Mikäs on näiden tilanne nykyään? Joskus ainakin grilliltä sai hyvät purilaiset ja tuvalta runsaan ruuan noutopöydästä.
Vieläkö kannattaa poiketa?
TeiGrilli/TeiTupa
51
9940
Vastaukset
- myös poikkeillut
ei ole ollut enään n.vuoteen.
Tei-Tupa jaksaa hyvin. - Ei tuu
Ei oo krilliä ja Tei tuvalle en enään poikkea. Tiskissä vanhaa tavaraa ja kallis ruoka.
- tulevaisuus....
Teituvan väki halveksii yleisesti nuorisoa. Sen olen tullut itsekin huomaamaan. Ei ole nuorison raha heille samanarvoista, kuin aikuisväen. Kyllä meillä nuorilla on silmät päässä ja sana kiertää...
- asiakas.
Pidän Tei-Tupaa myös kalliina tarjottaviin nähden.
Hyvästä, maukkaasta ruuasta maksaa vähän ekstraakin, mutta...- pois muuttanut
Koska aikanaan yritystä oli niin, että heikompaa pyörrytti. Niitä aikoja muistellessa toivotan kaikkea hyvää sinnepäin kuitenkin :)
- asiakkaankin
Naudan sisäfilepihvi(medium 300 gr) ja valkosipulipotut sun muut tykötarpeet kympillä.
- saisi ensin
asiakkaankin kirjoitti:
Naudan sisäfilepihvi(medium 300 gr) ja valkosipulipotut sun muut tykötarpeet kympillä.
mummon muusin ja jalostajan lihapullatkin :o)
- lopsiss
Laittaisivat vähemmän vaihtoehtoja tarjolle, ja tekis vain muutaman Hyvän ruoan. Nyt tarjolla sitä sun tätä ja mikään ei oikeen maistu miltään...
- kulinaristi1
on olleet yleensä vanhoja..
- Suursyömäri
Kamalaa valitusta - turhaan. Pullasutunmussuttajat rutisee. Totuus nyt on se, että hinta-laatusuhteeltaan Teituvan ruoka on parasta Ikaalisissa. Tosin samaan yltää, ja hinnan osalta hivenen edullisempaankin, Jyllin Kodit.
Katsokaa nyt hyvät rutinanuoret vähän tilannetta. Inkerin sapuska maksaa saman verran kuin hampurilaisateria. Ei pelkkä keittolounas Myllylläkään ole kuin pari euroa halvempi. Ja mitä saatte: joka päivä täyslihaa ja kalaa sekä lihapullia ja muita jalosteita. Ja lihaa on kuin sukuhaudassa, riittämiin! Vertailkaa myös kalapöytää! Kalaa oli kerrankin kalatiskissä kolmeatoista eri sorttia, toinen toistaan maukkaampia, makuaistia hiveleviä tuotteita. Lisäksi vielä lämmin kalaruoka. Ruokajuomia on moneen janoon. Ja jos ei tavanomainen riitä, tilaa vaikka samppanjaa, anniskeluoikeuksia riittää. Jälkiruokia on aina useampaa sorttia.
Palvelussa ei ole moittimista. Minä ainakin olen saanut Inkeriltä (ja muultakin henkilökunnalta) hyvän, iloisen ja asiallisen palvelun. Tosin osin johtuu siitä, että Inkeri on syöttänyt minua jo 60-luvun alkupuolelta lähtien. Ei turhaa mielistelyä eikä makeilua, vaan asiallista toimintaa. Myös nuoreni ja aivan lapsivieraanikin sylilapsesta lähtien on saanut palvelua, enkä muuta toivokaan.
Entäs sitten tämä interiööri? Ei sontaa lattialla, ei v-alkuista äänisaastaa, miellyttävä valaistus. Sisustukseen on käytetty kotimaista puuta, sekin takaa miellyttävän rauhaisan ruokarauhan. Ei tarpeetonta soiton rytkettä. Henkilökunta siivoaa pöytiä nopeasti ja huomaamattomasti, täyttää seisovaa pöytää, tarvitessasi palvelee pyyntösi mukaan. Vessat pidetään asiallisessa kunnossa.
