voi luottaa noihin "virallisiin" tilastoihin.

      • höpiset

        ei voi oikein luottaa virallisiin tutkimuksiin. Homous on niin arka asia ettei sitä tule, ainakaan aiemmin, vastattua rehellisesti vaikka mahdollisuus olisikin ollut. Toinen asia on että ei ole helppoa myöntää itselleenkään, ja kielteisesti vastaamalla, tuntuu että on yrittänyt parhaansa muuttua "normaaliksi".

        Minä sanoisin että täysin homoja ei ehkä ole kovin paljon. Mutta sellaisia hieman kiinnostuneita ovat mielestäni ehkä noin 20-25-30%. Ja tämä tarkoittaa esimerkiksi fantasioita saman sukupuolen kanssa, vilkuilua saunassa ja sen jälkeen tulee ajateltua monta päivää mitä tuli nähtyä yms. Jos ajatellaan nuorempia, ehkä noin 15 vuotiaita, niin silloin %-luku taitaa olla huomattavasti korkeampi.

        Ollakseen homo, ei tarvitse koskaan toteuttaa fantasioitaan, suurin osa homoista ovat sitä vain omassa mielikuvituksessaan.


      • ja lesbonaisia...
        höpiset kirjoitti:

        ei voi oikein luottaa virallisiin tutkimuksiin. Homous on niin arka asia ettei sitä tule, ainakaan aiemmin, vastattua rehellisesti vaikka mahdollisuus olisikin ollut. Toinen asia on että ei ole helppoa myöntää itselleenkään, ja kielteisesti vastaamalla, tuntuu että on yrittänyt parhaansa muuttua "normaaliksi".

        Minä sanoisin että täysin homoja ei ehkä ole kovin paljon. Mutta sellaisia hieman kiinnostuneita ovat mielestäni ehkä noin 20-25-30%. Ja tämä tarkoittaa esimerkiksi fantasioita saman sukupuolen kanssa, vilkuilua saunassa ja sen jälkeen tulee ajateltua monta päivää mitä tuli nähtyä yms. Jos ajatellaan nuorempia, ehkä noin 15 vuotiaita, niin silloin %-luku taitaa olla huomattavasti korkeampi.

        Ollakseen homo, ei tarvitse koskaan toteuttaa fantasioitaan, suurin osa homoista ovat sitä vain omassa mielikuvituksessaan.

        olisikaan miljoonaa (toisaalta miksei?), niin bi-seksuaaleja on pakko olla puolet Suomen väestöstä vähintään. Omassa tuttavapiirissäkin porukkaa tulee kertomaan olevansa bi (tai jotain sinne päin kuitenkin), että siinä selvä enemmistö.

        Omituisinta on ne tutut jotka ja joiden perhe ja saman tien suku on pelkkiä heteroja. Niin varmaan joo. Ja minä olen Paavi :)


      • joopa joo
        ja lesbonaisia... kirjoitti:

        olisikaan miljoonaa (toisaalta miksei?), niin bi-seksuaaleja on pakko olla puolet Suomen väestöstä vähintään. Omassa tuttavapiirissäkin porukkaa tulee kertomaan olevansa bi (tai jotain sinne päin kuitenkin), että siinä selvä enemmistö.

        Omituisinta on ne tutut jotka ja joiden perhe ja saman tien suku on pelkkiä heteroja. Niin varmaan joo. Ja minä olen Paavi :)

        Aikas vaikea tehdä johtopäätöksiä oman tuttavapiirin perusteella, koska sinne tuskin valikoituu A) muita kuin saman sosioekonomisen tilanteen omaavia B) merkittävästi omista arvoista poikkeavia C) otanta tuskin on muutamaa kymmentä suurempi D) pääkaupunkiseutu ei ole sama kuin koko Suomi E) voit keksiä vapaasti lisää syitä...

        Bisseyshän on muuten ollut muotioikku jo muutaman vuoden pissispiireissä siitä syystä, että pienellä "lesbaamisella" saa tehokkaasti vastakkaisen sukupuolen huomion itselleen. Lisää tietoa Cityn mainiosta artikkelista muotilesbot http://www.city.fi/artikkeli/Muotilesbot/1452/ . Kaikki ei ole suvaitsevaisuutta, vaikka se siltä näyttääkin ;)


      • sanoa...
        joopa joo kirjoitti:

        Aikas vaikea tehdä johtopäätöksiä oman tuttavapiirin perusteella, koska sinne tuskin valikoituu A) muita kuin saman sosioekonomisen tilanteen omaavia B) merkittävästi omista arvoista poikkeavia C) otanta tuskin on muutamaa kymmentä suurempi D) pääkaupunkiseutu ei ole sama kuin koko Suomi E) voit keksiä vapaasti lisää syitä...

        Bisseyshän on muuten ollut muotioikku jo muutaman vuoden pissispiireissä siitä syystä, että pienellä "lesbaamisella" saa tehokkaasti vastakkaisen sukupuolen huomion itselleen. Lisää tietoa Cityn mainiosta artikkelista muotilesbot http://www.city.fi/artikkeli/Muotilesbot/1452/ . Kaikki ei ole suvaitsevaisuutta, vaikka se siltä näyttääkin ;)

        Että: A) mun tuttavat ja kaverit ja perheenjäsenet on suurimmaksi osaksi lapsuudesta asti tuttuja olleet, eli en ole voinut vaikuttaa tuttavapiiriini.

        B) Sama kuin A)

        D) Kuka sanoi että asun PK-seudulla :D Nimittäin niin ei ole. Asun Suomen rasistisemmassa kolkassa, ja kaikki kaverini on täältä päin tai pohjoisemmasta.

        E) kuulostaa pakolla syiden etsimisestä asiaan, jonka olen huomannut kokemuksen kautta olevan niin, että ns. "vähemmistöjä" on paljon enemmän kuin mitä yleisesti luullaan. Tarvitaan kunnon todisteita että uskoisin muuta.

        Kyllä mä tuon muoti-ilmiö puolenkin tiedän, mutta jotain siinäkin on takana. Kuinka moni voisi homo sanoa olevansa muotibi?
        Ja jos vihjaat että biseksuaalisuus on pelkkää itsensä huijaamista, ja että ihminen voi olla joko tai, niin siinä tapauksessa turha edes jatkaa vastaanväittämistä. Olisi se sen verran typerää ajantuhlausta.


      • Anonyymi
        ja lesbonaisia... kirjoitti:

        olisikaan miljoonaa (toisaalta miksei?), niin bi-seksuaaleja on pakko olla puolet Suomen väestöstä vähintään. Omassa tuttavapiirissäkin porukkaa tulee kertomaan olevansa bi (tai jotain sinne päin kuitenkin), että siinä selvä enemmistö.

        Omituisinta on ne tutut jotka ja joiden perhe ja saman tien suku on pelkkiä heteroja. Niin varmaan joo. Ja minä olen Paavi :)

        Viimeinen lausahdus sai nauramaan, mutta usko pois tai ei , niin etsipä Munkkiniemen Kreivi, ja se olen minä, Stani lienee jo eläköitynyt, Mutta aloita Solnasta. Kiitos


      • Anonyymi
        höpiset kirjoitti:

        ei voi oikein luottaa virallisiin tutkimuksiin. Homous on niin arka asia ettei sitä tule, ainakaan aiemmin, vastattua rehellisesti vaikka mahdollisuus olisikin ollut. Toinen asia on että ei ole helppoa myöntää itselleenkään, ja kielteisesti vastaamalla, tuntuu että on yrittänyt parhaansa muuttua "normaaliksi".

        Minä sanoisin että täysin homoja ei ehkä ole kovin paljon. Mutta sellaisia hieman kiinnostuneita ovat mielestäni ehkä noin 20-25-30%. Ja tämä tarkoittaa esimerkiksi fantasioita saman sukupuolen kanssa, vilkuilua saunassa ja sen jälkeen tulee ajateltua monta päivää mitä tuli nähtyä yms. Jos ajatellaan nuorempia, ehkä noin 15 vuotiaita, niin silloin %-luku taitaa olla huomattavasti korkeampi.

        Ollakseen homo, ei tarvitse koskaan toteuttaa fantasioitaan, suurin osa homoista ovat sitä vain omassa mielikuvituksessaan.

        Jos kysyy asiaa homoilta niin ne vastaa että joka toinen kun ne haluaa ajaa ideologiansa aivan poskettomilla hatusta vedetyillä luvuilla..Löysin yhden vanhan tilaston kouluajoilta eli heitä on vain 0,1prosettia kansasta ja tämä suhde on pysynyt vakiona vuosikymmeniä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kysyy asiaa homoilta niin ne vastaa että joka toinen kun ne haluaa ajaa ideologiansa aivan poskettomilla hatusta vedetyillä luvuilla..Löysin yhden vanhan tilaston kouluajoilta eli heitä on vain 0,1prosettia kansasta ja tämä suhde on pysynyt vakiona vuosikymmeniä..

        Homoja on paljon enemmän kun luullaan. He eivät uskalla tulla kaapista pihalle koskaan sillä pelkäävät menettävänsä sen tutun ympäristön hyväksymisen vaimoonsa ja lapsensa ,niin takapajulla ollaan aina vaan. Siis mikä sen tekee että tämä asia on jotenkin niin erikoinen joillekki ihmisille . Minun heterouttani ei mitenkään vaivaa että toiset ihmiset ovat erilaisia suuntaukseltaan. Eivätkä ole uhka myöskään kellekkään .
        Annetaan ihmisten olla ainut elämänsä ihan vaan sitä mitä ovat.
        Tunnen yhden kaapissa istuja joka on siellä istunut vuosikymmeniä , mutta on aviossa naisen kanssa , hän ei tule koskaan tulemaan ulos kaapista , koska pelkää .
        Joten näin hirveitä ovat ihmiset joilla ei ole tietoa asioista että heidän mielipiteensä pilaa jonkun elämän kokonaan . Siksi olisi hyvä kun nämä pelkääjät lopettaisivat pelkäämästä , ja yhteisvoimin taistelisivat omista eduistaan niiden kanssa jotka ovat uskaltaneet elää ihan sitä elämää mikä on heille se luonnollinen muoto elää.
        Uskon veljet ja sisaret ovat yksi ryhmä jotka ovat pitäneet homoutta syntinä, miten kukaan on syntinen jos tulee maailmaan erilaisella suuntauksella .
        Ihmisen rakkaus lähimmäiseen siis ei olekkaan itsestään selvyys eräille , kun ollaan vihaamassa ihmisiä jotka yhteisestä päätöksestä ovat päättäneet elää ainoan elämänsä yhdessä . Koska rakastavat toisiaan .


      • Anonyymi
        höpiset kirjoitti:

        ei voi oikein luottaa virallisiin tutkimuksiin. Homous on niin arka asia ettei sitä tule, ainakaan aiemmin, vastattua rehellisesti vaikka mahdollisuus olisikin ollut. Toinen asia on että ei ole helppoa myöntää itselleenkään, ja kielteisesti vastaamalla, tuntuu että on yrittänyt parhaansa muuttua "normaaliksi".

        Minä sanoisin että täysin homoja ei ehkä ole kovin paljon. Mutta sellaisia hieman kiinnostuneita ovat mielestäni ehkä noin 20-25-30%. Ja tämä tarkoittaa esimerkiksi fantasioita saman sukupuolen kanssa, vilkuilua saunassa ja sen jälkeen tulee ajateltua monta päivää mitä tuli nähtyä yms. Jos ajatellaan nuorempia, ehkä noin 15 vuotiaita, niin silloin %-luku taitaa olla huomattavasti korkeampi.

        Ollakseen homo, ei tarvitse koskaan toteuttaa fantasioitaan, suurin osa homoista ovat sitä vain omassa mielikuvituksessaan.

        Araksi sen tekee toisten ihmisten suhtautuminen , onko se sitten parempi heille itsellee olla kaapissa ja pilata koko elämänsä joidenkin hörhöjen vuoksi joiden mielestä on vaan oltava hetero vaikka ei ole aitä koskaan edes ollut. Monet on naimisissa naisen kanssa ja pakottavat itsensä joksikin mitä eivät ole. Ja aika pian alkaa ongelmat suhteessa .


    • zg jm

      on 136702

      • vai????

        hesaski on enempi...


    • Jaha,jaha

      Yhdeksän prosenttia väestöstä, eli siis tässä mukana lesbot ja homot. Eli lukuna n. 486 000 henkilöä.

      • promille

        Tuli pilkkuvirhe niin kuin huomasit. 0,015 % on se oikea luku. Kun puhutaan OIKEISTA homoista, jotka ei ole koskaan naisesta haaveilleet, ei unissa eikä kovassa kännissäkään.


      • x+x=2x
        promille kirjoitti:

        Tuli pilkkuvirhe niin kuin huomasit. 0,015 % on se oikea luku. Kun puhutaan OIKEISTA homoista, jotka ei ole koskaan naisesta haaveilleet, ei unissa eikä kovassa kännissäkään.

        Homoja on ainakin enemmän kuin nykynuorissa %-laskun osaajjia.


      • Anonyymi

        Lesbot ovat myös homoseksuaaleja. Siis homoseksuaali on silloin kun tykkää samasta sukupuolesta kun on itsekkin .
        Mutta kansan suussa homomnaiset on lesboja


      • Anonyymi

        Lesbot lasketaan myös homoseksualisiin .
        Kas kun uskaltaisivat tulla kaapista vaan ulos ja nähdä se että heillä on samat oikeudet yhteiskunnassa kun muillakin .
        Minusta olisi kamalaa jos minun pitäisi olla kaapissa siksi että olen hetero, mutta homoille tämä on jokapäiväistä koska ovat homoja . Ämuista maissa ollaan paljon pidemmällä kehityksessä näissä asioissa , Suomessa ei .


    • on.

      Vähiin on mennyt kun ulkomaille muuttaneita on paljon. Itselläki suunnitelmat vireillä.

      • Anonyymi

        Kun ihmiset olisivat sen verran kehittyneitä että ymmärtäisivät ettei kukaan mitenkään päätä että nytpä rupean tässä homoksi,,sillä se suuntaus on jo ihmisellä syntyessään ihan samoin kun heteroseksuaalisuuskin on , joten paljolta pahalta olisi ihmiskunta säästynyt jos he ymmärtäisivät asia kuten se on. Mutta nämä tietämättömät jauhaa homoutta ihan kun se olisi jotain rikollista tai uhkaavaa, mitä se ei ole, ainoastaan sikiö ajatella syntynyt ominaisuus , ei muuta. Uskovaiset jopa kutsuvat sitä synniksi omahyväisesti.
        Ja on ihmeellisiä kertomuksia netissä esim että saa olla homo kunhan ei sitä harjoita , siis heidän seksinsäkkin muka kielletään , siinä kun juntit inttävät omilta vaimoltaan ihan samanlaista seksiä, siis mikä on ero, sekö että juntti harrastaa seksiä jonka katsoo kuuluvan homoille , ja vaimot ei oikein halua sitä sillä tavalla . Siis hetero juntti katsoo että, se on ihan oikein kunhan vaan on hetero.
        Homoja sorretaan ihan turhaan , kunhan ihmiset sen joskus käsittäisivät
        Homot ovat siis ihan vaan tavallisia ihmisiä, ei mitään kummajaisia


    • Olli-Polli

      Mitään yksiselitteistä lukua tuskin on olemassa, mutta nykykäsityksen mukaan homoja on neljästä kuuteen prosenttia väestöstä. Asiaan vaikuttaa se, että homoseksuaalisuutensa voi määrittää vain yksilö itse. Lisäksi homouden, biseksuaalisuuden ja heteroseksuaalisuuden raja-aidat ovat häilyviä. Kaiken lisäksi eri kulttuureissa ajatus "homoudesta" tai "homoseksuaalisuudesta" tulkitaan aivan eri tavoin.

      Noin sanotaan tuolla: http://ranneliike.net/pride.php?alue=homoFAQ

    • sietäisin saada

      Hyvin pieniosa on täysin homoja. Mutta niitä jotka pystyisivät homoseksuaalisiin kontakteihin niiden eri versioissa, on ainakin puolet miehistä. Minäkään en voisi kuvitella ns. rakastavani miestä, mutta jos joku mies haluaisi seksiä kanssani, niin mikä ettei.

    • _kolmekymppinen_

      Lukioaikaisista koulukavereista ja luokkalaisista on 'kunnon' homoja seitsemän yhdeksästäkymmenestä rinnakkaisluokkalaisesta. Kunnon homolla siis tarkoitan tyyppejä jotka avoimesti seurustelevat toisen samaa sukupuolta olevan kanssa.

      Noiden lisäksi on vuosien mittaan 'paljastunut' kymmenkunta kaapissa olevaa. Olen siis törmännyt homobaarissa tai ovat itse kertoneet homoudestaan ja etteivät uskalla/pysty/voi kuitenkaan elää samaa sukupuolta olevan kanssa. Sinkkuja kaikki. Ja vielä noiden lisäksi muutama bi-seksuaali, joista yhdellä on nykyjään viisi lasta ja vaimo - hän löysi varmaankin sen oikean ihmisen ja samalla teki valintansa.

      Tuossa ovat mukana siis ne naiset ja miehet joista tiedän. Itse homona en tiedä kuinka monta kaappi-lepakkoa porukassa on yhteensä, ylläolevat luvut sisältävät ne naispuoliset luokkalaiset jotka löytyi kun laitoin qruiseriin ikähaarukan ja paikkakunnan.

      Lyhyesti sanottuna: tuo 4-6% kuulostaa todella vähältä. Tosin kyse on lukiolaisista, ehkä sinne valikoituu enemmän homoseksuaaleja. Ehkä tässä vuosien mittaan törmää vielä muutamaan 'uuteen' tapaukseenkin.

      • Todellisuusdataa

        On se jännää että homot jaksavat inttää valehtelemalla lukumääränsä sata kertaa todellisuitta ja reaalielämän kokemusta suuremmaksi.


      • heteth

        Siis miten nii valehtelee? Tuo em.mainittu 4-6% on varmaan aika lähellä. 7% on mainittu monissa yhteyksissä joka ehkä kaikista lähempänä. 10% tuntuu isolta luvulta jos ei todellisia bissejä lasketa mukaan.


      • Anonyymi
        Todellisuusdataa kirjoitti:

        On se jännää että homot jaksavat inttää valehtelemalla lukumääränsä sata kertaa todellisuitta ja reaalielämän kokemusta suuremmaksi.

        Ja sekin on jännää nähdä typeryksien selostuksia asiasta mistä hän ei tiedä mitään


    • fddsfsfsdf
    • Ehta homo

      Hesarissa oli 11.11.2011 juttu homoista:
      Kuinka yleistä on homoseksuaalisuus?
      Noin viisi prosenttia maailman väestöstä on homoja tai lesboja.
      Ei kuitenkaan ole yksiseleitteistä määritelmää, kuka on homo ja kuka ei. Suomessa on paljon naisen kanssa avioliitossa eläviä miehiä, jotka hakevat seuraa miehistä. He eivät kuitenkaan koe olevansa homoja, vaan heteroita, joilla on seksiä miesten kanssa.

      Homoidentiteetin omaksunut mies kokee olevansa homo ja myöntää sen muillekin. Homoidentiteetti on todella harvoilla, noin kahdella prosentilla väestöstä
      Haavio-Mannila & Kontula (2003) Sexual trends in the Baltic Sea area.

