Kiinnostaisi saada tietää, että millaisia kokemuksia teillä on fistaamisesta ja fistattavana olemisesta. Olen nainen rehevä peppuinen, synnyttänyt normaalisti. Mitä pitäisi ottaa huomioon fistausta kokeillessa. Olen kuulluut, että siinä saisi ihanan mahtavia orkkuja ja se samalla kiihoittaisi aivan mahtavaan tunnelmaan. Kertokaa kokemuksianne, niin hyviä kuin huonojakin.
Fistauksesta
18
10747
Vastaukset
- varmaankin
riittävä luisto.. Siis liukkaria, aikaa ja malttia sekä molemminpuolista luottoa toimintaan... Hiljaa hyvä tulee!! No jos partnerin käsi on kokoa 12 voi olla aika mahdoton, mutta pienehkö miehen käsi 8,5 - 10 vielä rauhallisesti tehtynä mahtuu...... :D Niin ja tekee kyllä höpöä!!!!!
- Hiukan kokeillut
Kaverini kertoi, että hänen miesystävänsä on fistannut häntä muutaman kerran ja se tuntuu oudon jännältä. Tulin uteliaaksi ja päätin kokeilla sitä. Alapää vaan paljaaksi ja käsivoidepurkki viereen. Aluksi pelkästään sormien työntely tuntui hyvin nautinnolliselta, mutta kun käsi oli rystysen kohdalla, tuntui että repeän. Sinne sisälle se käsi kuitenkin meni. Kun käsi oli hetken paikallaan ja sormet hyväilivät pillun seinämiä, kipukin helpotti ja ystäväni veti varovasti kätensä ulos ja työnsi sen uudestaan sisälle ja niin edelleen. Se oli yllättävä kokemus. Ei tosin mitään orkkuja tullut, mutta olen halukas tekemään sen joskus taas uudestaan.
- Tietoa vailla
Itsekin olen ajatellut joskus kokeilevani tuota fistaamista, kun siitä niin paljon puhutaan ja kehutaan. Olen vain miettinyt, että mitenkähän kierukka vaikuttaa asiaan, voiko se siis siirtyä pois paikoiltaan fistauksen aikana??
- Ei ole ongelma
Onhan kiva tunnustella kädellä, miltä vaimo tuntuu sisältäpäin ja millaisia pillun seinämät oikein ovat. Kohdun kaula on jännin paikka ja etenkin se pieni reikä siinä alussa, siis siittiöiden unelmaportti. Jos vaimollasi on kierukka, älä vetele lankoja. Kyllä se sitten pysyy hyvin paikallaan.
- tarkistaa
Ei ole ongelma kirjoitti:
Onhan kiva tunnustella kädellä, miltä vaimo tuntuu sisältäpäin ja millaisia pillun seinämät oikein ovat. Kohdun kaula on jännin paikka ja etenkin se pieni reikä siinä alussa, siis siittiöiden unelmaportti. Jos vaimollasi on kierukka, älä vetele lankoja. Kyllä se sitten pysyy hyvin paikallaan.
Meillä vaimo silloin tällöin käskee tarkistaa nämä langat. Koko käden upotessa tietysti, eihän niitä "voi" muuten tarkistaa. Ainakaan nautinto ei olisi niin suuri!
- hieroja2
ollaan vaimon kanssa harrasteltu fistausta jo useamman vuoden ja voin sanoa, että onhan se mahtavaa. vaimo saa sellasia orkkuja, että voi mahoton! paljon liukastetta ja varovaisesti edeten se onnistuu. ei välttämättä ensimmäisellä eikä toisella, mutta ajan kanssa kyllä. liian vauhdikkaasti edeten voi pimpsaan sattua aika lailla. aluksi itsekkin oli liian innokas, josta tuli vaimolle kipua. vaimolle mahtui 3/4sormea aluksi sisään ja nyt menee koko käsi ilman ongelmia... käyppä semmosella sivustolla ko " www.adultism.com" ja kirjota hakusanaksi fisting löytyy jotain videoita, joista voi saada ideaa.
