Autooni asennettiin sisätilalämmitin, ja radio vaatii sen jälkeen koodia. Koodi on tallessa, mutta käyttöohjetta radioon ei ole. Saisinko hyviä neuvoja, kuinka koodi näppäillään päälle.
Radio on mersunmerkkinen radio.
Mersun radion koodin kytkentä?
5
4593
Vastaukset
- en mä mitään tiedä
se pelaa siten että oikeanpuoleisella pyöritettävällä numikalla kasvaa numerot ja painamalla oikeanpuoleista numikkaa se tallettuu muistiin, ja kun oikea pin on sisällä radio alkaa pelaamaan.
Siitä on ny jokunen kuukausi mutta muistaakseni noin se jotenkin meni...... - Elegance
Lopuksi pitää oikean puoleista säädintä painaa niin kauan, että koodi aktivoituu. Koskee MB Audio 10:ä.
Kiitos vinkistä
Jouduin ottamaan akun poi ja radio jumiin. Kokeilin koodia eri tavoilla mutta vasta
"en mä mitään tiedä" neuvoi miten saada koodi sisään. Nyt vielä jäi homma kesken kun radio tekstaili takaisin Weit. Minä odottelin useampia minuutteja, mutta ei. Onko vielä jotain mitä pitäisi tehdä?- CDI203
Jos koodin syöttö menee pieleen niin tulee se wait
Minkä häipyminen pitää odottaa ennen uutta kokeilu ja jos uusinta menne piellen tai katkaisee virrat ennen sitä niin aika tuplaantu joka kerta (tyyliin 10min 20min 40min... Ajat esimerkinä"tarkoja aikoja en muista")
Lisää juttua aihesta tuolla mese fi - mbe320cdi1
Annan tähän ohjeen suoraan kirjasta!
KYTKE RADIO PÄÄLLE. RADIOON TULEE RUUTUUN CODE. OIKEAN PUOLEISESTA KIERTOSÄÄTIMESTÄ KIERRÄ KOODI PAIKALLEEN. JOKA NUMERON JÄLKEEN VAHVISTA PAINAMALLA SAMAISTA NAPPULAA. SITTEN KUN OLET SAANUT KOKO NUMEROSARJAN ASETETTUA PIDÄ SAMAISTA NAPPULAA ALASPAINETTUNA NIIN KAUAN ETTÄ RADIO AKTIVOITUU.
Kolme kertaa kun tekee virheen niin ruutuun tulee WAIT ja laite lukkiutuu 10 minuutiksi.
Onnea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752