      • himmeä sateenkaari

        Minä olen ikäni tuntenut homoidentiteetin ihan vieraaksi itselleni, vaikka olen aina pitänyt itseäni homona - aina 8. luokasta lähtien. Mitä on homoidentiteetti? Ehkä olen vain vastarannan kiiski enkä halua mitään lokerointia. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin korostetusti homouttaan esille tuovat ihmiset. Heitä ei ole paljon, mutta on kuin he kerjäisivät jotain hyväksyntää ympäristöltään ja testaavat sitä tunkemalla homoasiaa joka rakoon.


      • himmeä sateenkaari kirjoitti:

        Minä olen ikäni tuntenut homoidentiteetin ihan vieraaksi itselleni, vaikka olen aina pitänyt itseäni homona - aina 8. luokasta lähtien. Mitä on homoidentiteetti? Ehkä olen vain vastarannan kiiski enkä halua mitään lokerointia. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin korostetusti homouttaan esille tuovat ihmiset. Heitä ei ole paljon, mutta on kuin he kerjäisivät jotain hyväksyntää ympäristöltään ja testaavat sitä tunkemalla homoasiaa joka rakoon.

        I felt a bit isolated though


    • Hmm sanoisin, että homoja suomessa on vähintään tuo 30% joista aivan täys homoja ehkä 5-10%.

      Tilastoihin ei kannata luottaa, sillä ei kaikki ihmiset välttämättä edes tiedä omaa seksuaalisuuttaan kieltämisen ja muuttumisen halun lisäksi.

      Jos nyt yleisesti katsotaan, niin joka kerta kun menet kaupungin keskustaan, olit sitten kuinka pienessä kylässä törmäät vähintään 1 homoseksuaaliin.

      • Lehtitieto

        Muistan lukeneeni 1970-80 luvulla Tampereen yliopiston opiskelijoiden keskuudessa tehdystä tutkimuksesta, jossa nimettömästi kysyttiin opiskelijoiden seksuaallisesta suuntautumisesta. Kysyttiin oliko harrastanut vuoden aikana seksi a) vastakkaisen sukupuolen kanssa ja b) oman sukupuolen kanssa.
        Vastauksista selvisi, että 5% oli ollut saman sukupuolen ja 10% vastakkaisen ja myös saman sukupuolen kanssa ja osa ilmoitti, että oli ollut,, mutta ei kertonut kumman sukupuolen kanssa. Joten tutkija muistakseni, Annikki Talvi veti siitä johtopäätöksen, että vähintään 15% heistä oli "poikkeavia" eli joka 15 henkilö. Ja tutkija päätteli myös, että luku saattoi olla suurempikin , jos huomioi nämät jotka eivät ilmoittaneet kumman kanssa olivat olleet. Miksi hetero olisi sitä salanut


    • memo111

      No ensinnäkin täysin heteroja on varmasti enemmistö, sehän on selvä juttu. Jos homous olisi yhtä yleistä, sitä esiintyisi mediassakin yhtä paljon kuin heteroutta.

      Kuitenkin homoutta ja sen ilmiöitä näkee monissa paoikoissa varsinkin kaupunkikeskuksissa, joten kyseessä on kuitenkin merkittävä vähemmistö.

      Itse uskoisin, että samaa sukupuolta kohtaan jollakin tavalla vetoa tuntevia on noin 20%. Näistä suurin osa on kuitenkin heteropainotteisia biseksuaaleja, jotka ajautuvat voimakkaammin kanssakäymiseen vastakkaisen sukupuolen edustajien pariin. Homous saattaakin ilmetä vain fantasiatasolla. Varsinaisia homoseksuaaleja on koko väestöstä varmasti vain pari prosenttia, mutta suurin osa heistä asuu suurissa kaupungeissa, etenkin Helsingissä, mikä vääristää Helsingin väestön seksuaalisuus jakauman. Helsingin kantaukaupungissa ehkäpä jopa 15%-20% on homoseksuaaleja.

      • Lihaskumpu

        Kiinnostava kysymys on myös, onko tuo prosentti vakio. On kaksi yleistä teoriaa. Ensimmäinen väittää, että homoja on aina yhtä paljon. Toinen väittää, että homouden todennäköisyys kasvaa, jos on isoveljiä ja siksi perheiden koon pienentyessä homojen määrä laskee. Kumpaa kannatatte ja miksi?


      • Toisaalta..
        Lihaskumpu kirjoitti:

        Kiinnostava kysymys on myös, onko tuo prosentti vakio. On kaksi yleistä teoriaa. Ensimmäinen väittää, että homoja on aina yhtä paljon. Toinen väittää, että homouden todennäköisyys kasvaa, jos on isoveljiä ja siksi perheiden koon pienentyessä homojen määrä laskee. Kumpaa kannatatte ja miksi?

        isättömät pojat hakevat seuraa miehistä ja äitiensä hyväksikäyttämäksi inhoavat naisia.


      • Ontämäjonähty
        Toisaalta.. kirjoitti:

        isättömät pojat hakevat seuraa miehistä ja äitiensä hyväksikäyttämäksi inhoavat naisia.

        Homouden aiheuttaja on hyvin usein surkea lapsuus.


      • Ontämäjonähty kirjoitti:

        Homouden aiheuttaja on hyvin usein surkea lapsuus.

        No mitä vittua nyt täyttä paskanjauhantaa


      • Anonyymi
        Ontämäjonähty kirjoitti:

        Homouden aiheuttaja on hyvin usein surkea lapsuus.

        Ei pidä paikkaansa.


      • Anonyymi
        Toisaalta.. kirjoitti:

        isättömät pojat hakevat seuraa miehistä ja äitiensä hyväksikäyttämäksi inhoavat naisia.

        On siinäkin selostus sinänsä. Ei muuten ole niin .samalla yh äidillä kolme poikaa , sama kasvatus kaikilla, yksi heistä ,oli homo, siis miksi ei kaikki kolme. Asia ei riipu mitenkään siitä mitä selität, homous kehittyy jo sikiöasteella samoin kun heteroseksualisuuskin , niin yksinkertainen on totuus homoudesta .
        Ja kukaan ei päätä itse millaisena syntyy. Siksipä olisi hyvä asia hyväksyä se tosiasia että homot ovat ihan yhtä hyviä ihmisiä kun muutkin


      • Anonyymi
        Ontämäjonähty kirjoitti:

        Homouden aiheuttaja on hyvin usein surkea lapsuus.

        Voi hyvä Sylvi näitä selostuksia. Homouden kanssa synnytään ihan samalla tavalla kun heteroidenkin kanssa ei sen kummempaa


      • Anonyymi
        Toisaalta.. kirjoitti:

        isättömät pojat hakevat seuraa miehistä ja äitiensä hyväksikäyttämäksi inhoavat naisia.

        MO se nyt ei pidä paikkaansa mitenkään. Se on geenit ja hormoonit jotka päättävä kuka on homo .
        Miksei suomalaiset ihmiset voi ymmärtää niin yksinkertaista asiaa kun että joku kuuluu vähemmistö ryhmään , näillä on ihmeellisiä mielikuvituksia homoista sellaisia mitä homojen elämä ei edes ole .joten omien mielikuviensa kanssa hehkuttelevat kuvitellen asioita mitä ei koskaan tapahdu edes .
        Aina vaan näitä on olemassa jotka luulevat jotenkin tietävänsä homoista vaikka eivät tiedä yhtään mitään


    • homo 6789

      Olen homo

      • Selvätapausko

        Millainen lapsuus sinulla oli?


    • Lihaskumpu

      Vaikka pridessä on mukana bissejä ja muutama kannattajahetero, pride-tapahtumat antavat jotan osviittaa. Homoja on Suomessa tuhansia.

      Qruiser-tunnusten määrä kertoo myös omaa kieltään. Niitä aktiivisia tunnuksia on satoja.

      Kiinnostavin keino arvioida homopopulaation kokoa on arvioida, monenko homotutun kautta tunnet keskimäärin homoja. Oma arvioni on, että 3 - 4 homotutun kautta, joten meitä homoja on siten 8000 - 160 000 eli maksimissaan noin 3% luokkaa.

    • kaho4

      No ensinnäkin monille näyttää olevan nämä seksuaaliset suuntautumiset täysin hukassa, niin haluaisin selventää mitä mikäkin suuntautuminen tarkoittaa.

      1. Jos olet kiinnostunut vain vastakkaisesta sukupuolesta sekä seksuaalisessa että romanttisessa mielessä, olet hetero.

      2. Jos olet kiinnostunut molemmista sukupuolista joko toisesta seksuaalisessa ja toisesta romanttisessa mielessä tai sitten molemmista sekä että, olet biseksuaali.

      3. Jos olet kiinnostunut VAIN samasta sukupuolesta sekä seksuaalisessa että romanttisessa mielessä, olet homo.

      Ei tämä ole yhtään sen monimutkaisempaa.

      Mutta nyt itse asiaan. Elikkä sitä on hyvin vaikea tutkia miten paljon suomessa on homoja, koska hyvin moni homoista elää kaapissa. Mutta jos nyt heittäisin sellaisen villin arvion niin sanoisin että homoja ja biseksuaaleja on yhteensä noin 40% väestöstämme, mutta ihan rehellisiä homoja vois olla joku 20-30%.

      • YstävänneJyris

        Jos se olisi totta että joka viides meistä olisi homo niin tokihan homouteen olisi totuttu jo ajat sitten eikä sana "homo" olisi nuorison yleisin haukkumasana
        Nyt nuoret näkevät varsin typeräksi sen että miehet vetelevät toisiaan ulostusaukkoon.


      • YstävänneJyris kirjoitti:

        Jos se olisi totta että joka viides meistä olisi homo niin tokihan homouteen olisi totuttu jo ajat sitten eikä sana "homo" olisi nuorison yleisin haukkumasana
        Nyt nuoret näkevät varsin typeräksi sen että miehet vetelevät toisiaan ulostusaukkoon.

        Jotkut nuoret piilottavat omaa homouttaan leikkimällä heteroa ja käyttämällä sanaa homo haukkumasanana


    • jussi666

      Sanoisin että homojen määrä on siinä 12 - 16 % tuntumalla. Katsokaa esim Brazilian homojen määrää. 95 % iästä 16 - 80 on tullut jo ulos kaapista ja tämä kattaa 10,5 % koko Brazilian väestöstä. Tästä voi jo päätellä, että on meitä homoja melkoisesti. Suurin osa on vain kaapissa edelleen monissa maissa, Suomessa mukaan lukien.

    • Vähän homo.

      On enempi kuin uskottekaan....

    • homojen lukumäärä

      Seksuaalista identiteettiä on Suomessa tutkittu satunnaisotoksiin perustuvilla kysely- ja haastattelututkimuksilla 1971 ja 1992. 18-54-vuotiaista suomalaisista oli vuonna 1971 tehdyssä tutkimuksessa 0,8 % homoseksuaaleja ja vuonna 1992 tehdyssä tutkimuksessa 0,6 %.

      Lähde: Osmo Kontula ja Elina Haavio-Mannila: ”Homoseksuaalinen identiteetti”, Suomalainen seksi, s. 250. Juva: WSOY, 1993.


      Koska Suomessa on noin 5,4 miljoonaa asukasta, laskutoimituksella saadaan homoseksuaalien määräksi 32400, kun homoseksuaalien osuudeksi oletetaan vuoden 1992 tutkimuksen mukainen 0,6%. Lukumäärä sisältää sekä homot että lesbot.

      • 87k

        Sanoisin että noin 10% voisi olla aika lähellä totuutta, mukana homot, ja ne jotka mainostaa homoutta


      • laskukonet

        30 000 asukkaan kaupungissa on yleensä kolme yökerhoa ja viisi pubia/baaria. Suomessa on kolme homoyökerhoa ja viisi homobaaria. Suomessa on siisi noin 30 000 homoa/lesboa.


      • Endangered species

        Homojen määrä siis romahti neljänneksellä kahdessa vuosikymmenessä. Onkohan kehitys jatkunut samaa tahtia? Vielä jokunen vuosi eikä meitä ole enää ollenkaan.

        Olemmeko me kuin Saimaan norppa tai siilit? Sopivia ympäristöjä ei homolle enää ole.


      • niinpäniinjajoopajoo

        Mikähän mahtoi olla tutkimuksen virheotanta? Olikos kenties 0.2%? Edelleen muutos 0.8 -> 0.6 osoittaa sen, että otanta lienee vähän liian suppea kattamaan näin pientä joukko ihmisiä suuresta joukosta (5 000 000) populaatiota.

        Edelleen, jos otanta on suunniteltu siltä pohjalta, että homous on tasaisesti Suomessa jakautunutta, mitä se onkin sikäli, että homot syntyvät kyllä Suomessa tasaisesti Utsjoelta Helsinkiin, mutta hakeutuvat lopulta suurempiin asutuskeskuksiin, niin syntyy pakostakin mittavirheitä. Tutkimuksen pitäisi siis painottua alusta saakka suurempiin asutuskeskuksiin, mikä tietysti nostaisi myös prosentteja.


    • vvvv2

      Täys homoja noin 1 %. Pientä taipumusta bi-seksuaalisuuteen noin 10%.

      • Anonyymi

        Paljon taipumusta 50%:lla, menee liukuvasti.


    • fddsrh

      95 prosenttia on homoja.

    • LSS

      Melkoista roskaa. Tämähän on homopropagandaa, puhutaan todella pienestä vähemmistöstä. Maksimissaan muutama prosentti, vakaumuksellisia hinttejä kuitenkin on todella vähän.

    • ihminen on ihminen

      Vastauksia tälläiseen on vaikea saada, sillä jokainen meistä on erilainen niin ulkoisesti kuin sisäisesti.

      Oli joku sitten homo, bi tai hetero, niin hän on silti ihminen, ainoastaan erilainen ei sen kummempaa.

      Itse en ainakaan näe mitään yleisesti ottaen erikoista heteroissa, bisseissä tai homoissa, yhtä lailla jokainen elää omaa elämäänsä omalla tavallaan.

      Ei seksuaalisuudella ole merkitystä tekeekö ihminen väärin, se on ihminen itse joko tahallaan tai tarkoittamattaan.

      Mikä taas tekee ihmisestä sairaan ja julman tai hellän ja oikeuden mukaisen ovat heidän tekonsa, eikä ihmistä sovi tuomita siitä millainen hän on, vaan sitä mitä hän tekee.

      Esimerkiksi Alfred Nobel keksi dynamiitin helpottaakseen kaivostyöläisten työtä, mutta dynamiitti myöskin osoittautui tehokkaaksi aseeksi, siksi juuri Nobel perustikin Nobelin palkinnon.

      Albert Einstein tutki atomeja ja havaitsi, että atomeja voidaan hyödyntää energian tuotannossa ja aseteollisuudessa, hänen teoriansa avulla keksittiin mm. ydinvoima ja atomipommi.

      Wilhelm Röntgen löysi röntgen säteilyn ja keksi röntgen valokuvauksen, mutta ei tiennyt Röntgen säteilyn vaarasta jonka takia ei älynnyt suojautua siltä tutkiessaan sitä ja kuoli säteilyn aiheuttamaan syöpään.

      Sähkötuolinkin keksi hammaslääkäri Harold P. Brown, jonka Thomas Edison oli palkannut tutkimaan sähköšokkia ja kehittämään sähkötuolia.

      Thomas Edison keksi mm. sähkölampun, ukkosenjohdattimen ja sähkönjakelujärjestelmän.

      Volkswagen oli Hitlerin idea, tarkoitus oli kehittää taloudellinen, halpa ja hyvä automerkki johon jokaisella työtäkäyvällä Saksalaisella olisi varaa.

      Kaksoisteoria on Joseph Mengelen "Auschwitchin kuoleman enkelin" teoria, jonka hän kokosi lapsi vangeille tehtyjen ihmiskokeista saaduista tuloksista.

    • markushopia

      Homous on ebin t.margus

      • Onko..

        jonneuskin ebin?


    • Jokainen on vähän ho

      10 %homoja, 10 % heteroita, 80 % bi.!

    • erthj

      homojako muka yksi sadasta miehestä, eli prosentti? Pyh. kolme sadasta taitaa osua oikeaan ja se tekee 3%. Neitihomojen määrä miehistä tosin on se 1%, eli kolmasosa kaikista homoista. Biseksuaalit taas.... moni näistä mieshomoista väittää olevansa bissejä, vaikka ovatkin homoja. väittäisin että varsinainen biseksuaalisuus miehellä olisi 4% luokkaa ja se olisi enimmäkseen heterosuuntautunutta ja myös kokeilunhaluista. Mitä saammekaan? 7%.

      • sdasdasda

        Lähelle osuu arviosi. Brittiläisen laajan tutkimuksen mukaan homoja on 6% Britannian populaatiosta. Biseksuaalien määrää ei tuossa arvioida, ehkä kuuluvat samaan joukkoon.

        " Biseksuaalit taas.... moni näistä mieshomoista väittää olevansa bissejä, vaikka ovatkin homoja. "

        Kerron sulle totuuden tästä. Livenä voi väittää olevansa bisse, jos kaverilla on älytön homofobia. Kyse on puhtaasta turvallisuudesta ja siitä, ettei toisen homofobinen irrationaalinen viha laukea itseen. Voi myöntää olevansa homo vasta sitten kun on otettu jo etäisyyttä. Tai siten, kun toisella ei ole sellaista järjetöntä vihaa.

        Kukaan ei myönnä olevansa homo lähitilanteessa edes kysyttäessä jos kyseessä on turvallisuus. Usko tai älä, ääliöihin on törmätty.


      • Breivik
        sdasdasda kirjoitti:

        Lähelle osuu arviosi. Brittiläisen laajan tutkimuksen mukaan homoja on 6% Britannian populaatiosta. Biseksuaalien määrää ei tuossa arvioida, ehkä kuuluvat samaan joukkoon.

        " Biseksuaalit taas.... moni näistä mieshomoista väittää olevansa bissejä, vaikka ovatkin homoja. "

        Kerron sulle totuuden tästä. Livenä voi väittää olevansa bisse, jos kaverilla on älytön homofobia. Kyse on puhtaasta turvallisuudesta ja siitä, ettei toisen homofobinen irrationaalinen viha laukea itseen. Voi myöntää olevansa homo vasta sitten kun on otettu jo etäisyyttä. Tai siten, kun toisella ei ole sellaista järjetöntä vihaa.

        Kukaan ei myönnä olevansa homo lähitilanteessa edes kysyttäessä jos kyseessä on turvallisuus. Usko tai älä, ääliöihin on törmätty.

        Jes. Turpa tukkoon tylsimyksiltä. Heterot kokemuksen mukaan parhaita jätkiä ja hyviä tyyppejä. Bi-ukkomiehet kammoisimpia, koska pettävät vaimoaan.


      • ne-ej
        sdasdasda kirjoitti:

        Lähelle osuu arviosi. Brittiläisen laajan tutkimuksen mukaan homoja on 6% Britannian populaatiosta. Biseksuaalien määrää ei tuossa arvioida, ehkä kuuluvat samaan joukkoon.

