... jossa on kaksi joukkuetta a. ja b.
Valitse neljä viisi nimimerkkiä täältä näihin joukkueisiin ajatuksena, että a. "joukkueeseen"
liityt itse.
Kuitenkin niin, että tuo b. joukkue olisi "tasavahva".
Mihin tällaisella "reality"- ohjelmalla pyritään?
... keksi itse, jos haluat.
Olemme "reality- ohjelmassa"....
92
5690
Vastaukset 92
- HTZA
sopivaa joukkuetta.
Jos minä valitsisin niin meitä olisi vain kaksi.
Unohdit kertoa lajin?- HTZA
jos hän valitsisi niin en olisi mukana.
- tankavaara
a. 4 sinä ja 5.
En unohtanut kertoa lajia, koska se on sinun "tehtäväsi". - HTZA
tankavaara kirjoitti:
a. 4 sinä ja 5.
En unohtanut kertoa lajia, koska se on sinun "tehtäväsi".vaan hukkui jonnekin.
Odotellaan. - HTZA
HTZA kirjoitti:
vaan hukkui jonnekin.
Odotellaan.voihan olla että se juuttui huumorisensuuriin.
- HTZA
HTZA kirjoitti:
voihan olla että se juuttui huumorisensuuriin.
uusintana.
"Korpikirjailija, namisuku, tankavaara, tomppa2006, minea44", varamiehenä kanimies pohjanmaalta.
Luulenpa että nuo nimmarit kannattavat samaa ajatustapaa kuin minäkin.
Kaikki ainakin saavat voimaan pahoin, toisinaan.
Kuten minäkin.
Minä en sitten kirjoita, olen vain kapteeni, taustalla.
Ja sitten kisailun aiheet:
"Huonoin runo", "Aikuisen, oikeutettu valitus", "Tekoälykkyys", "Pashan jauhaminen", "Minä tiedän tasoni".
Siinähän oli viisi, niitäkin. - sanoo_suttura*
HTZA kirjoitti:
voihan olla että se juuttui huumorisensuuriin.
mitään lähettänyt. Yrität vaan pitää meitä tulisilla hiilillä. :)
- HTZA
sanoo_suttura* kirjoitti:
mitään lähettänyt. Yrität vaan pitää meitä tulisilla hiilillä. :)
kauniisti pukeutuva ja hyvin käyttäytyvä nainen.
Minuun voit aina luottaa.
Viivästys ei ollut minun vikani, taaskaan.
Lempparisi:
H. - sanoo_suttura*
HTZA kirjoitti:
kauniisti pukeutuva ja hyvin käyttäytyvä nainen.
Minuun voit aina luottaa.
Viivästys ei ollut minun vikani, taaskaan.
Lempparisi:
H.Kauniisti pukeutuva ja hyvin käyttäytyvä!
Keneksi sinä minua luulet?
Nimeni on suttura, vain suttura.
:) - tankavaara
HTZA kirjoitti:
uusintana.
"Korpikirjailija, namisuku, tankavaara, tomppa2006, minea44", varamiehenä kanimies pohjanmaalta.
Kuten minäkin.
"Huonoin runo", "Aikuisen, oikeutettu valitus", "Tekoälykkyys", "Pashan jauhaminen", "Minä tiedän tasoni".
Siinähän oli viisi, niitäkin.ja sitten b. joukkueessa olisivat hyvät vastustajat... nimimerkeiltään?
- yks-Ämmä
tankavaara kirjoitti:
ja sitten b. joukkueessa olisivat hyvät vastustajat... nimimerkeiltään?
pärjätä missään joukkueessa, saako heti suosiolla luovuttaa?
- HTZA
tankavaara kirjoitti:
ja sitten b. joukkueessa olisivat hyvät vastustajat... nimimerkeiltään?
"G.j", "Satumaa", "yxitypy", "SoBlue",
Olisivat vastapuolella.
