Voisikohan asiaa tuntevat hieman valoittaa mulle lisää tätä alistuvien miesten fantasiaa. En tiedä voiko sitä jollain lailla yleistää, mutta jotain pääpiirteitä? Siis miehet, jotka haluavat tulla orjuutetuksi, nöyryytetyksi, käsketyksi, nuolla jalkoja/kenkiä, jne - mikä on heille/teille se suurin nautinnon aihe? Mikä tuo suuren tyydytyksen - ja miten? Onko se aina se, että saa tyydyttää itsensä, vai onko unelmien täyttymys kuitenkin päästä yhdyntään naisen kanssa (siis olettaen, että mies on hetero). Haluaisin ymmärtää paremmin.. ne mielihyvää tuovat asiat, fantasiat, ja miten tällainen mies saa tyydytyksen.
Alistuvat miehet?
9
4534
Vastaukset
- Bmad-31
Itse olen nyttemmin sessioinut naisen kanssa
noin pari-kolme kertaa viikossa. Edellinen pano oli joskus x vuotta sitten. Olen siis vakisuhteessa, jossa minulta ei odoteta panemista. Sensijaan orgasmin odotan saavani sessiossa, mutta se ei ole
kuin loppuhuipentuma. Laukean naisen sormille, tai sitten omilleni, ja tuo orgasmi on enemmænkin naisen osoitus vallasta, kuin sokeripala.
Oleellista on olla naisen alapuolella ja samaan
aikaan toimivassa ja tasa-arvoisessa ihmissuhteessa. Nainen siis tavallaan ottaa tietyn vallan, muttei sovella valtaa murskatakseen miehen tunteita, vaan pyrkii hallitsemaan hyvin. On kuitenkin parempi olla
pidetty, vahva hallitsija, kuin halveksittu diktaattori, jolle omatkin on tykinruokaa.
Jos suoraan siis sanotaan kyse on miehen
kiihottamisesta. Asia ei kuitenkaan ole yksipuolinen. Naisella on tuo valta, jolla vaikuttaa, joten vuorovaikutus on tasapuolinen. Naisen tulee kuitenkin osata nauttia vallastaan ja innostua miehen stimuloitumisesta. Nainen alistaessaan *pakottaa* miehen kiihottumaan vallastaan, joten toivottukaan kiihottuminen ei ole
ihan vapaaehtoista.
Tekniikoita on lukuisia. Jalkojen palvonta on
suosittua, mutta samaan tapaan palvonta voi kohdistua vaikkapa naisen sormuksiin tai kasvoihin, tai koko kroppaan. Kipu on yksi tapa, ja esimerkiksi sylkeminen kasvoille, jolloin nainen ottaa alistusvallan omien tuoksuvien eritteiden avulla. Itse olen useimmiten raudoitettuna sessioissa ja se, etten voi rimpuilla ja vastustella juurikaan tuntuu hienolta. Olen vain harvoin vapaana,
ja dommeni osaa itsepuolustuslajeja, joten vastustelusta silloinkin muljahtaa nurin ja metallilenkit kilahtavat ranteisiin. Turvasanaa emme tunne.
Nainen ottaa vallan miehen munasta ja
haluista. Ja jos se kiihottaa naista sm-suhde on vakaalla pohjalla toimiakseen. Suhteen tulee toki toimia muillakin tasoilla. Kun ei ole sessio mies ja nainen ovat toisensa hyvin tuntevia iloisia kavereita.:-) - omasta puolestani
Fantasiani,mikä on aika pitkälle toteutunut myös
käytännössä.Vaimoni on itsetietoinen ja hyvin hallitseva luonteeltaan.Tunnen häntä kohtaan seksuaalista vetovoimaa mitä enemmän hän alistaa minua ihan päivittäisessä elämässä.Hän nauttii ihan samalla tavalla voidessaan olla palvonnan kohde.Suhteemme on tavallaa pomo/alainen suhde.
Hän tykkää käskeä ja komennella eli pitää kuria.
Kyllä se seksi nautinto tulee meille molemmille tälläisen elämäntyylin ja alistusleikkejen kylkiäisenä.Hänellä on valta päättää milloin minä saan ja mitä saan.Minun velvollisuus ja ilo
on tyydyttää hänen kaikki halunsa ja tarpeensa.
Kyllä se unelmien täyttymys on tyydyttää vaimoni
ja samalla itseni. - masokistimies
Minä tulen kiimainen kun fantasiodaan että saan olla nainen alamainen,esim.että nainen on minun äitini joka rangaistaa minua ja alistaa ja nöyryyttää minua kaikenlaista keinoin,piiskaa,nurkan seisominen alasti,anustappi,että nainen sidota minua sängyssä,että minä joudun kiittää rangaistuksesta ja pyydä anteeksi että olen ollut niin tyhmä että hän joudu annaa minulle piiskaa.Minä en halua tavallista vaniljsex ollenkaan.
- rrr
no voisin ainaki olla sun alistettavana tietenkin kohtuuden rajoissa:P mutta jos haluat ni ota nopeesti yhteyttä!!:P
itsekin joudun alistumaa vaimoni käskyille,koska haluan sitä koska olen selläinen pässinpää.
aloin itse kärsimmä siitä koska aina rupesimme sana harkaan jos vaimo käski jotakin tehdä.
nykyään ei ole sellaista koska vaimo on saanut minut valtaansa.hän määräsi aluksi ostamaan siveysvyön koska halusi määräillä oska antaa minulle.sai paremmin minut tekemään töitä joita hän määräsi minulle saatoin saada jos olin tehnyt työni hyvin.vähitellen kuitenkin alkoi tulemaan lisää töitä.nykyään joudun tekemään kaikki kotityöt.lisäksi vaimoni on määrännyt sellaisen niin sanotun orjan asun,hänen vanhoja vaateitaan joudun pitämään kotona aina vaikka hän olisi töisäkin sillä joudun lähetämään kuvan aina kun hän lähetää tekstiviestin minulle eikä aikaa ole yleensä kuin minuutti.mutta olen tyytyväinen tähän koska olen päässyt siitä pässimäisyydstäni melkein kokonaan.- vaimosi
Ostaisi sinulle vielä sellaisen näppäimistön jossa olisi vaihto-näppäin millä saa isoja kirjaimia ja välilyönti-näppäin millä saa tyhjän tilan pilkkujen ja pisteiden jälkeen. Hänen täytyisi tietenkin opettaa sinua käyttämään näitä hienouksia kun et varmaan itse osaa.
- nime-tön
vaimosi kirjoitti:
Ostaisi sinulle vielä sellaisen näppäimistön jossa olisi vaihto-näppäin millä saa isoja kirjaimia ja välilyönti-näppäin millä saa tyhjän tilan pilkkujen ja pisteiden jälkeen. Hänen täytyisi tietenkin opettaa sinua käyttämään näitä hienouksia kun et varmaan itse osaa.
Oot oikein pilkun nussija.Eikö ole muuta elämmässäs.
- Mikäsubimies
Yleispätevää vastausta ei voi antaa, varmasti jokaisella on omat fantasiansa tässä suhteessa. On miehiä, jotka nauttivat itse alistumisen tunteesta, siitä että saa toteuttaa käskyjä, tuntea itsensä alempiarvoiseksi ja kunnian palvella ylempäänsä. Sitten on niitä, jotka ovat lähinnä toteuttamassa omaa fetssiään, joka voi liittyä johonkin ruumiinosaan tai vaatekappaleeseen jne. Heille tärkeää on joku tietty rituaali, vaikka jalkojen nuoleminen. He eivät ole aidosti alistuvia vaan omalla tavallaan käyttävät Dommea fetissinsä toteuttamisen välineenä. Tämäkin on ok, jos se molempia tyydyttää.
Minulle tyydytyksen antaa se, että saan olla toiselle pelkkä väline hänen mielihaluilleen ja omalle nautinnolleen. Domme-naisen nautinto on ensisijainen ja minä teen kaiken käsketyn voidakseni tuottaa hänelle tyydytystä hänen märäämällään tavalla. Syntyy kontrasti Dommen "itsekkään" nautinnontavoittelun ja subin tyydytysvälineeksi ja käytettäväksi esineeksi alistumisen välille.
Oma seksuaalinen tyydyttyminen ja orgasmi eivät ole lainkaan keskeisiä vaan se pitkäkestoinen tyydytys, jonka alisteisesta tunteesta ja Dommen intiimistäkin palvelusta saan koko session ajan. Nöyryytettynä oleminen ja "likaistenkin" määräysten totteleminen aiheuttaa kihelmöivän häpeän tunteen. Kuten se, etten tiedä mitä joudun tekemään, vain sen että joka käskyä on toteltava.
Yhdyntä ei mielestäni missään tapauksessa edes kuulu asiaan, subimiehelle ei sellaista pidä suoda enkä itse sitä kaipaisikaan. Subin kasvot, suu ja kieli ovat Dommen tärkeimpiä tyydytyksen välineitä, jos hän haluaa sen ilon ja kunnian subilleen sallia. Subin kulli on enintään kiusaamisen, joidenkin mielestä kiduttamisen tai pilkkaamisen kohde.
Mielihyvä tulee siis epätasa-arvoisesta asetelmasta, häpeän tunteesta, antautumisesta toisen tahtoon, henkisestä alastomuudesta ja fyysisestä nautinnosta jota saa kokea haju- ja makuaistimuksina Dommen intiimejä ja ehkä hikisiä, likaisiakin paikkoja palvellessa. Loppupalkinto voi olla läpsäisy poskelle, sylkäisy kasvoille ja muutama halveksiva kommentti. Subille laukeaminen voi tapahtua vain Dommen luvalla ja nöyryyttävällä tavalla, jos ollenkaan.
Kaikki tämähän on lopulta leikkiä jossa molemmat saavat haluamansa, tapahtuuhan se vapaaehtoisesti. Aitoa orjuutta ilman suostumusta se ei ole, joten subia ei tarvitse sääliä. - submies696969
Itselleni femdom ei olennaisesti ole pelkkää leikkiä eikä juttu voisi toimia sellaisen naisen kanssa, jota kohtaan en tunne seksuaalista halua. Lähtökohtana on dominoivan naisen saavuttamattomuus ja sitä kautta valta, joka hänellä on minuun. Peruskuvio on siis, että tunnen voimakasta halua naiseen, jota en voi saada ja että tämän ymmärtävät molemmat osapuolet. Tässä kuviossa olen siis miehisenä seksuaalisena olentona riittämätön tälle naiselle mutta nainen silti nauttii saadessaan käyttää minuun valtaa. Asetelmassa on kysymys nimenomaan seksuaalisesta vallasta ja se toimii täysin eroottisen jännitteen varassa. Varsinkin nuorena tämänkaltainen valta-asetelma on useimmille miehille totisinta totta eikä mitään leikkiä, joskin se ei erotisoidu kaikille. Tilanne alkaa tasoittua vanhemmalla iällä, kun naiset alkavat rapistua ja miehet kypsyvät ja tulevat karismaattisemmiksi.
Alistumisen intensiteettiä vahvistaa kaikki mikä korostaa dominoivan naisen seksuaalista vetovoimaa ja heikentää alistujan maskuliinisuutta. Seksikkäällä pukeutumisella, kuten stay-upeilla, korkokengillä/nahkasaappailla, meikki yms. on keskeinen välinearvo. Alistuvan miehen riisuminen maskuliinisuuden merkeistä (alastomuus/naiseksi pukeminen jne.), alistaminen, seksuaalinen nöyryyttäminen (piiskaa sukuelimille/peniksen tallominen/strap-on dildolla paneminen/jne.) ja muu nöyryyttäminen (kenkien nuolettaminen/sitominen/palvelutehtävien teettäminen/jne.) korostavat alistujan seksuaalista arvottomuutta. Yhdyntä dominan ja alistujan välillä tekisi koko valtakuvion kyseenalaiseksi. Toisin on kuitenkin pillun nuolettamisen kaltainen seksuaalinen palveleminen. Alistujan laukeaminen on ok ja itse asiassa tavoiteltavaa, kunhan se tapahtuu dominan valvonnassa tai avustamana jollain nöyryyttävällä tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793