        " Biseksuaalit taas.... moni näistä mieshomoista väittää olevansa bissejä, vaikka ovatkin homoja. "

        Kerron sulle totuuden tästä. Livenä voi väittää olevansa bisse, jos kaverilla on älytön homofobia. Kyse on puhtaasta turvallisuudesta ja siitä, ettei toisen homofobinen irrationaalinen viha laukea itseen. Voi myöntää olevansa homo vasta sitten kun on otettu jo etäisyyttä. Tai siten, kun toisella ei ole sellaista järjetöntä vihaa.

        Kukaan ei myönnä olevansa homo lähitilanteessa edes kysyttäessä jos kyseessä on turvallisuus. Usko tai älä, ääliöihin on törmätty.

        Kaikki bi:t eivät välttämättä ole koskaan jomman kumman (tai kummankaan) sukupuolen kanssa, mutta jos löytää sen oikean, sitten voi väittää olevansa vaikka homo tai hetero.


      • Breivik
        ne-ej kirjoitti:

        Kaikki bi:t eivät välttämättä ole koskaan jomman kumman (tai kummankaan) sukupuolen kanssa, mutta jos löytää sen oikean, sitten voi väittää olevansa vaikka homo tai hetero.

        Mä väitän olevani homo vaikken harrasta homoseksiä enkä ole harrastanut sitä moneen vuoteen.


    • Talventuiverrus

      Kaikki Joilla on penis ovat enempi tai vähempi homoseksuaalisuuteen suuntautuneita. Ihminen jolla on vagina ei voi olla 100% miesnainen, eli umpilesbo. Perustelen asiaa tällä: XX, XY, XXY, XYY, ja XXX..jne Aina on X mukana.

    • stadingay

      Homoja on varmaan jonkin verran enemmän kuin lesboja, naisilla taas biseksuaalisuus on huomattavasti yleisempää kuin miehillä. Ainakin suurin osa naisista joita tunnen ovat enemmän tai vähemmän bissejä. Miehet taas ovat joko tai - homoja tai heteroita. Miesten seksuaalisuus on enemmänkin toistensa ns. poissulkevaa, kun taas naisten seksuaalisuus on "liukuvampaa"

      • dyehtf

        Hyvin sanottu. Itekki oon ymmärtäny asian noin. Joskus huvittaa kun tälläkin palstalla ja muualla lukee "Jartsa bi 45" tai vastaavaa. Pyöritään ettimässä miesseuraa, esittäydytään joka paikassa kuitenkin bi:nä ja ollaan tosiasiassa kuitenkin ihan homoja. Toisaalta ehkä helpompi joidenkin lähestyä muita bi:nä.


      • bissejenhomotus

        Mutta bissehän voi olla kun sattuu kausi että on miehiin "ihan homo". Juuri sitähän bi-seksuaalisuus tarkoittaa. Bisse voi ymmärtää mitä on olla homo tai lesbo mutta moniko homo ymmärtää mitä on olla bisse. Oikealle homolle heteroseksuaalinen rakkaus on jotain yhtä käsittämätöntä kuin hetero miehelle homosuhde.


      • Bicuriousja

        Onko Suomessa ketään joka olisi julkisesti määritellyt itsensä bi:ksi, elänyt sekä naisten että miesten kanssa parisuhteissa eikä vanhanakaaan olisi myöntänyt että on kallellaan jompaan kumpaan enemmän?


      • Miehistä ei ainakaan, mutta naisista varmana löytyy.


      • OnhanNäitä

        Ainakin Jorma Uotinen, Pete Parkkonen ja Sebastian Tynkkynen.


      • Anonyymi

        Lesbotkin ovat homoja koska homoseksualisuus on sitä että ihminen mieltyy partneriin samasta sukupuolesta kun on itse .


    • 54% kansasta on homoja tai lespoja eli noin 2,75miljoonaa

    • Homoilu_on_kivaa

      Ekös Suomi voisi ottaa tavoiteekseen, että meillä olisi 100% homoväestö kahdenkymmenen vuoden kuluttua. Mehän aina pyrimme olemaan ykkösiä ihan missä vaan asiassa. Eikun kaikki miehet herättäkää kiinnostuksenne kaverin peräsuoleen. Heppiä paskasuoleen. Sillähän se homous on hoidettu. Saisimme kunniamaininnan koko maailman silmissä. Maailman suurin homovaltio Suomi.

      • Anonyymi

        Ei kuule. Sinun lapsellisen kommenttisi kerro muuta kun suurta tyhmyyttä


    • Arvio

      Suomessa on homoja jotain 66 000:sta 99 000:een, mukaanlukien naispuoliset homoseksuaalit eli lesbot. Miespuolisia homoja on tietenkin puolet tuosta luvusta, eli jotain 33 000 ja 49 500 väliltä.

      Homojen (seksuaalisesti samaan sukupuoleen orientoituneitten) osuus on ilmeisesti jokseenkin vakio kaikissa kulttuureissa, ja se lienee jotain 1,2 - 1,8 prosentin välillä.

    • yksiviidestäprosentista

      Ihan rehellisiä homoja on varmasti aika vähän olisko jotain 5% ja itse lasken vain miehet. Mutta sitten jos mukaan otetaan biseksuaalitkin niin lukemat nousee huomattavasti, enkä varmasti valehtele jos väitän että vähintään 40%. Koska biseksuaalisuus ei ole pelkästään puolet ja puolet molempiin suuntiin vaan se on kaikkea homo ja heteroseksualismin väliltä, Huom! kaikkea, eli esimerkiksi niin sanotut "kokeilun haluiset heterot" mukaan lukien. Mutta ongelma onkin siinä että monikaan ei myönnä itseään biseksuaaliksi vaan ristivät itsensä joko homoksi tai heteroksi vaikka asia ei todellisuudessa niin olisikaan.

      • Puhtaasti biseksuaaleja on tutkitusti vähemmän kuin homoja. Löysin pari tutkielmaa asiasta. Toisen mukaan Jenkeissä bimiehiä on 2.2% ja toisen maailmanväestöstä 1,4%. Naisten kohdalla luvut olivat huomattavasti isommat ja tämä kertoo aika paljon hyväksynnästä. Eli sinusta siis panseksuaalit ja uteliaat heterot ovat automaattisesti biseksuaaleja? Tutkimuksissa kumpikin on omina luokkinaan.


      • bear.is.still.the.best
        FuckYouBitch kirjoitti:

        Puhtaasti biseksuaaleja on tutkitusti vähemmän kuin homoja. Löysin pari tutkielmaa asiasta. Toisen mukaan Jenkeissä bimiehiä on 2.2% ja toisen maailmanväestöstä 1,4%. Naisten kohdalla luvut olivat huomattavasti isommat ja tämä kertoo aika paljon hyväksynnästä. Eli sinusta siis panseksuaalit ja uteliaat heterot ovat automaattisesti biseksuaaleja? Tutkimuksissa kumpikin on omina luokkinaan.

        Jos on tuollainen nimimerkki, niin aika harva varmasti kiinnostuu luokittelemaan sinua mihinkään kategoriaan.

        Onko elämä sinulla nyt mallillaan, kun ei olla kinasteltu aikoihin ja parannettu maailmaa?


    • KeittiöMesu

      Puhun vain pääkaupunkiseudulla asuvista!!!!!
      Koska me olemme niitä, jotka minä tunnen.
      Ammattini takia tiedän että "puhtaita" homoja on vähän. Mutta bi-, bicurious-, ja 3 kaljan jälkeen bi-seksuaaleja on varsinkin nuoremmissa sukupolvissa paljon.

      Ja 18-30v miehille ei useinkaan ole mikään mainittava asia että
      "tuli nussittua kaveria perseeseen". Tai että kaveri otti poskeen.

      Mutta se, että aktiivisesti etsii niitä TOP-miehiä, varsinkin jos julkisesti on kaapissa, se on isompi No-no.
      Mutta jos on julkihomo, tai julki-bi, sitä ei mainita edes sivulauseessa. Se on ihan ok.
      Useimmille.

      Se että "poikien illassa" tai baarikierroksen jälkeen joku on sängyssä jonkun toisen kanssa, ei oikeasti merkitse mitään.

      Naisten kanssa on sitten hankalampaa. Jos ei tunne tyttöä jonka saa sänkyynsä, saattaa aamulla Doris kysellä jo muuttopäivää ja sormusta.
      Tämä ei ole koskaan miesten kesken ongelma.

      Koska on pirullista jos se yhden yön kaato johtaa johonkin lemmikkikissan keittämiseen tai pahinta, tytön huutamaan "raiskaus raiskaus #meetoo" katastrofiin.

      • nmghmnghm

        Jos Doris rupeaa kyselemään muuttopäivästä niin ei tarvitse kuin kertoa että ole kokeillut joskus miehen kanssa. Sen jälkeen ei tarvitse nähdä Dorista eikä katsella muitakaan naisia . Doris saa sen sijaan kokeilla naisen kanssa ja säilyy heterona eikä muilta naisiltakaan nyt tule sen suurempaa paheksuntaa.


    • Jeppuboy

      Kyllä homokin on heromainen, kun on kunto salilla vaki. Mistä
      erotat homot ja heterot Helsinki-Vantaan lentoasemalla?

    • tilasto

      Aikuisista noin 5 % koska se on Suomessa sallittua.

    • FraterAlgiz

      Sopii miettiä, että jos suomessa nyt yleisesti seksuaalivähemmistöön kuuluvia on vaikka sen viitisen prosenttia, niin eipä sitä kenenkään tarvitsisi kovin paljon enää baareissa käydä tai appseissa selailla profiileja, koska mun laiskalla matikalla Suomessa olisi siis yhden Suomalaisen ison kaupungin verran homoja, lesboja ja mihin lie rätteihin pukeutuvia ihmisiä. Homous olis tämän päivän Suomessa huomattavasti näkyvämpää, mitä se nykyään on vaikkapa ihan pk-seudulla.

      Suurin osa tuntee toisensa ja suurin osa naineet keskenään; hekin odottelevat epätoivoissaan sen uuden, tuoreen lihan saapumista lihatiskille.

      Mielestäni noiden prosenttien vuosittainen hilaaminen ylöspäin, median Pride-juhlien osallistujamäärillä rehvastelu ja avioliittohössötykse luovat vain epätoivoa seksuaalivähemmistöön kuuluvien keskuudessa. Vaikka se totuu monia tuntuu kirpaisevankin, niin mielummin elän totuudessa kuin epätoivoa luovissa harhakuvitelmissa.

      • bear.is.still.the.best

        Silti selkeästi kirjoittelet omaa mutu-harhaasi vaan tänne ja sanot sitä totuudeksi :D

        Jep jep.


      • FraterAlgiz
        bear.is.still.the.best kirjoitti:

        Silti selkeästi kirjoittelet omaa mutu-harhaasi vaan tänne ja sanot sitä totuudeksi :D

        Jep jep.

        Melkoista mutuharhaa tosiaan ne tilastoidut faktat mm. homojen mielenterveysongelmista, itsetuhoisesta käyttäytymisestä, päihdeongelmista, yksinäisyyden kokemuksista, korostuneesta taipumuksista irtosuhteisiin/pettämiseen/avoimiin suhteisiin, suhteessa muuhun väestöön verrattaen korkeisiin sukupuolitautitartuntojen määriin jne.

        Elätkö muuten edelleen kaapissa?


      • RomanttinenKarhu
        FraterAlgiz kirjoitti:

        Melkoista mutuharhaa tosiaan ne tilastoidut faktat mm. homojen mielenterveysongelmista, itsetuhoisesta käyttäytymisestä, päihdeongelmista, yksinäisyyden kokemuksista, korostuneesta taipumuksista irtosuhteisiin/pettämiseen/avoimiin suhteisiin, suhteessa muuhun väestöön verrattaen korkeisiin sukupuolitautitartuntojen määriin jne.

        Elätkö muuten edelleen kaapissa?

        Mistä noita faktoja voisi katella? Itse kun ajattelen, että kaikki nuo luettelemasi asiat sopisivat keneen tahansa maan tallaajaan. Noista asioista kyllä kuulee monesti puhuttavan, mutta... ihmettelen kovasti miksi ihmeessä nämä kyseiset asiat korostuvat mukamas juuri homoilla? Kun hetero sairastaa näitä, niin sekö on jotenkin eri kuin homolla?

        Ihan homona vaan kiinnostais ottaa noista faktoista selvää. Jokseenkin tuntuu, että nää faktat kusee ja ovat osana jotain (uskonnollista) propagandaa. Ei homo kuitenkaan sen ihmeellisempi ole kuin hetero tai bi. Miten esim. voidaan mitenkään tilastoida luotettavasti "korostunut taipumus irtosuhteisiin/pettämiseen/avoimiin suhteisiin", kun kyseisestä asiasta kärsii jokainen seksiaddikti? Ei jokainen homo ole seksiaddikti ja löytyy varmasti seksin nälkäisiä heteroja. Ja entäs sitten mielenterveys? Se voi järkkyä kellä vain ja milloin vain, eikä vain ja ainoastaan yksinäisellä homolla.... Itse ainakin suhtaudun todella kriittisesti moisiin väitteisiin.


      • FraterAlgiz
        RomanttinenKarhu kirjoitti:

        Mistä noita faktoja voisi katella? Itse kun ajattelen, että kaikki nuo luettelemasi asiat sopisivat keneen tahansa maan tallaajaan. Noista asioista kyllä kuulee monesti puhuttavan, mutta... ihmettelen kovasti miksi ihmeessä nämä kyseiset asiat korostuvat mukamas juuri homoilla? Kun hetero sairastaa näitä, niin sekö on jotenkin eri kuin homolla?

        Ihan homona vaan kiinnostais ottaa noista faktoista selvää. Jokseenkin tuntuu, että nää faktat kusee ja ovat osana jotain (uskonnollista) propagandaa. Ei homo kuitenkaan sen ihmeellisempi ole kuin hetero tai bi. Miten esim. voidaan mitenkään tilastoida luotettavasti "korostunut taipumus irtosuhteisiin/pettämiseen/avoimiin suhteisiin", kun kyseisestä asiasta kärsii jokainen seksiaddikti? Ei jokainen homo ole seksiaddikti ja löytyy varmasti seksin nälkäisiä heteroja. Ja entäs sitten mielenterveys? Se voi järkkyä kellä vain ja milloin vain, eikä vain ja ainoastaan yksinäisellä homolla.... Itse ainakin suhtaudun todella kriittisesti moisiin väitteisiin.

        SIksi miksi noi luettelemani asiat korostuu juuri homoilla, on sinällään aika ymmärrettävää; homokulttuuri, jonka pariin moni homo hakeutuu, on läpeensä seksualisoitunut. Jos homot olisivat suurilta osin "tavallinen tallaaja siinä missä muutkin", niin miksi he viihtyvät tietynlaisia stereotypioita viljelevässä ympäristössä? Puhun nyt melkoisen isosta joukosta, mutta en nyt voi väittää jokaikisen homoseksuaalin kuuluvan juuri tuohon lokeroon.

        Näitä tutkimuksia löytyy ihan ihan väestöliiton sivuilta (sukupuolitaudit) ja sitten esim. Qx on julkaissut joitain artikkeleita mitä tulee vaikka pettämiseen:

        "Näin homomiehet vastasivat

        58% kertoi kumppaninsa joskus pettäneen
        52% kertoi itse pettäneensä
        45% pettäneistä kertoi, että kumppani ei koskaan saanut tietää siitä
        40% avoimessa suhteessa olleista kertoi rikkoneensa suhteessa sovittuja sääntöjä
        17% sai HIVin tai sukupuolitaudin muulta kuin omalta kumppaniltaan
        60% jatkoi suojaamatonta seksiä kumppaninsa kanssa tartunnan jälkeen"

        (https://www.qx.fi/lifestyle/236821/tutkimus-paljastaa-joka-toinen-homomies-on-ollut-uskoton/)

        No mutta tuossa sitten vieressä jo ehdotellaankin seuraavanlaisia artikkeleita:

        "Homomiehet ovat masentuneempia kuin heteromiehet" (https://www.qx.fi/yhteiskunta/234278/homomiehet-ovat-masentuneempia-kuin-heteromiehet/)

        "Kaapissa olevat homo- ja bi- miehet ovat erityisen alttiitta seksuaaliselle häirinnälle"
        (https://www.qx.fi/yhteiskunta/236594/kaapissa-olevat-homo-ja-bi-miehet-ovat-erityisen-alttiitta-seksuaaliselle-hairinnalle/)

        Ja näitähän löytyy kun jaksaa tietoa etsiä. Tässä muuten ihan hyvä artikkeli lontooksi mm. Grindr:in haitoista:
        https://www.vox.com/science-and-health/2018/4/4/17177058/grindr-gay-men-mental-health-psychiatrist

        Minä tosiaan henkilökohtaisesti haluaisin itse nähdä asiat positiivisemmin, mutta jos on itselleen rehellinen ja pitää silmät auki, niin jo ihan omiin havaintoihin pohjaten en voi laittaa noita asioita täysin minkään homovastaisen, uskonnollisen tai sekulaarin propagandan piikkiin.


      • FraterAlgiz
        FraterAlgiz kirjoitti:

        SIksi miksi noi luettelemani asiat korostuu juuri homoilla, on sinällään aika ymmärrettävää; homokulttuuri, jonka pariin moni homo hakeutuu, on läpeensä seksualisoitunut. Jos homot olisivat suurilta osin "tavallinen tallaaja siinä missä muutkin", niin miksi he viihtyvät tietynlaisia stereotypioita viljelevässä ympäristössä? Puhun nyt melkoisen isosta joukosta, mutta en nyt voi väittää jokaikisen homoseksuaalin kuuluvan juuri tuohon lokeroon.

        Näitä tutkimuksia löytyy ihan ihan väestöliiton sivuilta (sukupuolitaudit) ja sitten esim. Qx on julkaissut joitain artikkeleita mitä tulee vaikka pettämiseen:

        "Näin homomiehet vastasivat

        58% kertoi kumppaninsa joskus pettäneen
        52% kertoi itse pettäneensä
        45% pettäneistä kertoi, että kumppani ei koskaan saanut tietää siitä
        40% avoimessa suhteessa olleista kertoi rikkoneensa suhteessa sovittuja sääntöjä
        17% sai HIVin tai sukupuolitaudin muulta kuin omalta kumppaniltaan
        60% jatkoi suojaamatonta seksiä kumppaninsa kanssa tartunnan jälkeen"

        (https://www.qx.fi/lifestyle/236821/tutkimus-paljastaa-joka-toinen-homomies-on-ollut-uskoton/)

        No mutta tuossa sitten vieressä jo ehdotellaankin seuraavanlaisia artikkeleita:

        "Homomiehet ovat masentuneempia kuin heteromiehet" (https://www.qx.fi/yhteiskunta/234278/homomiehet-ovat-masentuneempia-kuin-heteromiehet/)

        "Kaapissa olevat homo- ja bi- miehet ovat erityisen alttiitta seksuaaliselle häirinnälle"
        (https://www.qx.fi/yhteiskunta/236594/kaapissa-olevat-homo-ja-bi-miehet-ovat-erityisen-alttiitta-seksuaaliselle-hairinnalle/)

        Ja näitähän löytyy kun jaksaa tietoa etsiä. Tässä muuten ihan hyvä artikkeli lontooksi mm. Grindr:in haitoista:
        https://www.vox.com/science-and-health/2018/4/4/17177058/grindr-gay-men-mental-health-psychiatrist

        Minä tosiaan henkilökohtaisesti haluaisin itse nähdä asiat positiivisemmin, mutta jos on itselleen rehellinen ja pitää silmät auki, niin jo ihan omiin havaintoihin pohjaten en voi laittaa noita asioita täysin minkään homovastaisen, uskonnollisen tai sekulaarin propagandan piikkiin.