- ketjun aloittaja
Kiitos, olipas tosi hyviä videoita. Aina vaan enempi kiinnostaa asia :)
- samppa30+
ketjun aloittaja kirjoitti:
Kiitos, olipas tosi hyviä videoita. Aina vaan enempi kiinnostaa asia :)
Olisikos tarvetta kokeneelle personal trainerille. Voisin auttaa sua tutustumaan fistauksen saloihin ihan kädestäpitäen ;)
- fistauksessa
on halu ja nälkä tulla fistatuksi. Loppu on jo paljon helpompaa. Jos nainen ei halua, ei kannata edes yrittää vaikka mies haluaisikin. Mutta jos haluat todella kokea jotain mahtavaa, ole rentoutunut ja käyttäkää aikaa ja liukkaria. Kokemus jota et unohda etkä haluakkaan unohtaa, vaan haluat säännöllisesti lisää, lisää ... On se upeeta, halua... kokeilkaa...
- vaimoa fistaava
Olen fistannut vaimoani usean vuodenajan.Hän saa kovaa nautintoa leikeistämme.Vaimollani on todella iso pillu,mikä tekee asian helpoksi.Olen muutaman kerran antanut myös kaverini nyrkittää ja panna häntä.Fistattu iso pillu on ihana naida.
- Fistaus yllätti
Olin erään pariskunnan luona sovitun mukaan naimassa rouvaa, ja aviomies oli siinä mukana ja vuoropanemisten jälkeen laukesi viimeisenä vittuun. Kun sitten maattiin huohottaen sängyllä, mies kysäisi, että haluanko fistata hänen vaimoaan. Tiesin kyllä sanan, mutta enpä ollut koskaan ajatellut, mitä se oikeasti tarkoittaa. Vastasin myöntävästi, ja ilman eri kehotusta rouva levitti jalkansa ja ohjasi käteni spermaisten huulien väliin. Sinne hänen sisälleen se käsi sitten upposi hitaasti työntäen. Olihan hän todella tiukka. Kivalta tuntui kokeilla, miltä nainen tuntuu sisältäpäin. Odottelen uutta kutsua heille, jos vaikka pääsisin taas fistaamaan.
- Mies35
Fistaus yllätti kirjoitti:
Olin erään pariskunnan luona sovitun mukaan naimassa rouvaa, ja aviomies oli siinä mukana ja vuoropanemisten jälkeen laukesi viimeisenä vittuun. Kun sitten maattiin huohottaen sängyllä, mies kysäisi, että haluanko fistata hänen vaimoaan. Tiesin kyllä sanan, mutta enpä ollut koskaan ajatellut, mitä se oikeasti tarkoittaa. Vastasin myöntävästi, ja ilman eri kehotusta rouva levitti jalkansa ja ohjasi käteni spermaisten huulien väliin. Sinne hänen sisälleen se käsi sitten upposi hitaasti työntäen. Olihan hän todella tiukka. Kivalta tuntui kokeilla, miltä nainen tuntuu sisältäpäin. Odottelen uutta kutsua heille, jos vaikka pääsisin taas fistaamaan.
Omakohtainen kokemus on kaukaa nuoruudesta, kun silloista tyttöystävää (16v) pääsin fistaamaan. Tai ei se nyt ihan rannetta myöden tietysti nuoreen tyttöön mennyt, mutta 4 sormea rystysiä myöden ja kyllä tyttö tykkäsi pinkeästä venytyksestä! Se oli sellaista esileikkiä ja siitä oli hyvä jatkaa panolla nuoruuden innolla.
Nykyistä vaimoani olen silloin tällöin varovasti yrittänyt lähestyä sormia varovasti sisään upottamalla, mutta ei tuo ole vielä kunnolla innostunut. Ei taida tietää mistä jää paitsi! Pitäisi ehkä ottaa asia ihan puheeksi ja perustella positiivisia puolia, ei kai tässä mitään negatiivista voi ollakkaan?! Muutenkin hän tykkää kovasti kun touhuilen kiireettömästi kielen kanssa alakerrassa, miksei siinä samalla voisi antaa pillulle tykyttävää venytystä ja vaimo voisi kuvitella ottavansa vastaan kunnon kokoista kalua minun hoitaessa kielellä klitorista.