Minkähän takia ne Helsingin porvarisrouvatkin tulevat Kylpylästä Teituvalle seisovaan pöytään, kun ovat tottuneet hyvään siellä Hesassaan. Eräs vanhempi rouva sattui viereiseen pöytään ja kysyi minulta, onko siellä aina niin hyvä kalapöytä kun ihan sen takia hänkin siellä kävi aina Kylpylä-Hotellin asunnollaan käydessään. Vieläpä taksilla, joka odotti rouvan aterioinnin ajan. Vastasin hänelle, että ainakin silloin kun olen siellä poikennut, on kala- ja muukin ruoka ollut moitteetonta.
Kaikki tämä kehumiseni sopii myös Jyllin Kotien lounaspöytään. Teitupa tarjoaa ajallisesti lounaan,joka yltää päivällisaikaan saakka. Silloin saattaa kyllä jokin ruokalaji tuntua vanhalta, mutta kaikkea ei voi vaatia kuin a la cartesta syödessään. Paljonkohan muuten maksaisi lounaspöytä tarjoiltuna a la cartena? Siitä voisi saada osviittaa lounaan arvosta. Tosin kaikki eivät syö kaikkia ruokia, kuten minä pula-ajan kakarana. Toiset lajit ovat parempia kuin toiset, en minäkään syö kuutta perunaa ja neljää leipää seisovasta pöydästä, vaan valitsen omia herkkujani, kun kerran on mistä valita!- niin niin
salaattien alkuperä, ei halvalla hyvää saa
- vaan ihan itte
niin niin kirjoitti:
salaattien alkuperä, ei halvalla hyvää saa
mistä ne salaatit? Ja mitkä salaatit? Ja koska? Ja mistä sinä tiedät? Kerro nyt, heti! Mistä hinnat tiedät? Mikä on salaattien alkuperä, kun sanot, että halvalla ei hyvää saa. Ettet vaan ole kateellinen työntekijä?
- kkk
vaan ihan itte kirjoitti:
mistä ne salaatit? Ja mitkä salaatit? Ja koska? Ja mistä sinä tiedät? Kerro nyt, heti! Mistä hinnat tiedät? Mikä on salaattien alkuperä, kun sanot, että halvalla ei hyvää saa. Ettet vaan ole kateellinen työntekijä?
En ole tuo nimimerkki "niinniin" mutta tahtosin kysyä miksi kuvittelet kenekään työntekijän olevan kateellinen yrittäjälle?
- jatta
heippa!
Olen usein poikennut syömässä teituvalla,mutta nyt sai riittää.Tilasimme ystäväni kanssa listalta ruuan.Menimme pöytään odottamaan mahdollista ruokaamme.salaatti ja kaikki muu oli ok,mutta ruokamme oli kyllä iso ja näyttävä annos,mutta niin kamalan suolainen ettei sitä olisi syönyt sikakaan kiljumatta.Valitimme tästä tarjoilijalle.Hän vei annoksemme keittiöön ja varmisti maodillisen liian suolan käytön.Palatessa, sanoi et jos hän olisi syönyt tämän ruuan niin hän olisi jopa lisännyt suolaa.se siitä ei tarvi enään poiketa sielläkään.Valitsen paremmin seuraavan ruoka paikan.minusta törkeetä käytöstä tarjoilijaltakin.Kiitos minulle ja ystävälleni riitti sen paikan tarjoilut.- Jyllille
Tei tuvalla en ole käynyt pariin vuoteen syömässä,joten en osaa sanoa mitään,silloin oli todella hyvää ja montaa eri sorttia.
Tänä kesänä kävin tuolla... paljon kehuja saaneessa Jyllin kodissa.
Petyin kyllä aika lailla, todella mautonta ruokaa, ei missään mitään makua,ei edes suolaa.
Kanssamme oli toinenkin pariskunta, eivät hekään kehuneet ruokaa..päinvastoin.
Joten eipä tarvi mennä toista kertaa.Varmaan siksi oli mautonta,kun vanhemmat ihmiset eivät käytä mitään mausteita ja hehän siellä syövätkin. - niitä makuja
Jyllille kirjoitti:
Tei tuvalla en ole käynyt pariin vuoteen syömässä,joten en osaa sanoa mitään,silloin oli todella hyvää ja montaa eri sorttia.
Tänä kesänä kävin tuolla... paljon kehuja saaneessa Jyllin kodissa.
Petyin kyllä aika lailla, todella mautonta ruokaa, ei missään mitään makua,ei edes suolaa.
