Ja tällä kertaa syyniin tarttui seuraavaa:
Ensinnäkin sivulla kaksitoista puhutaan äideistä ja oikeaan srk:laiseen henkeen on iso kuva kolmesta nuoresta äidistä, jotka ovat varmasti srk:laisittain oikeilla teillä, eli yhdellä vauva sylissä ja kahdella vatsassa.
Sitten puhutaan avioliitosta ja vanhoista hyvistä arvoista. Lehden mukaan vanhat hyvät arvot ovat väljähtyneet ja samalla jouduttu yhä syvemmälle Jumalan tahdon vastaiselle tielle. Lehden mukaan yksikin ero on liikaa, koska siinä kärsii lapset, aviopuoliso ja henkilö itse.
"Kun lähdetään omille teille kuviteltua onnea ei löydykään".
Elikkä näin Pravda kertoo meille että avioeroon ei ikinä olla tyytyväisiä ja vanhat hyvät arvot ovat ainoita oikeita.
No niin. Siinäpä sitä on taas sulateltavaa ensi viikon pravdaa odotellessa.
Nyt herääkin vain yksi kysymys. Mitä jos perheen ja lasten etu vaatiikin eroa? Mitä jos lasten kasvattaminen tasapainoisiksi aikuisiksi vaatiikin esim.väkivaltaisesta puolisosta eroamista? Ai niin, mutta kun ei sellaisia avioliittoja keskuudessamme ollutkaan....
Viikon pravda taas
luettu
4
268
Vastaukset
Tosin minäkin pidän päivämiestä totuutena, liitän vain siihen etuliitteen: - Epä
- Totuus ja Uutinen
Eikös niistä ollut sanonta, että Totuudessa ei ole uutista eikä Uutisessa totuutta.
- kun katsoo
vl-pravdan kuukausiliitteen otsikot: paluu aikaan ennen hoitokokouksia on menossa ja kohta "alakaa puimatantereella ramppa kalakattaa"!
- hölömööö
Siinähän oli tuttuja äippöjä. Kalajoen Kivirannasta. Joo hankkikaa elämä!!! Get a life kid!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998666Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683021- 161413
- 761038
- 681017
- 27975
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62940- 55923
- 65880
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864