Kaupoissa ja muissakin liikepaikoissa YRITTÄJÄT KASSAHENKILÖT YRITTÄVÄT KUSETTAA aina ku mahdollista kuittien ja tarjousten kanssa
TARKKAILE kuitin loppusummaa täsmääkö ja tätä esiintyy ikääntyneiden asioidessa ja kiireisinä ja ruuhkaisina aikoina
Keskustan liikkeet ja isot liikkeet graanissa
TARKKAILE KUITTIA JA OLE VALPAS KYSE ON SINUN RAHOISTASI
OLKAA TARKKANA KUITTIEN KANSSA
7
1369
Vastaukset
- kassandra5
Koita huomen aamulla muistaa lääkkees!!
- hyväksyt sen
näin on nännit eikä muuta
- näyttää
olevan lisääntymään päin!
Kyllä väärät hinnat ovat vain inhimillisiä virheitä eikä mitään kusetusta. Joku tarjoushinta on voinut jäädä tallentamatta kassajärjestelmään tai se on mennyt vahingossa väärälle tuotteelle, jolloin alennetulle tuotteelle on jäänyt entinen korkeampi hinta.
Eikö sinulle satu virheitä työssäsi? Oletko täydellinen? Jos et tee virheitä, olet todella ainutlaatuinen - muita kaltaisiasi ei ole tässä maailmassa!- yrittäjä kaikessa merkityks...
Yrttäminen tänä päivänä perustuu "vippaskonsteihin".
Mitä teki ruotsalainen ICA-market huijasi laittamalla vanhan jauhelihan uuden sekaan.
Kauppa kävi kunnes myyjät käräytti.
Kioskikauppias huijasi laittamalla vanhat ja uudet tuotteet sekaisin. Jokatoinen ostamani tuote oli vanha ja jokatoinen tuore.
Vein tietysti vanhat takaisin! - taas joku
yrittäjä kaikessa merkityks... kirjoitti:
Yrttäminen tänä päivänä perustuu "vippaskonsteihin".
Mitä teki ruotsalainen ICA-market huijasi laittamalla vanhan jauhelihan uuden sekaan.
Kauppa kävi kunnes myyjät käräytti.
Kioskikauppias huijasi laittamalla vanhat ja uudet tuotteet sekaisin. Jokatoinen ostamani tuote oli vanha ja jokatoinen tuore.
Vein tietysti vanhat takaisin!yrittäjille kateellinen kommari yleistää muutaman poikkeustapauksen koskemaan koko yrittäjäkuntaa ja kaikkia yritysten vastuuhenkilöitä.
Samalla logiikalla voisi väittää: kaikki duunarit ovat varkaita, laiskureita ja työttömyyskorvauksilla keinottelevia pimeän työn tekijöitä.
- aabbccdd
Jep, kyllä itselläkin on kokemusta etenkin eräästä keskustan kaupasta. Useita kertoja huomautin kassalla, että kuittiin lyöty hinta oli korkeampi kuin hyllyn reunassa. Koskaan ei asiaa pahoiteltu.
Ja kumma kyllä virhe oli aina asiakkaan tappioksi, ei koskaan kaupan. Entäs, kun asia on toisinpäin, mitä jos olisit itse maksupuolella? Menisitkö tuolloin oikaisemaan asiaa?
Tosin kyllä noin vähittäiskaupassa, käytäntö ja kaiketi jopa lakikin on asiakkaan puolella, eli jos on myyty "alihintaan", on asia ananas.
Sattuipa tuossa euro-alessa seuraavaa: Pikkupoika(n.10-12v), meni kassalle "valittamaan", että häneltä oli otettu 3-pack-mehusista, vain yhden purkin hinta.
Olipa kassa hieman hämillään :) Olin kyllä itsekin hieman yllättynyt :)
Sattui sopivasti lähellä olemaan vanhempi työntekijä, joka ystävällisesti kiitti poikaa rehellisyydestä ja ".. no, se on myyty sillä hintaa, antaa asian olla niin. Pidä vaikka palkkana rehellisyydestä."
Että näemmä jotkun sentään saavat nykyään oikeaakin koti-kasvatusta.
Vilpittömästi tuolle pojalle onnea ja menestystä elämäänsä, toivottavasti muistaa pitää tuon rehellisyytensä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814