Varokaa! Elisan huijaus temput
Olen lähtenyt ulkomaaille ja teen *21* omal lankapuhelimeen tulevien puhelunsiirto ulkomaille Cubion etuliitymän kautta 99551. Se toimii jonkun aika, mutta Elisa, joka tuottaa tämä siirtopalvelu *21', katkennut puhelujen siirto Cubion etuliitymä 99551 kautta ja ohjanut oman 999 etuliitymän kautta, minun tahdon vastoin! Nyn minä joudun maksaman 10 kertaiset laskut! Koska Elisan 999 ulkomapuhelut 10 kerta kallimpi. Nyt minulle tulee yle 1000 euroa laskut. Kyllä nyt kannattaa siirtää nettipuhelimeen, mutta Elsian laskut en maksaa, periaatesta. Vaikka kuvitelen mikä sota alkaa. MITÄ MINUN TÄYTYY TEHDÄ? AUTAKAA RANGASTAMAAN HUIJIREITA! ELISA ON HUIJARI!!!!!
Minulle teli Elisan virallinen vastaus: me olemme kytkeneet teidän puhelin oman 999 kautta koska me olemme huomaneet ettei 99551 ei toimii jostain syystä enää. Se SE TAPAHUU VASTOIN MINUN TAHDOA JA NIIDEN MIELISTA SE ON OK! Miksi 99551 toimii muissa lanka puhelimessa Elisa ei osaa sanoa.
Soittin 99551 (Cubiolle) ja he sanovat että näillä likaisella tempulla Elisa potki pois omia kiplailijaa.
KIITOS, ELISA, ETTä OLE SIIRTÄNYT MINUN PUHELUITA 0700 PUHELIN LINJAN KAUTTA vastoin minun tahdoa ja minulle mitään sanomatta. Elisa ei jaksaa kestää että on olemassa sellaiset halvat ulkomaalinjan operattorit jotka ovat 10 halvempi kuin Elisa kuten 99599, Cubio jne. Ja sitä syystä tekee niin likaiset temput. Mutta Elisan soitto siirot palvelu ei ole ainut tapaa siirta soitoja enää. On olemassa nyt nettipuhelin. Elisa boikottiin!
Kyllä Suomi on junttien maa Elisan mielesta
Varokaa!
2
496
Vastaukset
- fadsgdfs
toi ois pitäny tajuta jo ajat sitten että elisa huijaa ja kusettaa asiakkaita.. mut kun et vaihtanu operaattoria hyvän sään aikaan ni sit ei voi syyttää ku itseään.. oisit ottanu jonku perushalvan liittymän tai prepaidin ni olisit säästyny tollaseltaki murheelt.. päätä ihan särkee ku lukee sun tekstiä.. :D
- Varokaa
Tämän tapauksen takia joutunut sanoutua irti kaikista lanka/yritys puhelimesta.
Otin IP-puhelin toiselta firmalta.
Ainakin nyt saan olla varma ettei minun ei kytketäät ihan mihin palveluun sattu minua kysymättä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812