Koirallani todettiin penisluun murtuma!!! Mystistä on että emme tiedä miten tuo on mahdollista? Verta alkoi valumaan ja eläinlääkäri totesi eilen että luu murtunut sieltä peniksestä. Tuntuu että kukaan ei ole koskaan kuullutkaan moisesta... Huoli on valtava ja tämän hetkiset ohjeet on vielä seurattava huomiseen. Verenvuoto on vähentynyt kun saatiin siihen lääkkeet. Ihmeellistä tässä on että koira ei ole millän lailla kipeä...Olo on ihan toivoton. Onko kellekään muulle käynyt näin.
OLETTEKO KUKAAN KUULLUT KOIRAN PENISLUUN MURTUMASTA?
5
2895
Vastaukset
- jostain, mutta
en ole kuullut kenenkään koiralla olleen. Onko uros päässyt astumaan narttua ja onko se irroitettu väkivalloin? Muistaakseni sellaisessa tilanteessa penisluu voisi murtua...
- siis mitä ihmettä
Ei ole päässyt nyt narttujen lähellekkään. Mystistä on että sattui samoja aikoja kun poika kastroitiin. Olen ihan hysteerinen täällä...Meinaan taas aamulla soittaa lääkärille että vieläkö vaan seurataan ilman mitään toimenpiteitä...Koitin Googlettaakkin mutta ei sieltäkään mitään tullut.
- Ei oikein voi
murtua tuossa tilanteessa. Yli puolet luusta on paisuvaisen sisällä, kun siitin on erektiossa.
- penisluu
aivan
- Anonyymi
Hei! Omalta urokseltani murtui kanssa ja haluaisinkin tietää että paraneeko itsestään onko kellään kokemusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3755163Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841795Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3521774- 1151018
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5984- 27887
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h50730- 65725
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️54688- 35658