Mutta nehän ovat vain tuplanikkejä joten homma olisi silkkaa pashaa.
Koko aloitushan on, niin kuin, ihan varmaan tiedät, pashaa.
Mutta olen mukana leikissä. - tankavaara
yks-Ämmä kirjoitti:
pärjätä missään joukkueessa, saako heti suosiolla luovuttaa?
kun itse keksii säännöt:)
Ja eikö "porukassa" tavallaan on mukavampaa? Kun on
olemassa "me" ja "nuo".... - kenenkään nikit
HTZA kirjoitti:
"G.j", "Satumaa", "yxitypy", "SoBlue",
Olisivat vastapuolella.
Mutta nehän ovat vain tuplanikkejä joten homma olisi silkkaa pashaa.
Koko aloitushan on, niin kuin, ihan varmaan tiedät, pashaa.
Mutta olen mukana leikissä.ja niillä kirjoitteleminen.
Sinä loukkaat jatkuvasti toisia, yritä käyttäytyä. - Mandi55
HTZA kirjoitti:
uusintana.
Kuten minäkin.
Siinähän oli viisi, niitäkin.A-joukkue
Korpikirjailijan (mandin)joukkue
Joukkueen jäsenillä on täysi oikeus hyväksyä tai hylätä esitykseni.
Optimisti Orvokki
Yleismies
Janci
Sininen meri
alima
seppä pohjanmaalta
B-joukkue
HTZA:n joukkue
ykxtypy
sanoo_suttura
mentori-x
Ajomies-x
KaidePuu
Pilmari
Voittajajoukkue on se joukkue joka älykkäästi, huumoria ja järkeä käyttäen, osoittaen samalla hyväntahtoisuutta sanailee suohon vastustajansa.
Sallitut työvälineet kisailun aikana;
mielikuvitus,
huumori,
itseironia,
järki,
hyväntahtoisuus
Tuhmat diskataan ja viskataan ulos ; ) - Minäkin olen
kenenkään nikit kirjoitti:
ja niillä kirjoitteleminen.
Sinä loukkaat jatkuvasti toisia, yritä käyttäytyä.kirjoittanut erään kanssa, jolla on useampi nikki.
Eika se ole mua yhtään haitannut.
- sanoo_suttura*
Tappelushan siitä seuraisi ja toinen joukkue häviäisi. :)
- tankavaara
"säännöilläsi" voisi joukkueet päätyä sopuisasti "tasapeliin"?
- yks-Ämmä
blues-joukkueeseen, muusta en tiedä mittään :)
- yks-Ämmä
täsmentää että en pidä humpasta :)
- tankavaara
olisi sinun joukkueessasi ja "vastustajana" ja mitkä olisivat pelin säännöt?
- yks-Ämmä
kun kaikkia vastauksia ei hyväksytä :)
- HTZA
listani läpi vaikka se oli suoraan elokuvasta: "Manaaja".
Yritä uudelleen, koeta kateuden vihreätä naamaa. - yks-Ämmä
HTZA kirjoitti:
Yritä uudelleen, koeta kateuden vihreätä naamaa.vihreä naama, pois se minusta :)
- *naama*
HTZA kirjoitti:
Yritä uudelleen, koeta kateuden vihreätä naamaa.hävitä kun vaihtaa tietsikkaa ja hommaa mobiilailaajakaistan vai mitä olet mieltä?
- punainen*
HTZA kirjoitti:
Yritä uudelleen, koeta kateuden vihreätä naamaa.ja vihreä väri sopivat yhteen?
- sanoo_suttura*
Lapin joukkue:
Lapin Akka
?
?
?
Minä
Toiset:
Puskikset
ja neljä muuta etelänasukkia
Ilmoittautukaa listalleni, kun en nyt äkkiä muista sijaintianne. :)- tankavaara
eli kilpailun aihe olisi?
