Miksi tännekään ei kukaan kirjoita koskaan mitää? Eikö kukaan muu ku mie kirjoita tänne esm siittä kuinka on ikävä anttia? Mie olin niin innoissani kun sain lukea antin päiväkirjaa ja tajusin, että se palaa takasi keikoille :D. Harmi, että se käy niin vähän täällä lapissa. se yleensä on rovaniemellä tai tuolla tampereen lähellä. Nytkin se menee laivalle keikalle. Tulis tornioon keikalle niin pääsis kattoon sitäki
antti tuisku
17
1327
Vastaukset
- Antti buu
Antti on sukka. Lahjaton muusikko.
- Geenaa
Munkin mielestä Antti on ehottomasti parhaiten laulava ja parhaan näkönen tyyppi. Mikä on teiän mielestä at:n paras laulu? Musta kosteus ihollasi jonka oon kuunnellut varmaan 20 kertaa;)
- Tuiskun fani
mutta tykkään Läpi Jään-kappaleesta todella paljon. Ja olen 28!!
- sinis2
miltei kaikki sen piisit.. sen avulla muistan aina miten ihana antti on ja miten ihanaa on, että se on olemassa.. mie alan nyt urakalla heittään viestii the voiceen niin kauan aikaa, että antin piisit alkaa soimaan taas
- INSAA
Mullaki on...Kun katoin Youtubesta näitä keikka- videoita kaipuu iskee! tai siis se on vielä suurempi.. ite en sinne päässy, mut voin kuvitella että on upeeta! Mutta monia keikkoja on edessä päin, jo kyyneleet alkaa tippuu...
- hanna
moi mitä kuulu mulle hyvä mitä sinä teet tänän ilalla ootko missä mä kirjoitaan sulle viestiä
onko sulla tyttö ystävä mä olen vapa voitko mut voitko otta minut kun minä haluais kovasti miellään
moi moi toivoo hanna marika matikainen - gdshsdgh
tapa ittes
- ressi-rami
Eiköhän suurin osa Antin faneista hillu Antin omilla nettisivuilla, joissa on heillä omat keskustelupalstat. Siksi täällä on hiljaista.
- nintsu
Antin uudesta biisistä mikä nyt olikaan nimeltään.
- Anttifani<3
ANTTI ON PARAS!!!!!!!!
- i<3Antti
Anttifani<3 kirjoitti:
ANTTI ON PARAS!!!!!!!!
Antti on ihanin ja komein mies maan päällä
- Anttifani<3
i<3Antti kirjoitti:
Antti on ihanin ja komein mies maan päällä
Antti on ihana ja komein mies maan päällä!!!!!!!!!
- Anttifani<3
Anttifani<3 kirjoitti:
Antti on ihana ja komein mies maan päällä!!!!!!!!!
ANTTI ON IHANIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Antti Tuisku fani<33
Menen kattoon Anttia laivalle vähän päälle 2 viikon päästä!
mut kukas on koulun söpöin poika, entä jonka muuten tavannu elämän aikana?
Mun on ehottomasti lauri, pitkä ja söpö.- Tuisku fani
Mie tykkään kans Antin musiikista. Sen musiikin tahtiin,on joko hyvä tanssii ja sitte laulaa mukana. Antti on hyvä laulaja!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107171Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541126Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411061Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009