nyt niiku jäähyllä, ulkoilemassa? Haloo onko ketään kotona! ;)
Onko jengi
66
3605
Vastaukset
- toivottavasti
ovat nurkissaan häpeämässä mukamas "aikuiset ihmiset".....:)
- Palsta Artisti
että edes jotain tunteitä on vielä jäljellä. =)
- ex_sakuli
Koiran kanssa käytiin jo pitkällä lenkillä, mutta ei mulla mitään jäähyn tarvetta sen enenpiä ole!
:-D- Palsta Artisti
täytyy myöntää että ainahan nuo kiukut täytyy ulos päästää. Saatika että onhan niitä mukava lueskellakin ja välillä kommentoida. ;)
- ex_sakuli
Palsta Artisti kirjoitti:
täytyy myöntää että ainahan nuo kiukut täytyy ulos päästää. Saatika että onhan niitä mukava lueskellakin ja välillä kommentoida. ;)
VUOSIEN katkeruudesta joka minulla, omaa elämää omaamattomalta purkautui!
Minä elän vain tämän palstan kautta, saan happivajeen jos en pääse tänne länkyttämään ja diagnisoimaan kaikkea joka silmiini sattuu.
Harmi että lääkitykseni on väärä, olisin pirteämpi muuten!
LOL
- täällä,,,,,,,,,
jonkinlainen luuta on tänään käynny;)
- käydä
töissä vilkaisemassa palstaa ja huomasin että oli pitkä ketju menossa ja siellä puhuttiin asioista niiden oikeilla nimillä, ei suinkaan vihjailtu ja kirjoitettu negatiivisesti Turun työttömistä ja sitten silmät suurina sanottu että " ei sillä nyt ole mitään tekemistä nimimerkki Umalehtisen kanssa", no tullessani töistä pitkä ketju oli poistettu, valitettavaa.
Mielestäni on terveellistä välillä antaa tulla oikein kunnolla, olen kiinnittänyt vähän aikaa huomiota siihen että palstan ilmapiiriin, jatkuviin riitoihin on todellakin kyllästytty laajemminkin, ja entistä suoremmin ihmiset tuovat sen esiin, samoin ihmiset tuomitsevat nimimerkki Umalehtiseen kohdistuvan suoaranaisen vainoamiseen, nälvimisen ja veetuilun.- Harkapaa..
Myös minä lueskelin jonkun matkaa ketjua, nyt aioin lukea sen, mutta pois oli hävinnyt.
Tuo oli ihan hieno homma, että siinä sai tuulettaa kunnolla tunteita. Se tekee silloin tällöin sanomattoman hyvää, myös ihan oikeassa elämässä. Olisikohan nyt ilma puhdistettu vähäksi aikaa. - Palsta Artisti
Harkapaa.. kirjoitti:
Myös minä lueskelin jonkun matkaa ketjua, nyt aioin lukea sen, mutta pois oli hävinnyt.
Tuo oli ihan hieno homma, että siinä sai tuulettaa kunnolla tunteita. Se tekee silloin tällöin sanomattoman hyvää, myös ihan oikeassa elämässä. Olisikohan nyt ilma puhdistettu vähäksi aikaa.pelkään että kyllä vielä joskus jotain...
- varmaankin,,,,
puutarhanhoidosssa ja satoja korjaamassa:))))))
otti niin pahasti kaaliin. Kirjoitin piiiiiiitkän viestin, vain huomatakseni lähetyshetkellä että aloitus olikin poistunut. :-S Todella nyreissäni olen nyt. Ehdotin mm. palstalle nimeksi Hauku ja tule haukutuksi! Tai sitten lyhyesti H.A.U. joka voisi tarkoittaa vaikka Haukku Antaa Uskoa, Hauska Aloittaa Ulvonta tai Hassujen Aikuisten Ulinat. Kirjoitin tosi paljon muutakin todella älykästä. TURHAAN!! Voi prkl, ja kun siitä järkytyksestä selvisin niin tänne tuli kaksi miestä kertomaan paljonko maksaa betonimuurin poraaminen meidän kylppäriremontin yhteydessä, voi %&@%¤n (#£%"n kuustoista, nyt aion kyllä haastaa täällä riitaa koko illan! ;o)
...tai ainakin klo 22 alkaen, jos ei silloin tule telkusta mitään katsottavaa, tai jos ei sattumalta ole sauna lämmin, tms. Voimia!kolme vastausta kerkesin kirjoittamaan ja muutama minuuti niin puts vek!
no mitäs me pienistä, eihän pienetkään meistä ;-)majorica kirjoitti:
kolme vastausta kerkesin kirjoittamaan ja muutama minuuti niin puts vek!
no mitäs me pienistä, eihän pienetkään meistä ;-)meitä nyt koettelee! Tämä on niiiiin epäreilua että toiset saa laittaa vaikka kuinka monta viestiä, sinä vain kolme ja minä en YHTÄKÄÄN! Odottakaas lierot kunhan Eniron ylin johtoporras tietää millaista kirjoittajapolitiikkaa täällä harrastetaan, että sefu ja ylläpito eivät jaa karkkeja tasan kaikkien kanssa, niin.... MITENKÄS SITTE SUU PANNAAN, MITÄ??
- Lähdenpä taas tuonne sateeseen keräämään lisää kiukkua. ;)- ex_sakuli
Ursa kirjoitti:
meitä nyt koettelee! Tämä on niiiiin epäreilua että toiset saa laittaa vaikka kuinka monta viestiä, sinä vain kolme ja minä en YHTÄKÄÄN! Odottakaas lierot kunhan Eniron ylin johtoporras tietää millaista kirjoittajapolitiikkaa täällä harrastetaan, että sefu ja ylläpito eivät jaa karkkeja tasan kaikkien kanssa, niin.... MITENKÄS SITTE SUU PANNAAN, MITÄ??
- Lähdenpä taas tuonne sateeseen keräämään lisää kiukkua. ;)Miksi te olette niiiiiiin hitaita?
Nopeat syö hitaat *minä sain kerrankin tuulettaa ihan kunnolla ja sanoa kirosanankin niinkuin se on*
;-) Ursa kirjoitti:
meitä nyt koettelee! Tämä on niiiiin epäreilua että toiset saa laittaa vaikka kuinka monta viestiä, sinä vain kolme ja minä en YHTÄKÄÄN! Odottakaas lierot kunhan Eniron ylin johtoporras tietää millaista kirjoittajapolitiikkaa täällä harrastetaan, että sefu ja ylläpito eivät jaa karkkeja tasan kaikkien kanssa, niin.... MITENKÄS SITTE SUU PANNAAN, MITÄ??
- Lähdenpä taas tuonne sateeseen keräämään lisää kiukkua. ;)älä vaan halkee siellä. lähden kans ulos ja tuun sitten oottelemaan kiukunpuskiasi.
ja jos kamalasti raivoat niin laitan sut turskatynnyriin, ettäs tiiät!ex_sakuli kirjoitti:
Miksi te olette niiiiiiin hitaita?
Nopeat syö hitaat *minä sain kerrankin tuulettaa ihan kunnolla ja sanoa kirosanankin niinkuin se on*
;-)jos tietäisit MIKSI en ehtinyt lähettää sitä viestiä! Se liittyy palohälytykseen joten tosi VAKAVASTA ASIASTA oli kyse!
- ex_sakuli
Ursa kirjoitti:
jos tietäisit MIKSI en ehtinyt lähettää sitä viestiä! Se liittyy palohälytykseen joten tosi VAKAVASTA ASIASTA oli kyse!
Miksi se minua, skitsoa sosiopaattia kiinnostaisi?
* vilkuilee laiskan kyllästyneesti, kulmiaan kohotellen*
ollaan kun sisälläkin on jo niin kylmä. taitaa tulla syksy?
- Palsta Artisti
vaikka tänään oli meillä lämpimämpää kuin moneen päivään. Mut kyllä syksykin on mukava vuodenaika.
- täällä,,,
monta umalehtistä, ihan asiallisia kirjoituksia, pakko olla uma, tai ainakin takapuolennuolijoita ja käskyläisiä jotka on pullopostilla palstalle määrätty.
Harmi kun ei ole rekattuja kuin tuo norjalainen ja ruotsalainen, ei oikein minulle sovi ulkomaan elävien takapuolta nuoleskella, ei, en minä rasisiti ole, en vain muuten hyväksy ulkomaalaisia.