        Voisin tähän lisätä, että pienen hauskan testin: kokeiles laittaa jonkun hakukoneen kuvahakuun vaikka "hetero", ja sitten "gay". Minkä tyyppisiä kuvia sun näytölle ilmestyy kunkin hakusanan kohdalla? Ei kovinkaan yllättävä tulos.


      • FraterAlgiz
        FraterAlgiz kirjoitti:

        Voisin tähän lisätä, että pienen hauskan testin: kokeiles laittaa jonkun hakukoneen kuvahakuun vaikka "hetero", ja sitten "gay". Minkä tyyppisiä kuvia sun näytölle ilmestyy kunkin hakusanan kohdalla? Ei kovinkaan yllättävä tulos.

        Jo tulee taas omituista virkettä ja typoja enemmän kuin laki sallii, mutta kai tosta selkoa saa.


      • RomanttinenKarhu
        FraterAlgiz kirjoitti:

        SIksi miksi noi luettelemani asiat korostuu juuri homoilla, on sinällään aika ymmärrettävää; homokulttuuri, jonka pariin moni homo hakeutuu, on läpeensä seksualisoitunut. Jos homot olisivat suurilta osin "tavallinen tallaaja siinä missä muutkin", niin miksi he viihtyvät tietynlaisia stereotypioita viljelevässä ympäristössä? Puhun nyt melkoisen isosta joukosta, mutta en nyt voi väittää jokaikisen homoseksuaalin kuuluvan juuri tuohon lokeroon.

        Näitä tutkimuksia löytyy ihan ihan väestöliiton sivuilta (sukupuolitaudit) ja sitten esim. Qx on julkaissut joitain artikkeleita mitä tulee vaikka pettämiseen:

        "Näin homomiehet vastasivat

        58% kertoi kumppaninsa joskus pettäneen
        52% kertoi itse pettäneensä
        45% pettäneistä kertoi, että kumppani ei koskaan saanut tietää siitä
        40% avoimessa suhteessa olleista kertoi rikkoneensa suhteessa sovittuja sääntöjä
        17% sai HIVin tai sukupuolitaudin muulta kuin omalta kumppaniltaan
        60% jatkoi suojaamatonta seksiä kumppaninsa kanssa tartunnan jälkeen"

        (https://www.qx.fi/lifestyle/236821/tutkimus-paljastaa-joka-toinen-homomies-on-ollut-uskoton/)

        No mutta tuossa sitten vieressä jo ehdotellaankin seuraavanlaisia artikkeleita:

        "Homomiehet ovat masentuneempia kuin heteromiehet" (https://www.qx.fi/yhteiskunta/234278/homomiehet-ovat-masentuneempia-kuin-heteromiehet/)

        "Kaapissa olevat homo- ja bi- miehet ovat erityisen alttiitta seksuaaliselle häirinnälle"
        (https://www.qx.fi/yhteiskunta/236594/kaapissa-olevat-homo-ja-bi-miehet-ovat-erityisen-alttiitta-seksuaaliselle-hairinnalle/)

        Ja näitähän löytyy kun jaksaa tietoa etsiä. Tässä muuten ihan hyvä artikkeli lontooksi mm. Grindr:in haitoista:
        https://www.vox.com/science-and-health/2018/4/4/17177058/grindr-gay-men-mental-health-psychiatrist

        Minä tosiaan henkilökohtaisesti haluaisin itse nähdä asiat positiivisemmin, mutta jos on itselleen rehellinen ja pitää silmät auki, niin jo ihan omiin havaintoihin pohjaten en voi laittaa noita asioita täysin minkään homovastaisen, uskonnollisen tai sekulaarin propagandan piikkiin.

        Kiitokset noista...

        Hehe... brittiläinen järjestö kysynyt ihan 961 homolta... voi jessus, että on iso otanta! Kertoo varmasti ihan olennaisen. Mielenkiintoista olisi, jos heteroille ja bisseille tehtäis samanlaiset kyselyt. Veikkaan ettei enää kauheita eroja tulis. Ihmetyttää vaan, että noi asiat nostetaan esille juuri homojen kohdalla. Mutta joo... itse olen yhäkin lähde kriittinen. Se lienee mun oikeuteni.

        Kaikissa äpeissähän ja nettipalveluissa on se vika, ettei niissä ole kuin joko feikkejä tai sitten pelkkää seksin hakuisuutta. Ja toki vielä mielellään lisään oman kokemuksen mukaan; suurin osa vonkaajista on "hetero" ukkomiehiä. Tiedäppä sitten varmuudella, että onko sen munan perässä sitten pelkästään homot, kun omat kohtaamiset ovat mitä ovat.

        Tiedäppä sitten miksi näitä hutkimuksia ja kyselyjä tehdään. Tuntuu vaan tosiaan siltä, että homoutta pyritään mustamaalaamaan ja siitä tekemään jopa pahempaa, kuin se on. Helppoo ei oo olla homo, mutta perkele kuitenki... etteikö elämässä olis ihan tarpeeksi ilman, että kaikki paska pyritään lyömään jonku seksuaalisuuden piikkiin. Itse en ainakaan koe enää, että mun ongelma olisi homous. Myönnän, että joskus se oli aivan kaamee juttu, mutta siitä on selvitty.

        Joo ei sitä kaikkee voi katsoo positiivisesti, kun kokemukset kasvaa. Itseänikin kauhistuttaa välillä ollessani esim. livechatissa, kuin karseeta ja pinnallista kaikki on. Mutta sitten ajattelen... ei netissä ole kaikki. Toki se väsyttää ja hieman kyrsii, kun haluaisi ihan jutella jonku kanssa, niin ei se onnistu netissä. Ja olosuhteiden pakosta toistaiseksi netti on mun väyläni yrittää löytää jotain mielenkiintoista... valitettavasti. Äppejä en tosin itse käytä enää, kun huomasin niiden olevan täysin tyhjänpäiväsiä virityksiä.


      • FraterAlgiz
        RomanttinenKarhu kirjoitti:

        Kiitokset noista...

        Hehe... brittiläinen järjestö kysynyt ihan 961 homolta... voi jessus, että on iso otanta! Kertoo varmasti ihan olennaisen. Mielenkiintoista olisi, jos heteroille ja bisseille tehtäis samanlaiset kyselyt. Veikkaan ettei enää kauheita eroja tulis. Ihmetyttää vaan, että noi asiat nostetaan esille juuri homojen kohdalla. Mutta joo... itse olen yhäkin lähde kriittinen. Se lienee mun oikeuteni.

        Kaikissa äpeissähän ja nettipalveluissa on se vika, ettei niissä ole kuin joko feikkejä tai sitten pelkkää seksin hakuisuutta. Ja toki vielä mielellään lisään oman kokemuksen mukaan; suurin osa vonkaajista on "hetero" ukkomiehiä. Tiedäppä sitten varmuudella, että onko sen munan perässä sitten pelkästään homot, kun omat kohtaamiset ovat mitä ovat.

        Tiedäppä sitten miksi näitä hutkimuksia ja kyselyjä tehdään. Tuntuu vaan tosiaan siltä, että homoutta pyritään mustamaalaamaan ja siitä tekemään jopa pahempaa, kuin se on. Helppoo ei oo olla homo, mutta perkele kuitenki... etteikö elämässä olis ihan tarpeeksi ilman, että kaikki paska pyritään lyömään jonku seksuaalisuuden piikkiin. Itse en ainakaan koe enää, että mun ongelma olisi homous. Myönnän, että joskus se oli aivan kaamee juttu, mutta siitä on selvitty.

        Joo ei sitä kaikkee voi katsoo positiivisesti, kun kokemukset kasvaa. Itseänikin kauhistuttaa välillä ollessani esim. livechatissa, kuin karseeta ja pinnallista kaikki on. Mutta sitten ajattelen... ei netissä ole kaikki. Toki se väsyttää ja hieman kyrsii, kun haluaisi ihan jutella jonku kanssa, niin ei se onnistu netissä. Ja olosuhteiden pakosta toistaiseksi netti on mun väyläni yrittää löytää jotain mielenkiintoista... valitettavasti. Äppejä en tosin itse käytä enää, kun huomasin niiden olevan täysin tyhjänpäiväsiä virityksiä.

        No otannat noissa tutkimuksissa ovat määriltään noissa tutkimuksissa mitä ovat, mutta vastaavasti taas jotain muita, positiivisempia asioita osoittavat asiat homoista tunnutaan taas ottavan sitten riemuiten vastaan. Mutta jos otantana miettii reipasta 900 homomiestä, riippuen tietenkin miten tuo on hajautettu, niin kyllä toi suuntaa antaa siihen minkälaisia havaintoja olen itse myös tehnyt. Sinällään kummallista, että juurikin QX julkaisee moista; vaikka olihan artikkeli melko poliittisesti korrekti ja osittain hieman itseeään jalkaan ampuva siitäkin huolimatta.

        Mut joo. Kun nykyään pinnalle tuntuu nousevan kaikenlaista "kokemusasinatuntijuudesta" ties mihin, niin tuntuu hieman omituiselta, että jonkun itse homon julkilausutut huonot kokemukset vaikkapa jostain homoyhteisöistä tuntuu ottavan todella koville. Huomio käännetään välittömästi bi- ja heteromiehiin kuin yrittäen harhauttaa keskustelua muualle, vaikka eiköhän heteroiden, miesten ja naisten, sekä eri ikäluokkien eri ongelmia ole ihan riittävästi käsitelty tilastoissa ja eri medioissa.

        Meillä selkeästi on jonkinlaisia näkemyseroja, mutta sun kanssa näköjään voi keskustella asiallisesti. Kiva huomata!


      • xxxxxf

        Eipä ole iso yllätys nuo tutkimustulokset ja pitävät paikkansa.


      • RomanttinenKarhu
        FraterAlgiz kirjoitti:

        No otannat noissa tutkimuksissa ovat määriltään noissa tutkimuksissa mitä ovat, mutta vastaavasti taas jotain muita, positiivisempia asioita osoittavat asiat homoista tunnutaan taas ottavan sitten riemuiten vastaan. Mutta jos otantana miettii reipasta 900 homomiestä, riippuen tietenkin miten tuo on hajautettu, niin kyllä toi suuntaa antaa siihen minkälaisia havaintoja olen itse myös tehnyt. Sinällään kummallista, että juurikin QX julkaisee moista; vaikka olihan artikkeli melko poliittisesti korrekti ja osittain hieman itseeään jalkaan ampuva siitäkin huolimatta.

        Mut joo. Kun nykyään pinnalle tuntuu nousevan kaikenlaista "kokemusasinatuntijuudesta" ties mihin, niin tuntuu hieman omituiselta, että jonkun itse homon julkilausutut huonot kokemukset vaikkapa jostain homoyhteisöistä tuntuu ottavan todella koville. Huomio käännetään välittömästi bi- ja heteromiehiin kuin yrittäen harhauttaa keskustelua muualle, vaikka eiköhän heteroiden, miesten ja naisten, sekä eri ikäluokkien eri ongelmia ole ihan riittävästi käsitelty tilastoissa ja eri medioissa.

        Meillä selkeästi on jonkinlaisia näkemyseroja, mutta sun kanssa näköjään voi keskustella asiallisesti. Kiva huomata!

        Juu... ei tartte olla samaa mieltä asioista, mutta joku roti kuitenki pitää säilyttää.

        Mulle olis aivan sama, vaikka joku tollanen kysely osoittais jotain positiivistakin, jos otanta on noinkin pieni. Ei todellakaan kerro mistään juuri mitään.

        Mulla ei sinänsä mitään ole sitä vastaan että homoista puhutaan negatiiviseen sävyyn, mutta hieman oudoksun sitä, että kaikki, siis kaikki, huono on aina homoudessa. Syitä ei ole missään muualla. Se stereotypia, joka homoista on luotu on ärsyttävä ja en kauheasti tykkää asioista mistä ns. "normihomo" diggailee. Mutta siitä huolimatta tympii se, että pinnalle nousee vaan näissäkin keskusteluissa se mikä on pielessä. Koville ottaa lähinnä se, että homoissa ei tunnu olevan mitään hyvää. Tai ainakin sellaista kuvaa pyritään kovasti antamaan. Ja kuten jo tossa edellä vähän sanoin, ei omatkaan kokemukset ole häävejä, vaikka en ole ns. skenessä pörräämässä...

        Tarkoitus ei ollut harhauttaa keskustelua yhtään mihinkään puhuessani heteroista ja bisseistä, vaan ihan sanoo, että noita pirun ongelmia on kaikilla. Miksi noita ongelmia siis liitetään vain homouteen aivan kuin yritettäis sanoo, että "jos oot homo... you are doomed"? Aivan kuin väkisinki oot kuppanen partneria pettävä masentunut itteään lopettava sekakäyttäjä, jos homoksi tunnustaudut. Sitä mä en vaan ymmärrä. Toki onneksi voin itse noista irtisanoutua ja olla tyytyväinen omaan erilaisuuteeni sekä ihmisenä, että homona. Ihmettelen ihmettelyni ja thats it.


      • FraterAlgiz

        Et osaa edes yhteen kysymykseen asiallisesti vastata? Yleensä tuollainen aiheen vältteleminen ja tuollaisen pelleilyn taakse piiloutuminen kertoo jostain vakavammasta, mutta minä en ala tekemään mitään kehäpäätelmiä siitä kuka tai mikä olet.

        Aika surkeeta, jos aikuinen ihminen ei muuhun pysty. Surullista suorastaan.


      • RomanttinenKarhu
        FraterAlgiz kirjoitti:

        Et osaa edes yhteen kysymykseen asiallisesti vastata? Yleensä tuollainen aiheen vältteleminen ja tuollaisen pelleilyn taakse piiloutuminen kertoo jostain vakavammasta, mutta minä en ala tekemään mitään kehäpäätelmiä siitä kuka tai mikä olet.

        Aika surkeeta, jos aikuinen ihminen ei muuhun pysty. Surullista suorastaan.

        Mä olen jo kauan sitten huomannut, ettei bear vastaa kysymyksiin. Mikä myöskin tukee sitä trolliutta hänen kohdallaan. Trollithan eivät kysymyksiin koskaan vastaa.


      • RomanttinenKarhu

        Eiköhän tuo ole jo vanha juttu, että suurin osa netissä profiileita pitävät ja miksei myös profiilittomat "saiteilla" notkujat, ovat nimenomaan siellä vaan kattelemassa muiden profiileja. Sitte jos jonku kanssa "juttelet", niin saat vaan tutut kysymykset: "ikä? mitat? missä? mitä haet?". Ja monesti juttu katkeaa jo ensimmäiseen vastaukseen. Netti on vitunmoinen probleema, vaikka joskus olen kuullut väitettävän kuinka se helpottaa elämää... joo helpottaahan se, jos se sopiva sattuu löytymään 100 metrin säteellä... muutoin ei moniakaan näytä kiinnostavan. Siinä olen ihme kyllä sun kanssa samaa mieltä, ettei sitä persettä kiinnosta nostaa sieltä sohvalta. Huvittanut monesti se vinkuminen siitä, että mistähän homoille chatsivusto, joka ajaisi homojen intressejä.. no mitä väliä silläkään olisi, kun feikit sen valtais kuitenkin. Monesti miettinyt, että mitähän kiksei siitä saa, että vääntyy nettiin haaveilemaan tapaamisista, kun sitten ei uskalleta kuitenkaan tavata.


      • FraterAlgiz

        Perustelet vastaamattajättämiäsi johonkin asiaan vedoten, joka on sulle vain yksi tekosyy lisää. Et sinä kykene kenenkään kanssa keskustelemaan asiallisesti etkä halua. Niinhän sinä jo myönsitkin tuolla alempana. Tuo perseily ja turhan selittely on sinulle vain panssari, jonka taakse heikko minäsi piiloutuu.

        On siinä meillä hieno tyyppi kaiken puolin. Ikää joku 50 ja käyttäytyy kun joku asennevammainen teini kun ei saa asioita menemään oman pillin mukaan. Ja takerru nyt tohon "pilli"-sanaankin jollakin tavalla, kun siitä saa varmasti jotain typerän kaksimielistä.


      • FraterAlgiz

        "Samaan aikaan bear on ehtinyt jo sanoa aika monta kertaa "iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihanaa" kaikkien muiden Suomen 474 897 eri homon kanssa :D "

        Niin toi oli se oletettu seksuaalivähemmistöjen määrä suomessa, mikäli se nyt olisi sitten sen muutaman prosentin luokkaa. Mutta kivahan se tietenkin on, että Bearille sänkyyn kelpaa niin mekkoeinarit kuin rekkalesbot.


      • RomanttinenKarhu

        " ketjussa on kirjoittajia, joiden asenne ja elämänohje on, ettei heidän yksityiselämän kertominen kuulu nettiin"

        Siis MISSÄ helvetissä sanotaan, että täällä tai ylipäätänsä missään netissä PITÄISI jauhaa omasta yksityiselämästään??? Itse en kerro kaikkea edes FB:ssä.


      • FraterAlgiz

        Mulle on Qruiserissa käydessäni tullut hyvin selväksi, että ilmoitustaulun sekopäiden kanssa mulla ei ole mitään yhteistä, eikä ole sen koommin tehnyt mieli edes jutella heidän kanssaan yksityisviestein. En tiedä mikä nykymeininki koko paikassa on kun en ole siellä vuosiin ollut, mutta kyllä teikäläisistä on tullut järkevempien käyttäjien keskuudessa melkoinen läppä. Siinä kun sitä ollaan juteltu muiden käyttäjien kanssa yksityisviestein, niin ollaan samalla kateltu mitä ilmoitustaululla tapahtuu tai "minkälainen lääkitys niillä tänään on". Mutta ei sen väliä. Lähdetään nyt tälle linjalle kun kerran halusit.

        Taitaako kellään niistä vakisekopäistä olla oma naama näkyvissä omassa profiilissaan? Jollain ehkä ja tästäkin huolimatta kuva joku ikivanha tai sottuinen repellys, joka kertoo enemmän päänsisäisistä vaurioista kun terveestä järjestä. Kivan ulkovaikutelman antaa LGBT-sivustolle kyllä, ei siinä :P


      • RomanttinenKarhu

        Kyllä vain muuten FB:ssa on myös yksityisyys... munkaan profiilin sisältö ei näy kuin kavereille. Ja tosiaan... ei sinne ole pakko kirjottaa koko elämän stooriaan.


      • FraterAlgiz

        Sen pahin ongelma on itse seksuaalivähemmistöjen olemattumuus ja niidenkin jotka ovat aktiivisena siellä, heillä on todella pahoja päänsisäisiä ongelmia; sinä olet yksi niistä näkyvimmistä siellä taistelutovereidesi kanssa. Turha siitä on syyttää heteroita, uskonvihaajia tai rasistejakaan, koska syy on ihan jossain muualla.


