Turunen ja Cabuli

Ovat kyllä melkoisia

kusipäitä. Turunen on aivan turha sopraano. Näitä on maailma pullollaan. Tarja ei ole tehnyt ainuttakaan kappaletta levylleen, eikä Nigthwishille. Koko Tarjan levy on läpipaska. Tarjahan ei koskaan pitänyt siitä että "joutui" laulamaan heavya, miksi siis nyt sitä vielä yrittää. raha, raha, ja vielä kerran raha. Ai niin ja se puolimutiainen kusettaja siellä taustalla....

4

800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo?
      • Jääkuningatar

        Tarja on itse säveltänyt ja sanoittanut kappaleen
        Oasis My Winter Storm-levylleen.

        Älä viitsi jatkaa rasismiin viittaavia kirjoituksia, koita rauhoittua ja kuuntele sellaista musiikkia kuin haluat.

        Jokainen voi itse valita mitä musiikkia kuuntelee,toisen haukkuminen ilman oikeaa tietoa on mun mielestä paskamaista...


    • -syksy-

      Heh.. nyt taitaa olla kyseessä NW fanin provoa... toki kaikilla on oikeus mielipiteisiinsä ja onneksi sinunhan ei ole mikään pakko kuunnella Tarjaa : )

      • Vähintään monta merkkiä

        samat muutamat trollausta opettelevat tapaukset käy vuoronperään yrittämässä Tarjan ja NW:n suomi24 keskusteluissa. Ja ties missä muissa suomi24:n keskusteluissa. Aina kun on Ilta-Pierujen lööpit luettu, mennään katsomaan josko suomi24:sta löytyisi aihetta sivuavaa juttua, jonka voisi täyttää turhalla kohinalla.

        Eli kyseessä ei taida olla minkään tahon fanius vaan enemmänkin toimintahäiriö aivoissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe