Laakkonen (Ex-Autokuvio) Hämeenlinna

Iloinen asiakas

Kellään kokemuksia Hämeenlinnan Volkkarihuollosta?

Itselläni niitä on, pelkästään huonoja..

Muutaman vuoden Volkkarin omistaneena en ole kertaakaan onnistunut käyttämään autoa Hämeenlinnan merkkihuollossa niin, etteikö joka kerta olisi ollut jotain sanottavaa..

Homma alkoi autossani niin, että laturin hihna paukkui palasiksi muutaman tuhannen kilometrin jälkeen.. Pirssi kävi 4 kertaa remminvaihdossa, yrittivät siellä vaihdattaa uuden hihnapyörän Valeon laturiin, hinta 97 euroa.. No kappas, en ottanut sitä, naapuriliikkeestä saa Boschin laturin hihnapyörineen hintaan 140e..

Vika ei selvinnyt koskaan, homma on alkanut pelittämään sillä, että kiristän itse laturinhihnan 2tkm välein.

Toinen vika koski lohkon kylkeen tulevaa vesiletkun liitintä. Se paukahti pohjoisen reissulla, merkkiliikkeessä korjattiin siellä. No vuotamaanhan se alkoi, meni Hämeenlinnaan "takuukorjaukseen".. Kappas, sieltä tultuaan vuoto oli ainakin kolminkertainen alkuperäiseen nähden.. Eikun aja taas takaisin siihen iki-ihanaan liikkeeseen.

No viimeksi tällä viikolla.. Tilasin autoon kilometrien mukaisen jakopääremontin vesipumpun vaihdon. Samalla oli puhe koneesta kuuluvasta ihmeellisestä kahnuttavasta ja kilisevästä äänestä. Auto kävi huollossa, hihna vaihdettiin, vesipumppua ei. Jännittävää, edellisillä kerroilla on sanottu että vesipumppu tulee vaihtaa joka kerta kun jakohihnakin vaihdetaan. Noh, selityksenä oli, että koska pumppu oli ehjä, sitä ei vaihdettu...

Varsin erikoinen perustelu autoliikkeeltä, jos mulla on käytetty auto, joka on ehjä ja haluan vaihtaa sen uuteen rahaa vastaan, niin sitä ei suostuta vaihtamaan sen takia, koska vanha autoni on ehjä.. :)

Noh, siihen kahnuttavaan ja kilkattavaan ääneen ei tietenkään reagoitu mitenkään, saas nähdä koska kone poksahtaa..

Ja pisteenä vielä ii:n päälle.. Tietenkään huoltokirjaan ei merkitty jakopääremppaa, vaikka siitä työn vastaanottjalle ja remonttireiskalle sanottiin erikseen, että huoltokirja on sitten hanskalokerossa.

Erikseen piti ajaa 50km yhden leiman takia, appiukko oli asialla koska itse olin muilla mailla vierahilla..

Noh, eipä sekään onnistunut, nyt on huoltokirjan mukaan vaihdettu JARRUHIHNA sen saatanan HAMMASHIHNAN sijaan.. En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.. :D

Terveisin

Arvaa Kuka.. ;)

6

1209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ovat

peenaa ja sitroen hyvíne neuvoineen ja myös asentja on hukassa. Missä ootte? Apuanne ja lausuntojanne kaivataan.

• Mitä neuvoja halusit?

Itse en kyllä omaan autooni toimivaa vesipumppua uuteen vaihtaisi. Rahani saan menemään muuallekin. Jos taas asiakas haluaa vaihtaa ehjän osan tilalle toisen ehjän, hän saakoon haluamansa. Omia rahojaanhan tuo hukkaan heittää. Fiksu korjaamo kyllä kertoo jo etukäteen, onko joku työ järkevää vai ei.

Kehnoa huoltoa olen valitettavasti joutunut näkemään tuntemieni ihmisten autoista liiankin kanssa. Osittain siksikin huollan itse autoni. Ja kun osaan, vuosien koulutuksen ja kokemuksen takia...

• desansi

niin että merkkiliike tekee mokan jos ei vaihda vesipumppua hammashihnan vaihdossa joka täytyisi tehdä joka huollossa... kuuluuko sun moottorista nakuttava ääni?

• desansi

ei joka huollossa vaan joka kerta kun jakopään hihna vaihdetaan.. mun moka... en taas vaihteeks pysy tekstin perässä

• Iloinen asiakas
        desansi kirjoitti:

ei joka huollossa vaan joka kerta kun jakopään hihna vaihdetaan.. mun moka... en taas vaihteeks pysy tekstin perässä

Juu kuuluu nakuttava ääni, joka välillä muuttuu ihme kahnutukseksi ja kilkatukseksi.

• ex vw

en tiedä kumpi on huonompi, volkkari autona vai volkkarihuolto. kummastakin huonoja kokemuksia..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      28
      2823
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2633
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1704
    4. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1428
    5. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1417
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      105
      1399
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1197
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1106
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1093
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      1005
    Aihe