Molemmat kyllä miellyttäviä keskustelukumppaneita, mutta, mutta, kun ne osoittavat että minä olen jotenkin huonompi asumalla ulkomailla, varmasti molemmat ihan sitä varten muuttaneet että saisivat osoittaa että olen nössö kun en uskalla muuttaa.
Tuo ruotsalainen oli kerran yöllä soittanut sefulle, tosi on, ainakin minä uskoin, olen senverran yksinkertainen että vaikka se näytti täydelliseltä herjalta ja silloiseen tilanteeseen sopivalta vitsiltä, varmasti oli tosi, tosi.
Norjalaiselle, joka muuten on entinen savolainen ja se lienee vieläkin pahempi kuin norjalaisuus, olen kateellinen vain siksi että asuu siellä kauniissa paikassa, kalavesien lähellä.- ex_sakuli
SUOMALAISEN joka tosin on neljän kansalaisuuden mixaus :-D
Nyt on pakko imeä sinusta kaikki energia ja puhua vaan itsestään taukoamatta ja liioitellen! ;-) - Palsta Artisti
että luin kyl useampaan kertaan ennenkuin tajusin. =)
- unohtanut
ex_sakuli kirjoitti:
SUOMALAISEN joka tosin on neljän kansalaisuuden mixaus :-D
Nyt on pakko imeä sinusta kaikki energia ja puhua vaan itsestään taukoamatta ja liioitellen! ;-)sinua, miten voisinkaan olet kuitenkin suurinpiirtein palstan suorasanaisin ja hankalin kirjoittaja, olit tullut puskista sillävälin kun kirjoitin, yhtäkaikki suomalaisena olet mitä sopivin takapuolennuolentaan.
Olen samalla tavalla älykäs, fiksu, tasapainoinen, rauhallinen ja hyvätapainen kuin sinäkin ja ennenkaikkea vaatimaton.
Minussa kyllä energiaa riittää vaikka koko palstan imeskellä, tosin olen tehnyt aika raskaan työviikon, mutta aina minä itsestäni jaksan keskustella. - ex_sakuli
unohtanut kirjoitti:
sinua, miten voisinkaan olet kuitenkin suurinpiirtein palstan suorasanaisin ja hankalin kirjoittaja, olit tullut puskista sillävälin kun kirjoitin, yhtäkaikki suomalaisena olet mitä sopivin takapuolennuolentaan.
Olen samalla tavalla älykäs, fiksu, tasapainoinen, rauhallinen ja hyvätapainen kuin sinäkin ja ennenkaikkea vaatimaton.
Minussa kyllä energiaa riittää vaikka koko palstan imeskellä, tosin olen tehnyt aika raskaan työviikon, mutta aina minä itsestäni jaksan keskustella.Aika järkyttävää ja tehotonta länkytystä nyt!
Siis minähän en ole kiinnostunut sinusta vaan itsestäni...älä keskeytä olin juuri pääsemässä mieliaiheeseeni eli itseeni!
Siinä MINÄ joka olen tämän palstan paras, älykkäin, ylivertaisin ja kaunein en missään nimessä suostu puhumaan nyt sinusta ja sinun "muka väsymyksestäsi" et kuitenkaan ole väsnyt etkä ole edes ollut töissä!
Minäkö olisin ollut muissa puskissa kun marjapuskissa? Sanonko....no en sano koska en perhana vie keksi mitään älykästä sanottavaa! ;-D tuli hätäanomus tietyltä suunnalta. ajattele että rouva kehtasi mennä teatteriin tai muille ainaisille menoille ja pyytää minua päivystämään. huh huh. on raskasta.
kyllä minä sitä soittamista sefulle niin myöhään mietin mutta kun velvollisuus kutsui.
tuosta "pyllynnuolemisesta" kuulemma jotku tietyt ruåttalaiset pitää ihan konkreettisesti mutta minusta kuullostaa epämiellyttävältä.
minäkin yritin siellä suomessa saada asunnon sosiaalista ja rahaakin mutta eivät niin paljon suomalaista kunnioittanut että olisivat elättäneet. ihme juttu.
suutuin kyllä niin paljon että näytin keskistä ja lähdin. kyllä täällä saa ihan kaikki. ei tarvi kun sormea koukistaa ja kaikki tekee mitä haluan. kyllä siitä kannattaa muuten kateellinen ollakkin.