      • RomanttinenKarhu

        Kyllä buukkia voi käyttää muuhunkin kuin seuraajien metsästykseen. Ja yllättäen mä en sitä siihen käytä. Senkin käyttäminen on vähentynyt siinä missä monen muunki netti sivuston, koska kaikkia somejuttuja vaivaa vähän sama ongelma... ei mitään mielenkiintoista sisältöä.

        Ja eipä oo FB vielä nakannut mulle paikkaansa pitämättömiä väitteitä minusta tai mun elämästä... saati sitte kertonut kuinka "synkkää merkityksetöntä ja seksitöntä homoelämää" elän, kuten sä oot moneen otteeseen muistanut sanoa.... joten miks kiukuttelisin buukille?


      • FraterAlgiz

        Sori, mutta minä olen pihalla siitä kuka täällä minkäkin nimimerkin takana on. Minä en ole missään vaiheessa kaveerannut ilmotustaulua väärinkäyttävien sekopäiden kanssa.

        Mutta jos minä silloin jokunen vuosi sitten näin sut siellä seinällä sekoilemassa tovereidesi kanssa ja sinun perustelemassa itseäsi koskevia kyselyitä, ja ollaan kavereiden kanssa saatetu sana tai pari vaihtaa aiheesta, niin eipä se ole sitä tarkoittanut että muita käyttäjiä oltaisiin arvosteltu, kun eivät siellä pitkin ilmoitustaulua kerran kiekuneet ja olleet paikkaa rumentamassa. Älä siis näe taas olemattomia. Nappaa lääkkeet ja mene unille.


      • FraterAlgiz

        Siitä, että joku poliittista korrektiutta noudattava radiokanava kertoo viiskybästen ukkomiesten olevan "riskiryhmä", ei kerro taas yhtään mitään mistään. Olisi kiva saada soossia tuolle lähteelle ja tietää, minkä tyyppisestä seksistä on kyse. Mikäli minä olen konservatiiveja ymmärtänyt, niin heille melko automaatio sellainen ajatus, että huorissa käyminen on melko vastenmielistä ihan hiiskumattakin. Mitä hiiskumiseen tulee, niin eipä ne homotkaan tunnu olevan siinä suhteessa parempia kun omissa "yhteisössä" tämmöiset asiat vasta tavataankin lakaista maton alle mm. ohjaamalla huomio muualle; kuinkas tässä taas kävikään, häh?

        Mutta ei se poista sitä faktaa, että esim. Lontoossa joka seitsemännellä homomiehellä on HIV-tartunta ja niin se taisi olla myös joissain Amerikan osavaltioissa. Ei se poista myös sitä faktaa, että ns. "Bugchasing" on lähes yksinomaan homoyhteisöissä tunnettu ilmiö. No mutta mikähän ihme sekin on kun esim. sinunkin viestejäsi täällä on lueskellut. Kaikkia ja kaikkea tulisi naida tai muuten ei ole oikea homo, vai miten se meni? :D :D


      • RomanttinenKarhu

        Niin... kummallakahan se herne on ja missä??? Niin ja paskanjauhannan taso alkaa sulla olla tasoa poliitikko... kannattisko harkita vaaliehdokkuutta?

        Eikös trollien tarkoitus ole nimenomaan pilata joka ketju tyhjän päiväsellä lässytyksellään? Menemällä henkilökohtasuuksiin? Ja mitä sä teet? Ihan sama vaikka olis ketju puuron keitosta, niin sä osaisit sinne mennä nimeämään jonkun "lemppareistas" ja miten se on ny sitä tai tätä. Tai sitten jos sun "lempparis" on ehtiny jo vastaamaan, niin etköhän sä osaa mennä väitteleen sen kans ihan jostain muusta, kuin siitä puuron keitosta.

        Ja pahinta sun trollauksessas on se, että pidät keksimiäs juttuja niin tosina, että jaksat länkyttää niistä monta vuotta! Ne on ku joku hyväkin argumentti: "mä poika se tiedän mitä homous ja homoseksi on, seksikielteiset rinsessat mistään mitää tiedä". Kuin joku paraski homouden asiantuntija. Homoseksuaalisuus tarkoittaa sulle (ja valitettavan monelle muullekkin) vain seksiä, mutta tämä ei toteudu ihan jokaisen kohdalla. Ja sekös sua sapettaa. Varsinkin kun et näköjään millään voi käsittää miksi näin on. Miksi ihmeessä mies ei harrasta seksiä vain seksin vuoksi? Kyllähän se varmaan aikamoista "mindfuckia" on teikäläiselle....

        Kyllä siinä kieltämättä hieman on vuosien mittaan pistäny vituttaan kun oon johonki kommentoinu, niin oot osannu tuoda julki meikän oletetun elämän... tämä on tapahtunu jo aika monesti. Ja mäkö joskus luulin, että aapo olis pahakin... ei sun piti pistää väkisin paremmaks. Sun pääjuttus on täällä, ettei vaan siitä itse asiasta puhuttais, vaan keskitytään lässyttään jollekki jostain muuta. Todella harvoin kirjotat itse asiasta nimeämättä siihen yhtään nimimerkkiä ja myönnettäköön että silloin harvoin vaikutat jokseenki järkevältäkin. Vaikka oletkin sen sanonut, että tykkäät kirjottaa ylitseampuvasti, niin kyllä sillekkin on tietty rajansa, että se pysyy uskottavana. Oot niin paljo sitä harrastanu, että en oikeen enää pidä sua uskottavanakaan oikeastaan ollenkaan.

        Tietääkseni sä et ole koko homoyhteisö, vaikkakin en yhtään ihmettelis vaikka sellasena itseäsi pitäisitkin. Tai ainakin sen päähomona tai puhemiehenä. Ainaki kovasti olet ylenpalttisen seksin harrastamisen puolesta päätä aukonut. Sä et valitettavasti mun mielenrauhaani järkytä kuitenkaan, vaikka niin mahtipontisesti kuvitteletkin. Niin suurta valtaa sulla ei ainakaan muhun ole. Kuvittele vaan toisin, jos kiinnostaa.


      • Peppefin
        FraterAlgiz kirjoitti:

        Siitä, että joku poliittista korrektiutta noudattava radiokanava kertoo viiskybästen ukkomiesten olevan "riskiryhmä", ei kerro taas yhtään mitään mistään. Olisi kiva saada soossia tuolle lähteelle ja tietää, minkä tyyppisestä seksistä on kyse. Mikäli minä olen konservatiiveja ymmärtänyt, niin heille melko automaatio sellainen ajatus, että huorissa käyminen on melko vastenmielistä ihan hiiskumattakin. Mitä hiiskumiseen tulee, niin eipä ne homotkaan tunnu olevan siinä suhteessa parempia kun omissa "yhteisössä" tämmöiset asiat vasta tavataankin lakaista maton alle mm. ohjaamalla huomio muualle; kuinkas tässä taas kävikään, häh?

        Mutta ei se poista sitä faktaa, että esim. Lontoossa joka seitsemännellä homomiehellä on HIV-tartunta ja niin se taisi olla myös joissain Amerikan osavaltioissa. Ei se poista myös sitä faktaa, että ns. "Bugchasing" on lähes yksinomaan homoyhteisöissä tunnettu ilmiö. No mutta mikähän ihme sekin on kun esim. sinunkin viestejäsi täällä on lueskellut. Kaikkia ja kaikkea tulisi naida tai muuten ei ole oikea homo, vai miten se meni? :D :D

        Tavassa on kyse ihmisoikeuksista, rakkaudesta ja jostain sellaisesta, joka joka tapauksessa tulee Suomeen. Lähitulevaisuudessa HIV osataan parantaa. Adoptio-oikeus myönnetään
        homoaviopareille.


      • FraterAlgiz

        Olet melko vainoharhainen. Ihmisillä voi olla samantyyppisiä mielipiteitä ilman, että he olisivat yksi ja sama henkilö. Totta helkkarissa minulle poliittinen korrektius on punainen vaate, koska sen olemassaolo mahdollistaa mm. näiden roskamedioiden syntymisen. Siitä huolimatta, että en näihin roskamedioihin paljon tuhlaisi aikaa, ne ovat väylä päästä lähemmäs asioita, joista valtamediassa ei kerrota. Mutta eipä sinun nyt kannattaisi päätä aukoa, jos käytät tietolähteenäsi jotain Radio Novan hömppää, jonka jutut voivat olla peräisin ties mistä naisten lehdistä.

        Kannattaisi oikeasti tutkituttaa polla tai keskustella jonkun kanssa noista vainoharhoistasi. Huolestuttavaa, jos luulet jo pk-seudulla asuvan, jonkun toisen kirjoittajan olevan joku näistä sinua hiillostavista henkilöistä. Voisitko miettiä edes hetken vaikka ihan oman pääkoppasi terveyden tähden, miksi sinun viesteihin reagoidaan niin voimakkaan negatiivisesti? Sä vähän olet niin kuin oman itsesi pahin mörkö.


      • FraterAlgiz
        Peppefin kirjoitti:

        Tavassa on kyse ihmisoikeuksista, rakkaudesta ja jostain sellaisesta, joka joka tapauksessa tulee Suomeen. Lähitulevaisuudessa HIV osataan parantaa. Adoptio-oikeus myönnetään
        homoaviopareille.

        No ihmisoikeuksiin vetoamalla voidaan nykyään jo puolustaa ihan mitä tahansa; missä vaiheessa aletaan puhumaan velvollisuuksista?
        Rakkautta ei ole vain hokea sitä sanaa, eikä se synny tyhjästä. Arvonihilismiin kallistuva maailmankatsomus, jossa päätavoitteena on maksimaalisen nautinnon tavoittelu, ei ole rakkautta. HIV:ia ei tulla parantamaan lähitulevaisuudessa, koska se on tavallaan sula mahdottomuus. Siihen ollaan kyllä keksitty estolääkitys ja tartunnan saaneille tarjolla on toimivia lääkkeitä, mutta nuo ovatkin sitten melko konstikkaita myrkkyjä, joita en omia sisäelimiä ajatellen huvikseni söisi. Typerää sinänsä, että monet homot kokevat olevansa niin kovassa riskiryhmässä, että tuon PrEP-lääkityksen käyttö on todella näkyvästi lisääntynyt homojen keskuudessa; silti on kovin leimallista puhua homojen kuuluvan riskiryhmään.

        Mutta adoptio... niin kai se tulee mahdolliseksi myös homopareille ja mikäs siinä. Jos Jorma ja Sami ovat aidosti sitä mieltä, että gloryholet ja dark roomit ovat muita kuin heitä varten, ja ovat valmiita olemaan "lapsensa" elämässä mukana luistamatta vastuusta kuin Toivola konsanaan, niin ei kai siinä mitään. Perheen sisäinen adoptio onkin jo ihan laillinen.


      • RomanttinenKarhu

        "...ihmisillä, joilla ei omien sanojensa mukaan ole muita sivupersoonia, mutta joiden kirjailliset tuotokset, nettikäyttäytyminen ja pidempi kirjoitushistoria ovat selkeästi kuin samasta päästä."

        Ah, että jaksat. Mitä siitäkin saa irti, että miettii onkohan joku nimimerkki useamman aliaksen takana? Ja siitä, että jaksaa asiasta täällä jankuttaa? Muistan sen aapon arvailurumban muuan vuosi sitten, mutta hyvin olet jatkanut siitä mihin kyseinen herra jäi. En enää jaksa edes muistaa, moneenko eri nikkiin mutkin on täällä liitetty. Sen muistan, että piippariin mut liitettiin aika usein, kun olin asioista hänen kanssa samaa mieltä.

        Mä ajattelen asian niin, että itse viestiinhän sitä vastaa... sama sitten vaikka kirjoittajalla olis 100 aliasta täällä. Ja yllättävää kyllä... ihmiset voivat joskus ajatella asioista samoin ja jopa kirjoittaa asian samankaltaisesti, vaikket sä sitä ilmeisesti aapon tavoin myöskään usko. Jos joku saa kiksit siitä, että jaksaa esim. samaan ketjuun kirjoittaa useammalla nikillä, niin minkäs sille mahtaa. Rasittavaa toki, jos teksti kiertää sitä samaa rataa kokoajan. Kyllä se sisältö mitä tänne tuotetaan on musta tärkeempää, kuin se kuinka monta nikkiä joku käyttää sen tuottamiseen. Valitettavaa toki on, että sitä multinikkeilyy käytetään lähinnä vittuilun välineenä.


      • FraterAlgiz

        "Aika äkkiä tietyiltä henkilöiltä näillä sivuilla tulee luonnehdinta vainoharhaisuudesta, suvakkivajakkiudesta ja vihervassariudesta, kun heille sanoo niitä "totuuksia." Poikkeuksetta nämä ihmiset ovat valemedian innokkaita kannattajia ja "isänmaallisia.""

        Voisiko johtua edelleen siitä, että "joillakin" on eri mielipide ja näkemykset hieman erillaisia kuin sinulla? Ei ole kukaan tässä puhunut suvakkiudesta ja vihervassariudesta sanan varsinaisessa merkityksessä, eikä sieltä suunnalta ole mitään totuuksia tullut. Ja kyllä; minä pidän valtamediaa epäluotettavana, koska he ovat syyllistyneet tekoihin, jotka herättävät epäluottamusta. Ja mitä isänmaallisuuteen tulee, niin heitetään pahemmaksi: olen nationalisti.

        "Olet FA selkeästi niitä ihmisiä ja sulla painaa nuo lähestyvät vaalitkin aika kovasti, että teikäläiset pääsisivät valtaan, joten en ole vielä lainkaan huolissani terveydestäni"

        Ketkä teikäläiset pääsevät valtaan? Mua ei lopulta kiinnosta vaalit. Mua kiinnostaa miten kansan ajatukset muuttuvat ja realisoituvat valheen edessä.

        "Ihmetyttää lähinnä tässä se, mikset ole aktiivisesti poistattanut viestejä, kuten teikäläisillä / samoin ajattelevilla ihmisillä, joilla ei omien sanojensa mukaan ole muita sivupersoonia, mutta joiden kirjailliset tuotokset, nettikäyttäytyminen ja pidempi kirjoitushistoria ovat selkeästi kuin samasta päästä.""

        Mielipidefasismi on sinun leiriin kuuluvien kommunistien juttu. Mua ei kiinnosta poistatuttaa kenenkään viestejä. Minulla ei ole mitään kuita nikkejä kuin tämä. Jos et tätä usko, niin kerron sulle yhden jutun: ota lääkkeet, nyt!

        "Sunkin tiettyihin asioihin fiksautunut pollasi tarvitsisi tutkimista, tuo Toivolan nostaminen taas keskusteluun kertoo karua kieltään viher-antipatioistasi, toivottavasti muistat myös S.Tynkkysen merkkiteot :D"

        Mitkä ovat Tynkkysen merkiteot? Seukata taas jonkun uuden mustan poikakaverin kanssa? Niinpä. Ymmärrät, että siinä missä Toivola on sulle joku pyhimys, mulle Tynkkynen on mustine poikakavereineen melko etäinen tapaus. Sua sen teot näyttää enemmän säväyttävän.


      • FraterAlgiz

        Ihan sitä varten luon tunnukset, että pääsen kattomaan miten samat sekopäät selittävät jostain Tynkkysestä?

        Kummallista kyllä, että sinäkään siellä hengaat, jos sut kerran ollaan sieltä savustettu ulos. Tyyppi jauhaa täällä eri nikkejä käyttävistä, samoista henkilöistä, mutta itse on limbossa jossain qruiserissa. Hieno homma!


      • FraterAlgiz

        No sampanjasosialisteja ja kaviaarikommunistejahan noi vihreät hyvin pitkälti ovat. Toivolan nimen heittäminen ilmaan kertoi minun "viher-antipatioistani", siinä missä sinä tietenkin voit aivan vapaasti arvostella vaikka jotain persuja, omaamatta mitään "persu-antipatioita". Niitä sulla kyllä kaikesta päätellen on. No sulla nyt on muitakin pakkomielteitä mitä mitä tulee vaikkapa ihan lainatun lauseen vääntäminen sen kirjoittajan silmien edessä ja pakonomainen, neuroottinen tarve seurailla Qruiserin seinää ja mitä ne sun "kiusaajat" sinne kirjoittelevat.


      • Anonyymi

        On ihmeellistä juttua sinänsä
        Meidän kaupungissa ei homot etsi mitään ” lihaa” vaan puolison itselleen ja monia homopareja on niin miesten kun naistenkin. Keskuudessa.
        Joten homoilla on ihan samat haaveet tulevaisuudesta kun muillakin että löytävät elämäänsä
        Kumpppanin
        Ei siis mitäään mitä sinä mieli kuvittelet


      • Anonyymi
        FraterAlgiz kirjoitti:

        SIksi miksi noi luettelemani asiat korostuu juuri homoilla, on sinällään aika ymmärrettävää; homokulttuuri, jonka pariin moni homo hakeutuu, on läpeensä seksualisoitunut. Jos homot olisivat suurilta osin "tavallinen tallaaja siinä missä muutkin", niin miksi he viihtyvät tietynlaisia stereotypioita viljelevässä ympäristössä? Puhun nyt melkoisen isosta joukosta, mutta en nyt voi väittää jokaikisen homoseksuaalin kuuluvan juuri tuohon lokeroon.

        Näitä tutkimuksia löytyy ihan ihan väestöliiton sivuilta (sukupuolitaudit) ja sitten esim. Qx on julkaissut joitain artikkeleita mitä tulee vaikka pettämiseen:

        "Näin homomiehet vastasivat

        58% kertoi kumppaninsa joskus pettäneen
        52% kertoi itse pettäneensä
        45% pettäneistä kertoi, että kumppani ei koskaan saanut tietää siitä
        40% avoimessa suhteessa olleista kertoi rikkoneensa suhteessa sovittuja sääntöjä
        17% sai HIVin tai sukupuolitaudin muulta kuin omalta kumppaniltaan
        60% jatkoi suojaamatonta seksiä kumppaninsa kanssa tartunnan jälkeen"

        (https://www.qx.fi/lifestyle/236821/tutkimus-paljastaa-joka-toinen-homomies-on-ollut-uskoton/)

        No mutta tuossa sitten vieressä jo ehdotellaankin seuraavanlaisia artikkeleita:

        "Homomiehet ovat masentuneempia kuin heteromiehet" (https://www.qx.fi/yhteiskunta/234278/homomiehet-ovat-masentuneempia-kuin-heteromiehet/)

        "Kaapissa olevat homo- ja bi- miehet ovat erityisen alttiitta seksuaaliselle häirinnälle"
        (https://www.qx.fi/yhteiskunta/236594/kaapissa-olevat-homo-ja-bi-miehet-ovat-erityisen-alttiitta-seksuaaliselle-hairinnalle/)

        Ja näitähän löytyy kun jaksaa tietoa etsiä. Tässä muuten ihan hyvä artikkeli lontooksi mm. Grindr:in haitoista:
        https://www.vox.com/science-and-health/2018/4/4/17177058/grindr-gay-men-mental-health-psychiatrist

        Minä tosiaan henkilökohtaisesti haluaisin itse nähdä asiat positiivisemmin, mutta jos on itselleen rehellinen ja pitää silmät auki, niin jo ihan omiin havaintoihin pohjaten en voi laittaa noita asioita täysin minkään homovastaisen, uskonnollisen tai sekulaarin propagandan piikkiin.