- sanoo_suttura*
tankavaara kirjoitti:
eli kilpailun aihe olisi?
joukkuiden kokoonpano riitä kiivaan kilpailun aiheeksi? :)
No olkoon sitten: Kuinka paljon pitää joukkueille maksaa, jotta he vaihtaisivat asuinpaikkaansa pohjoisesta etelään ja vice versa.
Toinen aihe voisi olla keskustelu siitä onko etelässä vai pohjoisessa parempi moraali ja huumorinsietokyky. :)
- Angel of The Morning
A) Namis, Miljoona, Pirre, Suttura ja minä
B) Seppä, Tankavaara, Otto, Jermuxi ja Kaikista
Komein
Ja Limbo- tankavaara
on laji?
Hienoa... onko se "aito" limbo vai "henkinen" sellainen? - HTZA
olen mukana b-joukkueessa.
- HTZA
HTZA kirjoitti:
olen mukana b-joukkueessa.
ja muutenkin, pystyn alittamaan riman.
- sanoo_suttura*
Olen mukana, mutta miten käy pohjoisen joukkueen?
Juoksenko molempien välillä jos saan lappilaiset kokoon vaan yritänkö sijoittaa heidät muihin joukkueisiin? :) - Angel of The Morning
miljoona kirjoitti:
Olemme kova tiimi olen mukana.
Niin minäkin uskon :)
Angel of The Morning kirjoitti:
Niin minäkin uskon :)
saada vaan Namis hereille, Pirre olikin justsa linjoilla.
- HTZA
kauanko tämä kilpailu saa jatkua.
Minun kilpailuni poistettiin aika äkkiä.
Kateellinen en ole, antaa mennä vaan.- sanoo-suttura*
kiirettä niin ehkä ehdin käydä syömässa ennen ketjun katoamista.
Ei ihminen elä pelkästä sirkushuvista jne....
- tankavaara
a. Juniperus, Cami.S , Pirre ja Minä
b. HTZA, NamiS, Korpikirjailija ja Minea44
Aiheena: Ulottuvuudet ja niiden merkitys:)Ei joukkueita noin huudeta, sä joudut ottaan niistä ketä jäljellä. Me ei anneta Namista eikä Pirree...
Olisit valinnut eka.- tankavaara
miljoona kirjoitti:
Ei joukkueita noin huudeta, sä joudut ottaan niistä ketä jäljellä. Me ei anneta Namista eikä Pirree...
Olisit valinnut eka.minä alistun... jos vain pääsemme yhteisymmärrykseen
lajista, tai... eipä silläkään liene lujasti merkitystä? Vai onko? - Angel of The Morning
No nyt alko naurattamaan......... :D
- tankavaara
Angel of The Morning kirjoitti:
No nyt alko naurattamaan......... :D
.....;)
- yks-Ämmä
kisailunne edistynyt?
- tankavaara
tässä "arvotaan" kai vasta aikuisten Big Brotherin
osallistujia ja ylipäätään "juonta" koko ohjelmaan.
Jos sellaista nyt tuleekaan, vaan toivoisitko tulevan? - yks-Ämmä
tankavaara kirjoitti:
Jos sellaista nyt tuleekaan, vaan toivoisitko tulevan?tuota täytyy miettiä oikein.
Mulla on kyllä aikalailla kokemusta kaikennäköisistä sketseistä, taitaisin selvitä ainaskin puoleenväliin saakka.
Ainahan vois mennä siivouskomeroon jos ei muuten selviä.
Kyllä vois harkita jos paikalla olis miellyttäviä ihmisiä :) - tankavaara
yks-Ämmä kirjoitti:
tuota täytyy miettiä oikein.
Mulla on kyllä aikalailla kokemusta kaikennäköisistä sketseistä, taitaisin selvitä ainaskin puoleenväliin saakka.
Ainahan vois mennä siivouskomeroon jos ei muuten selviä.
Kyllä vois harkita jos paikalla olis miellyttäviä ihmisiä :)silloin jakaisit "joukkueet" tai aiheen?
