Millaista on osteoporoosin aiheuttama kipu/särky? Minulla nyt vain lonkkia, varsinkin toista särkee ja tietyt asennos ja asennonvaihdot aiheuttavat pistoa kuin tikarilla.
Onko joku kokenut osteoporoosin aiheuttamaa särkyä niin, että tietää sen tulevan tästä luuntiheyden heikkenemisestä? Minkä luonteista särky on, voitko jotenkin kuvata sitä. Minua särkee tässä vain, vaikka olen kokeillut erilailla vaikuttavat kipulääkkeet, haudehoidot, kipuvoiteet, eikä se mene sillä tavalla. Tänään lähdin sitten ihan kävelemään, rauhallisesti tasaista asfalttia pistelin ja ehkä se kuitenkin oli kipua rauhoittavaa. Makaaminen ja istuminen ei nyt paranna tätä joitain päiviä sitten alkanutta tilaani ollenkaan. En oikein tiedä, mikä on vialla. Kiireisellä lääkärilläkin kävin joitain päiviä sitten ja hän totesi lonkkieni liikeratojen olevan kunnossa. Mua vaan särkee ikäänkuin lonkkaseutu se on. On kurjaa ja huolestuttaa tulevaisuus, vaikka keski-ikäisenä voi olettaa, että 'vanhuus ei tule yksin'....
MIKSI tämä Osteoporoosi-palsta on näin lyhyt, vähän on juttua täällä? Onko tämä uusi otsikko iso-otsikko Terveys alla? Vai miksi? Eikö ole osteoporoosipotilaita. Laitoin Suomie24:n hakuun sanan osteoporoosi ja löytyi paljon tekstejä, aiheesta on paljokin keskusteltu, mutta vielä en löytänyt kuvausta särystä. Tai, ehkä se voi olla tosi monenlaista.
Osteoporo-potilas etsii
tietoa, millaiista
1
1210
Vastaukset
- marjuusa
minulla on myös samat oireet.lonkka kipu ja rajoitetut liikkeet.ei istua voi kauan .kävely tasainen ihan ok.epåily ostejoporoosin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334919
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253336Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132664- 472278
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611781Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471719- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281510
- 951221