ja muuten en minäkään rasisti ole mutta... nuo norjalaiset....- että,,
majorica kirjoitti:
tuli hätäanomus tietyltä suunnalta. ajattele että rouva kehtasi mennä teatteriin tai muille ainaisille menoille ja pyytää minua päivystämään. huh huh. on raskasta.
kyllä minä sitä soittamista sefulle niin myöhään mietin mutta kun velvollisuus kutsui.
tuosta "pyllynnuolemisesta" kuulemma jotku tietyt ruåttalaiset pitää ihan konkreettisesti mutta minusta kuullostaa epämiellyttävältä.
minäkin yritin siellä suomessa saada asunnon sosiaalista ja rahaakin mutta eivät niin paljon suomalaista kunnioittanut että olisivat elättäneet. ihme juttu.
suutuin kyllä niin paljon että näytin keskistä ja lähdin. kyllä täällä saa ihan kaikki. ei tarvi kun sormea koukistaa ja kaikki tekee mitä haluan. kyllä siitä kannattaa muuten kateellinen ollakkin.
ja muuten en minäkään rasisti ole mutta... nuo norjalaiset....päivystämään.
varmasti ajat ovat muuttuneet, kyllä sossu minut elättää, on elättänyt jo kolmekymmnetä vuotta, päivääkään en ole töitä tehnyt, enkä tee. - ex_sakuli
että,, kirjoitti:
päivystämään.
varmasti ajat ovat muuttuneet, kyllä sossu minut elättää, on elättänyt jo kolmekymmnetä vuotta, päivääkään en ole töitä tehnyt, enkä tee.sen etteivät naapurisikaan vahingossa mene tekemään töitä?
Onko ollut paljon teatteri matkoja tai ilmaislippuja museoihin?
Kyllä minä teidät sosiaalipummit tiedät , olette niin kylttyyrellisiä olevinanne vaikka ette osaa kuin busseilla matkustaa pummilla ja käydä kerjäämässä ilmaisia omenoita omakotitalo aluilta... kuinka sinä kehtaat siellä hengittää saman maan ilmaa kun minä joka raadan niska limassa ja maksan veroina sinunkin elämisesi???!!!
Minä teen sinusta välittömästi ilmon Tampereen delfinaarioon, sinähän varmaan tiedät millaisia petoja delfiinit osaavat olla...varo sinua tarkkaillaan..... - hahaaa,,,
ex_sakuli kirjoitti:
sen etteivät naapurisikaan vahingossa mene tekemään töitä?
Onko ollut paljon teatteri matkoja tai ilmaislippuja museoihin?
Kyllä minä teidät sosiaalipummit tiedät , olette niin kylttyyrellisiä olevinanne vaikka ette osaa kuin busseilla matkustaa pummilla ja käydä kerjäämässä ilmaisia omenoita omakotitalo aluilta... kuinka sinä kehtaat siellä hengittää saman maan ilmaa kun minä joka raadan niska limassa ja maksan veroina sinunkin elämisesi???!!!
Minä teen sinusta välittömästi ilmon Tampereen delfinaarioon, sinähän varmaan tiedät millaisia petoja delfiinit osaavat olla...varo sinua tarkkaillaan.....ei tampereella mitään delfinaariota ole, nyt jäit valheestasi kiinni, etkä sinä ainakaan tampereella ole käynyt, soitin tuttuni läpi ja sinä et kuulemma ole käynyt.
Olen kyllä naapureitani kuvannut, ja kyttään niitä muutenkin.
Pakkohan se on olla kultturelli, mitäpä muuta sitä työtön voisi tehdä, ja aina vain kaikkialle mihin ilmaiseksi pääsee. - ex_sakuli
hahaaa,,, kirjoitti:
ei tampereella mitään delfinaariota ole, nyt jäit valheestasi kiinni, etkä sinä ainakaan tampereella ole käynyt, soitin tuttuni läpi ja sinä et kuulemma ole käynyt.
Olen kyllä naapureitani kuvannut, ja kyttään niitä muutenkin.