Kanssamme oli toinenkin pariskunta, eivät hekään kehuneet ruokaa..päinvastoin.
Joten eipä tarvi mennä toista kertaa.Varmaan siksi oli mautonta,kun vanhemmat ihmiset eivät käytä mitään mausteita ja hehän siellä syövätkin.sieltä löytynyt, niitä mausteita. Omaa typeryyttäsi, ettet osannut tai teidän neljän hengen porukkanne ettette osanneet kysyä tarpeellisia mausteita. Tokihan ne on oltava pöydässä ne sinapit, ketsupit ja vieläpä fiksuimmille ne väkevät kastikkeet sekä ne kolme maustepurkkia, suola ja sokeri ja pippurisekoitus!!!!.
Oikeasti ei hyvän ruuan pöytään kuulu yksikään maustepurkki. Hyvä ruoka on tehty tarkoitettu syötäväksi sellaisenaan kuin se on kokin kädestä lähtenyt. Vain typerys kyselee ketsuppia ja sinappia ruokansa lisukkeeksi. Vaan onhan näitä älykääpiöitä, ihan poliisikunnastakin kuten olen Jyllissä nähnyt.
No, en nyt sentään ihan totaalisesti tuomitse ylimääräisten mausteiden käyttöä. Ihan halusta itsekin annan makkaralle sinapillisen kyytipojan, tottahan toki. Mutta kuitenkaan ei ehkä kannattaisi pilata hyvän ruuan perusmakua peittävällä maulla. Yleensä kokit rakentavat mauiltaan yhteensopivan kokonaisuuden, joka ei tarvitse poispeittävää mausteistoa.
Mitä taas tulee vanhusten makutuntemukseen, on suuntaus kirjoittajan luuloa vasten päinvastainen. Ikää myöten suolan ja mausteiden käyttö lisääntyy, koska syöjän tunto vähenee. Siksi vanhukset pyytävät aina lisää suolaa ruokaansa. Kokemusta on omista vanhemmista, rauha heidän muistolleen.
Menkää nyt vaan toistekin sinne Jyllille syömään. Olen varma ettette kadu, ei ehkä saa seisovasta pöydästä vaatia Ikaalisista samaa kuin neljä kertaa kalliimmasta, mutta korkeintaan samanlaatuisesta pöydästä Helsingissä. Kokemusta on. - Valaikaa
niitä makuja kirjoitti:
sieltä löytynyt, niitä mausteita. Omaa typeryyttäsi, ettet osannut tai teidän neljän hengen porukkanne ettette osanneet kysyä tarpeellisia mausteita. Tokihan ne on oltava pöydässä ne sinapit, ketsupit ja vieläpä fiksuimmille ne väkevät kastikkeet sekä ne kolme maustepurkkia, suola ja sokeri ja pippurisekoitus!!!!.
Oikeasti ei hyvän ruuan pöytään kuulu yksikään maustepurkki. Hyvä ruoka on tehty tarkoitettu syötäväksi sellaisenaan kuin se on kokin kädestä lähtenyt. Vain typerys kyselee ketsuppia ja sinappia ruokansa lisukkeeksi. Vaan onhan näitä älykääpiöitä, ihan poliisikunnastakin kuten olen Jyllissä nähnyt.
No, en nyt sentään ihan totaalisesti tuomitse ylimääräisten mausteiden käyttöä. Ihan halusta itsekin annan makkaralle sinapillisen kyytipojan, tottahan toki. Mutta kuitenkaan ei ehkä kannattaisi pilata hyvän ruuan perusmakua peittävällä maulla. Yleensä kokit rakentavat mauiltaan yhteensopivan kokonaisuuden, joka ei tarvitse poispeittävää mausteistoa.
Mitä taas tulee vanhusten makutuntemukseen, on suuntaus kirjoittajan luuloa vasten päinvastainen. Ikää myöten suolan ja mausteiden käyttö lisääntyy, koska syöjän tunto vähenee. Siksi vanhukset pyytävät aina lisää suolaa ruokaansa. Kokemusta on omista vanhemmista, rauha heidän muistolleen.