- Ei mahdu
Olen yhden lapsen synnyttänyt nainen,joten se reikä on kerran venynyt aika paljon. Mieheni luki näitä juttuja ja halusi kokeilla aukon kokoa. Neljä sormea mahtuu mukavasti, mutta siihen se pysähtyy. Hän ehdotti sitten olutpulloa, ja se ei millään mennyt sisälle, vaikka ukko työnsi kaikin voimin. Sattui tietysti, mutta sisälle ei luiskahtanut. Fistaus voi olla kivaakin, ja halusin kokeilla sitä itsekin, mutta ei se minulle onnistu.
- fistman42
Moi,
Fistausta 10v. Muutama vinkki.
Naiseen ei saa 'työntää' kättä vaan nainen 'ottaa' sen jos ottaa. Miehen pitää hyväksyä ettei aina onnistu. Nainen pitää kuumentaa kunnolla, esim vähintään 1h esileikkiä tms niin että on tulikuuma ja märkä. Mieluiten koko päivän lämmitys. Tutkimushanskat ja liukkari on miellyttävämpi naisesta kuin paljas käsi. Ja kynnet lyhyiksi ja viilattuna tasaisiksi.
Ennen kaikkea luottamus pitää olla kunnossa. Naisen täytyy voida ehdottomasti luottaa, ettei kättä survota pilluun voimalla hänen tuntoaan halujaan vasten.
Ennen kuin käsi mahtuu edes synnyttäneillä naisilla voi mennä puolikin vuotta harjoitteluun ennen kuin nainen rentoutuu niin syvästi, että käsi mahtuu tai ei sitten koskaan. Se on hyväksyttävä.
Tärkeintä ei saa olla miehelle käden mahtuminen vaan naisen nautinto, oli se sitten yksi sormi tai koko käsi. Tarpeen mukaan. Yksikin pakotusyritys vie luottamuksen ja sitten on fistaukset fistattu lopullisesti.
Kun nainen saa O:n, pillu rentoutuu sekunniksi, tapahtuu ns tunneli-ilmiö, jolloin käden voi taitava fistaaja viedä sisään aika fistausneitsyeenkin.
Mutta tämä hetki on hyvin lyhyt ja miehen pitää tuntea naisensa ja itsensä, jotta hetken uskaltaa hyödyntää oikealla tavalla. Itse asiassa se on sovittava etukäteen.
Fistaus O voi olla järkyttävän voimakas naiselle, taju voi mennä ja squirtkin voi tulla.
Kun nainen saa O:n ja pillu puristaa rannettani, saan O:n kaluun koskematta. Tunne (ja näky) on niin tajuttoman voimakas fistaajallekin.
Hienoa, että tämä mahtava seksitapa on tulossa takaisin. Kunnon nyrkkipano voittaa kevystei huonon kullipanon.
100v sitten kätilöt fistasivat odottavat äidit, jottei tulisi repämiä itse synnytyksessä. Ilman aintibiootteja ne olivat siihen aikaan mahdollisen kuolemaan johtavan tulehduksen syy.
Nautin myös itse olla fistattavana. Eturauhanen saa kyytiä ja varmasti tyhjenee viimeiseen tippaan. Tuskin tulee eturauhassyöpää :)
camtosee1(at)yahoo.co.uk- fistaava pari
Olipa kerrankin asiallista kirjoitusta. Tosiaankaan ei pakolla ja nautinto on mahtava -molemmille. Kannatttaa silti kokeilla, mitään ei häviä ja joskus se voi onnistua vaikka haaste saattaa tuntua suurelta. Hyviä fistaus hetkiä kaikille!
- mmm
Harvinaisen asiallinen teksti, allekirjoitamme täysin.
Ollaan uusia harrastajia, pitkään eli toista vuotta harjoiteltu ja hiljattain onnistui. Olemme pitäneet käsiäni isoina koska homma ei meinannut onnistua vaikka silmämääräisesti vaimo "iso". Se tietysti vaatinut entistä enemmän varovaisuutta. Ehkä erikoinen kysymys mutta kysyisin teiltä miehet että minkäkokoiset kädet teillä on? Minä mittasin ympärysmitaksi n 30cm.