Pakkohan se on olla kultturelli, mitäpä muuta sitä työtön voisi tehdä, ja aina vain kaikkialle mihin ilmaiseksi pääsee.Tulee sellaiset sanktioit ettet kestä... minä pistän vappunaamarin päähäni ja lähden tästä kertomaan välittömästi ulkomaalaisvirastoon minulla on siellä enonkumminkaimanserkunpojan kaveri kuule töissä!
Miten sinä kehtaat sekoittaa tähän juttuun nyt minun edesmeenneen villasukkani? Miten...selitä vai halauko mieluummin selittää sen HKL:n lipuntarkastijille jotka ihan kaikki tunnen, samoin omistan kaikki ratikat ympäri Suomen.
Minun lyhtyni, on minun oma asiani enkä koskaan ja nyt tähdennän EN KOSKAAN ole antanut muiden laittaa sinne omaa kynttiläänsä palamaan!!!
Jatka vain riidanhaastoasi senkin, senkin...en saa sanotuksi koska minut on sentään kasvatettu sen verran kieroon ettei minusta yhtään selkeää lausetta saa pihalle vaikka kuinka yrittäisit! - asia
ex_sakuli kirjoitti:
Tulee sellaiset sanktioit ettet kestä... minä pistän vappunaamarin päähäni ja lähden tästä kertomaan välittömästi ulkomaalaisvirastoon minulla on siellä enonkumminkaimanserkunpojan kaveri kuule töissä!
Miten sinä kehtaat sekoittaa tähän juttuun nyt minun edesmeenneen villasukkani? Miten...selitä vai halauko mieluummin selittää sen HKL:n lipuntarkastijille jotka ihan kaikki tunnen, samoin omistan kaikki ratikat ympäri Suomen.
Minun lyhtyni, on minun oma asiani enkä koskaan ja nyt tähdennän EN KOSKAAN ole antanut muiden laittaa sinne omaa kynttiläänsä palamaan!!!
Jatka vain riidanhaastoasi senkin, senkin...en saa sanotuksi koska minut on sentään kasvatettu sen verran kieroon ettei minusta yhtään selkeää lausetta saa pihalle vaikka kuinka yrittäisit!jonka minä osaan todella hyvin on kaikkinainen riidanhaasto, siis sen lisäksi että olen ammattilainen kaikilla aloilla, myös sillä ratikka-alalla.
Nyt kyllä hävisit kuin pahainen nainen, minä olen kulkenut koko elämäni vappunaamari päässä, toiseksi jäit. - ex_sakuli
asia kirjoitti:
jonka minä osaan todella hyvin on kaikkinainen riidanhaasto, siis sen lisäksi että olen ammattilainen kaikilla aloilla, myös sillä ratikka-alalla.
Nyt kyllä hävisit kuin pahainen nainen, minä olen kulkenut koko elämäni vappunaamari päässä, toiseksi jäit."lapsukainen" pärjää, minulla on sentään niin monen vuosikymmenen kokemus Linnanmäellä käynnistä ettei siinä ruotsinlaivatkaan ole yhtään mitään!
Olen ollut ulkomailla, juuri viime viikolla kävin Tallinnassa, minulla on sieltä ainakin kaksi kuvaa jolla voin todistaa omistavani yhdet kengät ja lakritsi patukan!
Minä en sinua usko , paikallisjunatkin kulkevat Pasilan ohitse, jos minä niin vaan päätän! - vain riitaa
ex_sakuli kirjoitti:
"lapsukainen" pärjää, minulla on sentään niin monen vuosikymmenen kokemus Linnanmäellä käynnistä ettei siinä ruotsinlaivatkaan ole yhtään mitään!
Olen ollut ulkomailla, juuri viime viikolla kävin Tallinnassa, minulla on sieltä ainakin kaksi kuvaa jolla voin todistaa omistavani yhdet kengät ja lakritsi patukan!
Minä en sinua usko , paikallisjunatkin kulkevat Pasilan ohitse, jos minä niin vaan päätän!ja riitaa, ikinä et ole lintsillä käynyt, etkä kyllä Tallinnassakaan, soitin ystävilleni ympäri Tallinnaa eikä kukaan ole sinua nähnyt.
