Haluun kuulua eliittiin. ;)
Oli pakko rekata
21
770
Vastaukset
täällä on rekkautuneitten kesken yhtä vähän ELIITTIÄ kuin toisiaan nylkyttävillä narttukoirilla ;))))
Kiva kuitenkin että rekkasit,jonain päivänä kuitenkin tod.näk kyllästyt kuten me monet muutkin vanhat rekkautuneet :)- kirjauduit?
Porukan petturi!
- Palsta-Artisti
kirjauduit? kirjoitti:
Porukan petturi!
vai?
- d.avayan
Palsta-Artisti kirjoitti:
vai?
elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa,, ;=))
kirjauduit? kirjoitti:
Porukan petturi!
täällä juuri silloin kuin lystään vai???Ja mikä petturi???Ei voi pettää mitään jos ei mitään ole koskaan sovittukkaan ;))))
- åååå å
koita nyt jaksaa meitä ja varsinkin niitä toisia!
- oikein,,
teit, nyt sinut varmasti otetaan tosissaan, eikä kukaan nimittele umaksi, ehkä.
En tiedä miten minä pääsisin luikertelemaan eliittiin, minä kun en halua rekata, mutta haluaisin kuitenkin kuulua eliitiin ja käytökseni ja kirjoittelujeni takia minun pitäisi päästä eliittiin ilman muuta, olen erittäin hankala, käsitän mitä käsitän, nimittelen kanssakirjoittajia, tottelen palstan johtajan pulloposti viestejä, mielistelen johtajan tuuraajaa, haukun nimimerkki Ex-sakulia ilman mitään syytä, ursalle olen niin kateellinen etten puhu hänelle mitään.
Mitä mieltä ovat palstan rekatut, riittävätkö meriittinin eliittiin?- ex_sakuli
Siis tää nyt on ihan kertakaikkiaan taitolaji pahottaa ihan kaikkien mieli ihan ilman syytä!
harjoittele se tekee sinustakin mestarin! - Palsta-Artisti
riittää, vaikka hankala oletkin.
- täytyy,,,
ex_sakuli kirjoitti:
Siis tää nyt on ihan kertakaikkiaan taitolaji pahottaa ihan kaikkien mieli ihan ilman syytä!
harjoittele se tekee sinustakin mestarin!harjoitella, ensinnäkin minä en onneton edes halua kaikkien mieltä pahoittaa, ja niidenkin joiden mielen pahoitan teen sen ihan tahtomattani, minä kun vain jääräpäisesti pysyn asiallisena ja en lähde koskaan ketään nimittelemään, tuntuu että pahoitan joidenkin mielen vain sillä.
- Palsta-Artisti
on pakko tehä tuo yks duuni loppuun, ettei aamulla tule kiirus.
- ex_sakuli
täytyy,,, kirjoitti:
harjoitella, ensinnäkin minä en onneton edes halua kaikkien mieltä pahoittaa, ja niidenkin joiden mielen pahoitan teen sen ihan tahtomattani, minä kun vain jääräpäisesti pysyn asiallisena ja en lähde koskaan ketään nimittelemään, tuntuu että pahoitan joidenkin mielen vain sillä.
voi vattu ja viistoista potaatinnosto konetta !!
Enhän minäkään halua pahoittaa, mutta kun se riittää, että sanon vaikka ;
"Hyvää päivää, kaunis ilma tänään" olen ppahoittanut jo kymmeniä mieliä ja klik,klik asiattomaksi menee piiitkän ilmon kera :-/ - hyvin
ex_sakuli kirjoitti:
voi vattu ja viistoista potaatinnosto konetta !!
Enhän minäkään halua pahoittaa, mutta kun se riittää, että sanon vaikka ;
"Hyvää päivää, kaunis ilma tänään" olen ppahoittanut jo kymmeniä mieliä ja klik,klik asiattomaksi menee piiitkän ilmon kera :-/vittuillaksesihan sinä sen kuitenkin sanot, onhan se käynyt aivan selväksi palstaa selatessa.
Ja tuo pahainen palsta-artisti, ei muuta kuin riitaa haastaa ja kukkoilee rekkaamisellaan, varmasti kärttää vain johtajan tuuraajan asemaa, hyi, hyi, mulle aivan sama kuin koirankakka kivikossa.
- ex_sakuli
buahhhh... ei kuule ei sä olet vielä noviisi, eliittiin pääsee kun on yhtä kauan ollu ihan imbesilli kun minä! = )
- Palsta-Artisti
ei mitään silliä tule.
en ole edes eliittiä,,,koska minulla on ,,ei rekattu :)
- Palsta-Artisti
kuulut parhaaseen A-ryhmään. =)
Palsta-Artisti kirjoitti:
kuulut parhaaseen A-ryhmään. =)
tuon koiran kanssa liikutaan "aika lailla" ihmisten ilmoilla,,;)
Ai tarkoittaako se rekattuja?
Ei sitten ihme,kun on olo tuntunut jonkunaikaa niin komealta.
Pitääkö onnitella nyt,tai jos on tapahtunut pakon edestä,niin jotain muuta.- arkipiru
siis tällä palstalla. Täytyy kai sitten sanoa vain: Hah hah!!!
Eliitti on kuollut, kauan eläköön eliitti.- Palsta-Artisti
Kyllä minuakin jo kirjoittaessa hymyillytti sana, "eliitti"! =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151439- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31077Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171066Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86900Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59838- 32830
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754