Tapahtui taannoin, oli sexikäs ulkomaalainen nainen. Otti spermat suuhun, tumma tukka oli osittain kasvojen edessä ja spermaa valui toisesta suupielestä. Sitten hän sanoi, suudellaan. Vein käden kasvojeni suojaksi. Hän sanoi, ai sinä et halua. Onko kenelläkään kokemuksia asiasta, olisikohan pitänyt.
Spermat suussa
5
3317
Vastaukset
- Ei voi muuta
Sanoa.
- sillä, että...
se tuli yllättäen ja oli vähän kuin reaktio. Voipi olla.
Jos minä sitä suussani pidän ja nielen niin pitää sinunkin. Siis reilua ei ole sitten kurlata mällit toisen suuhun mutta ei pidä kavahtaa omia tuotoksia.
- kiihottavaa
, kun saa spermapusun, meillä ainakin vaimo aina silloin tällöin haluaa tehdä sen, ja mua kyllä kiihottaa, kun hän tunkee kielllään spermaa mun suuhun.
- toimia toisin
Jos nainen ottaa tuotoksesi suuhusi niin mieti, miksi itse kavahdat ajatusta. Vedä käteen ja maista itse niin tiedät mitä partnerillesi tarjoat.
Meillä suudellaan suihinoton ja pimpsannuolennan jälkeen. Kuuluu asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211250
- 113951
- 42690
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus274683- 15620
- 59597
- 59495
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38495- 36491
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on190476