Menkää nyt vaan toistekin sinne Jyllille syömään. Olen varma ettette kadu, ei ehkä saa seisovasta pöydästä vaatia Ikaalisista samaa kuin neljä kertaa kalliimmasta, mutta korkeintaan samanlaatuisesta pöydästä Helsingissä. Kokemusta on.En ole moneen aikaan käynyt Tei-tuvalla mutta kun joskus kävin niin ihmettelin sitä asiaa että miksi terveystark. ei ole huomauttanut sillien ym kalojen pitämisestä tav. pöydällä. Eikö kuulu olla kylmässä?
Taitaa muuten olla pian menneen talven lumia. Huhut kertooooooo... - maistua jollekin
niitä makuja kirjoitti:
sieltä löytynyt, niitä mausteita. Omaa typeryyttäsi, ettet osannut tai teidän neljän hengen porukkanne ettette osanneet kysyä tarpeellisia mausteita. Tokihan ne on oltava pöydässä ne sinapit, ketsupit ja vieläpä fiksuimmille ne väkevät kastikkeet sekä ne kolme maustepurkkia, suola ja sokeri ja pippurisekoitus!!!!.
Menkää nyt vaan toistekin sinne Jyllille syömään. Olen varma ettette kadu, ei ehkä saa seisovasta pöydästä vaatia Ikaalisista samaa kuin neljä kertaa kalliimmasta, mutta korkeintaan samanlaatuisesta pöydästä Helsingissä. Kokemusta on.Onhan niitä mausteita,mutta ruoka-alalla olevana tiedän, että valmiin ruuan kuuluu MAISTUA jollekin,ei se saa maistua 'puulta'.
Kyllä niitä mausteita pitää laitaa sinne ruokaan,eikä ripotella päälle.
Enkä tarkoita mausteilla niin väkeviä, että suu palaa.
Ketsuppia en ruokaani laita,sinappi kyllä kuuluu makkaraan.
Olen maistanut vanhainkotien ruokia, kyllä se on aivan mautonta, en yhtään ihmettele, ettei heille se pöpörö maistu. Itse vein suolaa ja sokeria äidilleni vanhainkotiin,ei hän sitä muuten syönyt. - Kartun Piru
"Hän vei annoksemme keittiöön ja varmisti maodillisen liian suolan käytön.Palatessa, sanoi et jos hän olisi syönyt tämän ruuan niin hän olisi jopa lisännyt suolaa."
Meinaan pudota tuolilta kun on niin hauska juttu. - blaablaax
Kartun Piru kirjoitti:
"Hän vei annoksemme keittiöön ja varmisti maodillisen liian suolan käytön.Palatessa, sanoi et jos hän olisi syönyt tämän ruuan niin hän olisi jopa lisännyt suolaa."
Meinaan pudota tuolilta kun on niin hauska juttu.Joku tuolla kyseli kritisoineen tyypin perään et olisko hän kateellinen työntekijä? Miks joku työntekijä ois kateellinen tai ees ex-työntekijäkään? Itse olen ex-työntekijä, en saanu potkuja vaan lähin itse, ei sitä h-vettiä kestä pirukaa...Ja pääni lyön pantiksi et tuo pitkän kehusaarnan laatinu tyyppi o Inkeri itte, kuulosti kovin tutulta. Mut totuus on se et tei-tuval tehää ruokaa viel roskastaki, olen itse ollu todistamas mite vihreästä lihasta viel tehtii pippuripihvi, ei se vehreys näy sieltä tuumasen pippurikerroksen alta eikä vissii suukaan maista kuin pippurin.
- synt.Ikaalissa.
Valaikaa kirjoitti:
En ole moneen aikaan käynyt Tei-tuvalla mutta kun joskus kävin niin ihmettelin sitä asiaa että miksi terveystark. ei ole huomauttanut sillien ym kalojen pitämisestä tav. pöydällä. Eikö kuulu olla kylmässä?
Taitaa muuten olla pian menneen talven lumia. Huhut kertooooooo...Tiedoksi vaan kyllä Tei-Tupa palvelee vieläkin,joten eipä uskota huhuja.Hyvää ruokaa monipuolinen valikoima varmasti jokaisen makuun ja kyllä ne kalat siellä ovat kylmäpöydässä,muutenkin siisti paikka.Todella käyn harvemmin,mutta joka kerta on hyvää ruokaa ja hyvä palvelu,joten turhat herjat sivuun joku jaksaa aina valittaa,kyllä hakemalla vikoja löytyy,mutta positiivinen kun o,n ymmärtää myös jos nekatiivista joskus ilmenee palvelussa ihmisiä nekin jotka kärttyisiä asiakkaita jaksavat palvella...tsemppiä vaan Tei-Tupaan kaikille.