        100% hetero miehistä pettää 80% heteronaisista pettää


    • Wanhahomo

      Arvoitushan tuo homojen määrä on Suomessa tai missä tahansa muussakin maassa sillä eipä taida maailmassa olla juurikaan yksimielisyyttä siitä kuka on homo. Jonkinlaisin fysiologisin mittarein pitäisi asiaintila todentaa, jos objektiivisia lukuja halutaan löytää. Onko sillä sitten jotain merkitystä onko homoja 1 % tai vaikka 5 % onkin toinen juttu, sillä ensinnäkin kun osa homoista lykkää homoutensa itselleenkin tunnustamisen mahdollisimman myöhään, niin he tulevat parisuhde- ja seksimarkkinoille myöhemmin kuin heterot ja mikäli nuoruus jäi ns. elämättä, niin haikailevat "yli-ikäisinä" nuorta lihaa ja kiinnostukset siksi harvemmin kohtaavat. Jos on sopivat geenit ja jaksaa itsestään huolehtia, niin kyllä sitä kuulemma vanhempanakin saa seuraa, jopa nuorta. Tahtoo vain olla niin, että jos kaverin geenit ovat sopivat ja tämä jaksaa itsestään pitää huolta, niin hänet on varattu jo nuorena eli hän on joko poissa markkinoilta tai sitten tarjolla vain varattuna.

      Lähinnä homojen määrällä taitaa konkreettista merkitystä olla pienillä paikkakunnilla kun potentiaalisia seuralaisia on niin vähän, eivät välttämättä kiinnostukset kohtaa vaikka kuinka tinkisi vaatimuksistaan. Toisaalta jos seudulla on vain kaksi homoa, niin saattavathan kiinnostukset kohdatakin.

      • bear.is.still.the.best

        Kyllä se on niin ja puhki nähty tälläkin palstalla, että kun ollaan sataprosenttisesti se "the only gay in the village", niin se on sille toopelle ihan sama, onko maailmassa muita gay'tä. Vaikka homoja olisi miljardi Suomessa, niin aina löytyy joku kriteeri, ettei vaan joudu parisuhteeseen tai edes deitille lähtemään kotisohvalta.

        Enkä todellakaan puhu itsestäni, vaan ihan aidosti tämän palstan ja jokaisen homopalstan vakivalittajista, joille ei kukaan koskaan kelpaa :D Onneksi heitä on sitten siitä 1-5% vain se 1-2 kirjoittajaa.

        Nimiä ei tässä tarvitse mainita, kyllä te tiedätte :D


      • FraterAlgiz
        bear.is.still.the.best kirjoitti:

        Kyllä se on niin ja puhki nähty tälläkin palstalla, että kun ollaan sataprosenttisesti se "the only gay in the village", niin se on sille toopelle ihan sama, onko maailmassa muita gay'tä. Vaikka homoja olisi miljardi Suomessa, niin aina löytyy joku kriteeri, ettei vaan joudu parisuhteeseen tai edes deitille lähtemään kotisohvalta.

        Enkä todellakaan puhu itsestäni, vaan ihan aidosti tämän palstan ja jokaisen homopalstan vakivalittajista, joille ei kukaan koskaan kelpaa :D Onneksi heitä on sitten siitä 1-5% vain se 1-2 kirjoittajaa.

        Nimiä ei tässä tarvitse mainita, kyllä te tiedätte :D

        Tuollahan niitä deittailevia ja parisuhteita yrittäviä homoja on pilvin pimein; edelleen sinkkuina. Siksi, koska hedonististen taipumustensa vuoksi he eivät kykene sitoutumaan. Miksi hemmetissä kukaan itseään kunnioittava, fiksuilla arvoilla ja komealla naamalla varustettu haluaisi lähteä deittailemaan tai kokeilemaan onneaan parisuhdemarkkinoilla ihmisten kanssa, joiden profiilit kertovat heidän pettävän kaikki mahdolliset lupauksenta heti tilaisuuden tullen ja joille ihmiset ovat vain leikkikaluja?

        Wanhalla homolla oli tuossa kirjoittamassaan tekstissä joku pointti, vaikka en ihan jokaista ajatusta ostaisikaan, mutta sittenhän sinä tulitkin paikalle ja läskiksihän koko homma taas lässähti. Olet melkoisen lapsellinen ja surullinen tapaus, bear.


      • bear.is.still.the.best
        FraterAlgiz kirjoitti:

        Tuollahan niitä deittailevia ja parisuhteita yrittäviä homoja on pilvin pimein; edelleen sinkkuina. Siksi, koska hedonististen taipumustensa vuoksi he eivät kykene sitoutumaan. Miksi hemmetissä kukaan itseään kunnioittava, fiksuilla arvoilla ja komealla naamalla varustettu haluaisi lähteä deittailemaan tai kokeilemaan onneaan parisuhdemarkkinoilla ihmisten kanssa, joiden profiilit kertovat heidän pettävän kaikki mahdolliset lupauksenta heti tilaisuuden tullen ja joille ihmiset ovat vain leikkikaluja?

        Wanhalla homolla oli tuossa kirjoittamassaan tekstissä joku pointti, vaikka en ihan jokaista ajatusta ostaisikaan, mutta sittenhän sinä tulitkin paikalle ja läskiksihän koko homma taas lässähti. Olet melkoisen lapsellinen ja surullinen tapaus, bear.

        Mikä "yllätys" oli saada edelliseen kommenttiini palautetta nimenomaan sinulta :D Todistit kyllä hyvin pointtini.

        Parisuhteeseen valmiit miehet löytyvät kyllä jostain ihan muualta kuin S24:stä. Valittavia ikisinkkuja ja määkiviä lampaita ja Suolesta kiinnostuneita tämä palsta kyllä näköjään vetää puoleensa.

        Lässähtävä läski on kuules iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihanaa :D kokeilisit joskus sinäkin, etkä räytyisi puutteessa, kun nimenomaan nuo sinun juttusi ovat niitä lapsellisia ja surullisia...


      • FraterAlgiz
        bear.is.still.the.best kirjoitti:

        Mikä "yllätys" oli saada edelliseen kommenttiini palautetta nimenomaan sinulta :D Todistit kyllä hyvin pointtini.

        Parisuhteeseen valmiit miehet löytyvät kyllä jostain ihan muualta kuin S24:stä. Valittavia ikisinkkuja ja määkiviä lampaita ja Suolesta kiinnostuneita tämä palsta kyllä näköjään vetää puoleensa.

        Lässähtävä läski on kuules iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihanaa :D kokeilisit joskus sinäkin, etkä räytyisi puutteessa, kun nimenomaan nuo sinun juttusi ovat niitä lapsellisia ja surullisia...

        En minä ole kertonut missään olevani ikisinkku, vaikka olenkin ottanut kantaa siihen, miten vaikeaa on löytää vakisuhdetta homojen keskuudesta. Enkä ole missään kertonut eläväni puutteessa. Sinä sen sijaan annat itsestäsi täyden idiootin vaikutelman.


      • bear.is.still.the.best
        FraterAlgiz kirjoitti:

        En minä ole kertonut missään olevani ikisinkku, vaikka olenkin ottanut kantaa siihen, miten vaikeaa on löytää vakisuhdetta homojen keskuudesta. Enkä ole missään kertonut eläväni puutteessa. Sinä sen sijaan annat itsestäsi täyden idiootin vaikutelman.

        Seli seli.

        Aiemmista kommenteistasi hyvin näkyy että vaan trollaat palstaa. miten hankalaa on 110% homoilla ja Pridessäkin on niin vähän oikeasti homoja. vaikka todennäköisemmin et ole miestä edes koskaan alasti nähnyt, et edes itseäsi peilissä.


      • bear.is.still.the.best
        FraterAlgiz kirjoitti:

        Tuollahan niitä deittailevia ja parisuhteita yrittäviä homoja on pilvin pimein; edelleen sinkkuina. Siksi, koska hedonististen taipumustensa vuoksi he eivät kykene sitoutumaan. Miksi hemmetissä kukaan itseään kunnioittava, fiksuilla arvoilla ja komealla naamalla varustettu haluaisi lähteä deittailemaan tai kokeilemaan onneaan parisuhdemarkkinoilla ihmisten kanssa, joiden profiilit kertovat heidän pettävän kaikki mahdolliset lupauksenta heti tilaisuuden tullen ja joille ihmiset ovat vain leikkikaluja?

        Wanhalla homolla oli tuossa kirjoittamassaan tekstissä joku pointti, vaikka en ihan jokaista ajatusta ostaisikaan, mutta sittenhän sinä tulitkin paikalle ja läskiksihän koko homma taas lässähti. Olet melkoisen lapsellinen ja surullinen tapaus, bear.

        "Miksi hemmetissä kukaan itseään kunnioittava, fiksuilla arvoilla ja komealla naamalla varustettu haluaisi lähteä deittailemaan tai kokeilemaan onneaan parisuhdemarkkinoilla ihmisten kanssa, joiden profiilit kertovat heidän pettävän kaikki mahdolliset lupauksenta heti tilaisuuden tullen ja joille ihmiset ovat vain leikkikaluja?"

        Tuossa kerroit aika hyvin nimenomaan omista asenteistasi jokaisen vastaantulevan homon kohdalla, sinä muita selkeästi parempi, fiksumpi, turhamaisen komea, toisten profiileja vain heikkouksien löytämiseksi kyttäävä ja tuomitseva ihminen :D

        Poistata nyt tämä viesti äkkiä :D


      • RomanttinenKarhu

        Hohhoijaa... Bear taas vaihteeks ylianaalisoimassa kaikkea ja ilmoittamassa oman ylemmyytensä.

        On sulla pokkaa. Entäs sun asenne sitten: kunnon homo antaa jokaiselle missä, milloin ja miten vaan. Halutti tai ei. Tottakai muistaa sit sen ihanuudesta ilmoittaa s24:ssa. Ja siihen kun lisätään vielä se, että jokainen, joka hakee seuraa pitemmäksi aikaa kuin yhdeks yöksi ovat näitä "ruikuttavia prinsessoja" yms. Ymmärrystä olet myös useammasti penännyt, mutta itse olet sitä täysin vailla. Sulle ei mahdu kuuppaan, ettei jokainen homo ole pelkästään sen perseen ja munan perässä.

        Mulle noi Fraterin kommentit ovat enemmänkin kuin järkeen käypiä ja niissä on pointtiakin, kun taas sinun jutuissasi ei sitä pienintäkään järjen hiventä. Mutta sun ajatushan onkin, että muiden mielipide on aina "roskaa" ja että sulla on aina se totuuden jyvä hallussa. Ja tähän vielä kun lisätään sun aivan pettämätön ihmiskäsitys; tiedät varmuudella mitä kukanenkin on vaikkei kukaan yhtään mistään sulle kertoisikaan. Mikä jumalainen olento! (huom! tämä oli sit sarkasimia ettet ylpisty lisää)

        Kattosit oikeesti peiliin välillä. Saattasit huomata, että sä oot se tuomitseva ihminen, jonka ahtaaseen homokäsitykseen sopii vain jakomielitautiset hintit muna mielessä. Muita sitte voikin mollata ihan vapaasti... eihän ne oo homoja, kun kerran eivät seksiä harrasta tuntemattomien kanssa ja hommaa vielä joka kerralle eri kumppania. Ja eihän missään nimessä voi homo olla jos kerran oikeasti ajattelee asioista kuin suht' normaali ihminen...


      • FraterAlgiz
        bear.is.still.the.best kirjoitti:

        "Miksi hemmetissä kukaan itseään kunnioittava, fiksuilla arvoilla ja komealla naamalla varustettu haluaisi lähteä deittailemaan tai kokeilemaan onneaan parisuhdemarkkinoilla ihmisten kanssa, joiden profiilit kertovat heidän pettävän kaikki mahdolliset lupauksenta heti tilaisuuden tullen ja joille ihmiset ovat vain leikkikaluja?"

        Tuossa kerroit aika hyvin nimenomaan omista asenteistasi jokaisen vastaantulevan homon kohdalla, sinä muita selkeästi parempi, fiksumpi, turhamaisen komea, toisten profiileja vain heikkouksien löytämiseksi kyttäävä ja tuomitseva ihminen :D

        Poistata nyt tämä viesti äkkiä :D

        Profiilen katsominen netissä ja oma valinnanvapaus -> Jokaisen vastaan tulevan homon tuomitseminen. Selvä se.

        Vaikka sinä et mitään ymmärtäisikään, niin sanotaan vielä, että jokaisella tuollaisen palvelun käyttäjällä on itsemääräämisoikeus. Siihen sinä et voi kitinälläsi millään tavalla vaikuttaa.

        Summataas tähän vielä: olen harvinaisen tyhmä ihminen ja päässäsi ei ole ihan kaikki kohdallaan. Ei kukaan muu kuintäys tollo halua jatkuvasti ja tahallaan väännellä toisten sanomisia ja lällätellä kuin joku typerä kakara. Hävettäisi olla sinun saappaissa.


      • FraterAlgiz
        RomanttinenKarhu kirjoitti:

        Hohhoijaa... Bear taas vaihteeks ylianaalisoimassa kaikkea ja ilmoittamassa oman ylemmyytensä.

        On sulla pokkaa. Entäs sun asenne sitten: kunnon homo antaa jokaiselle missä, milloin ja miten vaan. Halutti tai ei. Tottakai muistaa sit sen ihanuudesta ilmoittaa s24:ssa. Ja siihen kun lisätään vielä se, että jokainen, joka hakee seuraa pitemmäksi aikaa kuin yhdeks yöksi ovat näitä "ruikuttavia prinsessoja" yms. Ymmärrystä olet myös useammasti penännyt, mutta itse olet sitä täysin vailla. Sulle ei mahdu kuuppaan, ettei jokainen homo ole pelkästään sen perseen ja munan perässä.

        Mulle noi Fraterin kommentit ovat enemmänkin kuin järkeen käypiä ja niissä on pointtiakin, kun taas sinun jutuissasi ei sitä pienintäkään järjen hiventä. Mutta sun ajatushan onkin, että muiden mielipide on aina "roskaa" ja että sulla on aina se totuuden jyvä hallussa. Ja tähän vielä kun lisätään sun aivan pettämätön ihmiskäsitys; tiedät varmuudella mitä kukanenkin on vaikkei kukaan yhtään mistään sulle kertoisikaan. Mikä jumalainen olento! (huom! tämä oli sit sarkasimia ettet ylpisty lisää)

        Kattosit oikeesti peiliin välillä. Saattasit huomata, että sä oot se tuomitseva ihminen, jonka ahtaaseen homokäsitykseen sopii vain jakomielitautiset hintit muna mielessä. Muita sitte voikin mollata ihan vapaasti... eihän ne oo homoja, kun kerran eivät seksiä harrasta tuntemattomien kanssa ja hommaa vielä joka kerralle eri kumppania. Ja eihän missään nimessä voi homo olla jos kerran oikeasti ajattelee asioista kuin suht' normaali ihminen...

        Kiitos RK!

        Se on ihan sama mitä tuolle Bearille yrittää sanoa, niin eipä siitä seuraa mitään muuta kuin sanoihin tarttumista ja/tai niiden tahallista vääntämistä. Mistään epäkohdista mitä homoihin tulee, ei sovi edes itse homon puhua kun alkaa tosiaan nämä "prinsessaviestit" lentelemään tai sitten joku vainoharhainen henkilöönkäyvä kehäpäätelmien tekeminen tämän identiteetistä tai elämästä.


      • RomanttinenKarhu
        FraterAlgiz kirjoitti:

        Kiitos RK!

        Se on ihan sama mitä tuolle Bearille yrittää sanoa, niin eipä siitä seuraa mitään muuta kuin sanoihin tarttumista ja/tai niiden tahallista vääntämistä. Mistään epäkohdista mitä homoihin tulee, ei sovi edes itse homon puhua kun alkaa tosiaan nämä "prinsessaviestit" lentelemään tai sitten joku vainoharhainen henkilöönkäyvä kehäpäätelmien tekeminen tämän identiteetistä tai elämästä.

        Juu niin se on. Muita mielellään haukkuu trolleiksi, vaikka hän itse mielellään puhuu asiaan vierestä ja tekee kaikesta henkilökohtaista. Eli agendana vain ja ainoastaan vittuilla ihmisille, jotka yrittävät vaihtaa mielipiteitään. Ei mitenkään trollimaista? Joskus on ollut sellanen kuva, että tyypillä olisi ikääkin, mutta väkisin noi jutut pistää miettimään että onkohan sittenkään.

        Toki onhan se niinkin, ettei tällä palstalla ole oikeastaan koskaan mistään voinutkaan keskustella vakavasti, kun trollit valtaa joka keskustelun.


      • bear.is.still.the.best
        FraterAlgiz kirjoitti:

        Profiilen katsominen netissä ja oma valinnanvapaus -> Jokaisen vastaan tulevan homon tuomitseminen. Selvä se.

        Vaikka sinä et mitään ymmärtäisikään, niin sanotaan vielä, että jokaisella tuollaisen palvelun käyttäjällä on itsemääräämisoikeus. Siihen sinä et voi kitinälläsi millään tavalla vaikuttaa.

        Summataas tähän vielä: olen harvinaisen tyhmä ihminen ja päässäsi ei ole ihan kaikki kohdallaan. Ei kukaan muu kuintäys tollo halua jatkuvasti ja tahallaan väännellä toisten sanomisia ja lällätellä kuin joku typerä kakara. Hävettäisi olla sinun saappaissa.

        "Summataas tähän vielä: olen harvinaisen tyhmä ihminen ja päässäsi ei ole ihan kaikki kohdallaan."

        Tuon "olen" sanoit kyllä nyt ihan itse :D ja se on ollut monta päivää netissä ihan ilman, että sitä älysit korjata :D

        En oikeastaan voi trollata sinua, kun teet sen jo ihan itse.


      • FraterAlgiz

        Arvasin, että takerrut tohon. Valitettavasti viestien korjaaminen jälkikäteen on hieman hankalaa ja en nyt nähnyt tarpeelliseksi laittaa yhtä lisäviestiä tuon yhden sanan korjaamiseksi. Ja vaikka niin olisinkin tehnyt, niin silloin sinä viimeistäänkin olisit noin niin kuin välittömästi hyökännyt tuon lillukanvarren kimppuun.


      • bear.is.still.the.best
        FraterAlgiz kirjoitti:

        Arvasin, että takerrut tohon. Valitettavasti viestien korjaaminen jälkikäteen on hieman hankalaa ja en nyt nähnyt tarpeelliseksi laittaa yhtä lisäviestiä tuon yhden sanan korjaamiseksi. Ja vaikka niin olisinkin tehnyt, niin silloin sinä viimeistäänkin olisit noin niin kuin välittömästi hyökännyt tuon lillukanvarren kimppuun.

        Kyllä se tällä palstalla mokien korjaamiseen auttaa kun pyydät ylläpitoa poistamaan viestin "sääntöjen vastaisena" - ja ihan varma olen siitä, ettet olisi itse huomannut koko asiaa, ellen olisi tullut avuksi.

