http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1580597
Kuusankoskella haisee
18
1460
Vastaukset
- älä sitten
tule enää tänne!
- vaan haisevat herrat
jotka vievät tuhkatkin uunista ja leivän köyhiltä, herrathan pieraisi tännepäin ja muualle Suomeen ja ihan oksettaa! Nyt pitäisi metalliteollisuutta tänne kehittää paperiteollisuuden tilalle ja saada pääkaupunkiseudun yrityksiä siirtämään toimintaansa tänne, esim. halvempien yritystilojen muodossa!
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1584459
- pitäisi jo haista rahalle
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/talous/upm:n-suurhanke-valmistui-kuusankoskella(176763).ece
mutta samaan aikaan muilla paikkakunnilla, minne kaavaillaan ihmisten irtisanomisia, haisee käyneelle... esimerkiksi lakkautukset iskevät suoraan yhteiskunnan heikompiin: lapsiin, nuoriin, vanhuksiin ja työttömiin. Esimerkiksi Varkaudessa kuulemma lomautetaan opettajia kuluvana talvena ja mitenkäs ne lukiolaiset sitten valmentautuvat kirjoituksiin, kun ope köllöttelee kotona pakkolomalla? Jo on järjettömyyttä tuo herrojen peli, se on kierouden huipentumaa... - Anonyymi
Miksi pitää haista noin paskalle koko tehdas ja levittää paskan hajua joka paikkaa
- Anonyymi
paskanhaju on yhdys sana PÖLLÖ
- Anonyymi
Siihen on sen kulmakunnan asukkaat tottuneet sukupolvesta toiseen. Olisi kohtuutonta riistää se heiltä!
- Anonyymi
Se on vaan raha mikä haisee mutta köyhillehän se on toki outo haju.
- Anonyymi
oma pierunhaju on pop!
ostakaa! purkitan ja myyn edulliseen hintaan.
erilaisia pieruja!
teinitytöille erikoistarjouksia. - Anonyymi
Ryssän kanssa kauppaa yhä käyvät
- Anonyymi
aikuinen kollikatti ei tykkää kun sen nokkaan vääntää miehekkään pierun oikein nasevasti prrrrrrrrtttt hah hah hah hah hah, kyllä nauratti makeasti kun kissa sähisi ja aivasteli kun sai paskanhajua pikkupäähän sieraimista voi helvata ah hahhahhahhah!
- Anonyymi
heh hehhehheheheh.
minäkin tykkään pierrä kissan nenään.
kissa ämpäriin, sinne pierut ja kansi kiinni
ah hahhahahah- Anonyymi
Oletko Tonavan Ori?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko Tonavan Ori?
En ole hän, mutta tiedän ketä tarkoitat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko Tonavan Ori?
Hei unohdit hymiöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei unohdit hymiöt.
🤡🤡🤡 JIBIDIII!!!
- Anonyymi
Olisiko kenelläkään ideoita millaisen kakkakepposen tekisi kissalle?
- Anonyymi
Juon tässä kirkastamatonta kiljua (pahaa mutta hyvää ), sitten tulista tortillaa, jossa on papuja, jauhelihaa, rehuja, jallupenoa ja chilipaprikoita, salsa hot kastiketa ja chilimaustetta..
Kyllä näiilä eväillä saadaan yöhön sitten kunnon pierut valmiiksi mahaan odottelemaan, niin pääsee taas vuoteeseen kissa mukana päästelemään kunnon pieruja katin nokkaan. vaimokin saa osansa ja hänet olen jo kesyttänyt, joten kestää paskanhajun.
Pieruhan on taitolaji, pitää tietää ettei tule märät housuun. eli kuivia ja kovia rätiseviä paukkuja olisi tarjolla.- Anonyymi
Tähän lankaanko persu nyt siirtyi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559