Olen saanut parina syksynä kuvaston tämmöisestä kuin
http://www.korpikangassiemen.fi
heillä on myynnissä villitulppaaneja, matalia, jotka leviävät vuosi vuodelta,
onko kokemuksia, oletteko kasvattaneet ?
Leviävätkö ne todella vuosi vuodelta ja minkä kokoinen on kukka niissä ?
Toivoisin jotain erilaista matalampaa kevätkukkaa, ennestään on narsisseja ja iris reticulataa.
Myös haluaisin paljon Espanjan sinililjaa hankkia, mutta se on mennyt loppuun kaikista tietämistäni paikoista, vaikka luetteloissa on, mistä saisi ostaa netin kautta ? Tiedättekö ?
Kiitos mahdollisista vastauksista !
Villitulppaanit ja
4
735
Vastaukset
- fiu
kasvaa meillä penkissä ja kauniita ovat.Nuput on ruskeita päältä,leviäminen nyt on niin ja näin ei ainakaan niin kovin kuin esim.skilla.Kukka on suunnilleen 5cm halkaisijaltaan ja aukeaa kuin lumme,monta kukkaa samassa varressa.Espanjan sinililjasta ei kokemuksia,mutta on harkinnassa.tosin en tiedä mistä sais.
- korpikangassiemen-sivut
niillä on esp. ja eng. sinililoja, ja valk.
- leviää
hiekansekaisessa maassa.
- juuri tänään
espanjan ja englannin sinililjoja lisää, on heillä siis vielä ainakin, ja nehän leviävät vuosi vuodelta ja kukkivat aika pitkään ja ovat kauniita ja aika näyttäviäkin, noin 25-30 senttisiä korkeudeltaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473542
- 1053355
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342591Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262258- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51709- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 251071
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91048