- Jack Frost
synt.Ikaalissa. kirjoitti:
Tiedoksi vaan kyllä Tei-Tupa palvelee vieläkin,joten eipä uskota huhuja.Hyvää ruokaa monipuolinen valikoima varmasti jokaisen makuun ja kyllä ne kalat siellä ovat kylmäpöydässä,muutenkin siisti paikka.Todella käyn harvemmin,mutta joka kerta on hyvää ruokaa ja hyvä palvelu,joten turhat herjat sivuun joku jaksaa aina valittaa,kyllä hakemalla vikoja löytyy,mutta positiivinen kun o,n ymmärtää myös jos nekatiivista joskus ilmenee palvelussa ihmisiä nekin jotka kärttyisiä asiakkaita jaksavat palvella...tsemppiä vaan Tei-Tupaan kaikille.
Kesällä pahimmilla helteillä ei ehkä kannata kovin myöhään käydä, ei ole kaikki tuoreen makuista.
Mutta silloin kun aiemmin on liikkeellä niin käyn itsekin siellä syömässä. Parempiakin ruokapaikkoja löytyy, mutta ei ihan naapurikunnista. Kelvollista ruokaa hintaansa nähden.
- täydet
Todella hyvää ruokaa Tei-Tuvalla, annan täydet pisteet ruualle ja hinta/laatusuhteelle.
Ystävällinen palvelu ja ruokailijoita tulee ja menee. Olin paikalla kerran, kun kaksi bussilastia tuli syömään ja tunnissa porukat jo pääsivät jatkamaan matkaa ja olivat tyytyväisiä. Saa muuten hakea kolmostien varrelta vastaa ruokapaikkaa eikä ihan hevin löydy. - Jaamäävain
Yhteystiedot: Panimoravintola Plevna. Sieltä saa hyvää ruokaa. Vertaile ensin ennen kuin kirjoitat. Käyn toisinaan syömässä Teituvallakin. Hinnat ovat nykyisin korkeat. Plevnassa voi kyllä juoda hyvää oluttakin, mutta ruoka on ehdotonta. Hesassa rautatieaseman vieressä on myös hyvä ruokapaikka. Hotelli Ilves, jaaha.
- nam.nam.nam
Tei harjun levähdysalue tosi kostee paikka
- perunaakattilaan
Onko Ikaalisissa yhtään kunnon ruokapaikkaa,itselle ei ole osunut ainuttakaan.
Kyllä se on paras että menee kotiin ja pistää pöytään mitä kaapista löytää,
kyllä se aina nämä palvelut voittaa,kunnon kotiruoka.Eikä maksa mitään siihen
verrattuna mitä nämä paikalliset ravitsemusliikkeet.Ketään sen puoleen
aliarvioimatta.Mutta kyllä TeiTupa saisi lopettaa,ainakin ruokapuolen.
Inkeri käy Lidissä kaupassa,jokainen löytää samat tavarat sieltä.- Pekkoaikaikamiespoika
Tosiaan: Inkerin poika 0n aika usein Lidlissä, kuten myös Inkerikin on. Joten Lidlillä on tärkeä rooli Tei-Tuvan listoissa. Syön mieluummin suoraan itse tehtynä ko. ruoat kuin "välikäden kautta hinta terästettynä".
- nestelinja
Tei Grilli oli aikoinaa suositu paikka ja tuotteet oli hyviä.Samaa ei voi sanoa
itseTei Tuvasta.Valitettavasti nämä laatu Ruokapaikat on Ikaalisissa vähissä.
Ilmeisesti Jyllin Kodin ruokala on ainut kelvollinen paikka.
- perhe-ensin1
Käytiin perheen kanssa (vanhemmat 2 lasta,isovanhemmat).Kierretty on Suomea samalla porukalla,mutta koskaan ei niin ikäviä kommentteja heti kassaalla olla kuultu,kuin Teituvalla.Onko tämä isohko täti tukkapehkoineen omistaja Inkeri?Hyvää jatkoa hänelle.Jestas sentään mikä tyyppi!