        Seli seli taas kerran :D


      • RomanttinenKarhu

        No joo... olipas taas niin kypsää tekstiä. Voi voi... Siinäpä vaivaa pikku kuuppaas sitte pienillä mitään sanomattomilla asioilla jos haluat. Arvaa niin monta kertaa, ku haluat. Pieleen menee kuitenkin. Sekös se pistää miettimään ja keksimään lisää, mitä itse kukanenki on miehiään. Yhäkään et tiedä tai tunne mua, saati sitte varmaan ketään muutakaan kommentoijaa. Mutta kaippa sitä pitää jotaki keksiä aikansa kuluksi.

        Tiedä sitte mikä sunki päässä on napsahtanu, ku joskus osasit ihan keskustellakkin. Nykyään vittuilet ku joku pahanen teini....


      • bear.is.still.the.best
        RomanttinenKarhu kirjoitti:

        No joo... olipas taas niin kypsää tekstiä. Voi voi... Siinäpä vaivaa pikku kuuppaas sitte pienillä mitään sanomattomilla asioilla jos haluat. Arvaa niin monta kertaa, ku haluat. Pieleen menee kuitenkin. Sekös se pistää miettimään ja keksimään lisää, mitä itse kukanenki on miehiään. Yhäkään et tiedä tai tunne mua, saati sitte varmaan ketään muutakaan kommentoijaa. Mutta kaippa sitä pitää jotaki keksiä aikansa kuluksi.

        Tiedä sitte mikä sunki päässä on napsahtanu, ku joskus osasit ihan keskustellakkin. Nykyään vittuilet ku joku pahanen teini....

        Voi ei.

        Nyt pitää siellä päässä jo minustakin pahimpaan miespuutteeseen fantasioida teininä :/

        Keskustelu on palstalla mahdottomuus, koska viestejä poistetaan täysin perusteettomasti ja kiusantekomielessä, kun jollakulla päässä tosiaan napsahtaa heti kun näkee sanan bear.


      • RomanttinenKarhu
        bear.is.still.the.best kirjoitti:

        Voi ei.

        Nyt pitää siellä päässä jo minustakin pahimpaan miespuutteeseen fantasioida teininä :/

        Keskustelu on palstalla mahdottomuus, koska viestejä poistetaan täysin perusteettomasti ja kiusantekomielessä, kun jollakulla päässä tosiaan napsahtaa heti kun näkee sanan bear.

        Ymmärräppäs kerranki lukemas äläkä vääntele ja kääntele... jos moiseen kykenet edes. Jotainhan seki olis...

        Kuka perhana noistakin poistoista mitään tietää? Niitäkin voi vain arvailla. Montahan noita järkevää tekstiä on kadonnut, kun taas selvään vittuiluun perustuvat viestit tahtoo jäädä. Mä en ainakaan jaksa miettiä moisia juttuja, mutta se on pitkälle syy siihen miksen ole kommentoinu tänne mitään pitkään aikaan. Tuli syksyllä fiilis ettei se maksa vaivaa kirjottaa mitään, kun tekstit vaan katos.


      • FraterAlgiz
        bear.is.still.the.best kirjoitti:

        Kyllä se tällä palstalla mokien korjaamiseen auttaa kun pyydät ylläpitoa poistamaan viestin "sääntöjen vastaisena" - ja ihan varma olen siitä, ettet olisi itse huomannut koko asiaa, ellen olisi tullut avuksi.

        Seli seli taas kerran :D

        Pyydän ylläpitoa poistatuttamaan viestin vain siksi, että saisin jonkun kirjaimen korjattua? Hei ihan oikeasti koita nyt jo sinäkin hieman skarpata. Sinä selkeästi ymmärsit myös lauseen rakenteesta, että kyseessä oli puhdas typo, jonka voi aiheuttaa jo pelkästään automaattinen korjaustoiminto. Sellaista ei tässä masiinassa kuitenkaan ole päälle kytkettynä, joten olen nyt sitten vahingossa taivuttanut väärin. Lause itsessään osoittaa, että selkeä näppäilyvirhe on tapahtunut. Mutta mitäpä tekee bear? Tarttuu tuollaiseen epäolennaiseen asiaan ihan vain päästääkseen paukuttamaan naamaansa.


      • FraterAlgiz

        Freudilainen lipsahdus käsitteenä ei oikein nyt pidä kutiansa konteksissa, jossa tahalleen pyritään ymmärtämään toinen väärin, vieläpä myönnetään se lällätellen, ja ymmärretään loputkin kirjoitetusta sanomasta tahalleen väärin. Sä et ole sisäistänyt edes mitä "trollaamisella" tarkoitetaan.

        *Sinä olet harvinaisen tyhmä ihminen ja päässäsi ei ole ihan kaikki kohdallaan* <- Nyt se on korjattu muotoon, jollaiseksi se oli takoitettu alun perin. Sinua kun asia vaivasi niin paljon. Ole hyvä!


      • FraterAlgiz

        "...että tulipa hassu väärinymmärrys"? :D Siis nauramaan sille, että sinä hassusti ja tahalleen väärinymmärrät ihan kaiken, kirjoitusvirheillä tai ilman, mitä sinulle koittaa sanoa? :D Ei vittu sinä olet kyllä tavallisen sekaisin.

        Ja ymmärrä nyt, että en syyttänyt mitään konetta mistään vaan myönsin kirjoitusvirheen, kuten tuolla yllä (/alla) olevassa tekstissä käy selkeästi ilmi:
        " Sinä selkeästi ymmärsit myös lauseen rakenteesta, että kyseessä oli puhdas typo, jonka voi aiheuttaa jo pelkästään automaattinen korjaustoiminto. _Sellaista ei tässä masiinassa kuitenkaan ole päälle kytkettynä, joten olen nyt sitten vahingossa taivuttanut väärin._ ".

        Tämä kuitenkin lienee turhaa, koska keskustelenhan todella hankalan ja luonnehäiriöisen ihmisen kanssa. Ei sinulla turhaan ole mm. nettivittuilijan maine.


      • FraterAlgiz

        Hyvänen aika. En minä nyt mitään työhakemusta ole kirjoittamassa, joten en koe tarpeelliseksi kuin nopeasti vilkaista viestini läpi.

        Mikä sinun selitys on, kun sun virheet eivät rajoitu ainoastaan näppäilyvirheisiin?


    • kalle-k

      145768.

    • PeppeFin

      Ulkomailta saa työperäistä maahanmuuttoa. Suomessa homot on sallittu.
      Olen nähnyt joskus kartan jossa oli kielletyt alueet.

    • Anonyymi

      No ihan 100 prosenttisia homoja ehkä 10% , mutta jos lasketaan kaikki mahdolliset biseksuaalitkin eli kaikki muut paitsi 100 prosenttiset heterot niin väittäisin että vähintään 40%.

    • Anonyymi

      Veikkaan että 5% homoja, 5% piilohomoja, 10% heteroita ja 80% bi.

      • Anonyymi

        "Veikkaan että 5% homoja, 5% piilohomoja, 10% heteroita ja 80% bi." Aikojen saatossa olen tullut samaan päätelmään. Tätä voidaan kuvata esim. satteenkaarena, väreillä tai ilman. Kaaren toisessa päässä puhdas heteroihminen ja toisessa päässä puhdas homoihminen. Molemmat marginaalissa. Suurin osa ihmisistä sijoittuu kaaren eri kohtiin niin, että kaaren kaaren huipulla olevissa ihmisissä heterous ja homous 50% molempia =bisexuaalisia ihmisiä.


    • Anonyymi

      1-2% on ollut avioliitoista 2017-20 homoliittoja.

    • Anonyymi

      Maskista riippuvaisuus on rankkaa. Jos siitä pääseekin niin nätit ihmiset ottaa savinaamion kylpylässä😋

    • Anonyymi

      Alkaa olla aika lailla 50/60.

    • Anonyymi

      Kun sinut laskee hintiksi niin teitä o n Suomessa liikaa eli noin 3 % . Mutta Tämä Rietas väki pitää meteliä ja uhriutuu mielellään, niin vaikuttaa kuin olis enemmänkin. Homous pitää uudelleen sanktioida ja viedä pakko töihin marjoja poimiin ja lapiohommiin

      • Anonyymi

        Miksi uhriudut?


    • Anonyymi

      Helsingissä paljon on rumia miehiä Pohjanmaalta joku harvinaisen harvinainen hyvän näköinen.

      • Anonyymi

        Rumat muuttaa hesaan kun eivät muualta saa seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rumat muuttaa hesaan kun eivät muualta saa seuraa.

        Täältä ne vielä vähemmän mitään saa


    • Anonyymi

      Hei

    • Anonyymi

      Vaikka vanha aloitus niin silti ajankohtainen.

      Homoseksuaalisuudesta on tullut vähänkuin muoti-ilmiö. Katsotaanpa jotain reality ohjelmaa telkkarista: Homopareja jne. 70-luvulla syntyneenä en kohdannut tai nähnyt lapsena/nuoruudessa homoja. Varmasti heitä oli mutta se oli silloin lähes näkymätöntä. Ainut mitä muistan oli korvarengas/koru: Siitä tiedettiin että oli ns. niitä miehiä. Hekin olivat käyttäytymisellään vähänkuin näkymättömiä. Mutta se oli silloin ihan ok vaikka siitä ei puhuttu.
      Nykyään tuodaan itseään julki homoseksuaalisten piireissä keinolla millä hyvänsä. Käytös yli-pirteä, miltein ADHD tasolla oleva. Uutena botoxit ja kaikki muut oman luonnollisen komeuden ja kauneuden peittävät vale kaunistajat.

      • Anonyymi

        P.S En tarkoita että nykyisin homoseksuaalien pitäisi olla kuin 70-luvulla ja näkymättömiä mutta allekirjoitan sen että homoudesta on tullut mediassa muoti-ilmiö. Nykyisin voi jopa 10 vuotias poika sanoa että onko hän homo.
        Kun sen tietää, että on homo niin mitä sitä kyselemään..tarkoitan tämän hyvällä.


      • Anonyymi

        Vai niin. Entä sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        P.S En tarkoita että nykyisin homoseksuaalien pitäisi olla kuin 70-luvulla ja näkymättömiä mutta allekirjoitan sen että homoudesta on tullut mediassa muoti-ilmiö. Nykyisin voi jopa 10 vuotias poika sanoa että onko hän homo.
        Kun sen tietää, että on homo niin mitä sitä kyselemään..tarkoitan tämän hyvällä.

        Itse en -70 luvulla tiennyt olevani homo/no vaikka pussailin lehtien sivujen miesten kuvia ja runkkasin. Vasta armeijassa ollessani tajusin että olen bi.


    • Anonyymi

      Sairasta.liikaa on joka paikassa.

    • Anonyymi

      Terve itse olen 15 vuotias homo ja itse olen runkannut itseäni viimeksi 2vuotta sitten, koska poikaystäväni on hoitanut sen homman. Itse tietenkin aina runkkaan poikaystäväni. Menetin neitsyytensä poikaystäväni kanssa 13 vuotiaana ja ollaan siitä asti oltu peti puuhissa kerran kuussa mutta molemmilla tulee spermaa niin paljon että pitää ottaa aina ristirunkku kerran viikossa.

    • Anonyymi

      Helsingissä 70%muslimeita,20%homoja.10%muita eläjiä.

    • Anonyymi

      Älä usko tilastoja, jotka puhuu 5-10% olevan homoja. Pelkkää eksytystä jolla pyritään ihmisiä tulemaan entistä enemmän suvaitsevaisiksi luonnotomille seksimuodoille.

      Vai mies+nainen on luonnollista ja tervettä

      • Anonyymi

        Noh, paljonkos sun mielestä Suomessa on homoja?


    • Anonyymi

      Nyt piispat (ensi ti) hyväksyvät kokouksessaan aloitteen kevään kokoukselleen sukupuolineutraalista avoliitosta? Kaikki tämä vaivannäkö vain 5% homon takia?!

      • Anonyymi

        Kaikki kuuluvat johonkin vähemmistöön.


      • Anonyymi

        Niin ja vaivannäkö ruotsinkielisistä, 3 eri saamenkielisiä jne edelleen myös kaikki vähemmistöt, jopa Kela toimii arabiankielisenä. Näkö ja kuulovammaiset ovat myös vähemmistöihin lukeutuva. Luettelo on pitkä, lukihäiriöiset, kun ynnätään kaikki yhteen eipä taida olla enää sellaista enemistöä että kannattaisi heille olla mitään etuoikeuksia, ei edes suomenkielelle terveelle heterolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja vaivannäkö ruotsinkielisistä, 3 eri saamenkielisiä jne edelleen myös kaikki vähemmistöt, jopa Kela toimii arabiankielisenä. Näkö ja kuulovammaiset ovat myös vähemmistöihin lukeutuva. Luettelo on pitkä, lukihäiriöiset, kun ynnätään kaikki yhteen eipä taida olla enää sellaista enemistöä että kannattaisi heille olla mitään etuoikeuksia, ei edes suomenkielelle terveelle heterolle.

        Noin 10 % väestöstä on homoseksuaaleja.
        Luku on verrannollinen esim: israelin ja iranin väkilukuihin.

        Ihmeellistä miten niille on annettu valta päättää Suomalaisten vanhemmuutta
        koskevia asioita?
        Siis selvä vähemmistö määrää Äitien ja Isien sekä Tyttöjen ja Poikien
        yleisten kutsumanimien Lakkauttamisesta?

        Tuolla samalla kaavalla voisi toimia niin että ne jotka saa vaaleissa vähiten ääniä
        pääsee jatkoon mikä sisältää Täydellisen määräysvallan ihmisten käyttäytymisistä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin 10 % väestöstä on homoseksuaaleja.
        Luku on verrannollinen esim: israelin ja iranin väkilukuihin.

        Ihmeellistä miten niille on annettu valta päättää Suomalaisten vanhemmuutta
        koskevia asioita?
        Siis selvä vähemmistö määrää Äitien ja Isien sekä Tyttöjen ja Poikien
        yleisten kutsumanimien Lakkauttamisesta?

        Tuolla samalla kaavalla voisi toimia niin että ne jotka saa vaaleissa vähiten ääniä
        pääsee jatkoon mikä sisältää Täydellisen määräysvallan ihmisten käyttäytymisistä ?

        Jaksaisitko avata tekstiäsi? Nyt en varmastikaan ymmärtänyt oikein. Esimerkiksi toinen lause täysin käsittämätön, sillä onhan niin Israelissa mutta varsinkin Iranissa paljon enemmän populaa kuin Suomessa (homojen määrästä nyt puhumattakaan).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaksaisitko avata tekstiäsi? Nyt en varmastikaan ymmärtänyt oikein. Esimerkiksi toinen lause täysin käsittämätön, sillä onhan niin Israelissa mutta varsinkin Iranissa paljon enemmän populaa kuin Suomessa (homojen määrästä nyt puhumattakaan).

        Lyhesti:
        Vähemmistö määrää miten enemmistön kuuluu elää.
        pride on päämisteri.


      • Anonyymi
        FlyFish kirjoitti:

        Lyhesti:
        Vähemmistö määrää miten enemmistön kuuluu elää.
        pride on päämisteri.

        Kiitoksia, tuo oli selkeästi ilmaistu! Sivistyksen yksi mitta on vähemmistöön kuuluvien kohtelu, niin yksilön kuin kansankin (lainsäädäntö) tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitoksia, tuo oli selkeästi ilmaistu! Sivistyksen yksi mitta on vähemmistöön kuuluvien kohtelu, niin yksilön kuin kansankin (lainsäädäntö) tasolla.

        Arvaan, että homoja on liian vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvaan, että homoja on liian vähän.

        Ai siinä mielessäkö, etteivät homojen asiat ole paremmin Suomessa tai ylipäätään kaikkialla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai siinä mielessäkö, etteivät homojen asiat ole paremmin Suomessa tai ylipäätään kaikkialla?

        Onko ne paremmin Suomessa vai mikä sinua hiertää siinä. Ei kai homojen määrään vaikuta onko asiat hyvin vai huonosti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ne paremmin Suomessa vai mikä sinua hiertää siinä. Ei kai homojen määrään vaikuta onko asiat hyvin vai huonosti?

        MIstä niin päättelet että minua jokin hiertäisi siinä? Ja miksi homojen määrään vaikuttaisi se ovatko asiat hyvin vai huonosti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIstä niin päättelet että minua jokin hiertäisi siinä? Ja miksi homojen määrään vaikuttaisi se ovatko asiat hyvin vai huonosti?

        Et ainakaan ymmärrä luettua tekstiä. Joten ei muuta sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ainakaan ymmärrä luettua tekstiä. Joten ei muuta sinulle.

        Miksi sitten kysyt? Vastataan nyt kuitenkin alkuperäiseen kysymykseen
        " Anonyymi kirjoitti:

        Onko ne paremmin Suomessa vai mikä sinua hiertää siinä. Ei kai homojen määrään vaikuta onko asiat hyvin vai huonosti?"

        Homojen asiat noin yleisesti ovat Suomessa paremmin kuin useimmissa muissa maailman maissa, mutta vielä löytyy lainsäädännöstä hieman parannettavaa ja kanssaeläjien asenteissa sitten enemmänkin. Vastasiko tämä kysymykseesi?

        Homojen määrä vaikuttaa kyllä jossain määrin homojen asemaan yhteiskunnassa: mitä enemmän heitä on, niin sen näkyvämpi osa yhteisöä ovat, ja sen luontevammaksi yhteiselo muodostuu ja vähemmän stressaavaksi homoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten kysyt? Vastataan nyt kuitenkin alkuperäiseen kysymykseen
        " Anonyymi kirjoitti:

        Onko ne paremmin Suomessa vai mikä sinua hiertää siinä. Ei kai homojen määrään vaikuta onko asiat hyvin vai huonosti?"

        Homojen asiat noin yleisesti ovat Suomessa paremmin kuin useimmissa muissa maailman maissa, mutta vielä löytyy lainsäädännöstä hieman parannettavaa ja kanssaeläjien asenteissa sitten enemmänkin. Vastasiko tämä kysymykseesi?

        Homojen määrä vaikuttaa kyllä jossain määrin homojen asemaan yhteiskunnassa: mitä enemmän heitä on, niin sen näkyvämpi osa yhteisöä ovat, ja sen luontevammaksi yhteiselo muodostuu ja vähemmän stressaavaksi homoille.

        Varmistit vain sen minkä sanoin, ettet ymmärrä luettua tekstiä ja haluat olla töykeä.

        Ei se vastaa mihinkään mitä kysyin. Kysyin onko ne paremmin Suomessa, siihen riittää vastaukseksi kyllä tai ei.

        Vastasit, että homojen määrä vaikuttaa asemaan yhteiskunnassa, vaikka kysymys oli "miten homojen asema vaikuttaa homojen määrään".

        Ei homoja ole yhtään enempi tai vähempi oli sitten asema hyvä tai huono.

        Näyttää sinua edelleen hiertävän koko asia, kun ärtyneenä aloitat " Miksi sitten kysyt?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmistit vain sen minkä sanoin, ettet ymmärrä luettua tekstiä ja haluat olla töykeä.

        Ei se vastaa mihinkään mitä kysyin. Kysyin onko ne paremmin Suomessa, siihen riittää vastaukseksi kyllä tai ei.

        Vastasit, että homojen määrä vaikuttaa asemaan yhteiskunnassa, vaikka kysymys oli "miten homojen asema vaikuttaa homojen määrään".

