Miehini ei saa sisälle penistään takaapäin asennossa
mistähän mahtaa johtua sillä normaalista seksiä harrastaessa ei tarvita edes liukastetta
onko asento väärä? Mistä kulmasta pitäisi miehen tulla ja mihin kohtaan, että onnistuisi?
Takaapäin vaikeaa
20
22389
Vastaukset
- Mies vain1978
mua todella paljon ja saan todella rajun siemensyöksyn siinä asennossa. Mutta meillä on ongelmana se että penikseni on suht isohko, paksu ja erektio hyvin kova ja kun tyttöystävällä on taas niin tiukka pillu niin harvoin meillä harrastetaan kun kuulemma sattuu ja menee helposti liian syvälle :( Siksi harvinaista herkkua meillä tuo ja usein saattaa silti sattua vaikka käytetään muutoinkin liukkaria apuna kun normaali kostuminen ei riitä hänen tiukan vaginansa takia...
- haahaa111
no voi vittu on teillä huolet toisella iso muna ja toisella pieni pillu huh huh mitä paskan jauhantaa
ainahan naiset valittaa ku niitä takaapäin ajelee mut naiset on naisia tiukka tai löysä pamputa vaan että tottuu joku päivä kuitenkin hyppää vieraissa vielä isomman perässä ei sit tarvi valitavaa akkaa hävetä niin paljo - riipu
vaginan pienuudesta tai suuruudesta :D kaikkea sitä saa lukea.
- Mies vain 1978
haahaa111 kirjoitti:
no voi vittu on teillä huolet toisella iso muna ja toisella pieni pillu huh huh mitä paskan jauhantaa
ainahan naiset valittaa ku niitä takaapäin ajelee mut naiset on naisia tiukka tai löysä pamputa vaan että tottuu joku päivä kuitenkin hyppää vieraissa vielä isomman perässä ei sit tarvi valitavaa akkaa hävetä niin paljosen verran minullakin on naisia ollut että on tullut huomattua että joillain on vähemmän tiukka kuin toisilla ja nykyisellä tyttöystävällä on aika kapea lantio ja kireä pillu näin se vaan on. Toiset naiset myös kostuu enemmän kuin toiset. Toiset ei valu nesteitä samalla tapaa kuin toiset vaikka kuinka nuolis ja sormettaisi. Joitain naisia myös pystyy vaikka heti panemaan takaapäin toisilla ei pillu taas millään pysty heti ottamaan munaa takaapäin tai ei pysty heti olemaan päällä. Pillun pitää olla kunnolla auennut ennekuin voi alkaa rajumin työntelemään ja niillä joilla on kireä niin ei se heti veny ekoilla työnnöillä samaan tapaan kuin toisilla. Yleensä meillä pakko aloittaa lähetyssaarnaajassa tai lusikassa/kylkiasenoissa. Takaapäin voi koittaa sitten kun on jonkinaikaa paneskeltu. ja kyllä ne ekat työnnöt joskus sattuu munassakin kun se pillu ei oo vielä kunnolla auki vaikka sitä pitkään sormetan&nuolen.
Kyllä hän joskus lähetyssaanaajassakin on sanonut että tsot sot älä niin syvälle työnnä kun kuulemma joskus uppoaa niin pitkälle. Tyttöystäväni on 27v ja ei ole synnyttänyt. - Mies vain 1978
riipu kirjoitti:
vaginan pienuudesta tai suuruudesta :D kaikkea sitä saa lukea.
että kostuminen ei oo vaginan isoudesta tai pienuudesta kiinni. Kirjoitin vain että hänellä on sekä tiukka että ei kostu samalla tavalla kuin jotkut muut naiset joita olen tapaillut ennnen häntä. Vissiin olis itten vaikea ymmärtää kirjoittamaani!
- Miekkonen vain
Mies vain 1978 kirjoitti:
että kostuminen ei oo vaginan isoudesta tai pienuudesta kiinni. Kirjoitin vain että hänellä on sekä tiukka että ei kostu samalla tavalla kuin jotkut muut naiset joita olen tapaillut ennnen häntä. Vissiin olis itten vaikea ymmärtää kirjoittamaani!
kostuminen eli ei kostu kunnolla vaikka kuinka on esileikkejä, hyväilyjä jne. Tähän haetaan apua liukkarilla mutta hänen pillunsa on myös tiukka... Toki ei llian tiukka eli seksi onnistuu mutta ei kaikkia asennot niin hyvin kuin toiset. Päällä olemisesta ei myöskään tuu oikein mitään. hän ei vaan oikein tahdo saada sitä siinä sisään ja ei osaa liikkua päällä.
- Tack
haahaa111 kirjoitti:
ainahan naiset valittaa ku niitä takaapäin ajelee mut naiset on naisia tiukka tai löysä pamputa vaan että tottuu joku päivä kuitenkin hyppää vieraissa vielä isomman perässä ei sit tarvi valitavaa akkaa hävetä niin paljoMitennii naiset valittaa takaapäin panosta!? Sehän on paras asento ja jokajätkältä haluisin vaan silleesti! Onneksi taidan vetää puoleeni nimenomaan persemiehiä - nätti beba kun sattuu olemaan eikä mitään isoja tissejä.