- pariskunta222
Moi, viikko sitten ensi kertaa käsi sujahti vaimon pimppaan. Aikaa meni tähän reilu kuukausi ja 15-20 kertaa "valmistellessa". Asiaa ei mitenkään sovittu eikä muutenkaan, nautimme ensin vain leikeistä liukuvoiteen kanssa ja pikku hiljaa sormet vain lisääntyi. Itse aloin olla kiihoittunut jo aika lailla asiasta mutta vaimoa vähän kaikesta päätellen nolotti kun niin monta sormea oli pillussa. Mutta myös näki että teki todella hyvää.
no nyt sitten kun ekan kerran käsi sinne meni, siis koko kämmen oli pillussa, vaimoni sai sellaisen orkun että en ole koskaan nähnyt, en hänellä enkä muullakaan. Autoin vielä klitorista hieromalla. Kysyin häneltä vähän tyhmältä kuullostavan kysymyksen, "miltä tuntui" ja vastaus oli niin suora kuin voi olla "uskomattoman hyvältä".
Pillu tuntui todella mahtavalta tämän jälkeen naidessa, tai voiko sitä naimiseksi sanoa kun laukesin kymmenen työnnön jälkeen....
Mutta selvää on että kun tästä molemmat nauttii näin paljon niin tätä jatketaan.
Suosittelen, mutta tosiaan aikaa se vie ja vaatii paljon liukkaria!! Siis kirjaimelllisesti kulutus on kovaa mutta se on sen arvoista!- Been there
Moi, ollaan vaimon kanssa testailtu erilaisia leikkejä seksin saralla ja nyt on viimeisimpänä vuorossa ollut fistaus.
En olisi itse koskaan uskonut, että pystyisin ottamaan vaimon käden peppuuni. Jopa ajatus tuntui aivan mahdottomalta, mutta totuus on tarua ihmeellisempää.
Aloitimme leikkimme straponilla ja tietysti myös sen kanssa oli aluksi oltava tosi varovainen, mutta lopulta nautinnollinen tapa toimia löytyi.
Vaimo alkoi kerran straponin käytön jälkeen hyväillä liukasta peppuani hyvin liukastetulla kädellä ja työntää sormia sisään vähä kerrassan. Ensin pari ja sitten aina kun siihen tottui, niin yksi kerrallaan lisää. Todellinen koitos tuli siinä kohdassa, kun mukaan otetaan peukalo. Tähän tosin päästiin, kun aluksi oli muutamaan otteeseen leikitty neljän sormen tasolle asti.
Homman nimi meillä on se, että ei missään tapauksessa saa sattumalla sattua, vaan tunne on enemmänkin puristava ja huimaavan ahdas tai äärimmmäisen pingottavan levittävä. Toki tässä leikissä kyllä ollaan kivun rajoilla, mutta jos vähänkin ylittää rajan, niin vaistomaisesti pakenee alta. Ainakaan me ei tykätä leikkiä suoranaisella kivun tunteella.
Vaimoni ei ole omalla kohdallaan vielä edennyt neljää sormea pidemmälle, eikä se ole mitenkään välttämätöntäkään, jos ei tunnu hyvältä.
Ensimmäinen koko käden fistaus oli todella huima, enkä olisi siis sen uskonut koskaan onnistuvan, mutta hitaasti lopulta etenimme siihen pisteeseen, että käsi liukui, juuri kun olin jo varma, että pidemmälle ei enää voi edetä, kokonaan sisään rannetta myöten.
Tässä vaiheessa tulee mahtava helpotuksen tapainen tuntemus ja samalla ainutlaatuinen kokemus, että kietoutuu ja puristuu käden ympärille, joka täyttää sinut sisältä kokonaan, säteillen hyvänolontunnetta kummallisen kokonaisvaltaisella tavalla.
Vaimoni runkkasi kaluani koko sisääntyönnön ajan ja tässä vaiheessa orgasmi räjähti huippuvoimakkaana yhdistettynä erikoiseen, jännittävään tuntemukseen.
Seuraavilla kerroilla tuntemukseen osaa jo varautua ja hetken totuttelun jälkeen voi jo alkaa liikutella kättä ja varsinkin eturauhasen lähikontakti on huikaiseva elämys, josta myös mies voi saada aivan uudenlaisen orgasmin.
Kyseessä ei siis ole friikkien hullua kipua tuottavaa sadomasokismi, vaan yksi varmaan erikoisimmista tavoista nauttia seksistä ja ehdottomasti huippunautintoa, kun asian hallitsee oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941719
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2321453- 881331
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651005Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809