Vai olisiko se vain "olemista"? - sanoo_suttura*
tankavaara kirjoitti:
Jos sellaista nyt tuleekaan, vaan toivoisitko tulevan?jo hahmoteltuna se miten joukkueiden keskustelu käytännössä sujuu?
Onkos tarkoitus että kuka vaan a joukkueen jäsenistä saa tehdä millaisen kommentin tahansa ja muiden ryhmän jäsenten on oltava samaa mieltä ja argumentoida asian puolesta. B-puolen on tietysti esitettävä eriävä mielipiteensä ja puolustettava yhdessä omaansa. - tankavaara
jo hahmoteltuna se miten joukkueiden keskustelu käytännössä sujuu?
Onkos tarkoitus että kuka vaan a joukkueen jäsenistä saa tehdä millaisen kommentin tahansa ja muiden ryhmän jäsenten on oltava samaa mieltä ja argumentoida asian puolesta. B-puolen on tietysti esitettävä eriävä mielipiteensä ja puolustettava yhdessä omaansa.minulla ole sellaisia ajatuksia, mutta kommentissasi oli joitakin ideanpoikasia. Voisiko niitä kehitellä pitemmälle?
Myös paikka, aika, yleisen säännöt ovat koko ketjua ajatellen varsin alkutekijöissä. Eli ideoita
kaivataan lisää. Konkreettisiä ideoita, sillä olemmehan aikuisia ihmisiä: älykkäitä ja haluamme kaikki varmasti "arvoisemme" reality- ohjelman?
- tämän palstan
"sisäpiirin" eripuraisuus jo joukkuevalinnassa! :) :)
- tuo sinun
mielikuvituksesi, sisäpiiri. Harmittaako kun itseäsi ei voi valita kun ei ole nimimerkkiä.
Ketju on jo edennyt siihen pisteeseen, että väli kommentit häviävät massaan, joten uusin aikaisemman kannanottoni tänne kaikkien ulottuville ; )
A-joukkue
Korpikirjailijan (mandin)joukkue
Joukkueen jäsenillä on täysi oikeus hyväksyä tai hylätä esitykseni.
Optimisti Orvokki
Yleismies
Janci
Sininen meri
alima
seppä pohjanmaalta
B-joukkue
HTZA:n joukkue
ykxtypy
sanoo_suttura
mentori-x
Ajomies-x
KaidePuu
Pilmari
Voittajajoukkue on se joukkue joka älykkäästi, huumoria ja järkeä käyttäen, osoittaen samalla hyväntahtoisuutta sanailee suohon vastustajansa.
Sallitut työvälineet kisailun aikana;
mielikuvitus,
huumori,
itseironia,
järki,
hyväntahtoisuus
Tuhmat diskataan ja viskataan ulos ; )- tankavaara
miten tällainen show saataisiin ns."tuotteistettua" ja aidosti voisiko se realisoitua?
- laskutikku
Hatsiin joukkueessa on vain 3 jäsentä koska mentori, ajomies, pilmari, kaidepuu, ovat yksi ja sama henkilö. Uudet tyypit kehiin. :)
tankavaara kirjoitti:
miten tällainen show saataisiin ns."tuotteistettua" ja aidosti voisiko se realisoitua?
Käsitin, että tuotteistus toteutuisi 50 palstalla. Emmehän voi lähteä kaikki Helsinkiin esimerkiksi tanssimaan limboa. Täällä koneen näppäimien lähietäisyydellä ideani toimisi täydellisesti. Aika tai viestien määrä rajattaisiin.
Kun yön nukut ja sisäistät juonen ei hullumpi idea, vai? ; )- Mandi55
laskutikku kirjoitti:
Hatsiin joukkueessa on vain 3 jäsentä koska mentori, ajomies, pilmari, kaidepuu, ovat yksi ja sama henkilö. Uudet tyypit kehiin. :)
Voi kauhistuksen kanahäkki, että olen ollut tietämätön ; )
- nähdä:)
laskutikku kirjoitti:
Ajosmies haukkuisi omat nimmarinsa:D
- tankavaara
korpikirjailija kirjoitti:
Käsitin, että tuotteistus toteutuisi 50 palstalla. Emmehän voi lähteä kaikki Helsinkiin esimerkiksi tanssimaan limboa. Täällä koneen näppäimien lähietäisyydellä ideani toimisi täydellisesti. Aika tai viestien määrä rajattaisiin.
Kun yön nukut ja sisäistät juonen ei hullumpi idea, vai? ; )"ideoija"... joskus onnistunutkin.
Kuitenkin tuossa alkuperäisessä ideassani oli tärkeätä "tasavertaisuus"... no tavallaanhan se ei toteudu nimimerkittömille.
Ideani ei ole "jakaa" ihmisiä, vaan päinvastoin.
Miksi tein sen "hajottamalla" ja "kokoamalla"?
Jos ymmärsit... ymmärsit. - laskutikku
Mandi55 kirjoitti:
vielä Peer Gynt ja Presidenttisekoitus. Täällä sivistyy kunhan tarpeeksi kauan seuraa palstoja. :)
- sanoo_suttura*
Mandi55 kirjoitti:
tiesit mitä teit? :)
Hezeta menee yhdeksältä nukkumaan, aliakset ovat palstalla harvoin, minä en saa sanaa suustani ja joukkueen kunnia jää Yksitypyn harteille.
:) - Mandi55
laskutikku kirjoitti:
vielä Peer Gynt ja Presidenttisekoitus. Täällä sivistyy kunhan tarpeeksi kauan seuraa palstoja. :)
Ensimmäinen erä taisi mennä A-joukkueelle ; )
Aloittaja jakaa pisteet esitykseni pohjalta kuten politiikassa ikkään ; ) - Mandi55
tiesit mitä teit? :)
Hezeta menee yhdeksältä nukkumaan, aliakset ovat palstalla harvoin, minä en saa sanaa suustani ja joukkueen kunnia jää Yksitypyn harteille.
:)Niinko on asiat, tuota en tiennyt, mutta jospa HTZA tarvitsee hiukka pitemmät kauneusunet ; ) Se on nyt teidän joukkueen muiden jäsenten harteilla alkaa heittää jutskaa ; )
- Mandi55
tankavaara kirjoitti:
"ideoija"... joskus onnistunutkin.
Kuitenkin tuossa alkuperäisessä ideassani oli tärkeätä "tasavertaisuus"... no tavallaanhan se ei toteudu nimimerkittömille.
Ideani ei ole "jakaa" ihmisiä, vaan päinvastoin.
Miksi tein sen "hajottamalla" ja "kokoamalla"?
Jos ymmärsit... ymmärsit.Eihän nyt enää voida alkaa itkemään ideaasi, homma etenee kuin juna ja nimimerkit, joita valitsimme joukkueisiin on vakioita ja rekisteröityja. Kilpailu on rehtiä. Ideasi palstan näkökulmalta katsottuna toimii vain jos kaikilla on mahdollisuus vaikutta tasavertaisesti lopputulokseen.
Tarvitsetko lisää konsultointia jos ei syttyikö lamppu?
Plip Plip... alatko tuomariksi vai et? - sanoo_suttura*
Mandi55 kirjoitti:
Niinko on asiat, tuota en tiennyt, mutta jospa HTZA tarvitsee hiukka pitemmät kauneusunet ; ) Se on nyt teidän joukkueen muiden jäsenten harteilla alkaa heittää jutskaa ; )
ja katsotaan saatko sinä porukkasi kokoon.
Ja minun on kysyttävä Hessun pataljoonan toisilta jäseniltä, haluavatko minut mukaansa. Jos ei, niin siirryn pohjoisen klaaniin odottelemaan. - Mandi55
ja katsotaan saatko sinä porukkasi kokoon.
Ja minun on kysyttävä Hessun pataljoonan toisilta jäseniltä, haluavatko minut mukaansa. Jos ei, niin siirryn pohjoisen klaaniin odottelemaan.Niin sekin on herrassaan suostuuko joukkueeni jäsenet mukaan ; ) Vartotaan huomiseen, mutta nyt alkaa olla minunkin uniliina-aika.
Hyvää yötä ; ) - sanoo_suttura*
Mandi55 kirjoitti:
Niin sekin on herrassaan suostuuko joukkueeni jäsenet mukaan ; ) Vartotaan huomiseen, mutta nyt alkaa olla minunkin uniliina-aika.
Hyvää yötä ; )uniliinallekin.
- laskeppas uusiks
laskutikku kirjoitti:
Sinulta jäi vielä, noin 12 hajun nikkiiä laskematta.
Niin ja ne kaikki hänen puskamikkinsä vielä lisksi, joita mon lukematon määrä.
Hyvää huomenta vaan kaikille. - Korpikirjailijalta kysyn
Että joukkueet eivät ole millään muotoa balanssissa, koska Mentori, Ajomies, Kaidepuu ja Pilmari ovat yksi ja sama henkilö. onhan se täällä tullut esille jo monta kertaa. B-joukkue on siten - ja muutenkin - tuomittu jo häviämäään.
Korpikirjailijalta kysyn kirjoitti:
Että joukkueet eivät ole millään muotoa balanssissa, koska Mentori, Ajomies, Kaidepuu ja Pilmari ovat yksi ja sama henkilö. onhan se täällä tullut esille jo monta kertaa. B-joukkue on siten - ja muutenkin - tuomittu jo häviämäään.
Olen kommentoinut jo ketjussa kyseistä asiaan ; ) Huumoria ja nopeaa oivaltamista niitä näissä höpöhöpö-ketjuissa kannattaa viljellä ; )
- tankavaara
korpikirjailija kirjoitti:
Olen kommentoinut jo ketjussa kyseistä asiaan ; ) Huumoria ja nopeaa oivaltamista niitä näissä höpöhöpö-ketjuissa kannattaa viljellä ; )
sinusta ollut jo ideana höpöhöpö- ketju, vai onko siitä vain muodostunut sellainen huumorin ja oivallusten myötä? :)
- tankavaara
Mandi55 kirjoitti:
Eihän nyt enää voida alkaa itkemään ideaasi, homma etenee kuin juna ja nimimerkit, joita valitsimme joukkueisiin on vakioita ja rekisteröityja. Kilpailu on rehtiä. Ideasi palstan näkökulmalta katsottuna toimii vain jos kaikilla on mahdollisuus vaikutta tasavertaisesti lopputulokseen.
Tarvitsetko lisää konsultointia jos ei syttyikö lamppu?
Plip Plip... alatko tuomariksi vai et?juurikaan kiinnosta... no ehkä fysiikan lait, eli se
tuomaroinnista. - Mandi55
tankavaara kirjoitti:
sinusta ollut jo ideana höpöhöpö- ketju, vai onko siitä vain muodostunut sellainen huumorin ja oivallusten myötä? :)
En seuraa tosi Tv ohjelmia, mutta olen käsittänyt tämän aloituksen olevan jonkinlaisen muunnelman jostain sellaisesta.
Ketjua edetessä homma lipsahti monella ohi idean.
Kerran kun tuolla 60 palstalla joku aloitti tarinan. Jokainen jatkoi sitä jonkin matkaa. Mielestäni se oli hauskaa, mutta ei oltu päästy kuin alkuun jännittävässä kertomuksessa kun joku jo teki tarinaan tökerön loppuratkaisun.
Eli ketjut muotoutuvat ihan itsestään ilman, että kukaan voi niitä yksin hallita. - tankavaara
Mandi55 kirjoitti:
En seuraa tosi Tv ohjelmia, mutta olen käsittänyt tämän aloituksen olevan jonkinlaisen muunnelman jostain sellaisesta.
Ketjua edetessä homma lipsahti monella ohi idean.
Kerran kun tuolla 60 palstalla joku aloitti tarinan. Jokainen jatkoi sitä jonkin matkaa. Mielestäni se oli hauskaa, mutta ei oltu päästy kuin alkuun jännittävässä kertomuksessa kun joku jo teki tarinaan tökerön loppuratkaisun.
Eli ketjut muotoutuvat ihan itsestään ilman, että kukaan voi niitä yksin hallita.sen verran, että "tiedän" mistä puhun.
Ajatus oli siis, että tämä palstahan on aidosti BB:tä tai mitä tahansa vastaavaa ohjelmaa:)
Tiesin, etten voi "hallita" aloitustani. Tiedätkö sinä, että itseasiassa mitään asiaa ei elämässä voi "hallita"? Siis ihan fysiikan peruslakien mukaan...
Entropia lisääntyy... haluaa sitä tai ei.... ok mikäli käyttää siihen paljon energiaa niin silloin
järjestys kyllä kasvaa niin fysiikassa, omassa elämässä ja vaikkapa vain omissa kirjoituksissa.
PS. Oman elämän hallinnan tunne on kuitenkin tärkeintä meille kaikille. - Mandi55
tankavaara kirjoitti:
sen verran, että "tiedän" mistä puhun.
Ajatus oli siis, että tämä palstahan on aidosti BB:tä tai mitä tahansa vastaavaa ohjelmaa:)
Tiesin, etten voi "hallita" aloitustani. Tiedätkö sinä, että itseasiassa mitään asiaa ei elämässä voi "hallita"? Siis ihan fysiikan peruslakien mukaan...
Entropia lisääntyy... haluaa sitä tai ei.... ok mikäli käyttää siihen paljon energiaa niin silloin
järjestys kyllä kasvaa niin fysiikassa, omassa elämässä ja vaikkapa vain omissa kirjoituksissa.
PS. Oman elämän hallinnan tunne on kuitenkin tärkeintä meille kaikille.En ajattele elämää fysikkaan lakien ja kaavojen mukaan. Löysin entropia määreen Wikipediasta:
Entropia eli haje on fysikaalinen suure, joka ilmaisee epäjärjestyksen määrän systeemissä.
Löydöksen ; ) jälkeen sisäistin viestisi.
Kun kirjoitan kiihkeästi, tunteella jotain tekstiä, huomaan päätyväni täydelliseen epäjärjestykseen, jota sitten korjaan kärsivällisesti järjelliseen järjestykseen ; )
- se alkaa,
kun ei tunnuta päästävän alkua edemmäs, ZZZZ?
- sanoo_suttura*
siirretty huomiseen, koska myös osallistujat väsähtivät.
;) - taitaa olla
siirretty huomiseen, koska myös osallistujat väsähtivät.
;)mennyt nivelside, on migreeni, huimaa, iskias vaivaa, noidannuoli, yleinen heikkous tms. :))
Ken elää, hän näkee. - sanoo_suttura*
taitaa olla kirjoitti:
mennyt nivelside, on migreeni, huimaa, iskias vaivaa, noidannuoli, yleinen heikkous tms. :))
Ken elää, hän näkee.Iskeehän ne vaivat vähemmästäkin hurjastelusta.
Nuorena jaksoi remuta vuorokausitolkulla, mutta nykyisin hulluus loppuu yhtä äkisti kuin se alkaakin. :) - naisellinen nainen
Iskeehän ne vaivat vähemmästäkin hurjastelusta.