        Ei homoja ole yhtään enempi tai vähempi oli sitten asema hyvä tai huono.

        Näyttää sinua edelleen hiertävän koko asia, kun ärtyneenä aloitat " Miksi sitten kysyt?"

        Itse koen, että on kohteliasta ja ennen kaikkeaa lukijoita palvelevaa perustella näkemyksensä. Mitä töykeää siinä on? Sitä paitsi kysymyksessä ei sanottu mihin verrattuna parempaa, joten itse piti arvella... (Se muuten oli taustalla siinä vastakysymyksessäni.)

        Jälkimmäiseen kysymykseen en kieltämättä vastannut, ajattelin että kysymys oli retoorinen. (Kommentoin vain eri näkökulmasta.) Vastaus itse kysymykseen ei tokikaan ole yksiselitteinen, sillä homokielteisessä ilmapiirissä kyselyihin voidaan olettaa vastattavan epärehellisesti (siis henkilökohtaista riskiä minimoiden), joten esimerkiksi Iranissa kuvittelisi "olevan" prosentuaalisesti vähemmän homoja kuin vaikkapa Suomessa, ja täällä puolestaan vähemmän kuin Ruotsissa.

        Palstaalla ärsyttävät kirjoittelijat, jotka propagoivat homoja vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmistit vain sen minkä sanoin, ettet ymmärrä luettua tekstiä ja haluat olla töykeä.

        Ei se vastaa mihinkään mitä kysyin. Kysyin onko ne paremmin Suomessa, siihen riittää vastaukseksi kyllä tai ei.

        Vastasit, että homojen määrä vaikuttaa asemaan yhteiskunnassa, vaikka kysymys oli "miten homojen asema vaikuttaa homojen määrään".

        Ei homoja ole yhtään enempi tai vähempi oli sitten asema hyvä tai huono.

        Näyttää sinua edelleen hiertävän koko asia, kun ärtyneenä aloitat " Miksi sitten kysyt?"

        Sitä paitsi en erittäin töykeää arvostella toisten lukutaitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä paitsi en erittäin töykeää arvostella toisten lukutaitoa.

        Siis et vieläkään tajunnut. Ainoa mikä taisi mennä kalloon oli, että pidät kohteliaana ja asiallisena aloittaa keskustelu muodossa "Miksi sitten kyselet" ja vain tehtailla "vastakysymyksiä" vastaamatta kysymykseen.
        En usko että tämäkään auttaa sinua tajumaan kommenttiani "Anonyymi kirjoitti:
        Arvaan, että homoja on liian vähän.

        Ai siinä mielessäkö, etteivät homojen asiat ole paremmin Suomessa tai ylipäätään kaikkialla?"
        En ole tehnyt kysymystä, mutta sinä aloitit "kohteliaana" kysely tulvan kun et ymmärtänyt, että en kysy mitään.

        Vasta tässä kysyn "Onko ne paremmin Suomessa vai mikä sinua hiertää siinä. Ei kai homojen määrään vaikuta onko asiat hyvin vai huonosti?"
        Mutta tapaasi mukaan et vastannut vaan jatkoit kyselyjä vain, siitä tulee se ettet ymmärrä luettua tekstiä koska vain kyselet ja seuraavaksi alat tapaasi mukaan jankuttamaan muita typeryyksiä.

        Sinua hiertää asiat mitä et ymmärrä koska luetun ymmärtäminen on heikko sinulla.
        Olet osoittanut itsestäsi paljon muutakin.
        Et ole lisä kritiikin arvoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis et vieläkään tajunnut. Ainoa mikä taisi mennä kalloon oli, että pidät kohteliaana ja asiallisena aloittaa keskustelu muodossa "Miksi sitten kyselet" ja vain tehtailla "vastakysymyksiä" vastaamatta kysymykseen.
        En usko että tämäkään auttaa sinua tajumaan kommenttiani "Anonyymi kirjoitti:
        Arvaan, että homoja on liian vähän.

        Ai siinä mielessäkö, etteivät homojen asiat ole paremmin Suomessa tai ylipäätään kaikkialla?"
        En ole tehnyt kysymystä, mutta sinä aloitit "kohteliaana" kysely tulvan kun et ymmärtänyt, että en kysy mitään.

        Vasta tässä kysyn "Onko ne paremmin Suomessa vai mikä sinua hiertää siinä. Ei kai homojen määrään vaikuta onko asiat hyvin vai huonosti?"
        Mutta tapaasi mukaan et vastannut vaan jatkoit kyselyjä vain, siitä tulee se ettet ymmärrä luettua tekstiä koska vain kyselet ja seuraavaksi alat tapaasi mukaan jankuttamaan muita typeryyksiä.

        Sinua hiertää asiat mitä et ymmärrä koska luetun ymmärtäminen on heikko sinulla.
        Olet osoittanut itsestäsi paljon muutakin.
        Et ole lisä kritiikin arvoinen.

        Kommentoidaas osissa, niin pysyy viestittely selkeämpänä.

        Lainaus: "Siis et vieläkään tajunnut. Ainoa mikä taisi mennä kalloon oli, että pidät kohteliaana ja asiallisena aloittaa keskustelu muodossa "Miksi sitten kyselet" ja vain tehtailla "vastakysymyksiä" vastaamatta kysymykseen."

        Ei, tuo aloitus ei ollut kohtelias enkä sellaiseksi tarkoittanut, vaan ilmaisemaan ärtymystäni. Vastakysymykseni eivät luonnollisestikaan miellyttäneet, koska niihin vastaaminen olisi johtanut keskustelun epämiellyttäville urille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis et vieläkään tajunnut. Ainoa mikä taisi mennä kalloon oli, että pidät kohteliaana ja asiallisena aloittaa keskustelu muodossa "Miksi sitten kyselet" ja vain tehtailla "vastakysymyksiä" vastaamatta kysymykseen.
        En usko että tämäkään auttaa sinua tajumaan kommenttiani "Anonyymi kirjoitti:
        Arvaan, että homoja on liian vähän.

        Ai siinä mielessäkö, etteivät homojen asiat ole paremmin Suomessa tai ylipäätään kaikkialla?"
        En ole tehnyt kysymystä, mutta sinä aloitit "kohteliaana" kysely tulvan kun et ymmärtänyt, että en kysy mitään.

        Vasta tässä kysyn "Onko ne paremmin Suomessa vai mikä sinua hiertää siinä. Ei kai homojen määrään vaikuta onko asiat hyvin vai huonosti?"
        Mutta tapaasi mukaan et vastannut vaan jatkoit kyselyjä vain, siitä tulee se ettet ymmärrä luettua tekstiä koska vain kyselet ja seuraavaksi alat tapaasi mukaan jankuttamaan muita typeryyksiä.

        Sinua hiertää asiat mitä et ymmärrä koska luetun ymmärtäminen on heikko sinulla.
        Olet osoittanut itsestäsi paljon muutakin.
        Et ole lisä kritiikin arvoinen.

        Lainaus: "Vasta tässä kysyn "Onko ne paremmin Suomessa vai mikä sinua hiertää siinä. Ei kai homojen määrään vaikuta onko asiat hyvin vai huonosti?"
        Mutta tapaasi mukaan et vastannut vaan jatkoit kyselyjä vain, siitä tulee se ettet ymmärrä luettua tekstiä koska vain kyselet ja seuraavaksi alat tapaasi mukaan jankuttamaan muita typeryyksiä."

        Vastasin: "Vastaus itse kysymykseen ei tokikaan ole yksiselitteinen, sillä homokielteisessä ilmapiirissä kyselyihin voidaan olettaa vastattavan epärehellisesti (siis henkilökohtaista riskiä minimoiden), joten esimerkiksi Iranissa kuvittelisi "olevan" prosentuaalisesti vähemmän homoja kuin vaikkapa Suomessa, ja täällä puolestaan vähemmän kuin Ruotsissa."
        Jos vastaus oli typerää jankutusta, niin en kai sille mahda mitään. Mielelläni vastaan kysymyksiin silloin kun olen ymmärtänyt kysymyksen (muutoikin kuin vain suomenkielen lauseena).


    • Anonyymi

      Nuorten homojen asema paranee kun ollaan peruskoulu ja ammattikoulu loppuun. Vaikka viimeisen kahden vuoden ajan suurin osa opiskeluajasta on mennyt gay-pornon katseluun netistä, ei vain katsota oppikirjoista kuvat, vaan luetaan myös tekstit. Jos jotain sanaa ei ymmärrä, etsi sen merkitys Googlella.

      • Anonyymi

        Sama pätee hetero- ja bimiesten kanssa, porno vaan osin erilaista. Suurin osa kuitenkin opiskelee ihan normaalisti sukupuolisesta suuntautumisesta huolimatta.


    • Anonyymi

      Enemmän kun kaataa ajatellakaan enemmistö on kaapissa ilmeisesti elämänsä loppuun asti .
      Jos kaikki uskaltaisivat elää omaa elämäänsä sellaisena kun itsensä kokee niin se olisi ainoastaan hyväksi heille
      Siis kuka meistä haluaisi vetää jotain roolia koko elämänsä ajan joidenki tietämättömien ihmisten vuoksi joilla ei näytä olevan mitään käsitystä siitä että kaikilla pitäisi saada olla oman elämänsä.

      • Anonyymi

        Epäilen samaa. Kaapissaolo lienee yleisempää biseksuaaleille, vaikka eipä mulla siitä mitään tietoa ole, muuta kuin että en henkilökohtaisesti montaakaan biseksuaalia tunne. Kaapissaolemistakin on montaa lajia alkaen niistä, jotka vain eivät oikeise väärää hetero-oletusta sitten aina niihin, jotka menevät kulissisuhteeseen heteroa teeskennelläkseen.


      • Anonyymi

        Sinullahan kokemusta kun olet vedellyt vuosikausia useampaa roolia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinullahan kokemusta kun olet vedellyt vuosikausia useampaa roolia.

        Hauskaa kun täällä jotkut tuntuvat tietävän kuka mitkäkin viestit on vuosien saatossa kirjoittanut. Tämä on juuri sitä turhaa keskustelua, jota en haluaisi täällä nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa kun täällä jotkut tuntuvat tietävän kuka mitkäkin viestit on vuosien saatossa kirjoittanut. Tämä on juuri sitä turhaa keskustelua, jota en haluaisi täällä nähdä.

        Niin kauan kuin luuhaat täällä joudut näkemään sitä ja muiden on kärsittävä sinun mielesi oikuista. Oliko ne sinun turhia selityksiä aiheen ulkopuolelta? Jos oli kaipaat todellakin ammattiapua mielenterveys ongelmissasi.
        Ei ole kovinkaan moni joka olisi sinun sekoiluistasi mielissään. Et todellakaan näe toisten kommentteja kun pysyt poissa, ei kukaan jää kaipaamaan sinun turhia keskusteluja.
        Et sitten yhtään kestä kritiikkiä, etkä ole koskaan kestänyt, mutta olet itse kärkäs osoittamaan mieltäsi ärsyyntyneen tasaisesti. Siitäkö ettet halua nähdä toisten kommentteja, johtuu sinun jatkuva valitustulva ylläpitoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa kun täällä jotkut tuntuvat tietävän kuka mitkäkin viestit on vuosien saatossa kirjoittanut. Tämä on juuri sitä turhaa keskustelua, jota en haluaisi täällä nähdä.

        Toiset ovat niin hauskoja, että tekevät itse sitä mitä eivät halua nähdä täällä. Ei ole olemassa turhaa keskustelua, jopa negatiivinen palaute on positiivista. Kukaan ei ole kiinnostunut siitä mitä sinä haluat lukea. Oliko sinun kommenttisi juuri sitä turhaa keskustelua mitä et halua nähdä, mutta muiden on pakko hyväksyä sinun höpötykset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kauan kuin luuhaat täällä joudut näkemään sitä ja muiden on kärsittävä sinun mielesi oikuista. Oliko ne sinun turhia selityksiä aiheen ulkopuolelta? Jos oli kaipaat todellakin ammattiapua mielenterveys ongelmissasi.
        Ei ole kovinkaan moni joka olisi sinun sekoiluistasi mielissään. Et todellakaan näe toisten kommentteja kun pysyt poissa, ei kukaan jää kaipaamaan sinun turhia keskusteluja.
        Et sitten yhtään kestä kritiikkiä, etkä ole koskaan kestänyt, mutta olet itse kärkäs osoittamaan mieltäsi ärsyyntyneen tasaisesti. Siitäkö ettet halua nähdä toisten kommentteja, johtuu sinun jatkuva valitustulva ylläpitoon?

        Päätellen siitä että kommentti oli vastauksena viestiini, niin väitteet kohdistuivat minuun, joten vastataan nyt sitten. En ole biseksuaali. Teen tänne avauksia ehkä noin kerran vuodessa eivätkä ne yleensä herätä erityisemmin keskustelua. Päätin hiljattain aktivoitua kun totesin, että palstan ilmapiiri on ikävä ja kun en voi muita pakottaa, niin yritän sitten itse siihen vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset ovat niin hauskoja, että tekevät itse sitä mitä eivät halua nähdä täällä. Ei ole olemassa turhaa keskustelua, jopa negatiivinen palaute on positiivista. Kukaan ei ole kiinnostunut siitä mitä sinä haluat lukea. Oliko sinun kommenttisi juuri sitä turhaa keskustelua mitä et halua nähdä, mutta muiden on pakko hyväksyä sinun höpötykset?

        Kovastihan se kiinnostaa kun näitä viestejäni nyt näin innolla kommentoidaan. :D

        Saan vaikutelman että tässä viitataan vuosien takaisiin kommentteihin, jotka eivät ole minun kirjoittamiani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovastihan se kiinnostaa kun näitä viestejäni nyt näin innolla kommentoidaan. :D

        Saan vaikutelman että tässä viitataan vuosien takaisiin kommentteihin, jotka eivät ole minun kirjoittamiani.

        Lyhyet ovat sinun vuodet ja jopa 20 minuutissa olet kieltänyt edelliset näkyvillä olevat viestit jotka olet postannut ihan nimimerkillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyet ovat sinun vuodet ja jopa 20 minuutissa olet kieltänyt edelliset näkyvillä olevat viestit jotka olet postannut ihan nimimerkillä.

        Noh, analysoidaan sitten ilmeisesti sinun kirjoittamasi viesti perusteellisesti: "Niin kauan kuin luuhaat täällä joudut näkemään sitä ja muiden on kärsittävä sinun mielesi oikuista."

        Olen kirjoittanut vasta muutaman viimepäivän aikana tähän ketjuun, joten tuo kärsimys-sanan käyttö tuntuu oudolta.

        "Oliko ne sinun turhia selityksiä aiheen ulkopuolelta? Jos oli kaipaat todellakin ammattiapua mielenterveys ongelmissasi."

        En yhdistä tätä mihinkään kirjoittamaani.

        "Ei ole kovinkaan moni joka olisi sinun sekoiluistasi mielissään. Et todellakaan näe toisten kommentteja kun pysyt poissa, ei kukaan jää kaipaamaan sinun turhia keskusteluja."

        Viittaan jälleen tuohon että olen osallistunut ketjun keskusteluun vasta muutaman päivän ajan.

        "Et sitten yhtään kestä kritiikkiä, etkä ole koskaan kestänyt, mutta olet itse kärkäs osoittamaan mieltäsi ärsyyntyneen tasaisesti. Siitäkö ettet halua nähdä toisten kommentteja, johtuu sinun jatkuva valitustulva ylläpitoon?"

        En ole ollut yhteydessä Suomi24:n ylläpitoon, jollen nyt väärin muista, niin koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, analysoidaan sitten ilmeisesti sinun kirjoittamasi viesti perusteellisesti: "Niin kauan kuin luuhaat täällä joudut näkemään sitä ja muiden on kärsittävä sinun mielesi oikuista."

        Olen kirjoittanut vasta muutaman viimepäivän aikana tähän ketjuun, joten tuo kärsimys-sanan käyttö tuntuu oudolta.

        "Oliko ne sinun turhia selityksiä aiheen ulkopuolelta? Jos oli kaipaat todellakin ammattiapua mielenterveys ongelmissasi."

        En yhdistä tätä mihinkään kirjoittamaani.

        "Ei ole kovinkaan moni joka olisi sinun sekoiluistasi mielissään. Et todellakaan näe toisten kommentteja kun pysyt poissa, ei kukaan jää kaipaamaan sinun turhia keskusteluja."

        Viittaan jälleen tuohon että olen osallistunut ketjun keskusteluun vasta muutaman päivän ajan.

        "Et sitten yhtään kestä kritiikkiä, etkä ole koskaan kestänyt, mutta olet itse kärkäs osoittamaan mieltäsi ärsyyntyneen tasaisesti. Siitäkö ettet halua nähdä toisten kommentteja, johtuu sinun jatkuva valitustulva ylläpitoon?"

        En ole ollut yhteydessä Suomi24:n ylläpitoon, jollen nyt väärin muista, niin koskaan.

        Miten tuo kommentointi liittyy minun kommenttiini?
        Etkö huomaa että sekoilusi ei vastaa mitenkään mitä olen kommentoinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuo kommentointi liittyy minun kommenttiini?
        Etkö huomaa että sekoilusi ei vastaa mitenkään mitä olen kommentoinut.

        Sitä saat jäädä miettimään. Sen verran paljastan, etten tunnista sekoilleeni. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä saat jäädä miettimään. Sen verran paljastan, etten tunnista sekoilleeni. ;)

        En odottanut, että sinun äo:lla huomaisi sekoilleensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En odottanut, että sinun äo:lla huomaisi sekoilleensa.

        Mitä tällainen keskustelu, tai pikemminkin sanailu, palvelee?


    • Anonyymi

      Seta on arvioinut niitä olevan n. 10 prosenttia väestöstä. Kun katsoo julkisuutta saaneita, voisi luulla niitä olevan puolet populasta.

      • Anonyymi

        Nyt kyllä värikynä on viuhunut paremman kerran! :D Jos ajatellaan vaikkapa Suomen julkkiksia, niin kyllä mulla taitaan sormet ja varpaat riittää laskemaan homojulkkisten määrä, siis tunnistamani. Sen sijaan hetero-olettamiani julkkiksia voisin "luetella" satoja ellei tuhansia.


      • Anonyymi

        Onko Seta huomioinut muslimien turvapaikkahakemusten perusteet tässä 10 prosentissa? Ainakin tarjonnassa on paljon muslimeja, ainakin heidän kokonaismäärän mukaan musluista olisi homoja ainakin puolet. Ei eikö Setalle riitä että turvapaikkahakemuksessa ilmoiteta olevan homo?


      • Anonyymi

        https://seta.fi/sateenkaaritieto/seksuaalinen-suuntautuminen/
        "Vuoden 2017 Kouluterveyskyselyssä oli ensimmäisen kerran mahdollisuus kertoa oma seksuaalinen suuntutuminen. Toisen asteen opiskelijoiden vastaukset kertovat, että noin 15 % tytöistä ja 7 % pojista on joku muun seksuaalisen suuntautumisen identiteetti kuin hetero."


    Ketjusta on poistettu 60 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      305
      3559
    2. 204
      2981
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2544
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      238
      2020
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1445
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    8. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1324
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe