Hei
Olisin kysynyt mitä teillä näyttää kaapelimodeemin Thomson TCW710 signaalitasot kun loggaatte sisään purkkiin?
Minulla näkyy kohdassa Connection/Downstream Channel/SNR arvo 36.0dB ja Downstream power -1.1dBmV
Minulla näkyy kohdassa Connection/Upstream Channel/SNR arvo 36.0dB ja Upstream power 52dBmV.
En tiedä mitä näiden pitäisi olla?
Mietin vain, että pitääkö soittaa johonkin antennifirmaan ta Elisalle, että tulevat mittaamaan kaapelit, kun yhteys pätkii.
Tosin epäilen vahvasti Elisan päätä (Riihimäki). Kaikki ATK laitteet TV:t on sellaisten älykkäiden jatkojohtojen päässä, missä sisällä vikavirta/ylijännitesuojat (myös puhelimelle ja TV-signaalille).
Yhteys on nopea, kun se toimii (3M kaapeli), mutta aina välillä yhteys on poikki!
terv:Ilphander
Kaapelimodeemin signaalitasot
ilphander
1
3784
Vastaukset
- jontsikka
Tutulla on thompsonissa suunnilleen samanlaiset arvot ja netti toimii hyvin (10M welho). Minulla on ollut tuota paremmat signaalit, mutta silti on kaatuillut välillä (welho 20M). Olen lukenut, että kaapelimodeemi saattaisi tykätä kyttyrää lähellä olevasta kännykästäkin (modeemi kaatuu ja käynnistyy uudelleen).
http://www.speedguide.net/read_articles.php?id=1197 ainakin tuon sivun mukaan tasosi ovat ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873776
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m861689Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281442- 1641327
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231108Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2011081Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921038- 351031
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk124979Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell156809