Hei
Olisin kysynyt mitä teillä näyttää kaapelimodeemin Thomson TCW710 signaalitasot kun loggaatte sisään purkkiin?
Minulla näkyy kohdassa Connection/Downstream Channel/SNR arvo 36.0dB ja Downstream power -1.1dBmV
Minulla näkyy kohdassa Connection/Upstream Channel/SNR arvo 36.0dB ja Upstream power 52dBmV.
En tiedä mitä näiden pitäisi olla?
Mietin vain, että pitääkö soittaa johonkin antennifirmaan ta Elisalle, että tulevat mittaamaan kaapelit, kun yhteys pätkii.
Tosin epäilen vahvasti Elisan päätä (Riihimäki). Kaikki ATK laitteet TV:t on sellaisten älykkäiden jatkojohtojen päässä, missä sisällä vikavirta/ylijännitesuojat (myös puhelimelle ja TV-signaalille).
Yhteys on nopea, kun se toimii (3M kaapeli), mutta aina välillä yhteys on poikki!
terv:Ilphander
Kaapelimodeemin signaalitasot
ilphander
1
3890
Vastaukset
- jontsikka
Tutulla on thompsonissa suunnilleen samanlaiset arvot ja netti toimii hyvin (10M welho). Minulla on ollut tuota paremmat signaalit, mutta silti on kaatuillut välillä (welho 20M). Olen lukenut, että kaapelimodeemi saattaisi tykätä kyttyrää lähellä olevasta kännykästäkin (modeemi kaatuu ja käynnistyy uudelleen).
http://www.speedguide.net/read_articles.php?id=1197 ainakin tuon sivun mukaan tasosi ovat ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442992Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1022258Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482094Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175