- ex_sakuli
vain riitaa kirjoitti:
ja riitaa, ikinä et ole lintsillä käynyt, etkä kyllä Tallinnassakaan, soitin ystävilleni ympäri Tallinnaa eikä kukaan ole sinua nähnyt.
heti kun löydän mustanaamio tai hämähäkkimies pukuni jostakin!
Muista ....TONTON kosto on gauhia !!!!!!!!!!!!!!!! opetella se nuoleskelun jalo taito, ennen kuin me saadaan tarpeeksemme vähemmistön joutavasta piipityksestä!
http://www.eniro.com/upload/graphs/513750531.png
Vielä polvillasi anot että "se" ruåttalainen ja "se" norjalainen kirjottas sinusta suosituksen ylläpidolle jotta saisit vielä kirjoitella täällä! ;D
Juu,sananmukaisesti oltiin niinku jäähyllä,ulkoilemassa :=)
Ja sen jälkeen taas oli kato käynyt,kun tänne kurkkasin.Tosi innoittavaa vaivata pieniä aivosoluja saadakseen jotain viestintynkää aikaiseksi,kun jo kohtapuolin on häipynyt ketjuinen päivineen muihin atmosfääreihin.
Pölöö touhuu o_O- Palsta Artisti
ylläpidolta että antaisivat tuollaisten ketjujen olla tosi pitkään yöhön enennkuin poistavat. Sais siten kaikki iänensä kuuluviin. ;)
ylläpidolta että antaisivat tuollaisten ketjujen olla tosi pitkään yöhön enennkuin poistavat. Sais siten kaikki iänensä kuuluviin. ;)
Sans muuta.Ettei alkaisi tulla tässä kovassa maailmassa liikaa turhautumia,siis itselle.
Tosin valvomisesta tulevat mustat silmänaluset harvoin naista kaunistaa.Joten pannaan rajaksi vaikka 22.00.- Palsta Artisti
molossi kirjoitti:
Sans muuta.Ettei alkaisi tulla tässä kovassa maailmassa liikaa turhautumia,siis itselle.
Tosin valvomisesta tulevat mustat silmänaluset harvoin naista kaunistaa.Joten pannaan rajaksi vaikka 22.00.ihan hyvä aika. =)
ihan hyvä aika. =)
No nih.Toivottavasti teliffi nyt ottaa halumme kauneutemme säilyttämiseen onkeensa,ja huomioi ehdotuksemme,ettei tartte heti huomenna jo lähteä ostamaan silmäpussivoiteita.
- Palsta Artisti
molossi kirjoitti:
No nih.Toivottavasti teliffi nyt ottaa halumme kauneutemme säilyttämiseen onkeensa,ja huomioi ehdotuksemme,ettei tartte heti huomenna jo lähteä ostamaan silmäpussivoiteita.
no aivan totta.
- terristi
ja kyllä, se täysillä höyryillä päästelty ketju on poistettu. Se oli koko ketju klikkailtu ja ylläpidollakin minua uhkailtiin.
Olin asiasta ylläpidon kanssa sähköpostiyhteydessä (vastasivat vihdoin) ja sovittiin että ketju saa olla hetken, että ne pahimmat höyryt pääsee julki mutta olin myös luvannut poistaa sen illan aikana.
Nyt on ulkoiltu ja pitäis pistää maate, aamulla ois ennen viittä herätys jotta jaksaa töihin kuudeksi.- Palsta Artisti
koita nyt jaksaa meitä ja varsinkin niitä toisia!
- sinulle,,
että annoit ketjun olla, vaikka itse jäin "osattomaksi" töiden takia.
Oli myöskin kiva kuulla että olet jo aikaisemmin keskustellut ilmapiiristä ylläpidon kanssa.
Mielestäni keskinäiset ja henkilökohtaiset kaunat ja riidat eivät kuulu palstalle, eikä myöskään siitä kumpuavat ylilyönnit, esimerkiksi jatkuva arvailu kirjoittajasta, siitä johtuva nimittely ja haukkuminen, kiistojen ulkopuolisia kohtaan. - Palsta Artisti
sinulle,, kirjoitti:
että annoit ketjun olla, vaikka itse jäin "osattomaksi" töiden takia.
Oli myöskin kiva kuulla että olet jo aikaisemmin keskustellut ilmapiiristä ylläpidon kanssa.
Mielestäni keskinäiset ja henkilökohtaiset kaunat ja riidat eivät kuulu palstalle, eikä myöskään siitä kumpuavat ylilyönnit, esimerkiksi jatkuva arvailu kirjoittajasta, siitä johtuva nimittely ja haukkuminen, kiistojen ulkopuolisia kohtaan.ruskeita meitin kielet on? Sellaset ihanan suklaanruskeet.
Poistipa riitaketjut heti tai antoipa niiden olla, aina ne karkit on jonkun mielestä jaettu väärin. ;) Minä en kyllä ainakaan enää usko, että ne joita kirjoitusten perusteella tuntuvat jatkuvat riidat eniten häiritsevät, IHAN OIKEASTI haluavat riitelyn milloinkaan loppuvan. Sori vaan, mutta se ei todellakaan vaikuta siltä.
Lyhyen aikaa täällä käytiin oikeita keskusteluja, jotkut kävivät todella kuumina, mutta ensimmäistä kertaa koko sinä aikana kun itse olen palstaa seurannut, ei pitkän ja kiivaan väittelyketjun missään vaiheessa alettu keskustella nimimerkeistä ja nimimerkittömyyksistä! Pelkästään asiasta. Se oli tälle palstalle uutta ja ihmeellistä ja tosi hauskaa. Mutta äkkiähän siitä palattiin koirapalstojen Big Brother -tasolle taas, kuten joku taisi aiemmin tänään todeta. Hauskaa varmaan sekin. :))- ex_sakuli
Ursa kirjoitti:
Poistipa riitaketjut heti tai antoipa niiden olla, aina ne karkit on jonkun mielestä jaettu väärin. ;) Minä en kyllä ainakaan enää usko, että ne joita kirjoitusten perusteella tuntuvat jatkuvat riidat eniten häiritsevät, IHAN OIKEASTI haluavat riitelyn milloinkaan loppuvan. Sori vaan, mutta se ei todellakaan vaikuta siltä.
Lyhyen aikaa täällä käytiin oikeita keskusteluja, jotkut kävivät todella kuumina, mutta ensimmäistä kertaa koko sinä aikana kun itse olen palstaa seurannut, ei pitkän ja kiivaan väittelyketjun missään vaiheessa alettu keskustella nimimerkeistä ja nimimerkittömyyksistä! Pelkästään asiasta. Se oli tälle palstalle uutta ja ihmeellistä ja tosi hauskaa. Mutta äkkiähän siitä palattiin koirapalstojen Big Brother -tasolle taas, kuten joku taisi aiemmin tänään todeta. Hauskaa varmaan sekin. :))...P-I-T-I-K-Ö sinun pilata kaikki taas tuolla asiallisella ja järkevällä kommentillasi? ;-)
ex_sakuli kirjoitti:
...P-I-T-I-K-Ö sinun pilata kaikki taas tuolla asiallisella ja järkevällä kommentillasi? ;-)
kohta lähtee taas... ihan kohta. :D :D
- Palsta Artisti
ex_sakuli kirjoitti:
...P-I-T-I-K-Ö sinun pilata kaikki taas tuolla asiallisella ja järkevällä kommentillasi? ;-)
ei kirjoitella asiaa, ei lainkaan! Paras vidduilia palkitaan poks poks poistolla!!
- vanha jengi.....
olla enään olla ylimpiä "ystiksiä" keskenään,,,olen vain sen käsityksen saannut kun harvoin tätä palstaa käy lukemassa,harmittavaa(-
- mikäs heidät
nyt vois erottaa?
kivasta illasta mukavien juttujen kera. tällainen pitäisi palstan olla useammin. kivoja keskusteluja odottelen useinkin.
terv: höhlä ruåttalainen.- Palsta Artisti
mukavaa "revitellä". Ei sen elämän tarvi aina niin hiton vakavaa olla. Tietty kaikkihan ei voi sulatta tälläistä riehumista palstalla, mut sehän ei ole meidän päänsärky.
- täältä vielä
huumoriakin,,,,kiitos hauskasta ketjusta teille kaikille:)))
- muita
ei paljon kannata kiitellä, minähän se olin niin hauska ja ahkera.
