Vesimiehen Tarina

13.2

Tämä nuori vesimiesnainen syntyi kyseisenä päivänä, kello kolme iltapäivällä, ikää tulee olemaan ensi vuonna 20vuotta.

Ihmisenä välittää toisista, pitää huolta, jos joku on hädässä tai vain hän huomaa kadulla jonkun, jolla ei ole kaikki kunnossa, rientäisi apuun.

Kuumerkkinä Härkä, jo tästä on sanottu että se tuo hänessä esiin omaperäisyyttä.
Ja toden totta, on niin omaperäinen, että pari tuttua on jo näiden vuosien varrella kerennyt mainita hänelle, että hän on outo. Mutta tämä omaperäinen omantien kulkija otti sen huumorilla, oli huomannut sen itsekin, on välillä outo. Hänestä on vain hauskaa, kun toiset eivät heti tajua hänen sanomaansa, mutta ärsyttää jos täytyy toistaa asia. Hän innostuu monesta asiasta, ja kun todella innostuu, se näkyy.

Kavereita löytyy monenlaisia ja monen ikäisiä, mutta lähinnä oman ikäluokan ympäriltä, suuntaan tai toiseen, vanhempi tai nuorempi. Tämä vesimies onkin ihmisenä kaikkien kaveri.

Tähän mennessä elämästä löytyy kaksi suhdetta:
Skorpionin kanssa, 1.5vuotta, ei enää autoihin ja kavereihin kiintynyt vaikuttanut välittävän.
Kaksonen, 2kk, miehelle itselleen tuli ongelmia joita tarvitsi miettiä. Mutta vesimies päästi hänestä irti.
Kumppaneilleen hän tahtoo vain hyvää, että he olisivat onnellisia. Ovat ne sitten exiä tai nykyisiä.

Vesimiesnainen ei katso toisia pitkin nenänvartta, vaan hyväksyy toiset juuri sellaisena kuin he ovat. Ovat he sitten lihavia, laihoja, ei niin viisaita tai ei hyvä koulumenestys, huonosta kodista tai hyvästä, hän ei välitä.
Hän on jokaisen kaveri joka tapauksessa.

Mutta löytyy myös poikkeuksia. Hänen ikäisistään esimerkiksi eräs kalat, vuoden nuorempi tuttu. Vesimiestä ärsyttää hänen teinimäinen käytöksensä, mieletön huutaminen ja epäkypsä käyttäytyminen. Tämä on hänelle ihminen kenen kanssa hän ei tule toimeen. Eli niitäkin kyllä löytyy.
Toisin sanoen siis hänen ikäisistään ihmiset, jotka ovat olevinaan niin aikuisia, mutta todellisuudessa käyttäytyvät kuin 15vuotiaat.
Sellaisten kanssa hän ei tule toimeen.


Tämä ei ole vain minun tarina, olisi mukava kuulla myös toisista vesimiehistä millaisia he ovat.

8

1329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pisike

      Jep, ihan "oikean kaavan mukaan" menee. Tervetuloa joukkoon joka tapauksessa. Edessä on kamppailua itseensä, moraalin ja yhdyskunnan sääntöjen kanssa. Niin ja sitäkin joutut jossain vaiheessä ajattelemään, haluaatko lisääntyä tai haluatko elää ja oppia.

      • minä vain

        Hei! Minua on kiusattu koko kouluaika. Käytetty hyväksi potkittu päähän. Itsekkin olen "potkinut" heikompia myöhemmin päähän. Kasvoin ja vahvistuin. Nyt mikään ei enää estä minua olemesta minä erityinen ja ihmeellinen ja värikäs. :) Olen kuin paju jota tuuli on yrittänyt kaataa nurin. Minulla on perhe ja rakennan omaa uutta elämääni hyville kivijaloille. En aijo luovuttaa. Joskus meinasin. Minulla ei ole ainuttakaan ystävää, koska en tarvitse heitä. He ovat erimaailmasta kuin minä.


    • synttäripvä!

      mulla on ollut 2 viimeistä puolisoa skorppareita, eka oli kalat.

      kummankaan merkin kanssa ei kandeisi alkaa, mutta veskari-härhä -yhdistelmälle on skorpioni valitettavasti vastustamaton tapaus! (olen nouseva härkä)

      olen pari kertaa tehnyt kokeen, jossa valitsen esim. julkimoita miehiä, jotka viehättävät => kaikki skorpioneja tai neitsyitä! molemmat veemäisiä luonteita, ja kalat myös.

