niska-hartia kipu

vaivanen

Taustalla flunssaa. Nyt niska ja hartiat tosi jumissa, aivain kuin kipu olisi syvemmeällä hermostossa tai jänteissä mitä on selkärangan ja lapojen välissä. Myös rytmihäiriöitä esiintyy, mitä kireämmät hartiat sitä enemmän rytmihäiriöitä. Kyljellään nukkuessakin pitää joskus vaihtaa asentoa kun tuntuu että pumppu ei sovi lyömään. Sydän tutkittu muutaman vuosi sitten, kaikki ok, lisälyöntejä kyllä näkyi. vaiva mulla krooninen nyt vain aktivoitu. Ihmisiltä kun kyselee niin kellän ei ole samanlaisia vaivoja. mut jos jollakin on niin kirjoitelkaa. ainiin ja välillä ilmavaivatkin tekee rytmihäiriöitä, pitää
röyhtäillä niin helpottaa. aika outoa,,

8

3757

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoidettu

Kyllä rytmihäiriöt ja niskavaivat on suht yleisiä.

Sunkin kannattais hakeutua manuaalisen hoidon osaajalle, joka availis sulta rangasta lukkoja. Sitten ei sydän enää ehkä oireile ja niskajumitkin helpottaa.

Manuaaliset hoidot on todettu parhaiksi juuri noihin vaivoihin.

• kohtalotoveri kyselee

Minulla korreloi todellakin niskojen jumitila sekä korvien soimisen että sydämen tiheälyöntisyyden kanssa. Mikä onkaan sitten kamalampaa, kuin mennä nukkumaan niin, että korvat soi täysillä ja pulssi on yli 100. Se on niin epämiellyttävää, että sitä ei voi tietää, ennenkuin on kokenut. Yritä siinä löytää asento, jolloin sydämen hakkaaminen ei tuntuisi niin kovin.

Tälläkin hetkellä niskani ovat niin jumissa, että kipu säteilee poskeen ja korviin. Korvaa vihloo.
        Olen yrittänyt vaivihkaa venytellä, mutta sopivien liikkeiden löytäminen kaularangan jumitilaan on tosi hankalaa.

• hoidettu
        kohtalotoveri kyselee kirjoitti:

Minulla korreloi todellakin niskojen jumitila sekä korvien soimisen että sydämen tiheälyöntisyyden kanssa. Mikä onkaan sitten kamalampaa, kuin mennä nukkumaan niin, että korvat soi täysillä ja pulssi on yli 100. Se on niin epämiellyttävää, että sitä ei voi tietää, ennenkuin on kokenut. Yritä siinä löytää asento, jolloin sydämen hakkaaminen ei tuntuisi niin kovin.

Tälläkin hetkellä niskani ovat niin jumissa, että kipu säteilee poskeen ja korviin. Korvaa vihloo.
        Olen yrittänyt vaivihkaa venytellä, mutta sopivien liikkeiden löytäminen kaularangan jumitilaan on tosi hankalaa.

Apua saa osaajilta. Heitä löytyy OMT-fysioissa, naprapaateissa, kiropraktikoissa, osteopaateissa ja muissakin. Kaikki eivät tietenkään ole hyviä vaikka olisi kymmenen diplomia seinällä.

• niskahartiakärsijä

Mulla on aina ollut niskat jumissa kun on ollut jaloissa pituusero ja skolioosi mutta ne huomattiin vasta kun olin 26.
      Nyt sitten terveyttä on tutkittu ja terveeksi todettu. Mutta silti kun on oikein paha niskajumi niin sydän hakkaa julmetusti. Pitää etsiä asentoja, ettei se häiritse ja yrittää kestää. Toisaalta, mulla on yliherkkä sydän eli kun säikähdän tai nauran tai innostun niin heti pulssi nousee ja sydän alkaa hakata. Se on aina ollut sellainen, myös kilpaurheiluaikoina.

• repettireino

Mie kuule vähän kiapautan ja rusahutan siun niskajumit ja kaikki muutkin maalliset huolet unhollaan tuossa tuokiossa kiertämällä piän 360astetta ympäri ja kalluatta mennöö siin samal paikalleen niin että rusahtaapi kuulle vua. Tervetulloo lahteen ja pajasjojelle-terv repetti.

• olivvatten
        repettireino kirjoitti:

Mie kuule vähän kiapautan ja rusahutan siun niskajumit ja kaikki muutkin maalliset huolet unhollaan tuossa tuokiossa kiertämällä piän 360astetta ympäri ja kalluatta mennöö siin samal paikalleen niin että rusahtaapi kuulle vua. Tervetulloo lahteen ja pajasjojelle-terv repetti.

ne opiit ja kooluutukset?
        Kerroppa vähä niistä ensii nii sitte voi vaikka killautella!

• vaivanen
        olivvatten kirjoitti:

ne opiit ja kooluutukset?
        Kerroppa vähä niistä ensii nii sitte voi vaikka killautella!

mites ne röyhtäilyt, tuleeko kellään niistä rytmihäiriöitä? ja onko kukaan kokeillut ubikinonia, niistä saa avun rytmihäiriöihin, aion kokeilla uudestaan. muutaman vuosi sitten kokeilin ja auttoi.

• rutinaa rangassa

Tuo sun viestis oli ku mun kirjoittama. Mulla on rintaranka aina jumissa ja jatkuvat muljahdukset ja tykyttelyt, välillä parempia aikoja mutta sydämen käytöksestä tiedän millon on lihakset jumissa ja rintaranka soi! Myös huimaus ja pinnallinen hengitys tulee mukana ja välillä tunnen olevani 80v mummo eli energiaa ei ole ylimääräisiin toimiin. Olen 31v nainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1403
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1360
    3. 76
      1155
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1096
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      951
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      935
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      36
      899
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      855
    9. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      831
    10. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      61
      825
    Aihe