Mutta, vieläkin minua kyllä kaivelee Ruåtsalaisen rohkeus ja oivalluskyky, suorastaan säkenöivät oivallukset, hän melkein varasti koko huomion, ja voitti vieläpä sen muoviämpärinkin. muita kirjoitti:
Mutta, vieläkin minua kyllä kaivelee Ruåtsalaisen rohkeus ja oivalluskyky, suorastaan säkenöivät oivallukset, hän melkein varasti koko huomion, ja voitti vieläpä sen muoviämpärinkin.nauruttaa. luulis että punastuinkin mutta se on vaan tuo ämpäri joka heijastaa....
enhän minä nyt tuollaisia itse olisi keksinyt mutta kun mulle tulee aina tuonne sähköpostiin käskyjä mitä milloinkin kirjoitan.- kyllähän
muita kirjoitti:
Mutta, vieläkin minua kyllä kaivelee Ruåtsalaisen rohkeus ja oivalluskyky, suorastaan säkenöivät oivallukset, hän melkein varasti koko huomion, ja voitti vieläpä sen muoviämpärinkin.ne kiitokset toki kuuluu monelle muullekkin paitsi pari tiukkapipoa oli kyllä häiriköimässä hauskaa ketjua,toivottavasti eivät vastaisuudessa tule sekaantumaan,,,:)
- sullahan on
majorica kirjoitti:
nauruttaa. luulis että punastuinkin mutta se on vaan tuo ämpäri joka heijastaa....
enhän minä nyt tuollaisia itse olisi keksinyt mutta kun mulle tulee aina tuonne sähköpostiin käskyjä mitä milloinkin kirjoitan.se uman päivystyskin vielä päälle painamassa,voimia sulle ja onnea ämpäristä.;)
sullahan on kirjoitti:
se uman päivystyskin vielä päälle painamassa,voimia sulle ja onnea ämpäristä.;)
kovasti. tuo päivystys kyllä vähän jännittää kun viikonloppukin on tulossa että mitenhän tässä kerkiää?
- kuis pitkä
majorica kirjoitti:
nauruttaa. luulis että punastuinkin mutta se on vaan tuo ämpäri joka heijastaa....
enhän minä nyt tuollaisia itse olisi keksinyt mutta kun mulle tulee aina tuonne sähköpostiin käskyjä mitä milloinkin kirjoitan.banni umalla on,kuis pitkään sun päivystys jatkuu?
- naurattaa
majorica kirjoitti:
enhän minä nyt tuollaisia itse olisi keksinyt mutta kun mulle tulee aina tuonne sähköpostiin käskyjä mitä milloinkin kirjoitan.minuakin, meinasin pullaani tukehtua.
Uskomatonta.
Me olemme sitä mieltä että sinä "kerjäät ikävyyksiä", jonain kauniina aamuna murremoottori on käynyt töhertelemässä palstalle kaiken tuon. - panikoit
majorica kirjoitti:
kovasti. tuo päivystys kyllä vähän jännittää kun viikonloppukin on tulossa että mitenhän tässä kerkiää?
kyllä sinä kerkiät molempien puolesta,,,umalle kovasti terveisiä.PS.tietää kyllä kuka lähettää:)
- Palsta Artisti
kyllähän kirjoitti:
ne kiitokset toki kuuluu monelle muullekkin paitsi pari tiukkapipoa oli kyllä häiriköimässä hauskaa ketjua,toivottavasti eivät vastaisuudessa tule sekaantumaan,,,:)
se o kato niitten luonto...
- tulevat
se o kato niitten luonto...
laitetaan niille luut kurkkuun:)
- chow jo
panikoit kirjoitti:
kyllä sinä kerkiät molempien puolesta,,,umalle kovasti terveisiä.PS.tietää kyllä kuka lähettää:)
astutettu?
naurattaa kirjoitti:
minuakin, meinasin pullaani tukehtua.
Uskomatonta.
Me olemme sitä mieltä että sinä "kerjäät ikävyyksiä", jonain kauniina aamuna murremoottori on käynyt töhertelemässä palstalle kaiken tuon.niin varmaan. no, eletään päivä kerrallaan.
(iiiik)- Palsta Artisti
tulevat kirjoitti:
laitetaan niille luut kurkkuun:)
sorkkaluut(ko).
Ketjusta on poistettu 76 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151429- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31077Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171056Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86900Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59838- 32830
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754