Onko firmaa edes olemassa ,kun kukaaan ei puhu
Kiinnostava osake
15
3407
Vastaukset
- Anonyymi
UPM:n osake laskee, myy pois.
Huonosti johdettu yritys, tehtaat seisovat tälläkin hetkellä.
Tappiota 20milj € / viikko
- piensijoittaja etelä-savosta- Anonyymi
no ei varmana ole tappiota 20 miljoonaa per viikko
upm toimii maailmanlaajuisesti eikä parin tehtaan seisominen aiheuta sille katastrofia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no ei varmana ole tappiota 20 miljoonaa per viikko
upm toimii maailmanlaajuisesti eikä parin tehtaan seisominen aiheuta sille katastrofiaUPM:n toimintaa on kritisoitu maailmanlaajuisesti.
On parempiakin sijoituskohteita.
Todennäköisesti UPM:n osake laskee lähiaikoina n.5% - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
UPM:n toimintaa on kritisoitu maailmanlaajuisesti.
On parempiakin sijoituskohteita.
Todennäköisesti UPM:n osake laskee lähiaikoina n.5%Hyvin ennustettu, tänään upm:n osake laski yli 6% neuvottelukyvyttömyyden ansiosta.
Huonosti johdettu firma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin ennustettu, tänään upm:n osake laski yli 6% neuvottelukyvyttömyyden ansiosta.
Huonosti johdettu firma.Jäärät jotka luottaa työntekijöiden luimisteluun. Toivottavasti laskisi kaksinumeroisen lukeman verran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin ennustettu, tänään upm:n osake laski yli 6% neuvottelukyvyttömyyden ansiosta.
Huonosti johdettu firma.Mahdollisti hyvän lisäoston, myös järkipäätös Rotterdamista oli tervetullut uutinen. Tulevaisuus sijoituksien tuotossa on turvattu jos vain ymmärtävät siirtää lisää tuotantoa toimivimpiin maihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahdollisti hyvän lisäoston, myös järkipäätös Rotterdamista oli tervetullut uutinen. Tulevaisuus sijoituksien tuotossa on turvattu jos vain ymmärtävät siirtää lisää tuotantoa toimivimpiin maihin.
Päästäänkö alle 30 ennen kesää? Jos lakko ei tule UPM:lle kalliiksi, niin sijoittajien karkuutus käy.
- Anonyymi
Työmarkkinoiden häiriköille ja öykkäreille ei pidä myydä puuta. UPM ja Keitele Forest ovat ainakin pannassa.
- Anonyymi
Isot firmat muuttaa ulkomaille eikä kenenkään tarvitse enään miettiä lakkoilua tai kenelle puuta myydään ja kenelle ei, ja bonuksena jää kaikille vieläpä isosti aikaa harrastuksille sekä perheelle.
- Anonyymi
Sama täällä. Tyylin pitää muuttua, ennen kuin kauppa käy.
- Anonyymi
Odottaakaan vaan kevään uutisia, kyllä kaikki vielä muuttuu.🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odottaakaan vaan kevään uutisia, kyllä kaikki vielä muuttuu.🤣🤣🤣
Joo ääniä päissään kuulevat lakkoloiset saavat haluamansa: tehdas rotterdamiin ja väki kortistoon.
SILLOIN menen huudattamaan räkänauruääntäni kovaääniseen torille ja nauran porukan ilmeille
t. avaaaja
- Anonyymi
Ds Smith samaa latua, huonoa laatua ja asiakkaat tilaavat ensimmäisen kerran jälkeen muualta. Työntekijät vaihtuu ja johto pitää yllä feikki turvallisuutta jolle nauraa joka iikka.
- Anonyymi
Osake tulee laskemaan todella paljon.
Ilmeisesti Wahlroos on myynyt UPM:n osakkeet ja odottaa nyt sopivaa hetkeä ostaakseen ne halvalla takaisin.
Ainakin Nalle hyötyy tästä kurimuksesta.
Jussi tekee mitä Nalle käskee. - Anonyymi
Kyllä tulee rumaa jälkee kun työntekijät karkaavat muihin hommiin umpin tehtaista.
Osakkeenomistajien luottamusta koetellaan kun nuukajussi ei halua että tehtaat käy.
Eipä tarvi maksaa palkkoja ja sähköäkin säästyy.
Nuukajussilla laiffi levenee kun bonukset tulee tilille, siinä sitä mennään nauraen pankkiin.
Ostakaa uupeeämmää, ostakaa ny !
Huutaa nuukajussi tyhjille katsomoille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569