Vesimies ja tyonteko

pilkku ja piste

Vesimiehet, miten suhtaudutte tyontekoon?

Olen vesimiesnainen, ja todella ankara itselleni kaikessa tyohon ja/tai opiskeluun liittyvassa. Graduani vaansin yot lapi, korjasin pilkkua pilkun peraan, kaavion vareja, kaikkea mita vain loytyi, mikaan ei kelvannut, aina loytyi lisaa tietoa mika piti lisata, stressasin, laihduin, sain stressimigreeneita, jatin kaiken muun elaman jotta saisin TAYDELLISTA jalkea aikaan. En antanut itselleni aikaa levata sekuntiakaan.

Tyoelamassa sama juttu. Olen todella ankara seka itselleni etta kolleegoilleni, ja jos kukaan on ns. alaiseni, laitan todella kovalle. Odotan etta kaikki tehdaan hyvin, en pista tyontekoon mitaan tunteita mukaan, kaikki on oltava tip-top kunnossa ja tehtyna. Olen kylla saanut todella paljon kehuja jarjestelmallisyydestani ja kyvystani saada asiat tehtya taidolla ja asiantuntemuksella, mutta ulkopuolinen ei usein nae sita painetta minka luon itselleni - stressaan, en nae enaa rajaa siina mika on tyon valmiiksi saamista, mika on pilkun n****mista. Teen ylitoita jatkuvasti ja omasta tahdostani, ja herailen yolla sapsahtaen kun olen nahnyt tyoasioista unia. Sosiaalinen elamanikin saattaa helpolla karsia toiden takia ellen kiinnita asiaan erilista huomiota, ja ystavanikin usein huomauttelevat kuinka kaytan liikaa aikaa tyontekoon ja huomauttelevat etta "muista etta se on vain tyota". Jos joku ei tata minulle sano, otan tyon elamakseni.

Kyllastyin kuitenkin nopeasti kaikkeen mita teen, tahdon aina jotakin muuta ja jotakin uutta, haaveilen muutoksesta, mutta kun muutos tulee, minulla menee todella kauan kasitella asia. Uusi tyopaikka, esimerkiksi, on monen kuukauden painajainen - enhan ole alusta asti taysin tietoinen siita mita teen, en pysty kontrolloimaan tyotani, joudun kysymaan neuvoa, tuntuu ettei asia ole hallussani.

Olen alkanut jo lukea ajatuksenmuutos- ja elamantapakirjoja, tuntuu etta menee 10v niin olen hullujenhuoneella jos jatkan tahan malliin.

Mika horoskooppimerkki sopii mieheksi kaltaiselleni vesimiesnaiselle?

Lisaisin kuitenkin etta kun tutustuin tyotovereiheni ja muihin ihmisiin vapaa-ajallani, olen todella lammin, rento, vitsikas, hauska(?) ja kasittaakseni ihmiset todella viihtyvat seurassani koska tietavat etta olen luotettava. Mutta taas: jos sitoudun johonkin (eli esim ystavyyteen), teen kaikkeni sen eteen enka osaa kuvitellakaan etta purkaisin ystavyyden.

Sama parisuhteenkin kanssa - aloittaminen TODELLA vaikeaa, olen aivan liian tarkeilevaa ja ajattelen AIVAN liikaa asioita ja pilaan silla aina 99% alkavista suhteista. Mutta kun paasen suhteeseen sisalle, teen KAIKKENI sen yllapitoon.

Kun osaisi valilla vain irrottaa ja antaa olla... istua paivan toissa kahvia juoden, antaa muiden tehda hommat, tavata rennosti uusia ihmisia ajattelematta etta miten kayttaytya, ja illa jaatymatta jaakalikaksi heti kun mielenkiintoinen mies tulee juttelemaan...

Ei ole vesimiesnaisen elama helppoa! :)

6

1562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesineiti

      Minulla on ihan samanlainen "periaate" kaikkeen. Esim. täysin raitis tai juoppo. En osaa asettua missään asiassa oikein välimaastoon. Työteossa se näkyy. Stressaan helposti ja niskat menee jumiin ja ruokahalut lähtee. On vaikeaa olla tasapainossa. Minun mies on kauris ja kuu merkiltä kalat. Olen kuu leijona. Sovimme hyvin yhteen. :D Kauris on sopivan työlleen antautunut, niin ei tarvitse olla koko ajan liikaa yhdessä. Elä hyvä nainen ota koskaan rapua... Pitäisi ehkä kokeilla jotakin joogaa.

      • alkuperainen

        itse aloitin juuri joogan muutama kuukausi sitten! Tuntui etta paa hajoaa muuten. Siella ainakin "pakolla" rentoutuu. Suosittelen!


      • vesineiti
        alkuperainen kirjoitti:

        itse aloitin juuri joogan muutama kuukausi sitten! Tuntui etta paa hajoaa muuten. Siella ainakin "pakolla" rentoutuu. Suosittelen!

        sitä jo useamman vuoden ajan! Pitäisi vain ottaa itseä niskasta kiinni. :)


    • täydellisyys

      Vähäx mä oon kade sulle. Miten sä jaksat? hellitä jo. Ois hauska tutustua ihan kaverina vaan. Olen nääs nainen

    • itseriittoisuus

      Itsekin venyn,venyn ja venyn...enkä kelloon katso.
      Työt tehdään hyvin tai sitten on turha aloittaa..

      Olen aloittanut nyt syksyllä napatanssin...
      Netistä löytyy - Napatanssi...
      Nautin siitä afrikkalaisen musiikin kanssa kotona.
      Suosittelen.
      Vesimies nainen nouseva skorpioni..

      • kokemusta on

        kun on lähin esimies vesimies-mies. Tekee meidät kaikki vielä hulluiksi, eikä itse tajua ettei ole oikeutta kyykyttää ja prissata muita ihmisiä siksi vaan että on itse sairaalloisen kunnianhimoinen ja kilpailuhenkinen. Ei lainkaan näytä tajuavan että maaimassa on erilaisia ihmisiä vaan odottaa kaikkien käyttäytyvän ja reagoivan kuin hän. Hirveää katsella kun hän painaa paniikissa, hösää ja touhuaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe