♥
aatteles, että Sinulla on oma
henkilökohtainen aikuisviihdelinja
auki sinulle ihan silloin, kun haluat
näpyttelet vain numeroni kännykkääsi
ja minä vastaan
sanon Sinulle pieniä
helliä sanoja, niitä
rakkaudesta syntyviä
niitäkin, jotka saavat
korvalehtesi punoittamaan
ja kutittavat vähän siellä
sun täällä
ja entäs helliä tukahdutettuja
huokauksia, sekä somaa
kehräystä suoraan korvaasi
kaikki tämä ilman
minuuttitaksaa, pelkän
hyvän olon hinnalla
♥
aikuisviihdelinja
3
358
Vastaukset
Sinäpä sen sanoit mielenkiinnolla ja
jokainen varmaan niitä haluaisi
kuulla.- padme_amidala
miten kivaa se on kuulla toisen ääni puhelimessa tämän ollessa vaikka matkoilla. Kännykät lyhentävät välimatkaa : )
Kiitos kommentistasi : ) padme_amidala kirjoitti:
miten kivaa se on kuulla toisen ääni puhelimessa tämän ollessa vaikka matkoilla. Kännykät lyhentävät välimatkaa : )
Kiitos kommentistasi : )Kyllä nämä uudet viestimet ovat
hyviä keksintöjä,kun voi pitää
yhteyttä entistä jouhevammin.
Niinkuin nämä tietokoneetkin,vaikka
yleensä hangoittelee uutta vastaan
ja sitten kun tottuu,niin ei voisi
olla ilman.
Hyiä unia myös Sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591204Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11880Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75805Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83653- 53634
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33547Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43513Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501