Nuorena jaksoi remuta vuorokausitolkulla, mutta nykyisin hulluus loppuu yhtä äkisti kuin se alkaakin. :)...en saanut oikein unenpäästä kiinni. Joten ajattelin lukea tämän ketjun alusta-loppuun, nyt naurattaa niin "pirusti", eikä hekotutkselle tule loppua! Millään. Olen aivan täysin selvä. Tästä lähin olen "viisaampi" enkä vaivaudu lukemaan näitä "tekstejä", varsinkaan jos, haluan saada nukutuksi...aamulla ja päivällä juttu on toisin.
Kundi ja mies vetää sikeitä. Ja meikä sekun "hekottelee" puolipimeessä olohuoneessa yksin....Hyvää Yötä Kaikille tasapuolisesti!
t. Friidu
- tämän ketjun lukijana
voin vain ihmetellä miten pohjattoman ilkeä voi naisnikin kantaja olla. En olisi uskonut että myös *z* on hänen olomuotojaan. Oppia ikä kaikki. Zemppiä herrasmiesnikkeilijälle: sinnittele.
- Heikunkeikku
Koko ketju on nyt luettu :)
Ja kamalatti mua naulattaa :DDDD
Hyvä idea, toivottavasti kilpailusta tulee totta.
Ja jo tämä kilpailun suunnittelu ON hauskaa luettavaa.
Olkaatte ystävällisiä ja jatkakaa...- tankavaara
hetken kestää kesää:)
Palstalla sillointällöin piipahtavana en laita itseäni joukkueeseen, vaan ehdotan seuraavaa :)
Joukkue a) Korpikirjailija, Heikunkeikku, OttoVaan, YxTypy ja HTZA
Joukkue b) Yleismies, Namisuku, Sininenmeri, Seppä Pohjanmaalta ja Sanoo_Suttura
Aihe: Tiiminä kirjoittaa mielikuvituksellinen jatkotarina otsikolla "Me teimme sen"- Yxitypy
Ei onnistu.
Naisenemmistö.
Miehiä pitää olla enemmän. Muuten tulee riitaa :=)) Yxitypy kirjoitti:
Ei onnistu.
Naisenemmistö.
Miehiä pitää olla enemmän. Muuten tulee riitaa :=))nyt ei ollut kyse "siitä" Ja pontevia poikiahan nuo joukkueisiin valitsemani ovat.:D
Jatkotarinan otsikon allehan voi kätkeä mitä kummallisemman "sen", vaikka teette porukalla gourmeeaterian. Elä sie aina aattele vaan sitä yhtä...
- alima
kiva huomata, et osaat nauraa myös itsellesi.
Minusta se on vasta kunnon merkki huumorintajusta.
Itse myös nauran ehkä makeimmin omille mokille, samoin mun mies, siis omilleen.- yks-Ämmä
tuli mieleen tuosta otsikosta, älä suutu ethän?
- yks-Ämmä
tulin siihen tulokseen että totta puhut, olemme todella realityohjelmassa sillä tämä on laiffii.
- tankavaara
ymmärsit "yskäni" täysin:)
- Angel of The Morning
Luulin, että aloitus oli huumoria ja lähdin
iloisena kirjoittelemaan.
Mutta tarkoitus ehkä olikin hakea toimijoiden
omia tulkintoja ongelmien syistä ja niiden
ratkaisemisen mahdollisuuksista ja vahvistaa
itseymmärrystä oman toiminnan taustadynamiikasta.
Kiitos, ketju oli hauska, ainakin alkumetreillä- tankavaara
niin aloitukseni tarkoitus ei ollut olla mustavalkoikoinen... eli... juuri niinkuin sanoit...
sekä/että ennemmin kuin joko/tai:)
PS.Käytän joskus... jossain tätä:
"Mutta tarkoitus ehkä olikin hakea toimijoiden
omia tulkintoja ongelmien syistä ja niiden
ratkaisemisen mahdollisuuksista ja vahvistaa
itseymmärrystä oman toiminnan taustadynamiikasta"
:)
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 107720
- 39675
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.17623Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32619Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
- 63491
- 68489