- omalla.asialla
Minkäs paikallisen omistaja tuon mainoksen laittoi koska
osasi etsiä vanhan ketjun? - Mersullabaariin
Joopa...Ruoka on ihan ok.Aika raskasta tällai kesällä,mutta kaikki toi asiakaspalveluun kohdistettu kritiikki on totta.Kyliltä kuulee,kuinka työväki ei jaksa sitä touhua.Sinne ei kai oo pakko mennä töihin vaiks työkkäri määrää.Hieno paikka olis,jos ...
Lopettakaa ajojahtinne Inkeriä kohtaan! Hän tekee parhaansa palvellakseen asiakkaitaan mahdollisimman hyvin. Joskus jokaisella on myös huonoja päiviä!
- sontaa.niskaan
No mutta jos joku on rouvan suosittelema niin sitten
kaikin kimppuun heti. - paskaa_jokaiselle
Kyllä ruokapaikat on Ikaalisissa vähissä,jos täytyy Tei-Tuvan ruokaan tyytyä.
Onneksi on sentään kotona kokki joka osaa laitaa kunnon kotiruokaa.Eihän
Rouva edes jaksa pyöräillä Tei Tuvalle saakka se jää Sammiin saman mössön
alle,mitä ei voi parhaalla tahdollakaan sanoa ruoaksi.Ihmettelen missä on
Terveystarkastajat. paskaa_jokaiselle kirjoitti:
Kyllä ruokapaikat on Ikaalisissa vähissä,jos täytyy Tei-Tuvan ruokaan tyytyä.
Onneksi on sentään kotona kokki joka osaa laitaa kunnon kotiruokaa.Eihän
Rouva edes jaksa pyöräillä Tei Tuvalle saakka se jää Sammiin saman mössön
alle,mitä ei voi parhaalla tahdollakaan sanoa ruoaksi.Ihmettelen missä on
Terveystarkastajat.Minun mielestäni Tei-Tupa on alueen ykkösruokapaikka.
- totuus.kansalle
RouvaHoikkala kirjoitti:
Miksi haluat kaikille ihmisille pelkästään pahaa?
Rouva ei käy siellä asiakkaana vaan varastamassa.
Sieltä on hyvin vaikea varastaa mitään! Muutenkin suosin varastelussa kauppoja ja kioskeja.
- siinä.tietoa
RouvaHoikkala kirjoitti:
Sieltä on hyvin vaikea varastaa mitään! Muutenkin suosin varastelussa kauppoja ja kioskeja.
Siitä on yli kymmenen vuotta aikaa kun Aino viimeksi
käväisi Teituvalla. - rouva.haisee
RouvaHoikkala kirjoitti:
Väärin! Kävin siellä kerran viime syksynä, juuri ennenkuin autoni hajosi!
Et muuten käynyt koska rouvalla on porttikielto sinne
koska häiritset muita asiakkaita itseäsi myymällä ja
karmealla hajullasi.
- Jauhoissapyöritel
Rouvan tuoksu on aito ja aistikas. Sitä haistellessa kiimatippa jo housuun lirahtaa.
- loisrouva.ulos
Inkeri joka on aina työssä ei siedä loisia näköpiirissään.
- letkuun.kiinni
RouvaHoikkala kirjoitti:
On totta, ettei minua milloinkaan olisi kelpuutettu Inkerille töihin!
Kyselppä töitä Lähteen Ollilta.
Tuskin onnistuu. Lakimuutoksien takia Ollin loka-autokuljetukset tulevat vähenemään olennaisesti lähiaikoina!
- lataamon.lait
RouvaHoikkala kirjoitti:
Tuskin onnistuu. Lakimuutoksien takia Ollin loka-autokuljetukset tulevat vähenemään olennaisesti lähiaikoina!
Minkäs lain rouva nyt on laatinut.
En tarkemmin tiedä, onko kyse joistakin kunnallisista määräyksistä tai sopimuksista, mutta joka tapauksessa loka-auton ajot vähenevät häneltä.
- Anonyymi
jyllin koti..tähkä..st1 siinä ikaalisten parhaat ja kohtuuhintaiset ruokapaikat
- Anonyymi
paljonko maksaa paketoituna vai ssako oikeen sisällä ruokailla???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006434
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303843törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283230Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701746- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46999Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11976Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11900- 42879