      • paikkansa

        se, että skorppionityyppisissä miehissä jokin viehättää veskarinaisia.
        Olen veskari, kuu härkä ja nouseva skorpioni. Mars neitsyessä.
        Seurustelen skorpionimiehen kanssa, jonka kuu härkä ja nouseva neitsyt.


      • 13.2
        paikkansa kirjoitti:

        se, että skorppionityyppisissä miehissä jokin viehättää veskarinaisia.
        Olen veskari, kuu härkä ja nouseva skorpioni. Mars neitsyessä.
        Seurustelen skorpionimiehen kanssa, jonka kuu härkä ja nouseva neitsyt.

        Minuakin viehätti skorpionissa jokin.. en muista enää mitä se oli kun on jo vuosi ku seurustelin hänen kanssa. Mutta sitten alkoi jyrkkä alamäki ja totesin, että ei sovi skorpioni mulle.
        Oliko hän vain tapaus, joka ei sopinut minulle, ja esim. joku muu skorpioni voi sopia :o

        Miten teillä menee. Ihmetyttää kyllä, kun meidän suhde kesti vain puolitoista vuotta ja se oli siinä. En tosin tiennyt hänen kuumerkkiään yms.


      • kyllä myöntää,
        13.2 kirjoitti:

        Minuakin viehätti skorpionissa jokin.. en muista enää mitä se oli kun on jo vuosi ku seurustelin hänen kanssa. Mutta sitten alkoi jyrkkä alamäki ja totesin, että ei sovi skorpioni mulle.
        Oliko hän vain tapaus, joka ei sopinut minulle, ja esim. joku muu skorpioni voi sopia :o

        Miten teillä menee. Ihmetyttää kyllä, kun meidän suhde kesti vain puolitoista vuotta ja se oli siinä. En tosin tiennyt hänen kuumerkkiään yms.

        että aikamoista taistelua on ollut tämä suhde. Mutta siitä huolimatta on niin paljon hyviäkin asioita, ettei kumpikaan ole halunnut luovuttaa. Suhteemme on kyllä ollut vakavasti koetuksella monta kertaa.
        Mutta tahtoa ja halua olla yhdessä on ainakin toistaiseksi riittänyt.
        Meillä on aikalailla samanlainen elämänkatsomus ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja tavoitteita. Mutta on paljon asioita, joissa mielipiteet eivät mene ihan yksiin. Ja joitain luonne-eroja myös. Ei tämä ole helppo suhde.


      • Olemme
        kyllä myöntää, kirjoitti:

        että aikamoista taistelua on ollut tämä suhde. Mutta siitä huolimatta on niin paljon hyviäkin asioita, ettei kumpikaan ole halunnut luovuttaa. Suhteemme on kyllä ollut vakavasti koetuksella monta kertaa.
        Mutta tahtoa ja halua olla yhdessä on ainakin toistaiseksi riittänyt.
        Meillä on aikalailla samanlainen elämänkatsomus ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja tavoitteita. Mutta on paljon asioita, joissa mielipiteet eivät mene ihan yksiin. Ja joitain luonne-eroja myös. Ei tämä ole helppo suhde.

        olleet yhdessä 2 vuotta, ja melkein sen ajan asuneetkin yhdessä.


      • 13.2
        Olemme kirjoitti:

        olleet yhdessä 2 vuotta, ja melkein sen ajan asuneetkin yhdessä.

        Miepä kerron meistä.
        Ensimmäinen vuosi meni kivasti, mutta sitten alkoi tapahtua. Hän oli kovasti kuin viihtyisi seurassani, mutta jälkeen päin ajatellen olemus oli kyllä muuta.

        Viimeinen puoli vuotta.. Poika oli täyttänyt 18 ja saanut ajokortin, hän opiskeli ammattikoulussa, mie lukiossa.
        Sitten hänellä oli jo valmiina auto. Mie jäin ihan syrjään, sanoisinko hylkäsi minut.
        Hän ajeli autolla, kaverit tulivat siinä samalla tärkeämmiksi.
        Poika ei nähtävästi osannut pistää poikki, minä en enää jaksanut, joten olin jättäjä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3299
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1331
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1116
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      15
      1062
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      989
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe