Eli ollaan lähös Rukalle uudeks vuodeks. mutta ainakaan netistä ei oo löytyny mitään huippumestoja, missä sillä viikolla vois pilettää. Kertoisko joku kokemuksia? Etitään siis k-18 paikkoja sekä Rukalta että Kuusamosta. Miten bussit tms. menee yöaikaan tällä välillä? vai onko taksi ainoo mahdollisuus selvitä takasin mökille? kiitos jo etukäteen :)
Kuusamo+Ruka menomestat uutena vuotena??
pilepile
2
1851
Vastaukset
- Rukalla
Uutena vuotena Rukalla on joka paikassa bileet. Piste on nuorisopaikka, Rukahovi vähän vanhemmille ja Zone kaiken ikäisille karaoken ystäville. Porukkaa on ihan pirusti ja saa varautua jonottamaan baareihin. Kuusamoon ei kannata edes harkita lähtevänsä. Ei siellä mitään ole. Rukalle vaan!
- Anonyymi
Nosto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161