- Namilelu
Mulla ei tarvitse kuin miehen tulla taakse seisomaan niin jo kostun.. mielikuvitus kun lähtee laukkaamaan. Saati sitten jos mun peppu osuu miehen etumukseen. Ja paikalla ja ajalla ei ole väliä. Tätä voi sattua jopa vaikka kaupan kassajonossa, vahingossa. ;)
- sama ongelma
Namilelu kirjoitti:
Mulla ei tarvitse kuin miehen tulla taakse seisomaan niin jo kostun.. mielikuvitus kun lähtee laukkaamaan. Saati sitten jos mun peppu osuu miehen etumukseen. Ja paikalla ja ajalla ei ole väliä. Tätä voi sattua jopa vaikka kaupan kassajonossa, vahingossa. ;)
joskin melkosen mukava onekelma;):D
- Vanhempi herras mies
Namilelu kirjoitti:
Olisi ihan kiivaa olla kassa jonosa takanasi.
Missä kaupassa käyt ?
- on tärkeää
jos olet yhdynnässä takapaäin on todella tärkeää että mies laskee oletetun siittimen seisomakulman n.5 mm:n tarkkuudella olettaen että oma ruumiinrakentesi antaa myöden sen n. 92 asteen kulmassa. Jos yhdynnäsä ongelmia ilmenee kannattaa varovasti vaihtaa asentoa siten ettei penis kuitenkaan katkea. Toisaalta jos peenis ei yllä vastakappaleeseen takaapäin on harkittava peeniksen pidennysleikkausta.
- peluri
Kulli siihen kohtaan missä tiedät emättimesi olevan. Ensin alkuun ota polviasento, ota miehen kalu käteen ja ohjaa se reiälle .kyllä se sitten sinne menee ja taittokulmansa löytää.
- pärs´´reikä
Ei kai se saa sisälle, kun hän yrittää 2pesälle. Vitun tunarit. Se paikka missä ei luista, niin on pylly silmä (ääliöt)
- Herkkua
Takaapäin-asennosta tykkäämme niin mieheni kuin minäkin. Seisoessa ongelma oli lyhyyteni, koska olen 10 senttiä lyhyempi kuin mieheni. Keksin kuitenkin ratkaisuksi laittaa korkkarit jalkaani. Nyt olen sopivasti miehen tasolla, eikä tarvitse olla varpailla kaiken aikaa. Jos takaapäin-asennossa seisoessa naiseen sattuu, ongelma voi olla juuri tämä pituusero. Hyvät lantionpohjalihakset korostuvat tässä asennossa. Naisenakin nautin paljon, mutta miehelle tämä on huippuasento. Tuntuma on kuulemma paras mahdollinen. Ensiasennoksi tämä voi olla liian raju. Mekin usein aloitamme jollain muulla ja sitten lopetamme ihanan rakastelusessiomme tähän. ;)
- naija takkaapäin
Mie ko pelekään kaiken aikaa, jotta ukko nauraa takanapäin. Etestäpäin hää sit pannooki minnuu ko punasilimä kani.
- Lyylli
Miusta on kaikista ihaninta kun miehen pallit hakkaa pilluu vasten kun mies oikein pistää menemään kovasti.
Tuntuuko muilla naisilla?- karvattomilla palleilla
Joo, kuulemma vaimo sen tuntee ja tykkää just siitä kun pallit hakkaa. Ja vielä kun vaimo ajeli ittensä posliiniksi ja minä karvat pois palleista niin nyt vasta hyvältä tuntuukin. Suosittelen kokeilemaan!
- Eipäoo helppoo
Meillä on tyttöystäväni kanssa ollut sama ongelma. Pituuseromme on lähemmäs 20 senttiä...Olemme pari kertaa koittanu takaapäin siten että nainen on polvillaan ja selkä kaarella etukenossa, mutta kun tulen taakse niin olen liian ylhäällä jotta pääsisi yhdyntään. En tiedä olisiko helpompaa seisaallaan, muut asennot vaan olleet niin nautinnollisia, että toistaiseksi ei ole enempää tätä kaivannut, mutta silti tekisi mieli kokea tämäkin :)Olisiko joku helppo neuvo? kiitos :)
- muija..
kontalleen sängyn päälle. Itse seisot lattialla. Siten se osuu just oikealle korkeudelle. Ja muista sivellä sormenpäällä myös suklaareikää, etenkin, jos jyystät sitä ykköstä.
- Jepajee123
muija.. kirjoitti:
kontalleen sängyn päälle. Itse seisot lattialla. Siten se osuu just oikealle korkeudelle. Ja muista sivellä sormenpäällä myös suklaareikää, etenkin, jos jyystät sitä ykköstä.
Täyty kai sit ens vkl kokeil :D Paitsi toi suklaareikä tartte unohta. Ku ykkönenki nii uutta, ku vast pari kuukaut seurusteltu ja muija vast täyttä 17.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793